- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Szevam: Érzelmi magabiztosság/biztonság - miért megyünk sokan külföldre valójában?
-
IT café
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kaszaking
tag
MunezXBK, Qru, tomcsi23
Köszönöm szépen a segítséget -
-
zsoleszkai
tag
válasz Mágus2 #117003 üzenetére
Mágus, ezekben a hibakódokban tudnál segíteni, hogy mi idézheti elő őket:
(G4 AJM)
3 Faults Found:
01329 - Convenience System Data Bus in Emergency Mode
35-00 - -
01038 - Central Locking Thermal Protection
35-10 - - - Intermittent
00912 - Window Regulator Switch; Front Left (E40)
27-10 - Implausible Signal - Intermittentilletve ezt a hibát nem értem:
17948 - Vehicle Speed Signal: Signal too High
P1540 - 35-10 - - - Intermittent/KneeBy/
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz zsoleszkai #117005 üzenetére
Töröld ki mindet, azzal érdemes foglalkozni, ami visszajön.
Convenience System Data Bus in Emergency Mode -vaalmi miatt csak vészmódban működött a CAN-bus a kocsiban, ezen keresztül beszélgetnek a vezérlők egymással.
Central Locking Thermal Protection -a zárakat hivatott védeni a túlmelegedéstől. Gondolom valamelyik beszorult vagy befagyott és hogy nehogy elégjen benne a villanymotor, bekapcsolt a védelem.
Window Regulator Switch; Front Left (E40) -csak szimplán nem tudta az ablak helyzetét.
Vehicle Speed Signal: Signal too High -hülyeséget mutatott a sebesség mérő szenzor.
-
mazacar
tag
Sziasztok!
Tegnap olvastunk hibát:
Valaki leforditana nekem?
Koszonom elore is!Address 01: Engine Labels: 036-906-034-APE.lbl
Part No: 036 906 034 M
Component: MARELLI 4LV 3510
Coding: 00031
Shop #: WSC 31414
VCID: 1C3732FB8C5E1CFE68B-4A3A1 Fault Found:
16785 - EGR System
P0401 - 35-00 - Insufficient Flow
Readiness: 0000 0000-------------------------------------------------------------------------------
Address 03: ABS Brakes Labels: 6X0-907-379.lbl
Part No: 6X0 907 379 B
Component: ABS 30 IE CAN V004
Coding: 05603
Shop #: WSC 31414
VCID: 4385A98751600306C91-4A3A1 Fault Found:
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-10 - Signal Outside Specifications - IntermittentIlletve a "szerelom" lebukott,h pek
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
"Végre tényleg gyártásba megy a Golf R400 tanulmány finomított változata. Bár a koncepcióba kétliteres négyhengerest szereltek, a végleges verzió 2,5-ös öthengerest kaphat, a típus nevéhez méltón 400 lóerő körüli teljesítménnyel."
Mondjuk én ennél is tovább mennék a VW helyében, ha már lúd, vissza a gyökerekhez. VR6 biturbo
Give them hell Ukraine!
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117010 üzenetére
Nem, ez a sor 5 az RS3-ból (8V! nem a 8P)/RSQ3-ból jön, nem sok köze van a hozzá képest koros 2.5 szívóhoz, már csak a teljesítményét tekintve sem (ezekben 367 PS, 450 nyulasmókus). A hangja szerintem elég korrekt, az USA-ban hallottam sok 2.5-ös szívó G6-ot (ott volt csak kapható az a motor, a G5-ből hozták), az tényleg nem túl extra hangú ehhez képest.
(#117011) tomcsi23: Volt, de csak kint az USA-ban, alapmotorként. Még a G5-ből hozták.
(#117009) TaaT: Zseniális cucc ez az új sor5 turbó, szimpatikus, hogy ezt használják benne.
[ Szerkesztve ]
-
mazacar
tag
válasz Mágus2 #117008 üzenetére
Az EGR hiba pucolas utan is visszajon mint hibakod..
Knuckle azonos motorral szerelt Fabia-jat kiprobaltam..igaz van 5 ev a 2 VAS kozott, de sokkal jobban huzott ugyanabban a fordulat tartomanyban..lehet koze az EGR-nek ehhez?Az ABS hibat pedig a multheten jeleztem,h felvillant..akkor hibakodolvasast javasoltatok...
Januarban lett tarcsa es betet cserelve elol, hatul kicsivel korabban..Marciusban fel-fel villant a hibajelzo...mostanra mar eg egyfolytaban...fek fog rendesen tovabbra is...esetleg levegos lehet a rendszer? -
Mágus2
Közösségépítő
válasz mazacar #117013 üzenetére
Cseréld le az EGR szelepet egy újra. Látatlanban az ABS ről nem tudok nyilatkozni, keress meg egy péket, szerintem az ABS pumpa is cserés lesz az egész egységgel. A fék fog, csak az ABS nem úgy működik ahogy kellene. Taposs bele rendesen a fékbe, 60-ról padlófék, akkor meglátod, működik-e az ABS.
[ Szerkesztve ]
-
viharhozo
addikt
1. Golfom van Composition Media radioval (a Skodaban ugyanez van, gondolom, a tobbiben is). Lehet ezt vhogy hekkelni vagy egyutt kell vele eljek? Konkretan az adatbanknezetet szeretnem belole kiirtani, mert most hiaba valtok konyvtarnezetre, az csak addig marad meg, amig el nem kezd vmit lejatszani, utana visszaall az adatbanknezetre. Szinten jo lenne, ha a "kepernyo kikapcsolasa 10 masodperc utan" alapban be lenne kapcsolva, nem kene minden inditas utan ujra beallitani.
2. Az App Connectrol lebeszelt az ertekesito, mert az szerinte sose lesz jo semmire, erre itt a PH-n volt iras, h a Seatban tok jol mukodik. Feltetelezem, akkor a tobbiben is. Mint mindenert, ezert is eleg sok penzt ker a gyar, nem lehet vhogy felokositani ra maganuton?
3. Ez nem VW, de autos. Kofelverodest barmelyik plazaparkoloban meg lehet csinaltatni vagy ebben is vannak koklerek? Ill. teljes belso kozmetika + polirozasra Pesten hova erdemes menni?
Durvasága miatt töröltem - moderátor.
-
brumi1024
veterán
válasz lenko #117016 üzenetére
Ez a lényeg, hogy egy gombnyomással tudj váltani a kettő között (Drive select, dynamic és comfort mód). Lehet jó hangja is, de lehet egészen csendes is, hogy ne kapj agyérgörcsöt, ha 1500km-t kell leautózni.
[ Szerkesztve ]
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz mazacar #117018 üzenetére
EGR-bol van ajanlott "marka"?
Illetve azt elmelileg en is tudom cserelni nem?Nekem a Passatban a harmadik csavart szűzlányok pisijével szentelt kezek tekerték be. De nem emberek, az tuti..
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
brumi1024
veterán
válasz tomcsi23 #117024 üzenetére
Mármint az RS3-hoz, mint az RS6-nál? Találtam múltkor olyat is, de az menetközbeni. De ez a hang az indításkor nagyon kéne.
[ Szerkesztve ]
-
Mappa
addikt
Golf 4 tetőcsomagtartó felszerelhető Bora-ra?
nem kötelező megadni
-
veterán
válasz viharhozo #117017 üzenetére
1. Ugyanez a cucc van nekem is; zenét még nem próbáltam, így passz. Nekem a telefon kontaktokhoz tartozó fotókat nem sikerült átvinni és nem érzem műszaki analfabétának magam.
2. Keresem a megoldást, még nem találtam meg, VW-nél kb. 70 ezer Ft-ot mondtak rá :-(
3. Szélvédő: régen sokat vittem a budaörsi Tesco parkolóban dolgozó sráchoz, elfogadhatóan dolgozik. Kozmetika témát itt érdemes kérdezni.
Én kérdésem: Ha van tolatókamerád, neked is le szokott fagyni? (firmware frissítésben reménykedem)
[ Szerkesztve ]
-
TaaT
veterán
válasz molnarpeter #117034 üzenetére
Vagy felmenni egy füves részre és 30-ról nyomni egy erősebb féket
Give them hell Ukraine!
-
Dr.Zoo
senior tag
-
Dr.Zoo
senior tag
válasz MunezXBK #117045 üzenetére
Szevasz Ombre!
Tavasszal megyünk majd le a tanyára, viszek sört. Ha leesz a fene az ültetett szaroddal, iszogathatunk..(#117047) TaaT:
Én nem tudom, de egy picsányi kis aszfalt különbségnél már alig merte leengedni a szekeret a földútra.
[ Szerkesztve ]
"decretum... Ugros eliminandos esse / rendeljük, hogy a magyarok kiírtassanak."
-
M@nH.
aktív tag
válasz mazacar #117007 üzenetére
01276 - ABS Hydraulic Pump (V64)
16-10 - Signal Outside Specifications - IntermittentEz a hibakód nekem is így kezdte, majd nálam is szintén véglegessé vált. Vagyis majdnem, mert a téli mínuszokban újra működésbe lépett. Biztos úgy volt vele hogy csak nem hagy már cserben
Na de komolyra fordítva a szót, nálam nem szaggat a fék mikor a hiba fent áll, de a mínuszokban működött, mindaddig míg bemelegedett a motortér és újra világított az ABS felirat. Szóval nekem erős a gyanúm, hogy nálam ez kontakt hiba lesz. Sajnos hajlamos lerepedni a pumpa tápvezetékének a forrasztása a nyákról. Illetve kérdéses a szénkefék és a kommutátor állapota is már
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen