- Microsoft Excel topic
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kínos ügy lett az OpenAI Scarlett Johansson-botránya
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Windows 11
- Linux kezdőknek
- Max
- Milyen program, ami...?
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #128152 üzenetére
De most miert kevered a benzinest a diesellel? Teljesen mas fokozatkiosztas kell. A mostanim is 3L -es, es 80-nal valt el 2.-ban kb. 5000rpm korul. Persze porog kb.5400-ig, de automata modban soha nem huzatja ki odaig. De 8. -ban 170-nel is csak 2500-at forog, 250-nel pedig 3500-at.
Soha nem jo a tul hosszu attet. A regi 4 sebesseges automatak forogtak 1-ben 80-at, 2. -ban meg 160-at. Oszt olyanok voltak, mint a tetuk, hiaba a v12.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz MPowerPH #128153 üzenetére
Miért keverem a bengát a dízellel? Mert hirtelen ez van a fejemben, 4,5 éve nincs dízel autóm (a bengás 20-tól 120-ig húz kettesben - 1200-től 7250-ig). Aztán röhögök amikor itt panaszkodnak a fórumtársak, hogy jajj de sokat forog a dízelem, de úgyse tudok 100-nál többel menni. (Bocs I-sty )
Szerk: dízelből meg csak Opelem volt - 4 db, így VAG dízelhez még lövésem sincs. Annyit tudok már egy hete, hogy 6 hengeres automata Merga dízel nem kell, mert egy lusta szar - menni megy, de fílinget nem sokat ad.
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
válasz focvis #128155 üzenetére
"6 hengeres automata Merga dízel nem kell, mert egy lusta szar - menni megy, de fílinget nem sokat ad."
En reszben ezert mondtam le a CLS350CDi -rol....A motorja is lusta, amit az automata valto tunyasaga meg tetoz. Bezzeg az A6 BiTurbo vagy a bomos megy mint a veszedelem.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
DoxaM
aktív tag
admin féleség van erre?
-
MPowerPH
félisten
válasz i-sti #128162 üzenetére
Csak probalni voltam. Kulonbozo forumokrol osszegyujtott infok alapjan nagyon sokba kerul egy 3.0TDi-t fenntartani. Allitolag az ujak joval bajosabbak, mint az azt megelozok, ahogy ezt itt is megerositettek. Es baratom a 2008- assal is megszivta. En kis naiv azt hittem, hogy a hibakat kinovik az evolucio soran. De nem, gratiszban mar a vezerlessel is szivas van.
Meg amit neztem, a full extras matrica mellett( tenyleg volt benne minden), de az S line ules csak fel elektromos volt, es a kormanyallitas is manualis. Lol...
Don't Tread On Me
-
veterán
válasz MPowerPH #128157 üzenetére
A 3.0 TDI-ről én is érdekeseket olvastam pl. a TC-n is volt egy használtteszt nemrég és a tulaj azt nyilatkozta, hogy kb. 2 milliót locsolt az autóra 2 év alatt. Sajnos nem találom a cikket, de az ilyen nagyságrendű váratlan költségeket nem tudnám megemészteni.
A Bimmer erősen sztereotíp; a Merga lusta. Nemtom mi lesz, várok a megfizethető Teslara.
-
rob210
nagyúr
Sziasztok.
Nem nagyon jártam felétek mostanság, de azért mindenkinek, Kellemes Ünnepeket.
Látom néhány régi arc még mindig gyilkolja a klaviatúrátRenault power
-
veterán
válasz footy #128168 üzenetére
Egy szíjas 1.4 TSI 140-150 lóval frankó lehet, sajnos nem volt még alkalmam vezetni. A spritmonitor 6,6 l/100 km-t hoz rá. Lehet, hogy ezek "csak" 100-110-et mennek kettőben.
brumi1024 plíz?Szerk.: erre a TC cikkre gondoltam a 3.0 TDI kapcsán. :/
[ Szerkesztve ]
-
Qru
MODERÁTOR
válasz Mágus2 #128150 üzenetére
Óra szerint a 150 az 2900 ami gps szerint csak 143, igaz nem váltóméret van rajta most, azért is csal ilyen sokat szerintem.
Chip? Ugyan... Kendácsolj bele egy felezőt.
mod:
DoxaM: Jelen. Milyen képek? Remélem 18+-os, mert akkor jöhet pü-ben.
[ Szerkesztve ]
#nincsbennetarcsi
-
#89874944
törölt tag
2003-2006 közötti A8-akból mindegyik légrugós? Vagy ha nem, akkor melyikek nem azok?
-
-v-
addikt
válasz focvis #128170 üzenetére
Na jó, de ebben ilyenek vannak .. "Az automata váltó egyik érzékelőjének cseréje például több, mint félmillióba került" ennek nincs köze a motorhoz, bármelyik automata audi lehetne, nem? (sőt, csomó márkába pakolják ezeket a zf-eket...) Meg nem tudom, ez mennyire típushiba.. Na meg: "András 350 ezer forintos árajánlatot kapott a motor- illetve váltóolaj, és a szűrők cseréjéből, valamint alapos átvizsgálásból álló karbantartásra" - most ha ebből jön össze a két millió, akkor ebből azért lehet spórolni, ha nem a lehúzós fócvágenhez viszi az ember szervizre (használtan nyilván nem fogja senki). Na persze lehet ettől még, hogy ennyiben van ez évente, fingom sincs, csak pont amiket hoz példának, azok sántítanak ..
(#128155) focvis: Merga dízel nem kell, mert egy lusta szar - menni megy, de fílinget nem sokat ad.
De várjál már .. ott tartok a gti azért lesz kitagadva a csládból, mert túl jól megy, és mert csábít mindig a rosszra..azért akartál mergát. Erre most azért nem kell, mert lusta szar, vagyis mégse (ezt se értem ), mert megy, de nem csábít a rosszra? Tehát akkor tulajdonképp tök jó a gti, és marad?
[ Szerkesztve ]
-
MPowerPH
félisten
-
footy
addikt
válasz focvis #128170 üzenetére
Nekem bejott a 150lovas 1.4tsi. A masik forumban irtam is rola:
A sajat tapasztalat nekem 6,2 volt teljesen vegyes hasznalatban. (200-zal nemet autopalyan, enyhe dugo Saarbrückenben es 90-es szakasz Franciaorszagban )
Viszont az a gond hogy ez csak 7gangos DSG-vel van, az meg egy fos. Mivel kovetkezo autonak mindenkepp automatat akarok igy kiesik. Pedig egy 1.4tsi Leon kombi FR minden egyeb igenyemet kielegitene.[ Szerkesztve ]
-
#89874944
törölt tag
-
h0o2a7j6
tag
Sziasztok!
Ha valakinek van esetleg 2.0 benzin AZM, BFF vagy ALT motoros kocsija, megnézné, hogy mi van a forgalmi V.9 résznél, milyen környezetvédelmi osztályba sorolja?
köszi! -
footy
addikt
Ahogy en olvastam a 6 gangos olajosat egy 7 gangos olajos valtotta.-Szerk-
Aha itt is van.Felreolvastam, a 7gangosnak van 600NM-re tervezett valtozata.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz footy #128179 üzenetére
Na most nem ertem.
Das DSG mit 6 Gängen ist für leistungsstärkere Motorisierungen und Drehmomente von mehr als 250 Nm geeignet. Die Doppelkupplung besteht aus zwei in einem Ölbad laufenden Lamellenkupplungen.
Das DSG mit 7 Gängen gibt es in zwei verschiedenen Spezifikationen:
für kleinere Motoren: Das max. Drehmoment beträgt 250 Nm. Hier läuft die Doppelkupplung trocken ohne Ölbad.
für Motoren mit hohen Belastungen: Das max. Drehmoment beträgt 600 Nm. Damit ist dieses DSG ausgelegt für hohe Drehmomente.Tehat
A DSG 6 sebesseggel nagyobb teljesitmenyu motorokhoz es 250NM-tol nagyobb nyomatekhoz alkalmazhato.A DSG 7 sebesseggel 2 specifikacioban letezik:
- kisebb motorokhoz: Ahol a maximalis nyomatek 250NM. Itt a duplakuplung szarazon fut, olajfurdo nelkul.
- Nagyobb terhelesu motorokhoz : Ahol a maximalis nyomatek 600NM. Ezaltal ez a DSG van nagyobb nyomatekra meretezve.
Viszont hogy most a DSG7 sebesseggel 600NM-re meretezve szaraz-e vagy olajfurdos nekem mar nem egyertelmu.
[ Szerkesztve ]
-
brumi1024
veterán
válasz focvis #128170 üzenetére
Jelen! 104-5 körül van a 2 vége. Fogyira nálam (80%-ban város csúcsidőben, és autópályán sem éppen a tempomat 120 a szokott tempóm) 7,19 a jelenlegi mért állás (3 km-es kora óta mérem, 17k km-nél járok), ezen fél litert simán lehetne faragni kevésbé nehéz lábbal. Hosszabb utakon tudom azt a fogyit hozni, mint a 2.0 TDI Q3.
Az automataváltóra: szerintem ne, legalábbis e motor mellé ne. Én próbáltam anno, nekem a Qru féle Kormi DSG-je után eszméletlen lomhának tűnt, a BMW F10-féle ZF meg egyenesen űrtechnika. Nem jött be.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Magus!
Ismeros felhivott hogy eros fekezes utan erotlen lett az auto, valamint csunyan kerreg/csattog (Audi Quatro 2.5 TDI, tobbet nem tudok).
Mondja hogy olyan mintha "feloldalasan" jarna a motor mert remeg, razkodik, a loerok meg elmentek betlehemezni.Jol sejtem, hogy a Jezuskatol motorgeneralt kerjen ajandekba?
Ennyi alapjan nyilvan pontosat nem lehet mondani, de mennyire jellemzo hogy atugrik a vezerles? (ez csak az en tippem). -
Mágus2
Közösségépítő
Van valakinek rendes automata váltó felújító műhelyre kontaktja? Egy nyomatékváltót kellene rendbe tenni a szomszédnak.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #128197 üzenetére
Itt találtam Kassán. 250 euró a nyomaték váltó javítása, remélem jó lesz.
[ Szerkesztve ]
-
nyogo83
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen