- Delphi programozás
- Megvédenék a gyerekeket az agresszív algoritmusoktól
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Synology NAS
- Mikrotik routerek
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- SamKnows és NMHH internet sebességmérés
- Zyxel NAS326
Új hozzászólás Aktív témák
-
mixi80
aktív tag
-
#93794560
törölt tag
-
Gabesz144
senior tag
válasz katt777 #4129 üzenetére
A GTX 560Ti annyiban külömbözik a sima GTX 560-tól hogy a Ti-ben több a CUDA magok száma pontosan 384 a GTX560-ban pedig 336.
Egyébként nálam a Metro2033 Full HD-ben minden maxon 29,6 fps volt a minimúm.
Asus GTX 560Ti DCII kártyával tuning nélkül.[ Szerkesztve ]
Xbox Gamertag: Gabesz14415
-
#93794560
törölt tag
válasz katt777 #4135 üzenetére
Nemrég, amikor nálam is átmeneti VGA hiány lépett fel, arra gondoltam, itt az ideje, hogy amíg nem szerzek új VGA-t, én is kipróbáljam az alaplapi integrált VGA-mat. Az enyém még a tiédnél is régebbi, a sokat szidott GMA950-es. Az az elvetemült ötletem támadt, hogy próbaképpen felteszem az anno Win 9x-es időkből még a szekrényben porosodó Jedi Knight: Dark Forces II játékot, persze XP-re. Ez az a játék, amit anno annak ellenére nagyon szerettem, hogy már akkor is gyengének számított a grafikája, alacsony poligonszám, stb., de az első 3D-s játékok között volt. Röpke két nap alatt végigvittem, nagyon tetszett, hogy az integrált csodán is úgy száguldott, ahogy régebben nem láttam, hiszen akkor játszottam vele utoljára, amikor még csak S3 Virge kártyám volt, ott pedig szoftver Rendering-gel játszottam, és ott is szaggatott. Ráadásul szokatlanul csendes volt a gép, amíg az alaplapival voltam egy jó ideig. De aztán én is a világoszöldekre váltottam, és én sem bántam meg! Nekem is a 275.33-as driver van fönn azóta, amióta kiadták, és semmi bajom nincs, és nem is volt vele azóta.
[ Szerkesztve ]
-
#93794560
törölt tag
-
Locutus
veterán
válasz katt777 #4146 üzenetére
9.12-es catalyst, meg 4870 1GB, vista 32bit.
Azóta hozzá se értem a driverekhez, meg a windows updatehez se. BF BC2 kezdetek óta, vietnammal, gta4, crysis warhead, crysis 2, farcry2, supreme commanderek, MoH, Source enginek, Orange Boxok, need for speedek, dirt, TDU2, meg amit még kifelejtettem... bár némelyik szarkazalt csak pár napig, de akkor sem driver gond miatt.Ha berakom az 560TI-t, és a legfrissebb driverrel minden tökéletes lesz éveken át, akkor örülök neki, de valahogy nem ezt olvasom itt se... (meg radeon fronton se).
Komplett hangrendszerem eladó - https://hardverapro.hu/apro/mackie_studio_monitorok_mr5mk3_mr10s_mk3_sub_asus/hsz_1-50.html
-
Pug
veterán
válasz katt777 #4208 üzenetére
A fogyasztással bőven behozza az árengedményt...
Igen, borzalmasan, ha naponta 10 órát gamelsz vele, akkor napi 50 huffal járul jobban hozzá a villanyszámládhoz, mint mondjuk az 560Ti vagy a 6950-es....
Szóval lehet talán előbb számolni kéne....
Mellesleg meg nem árengedmény, hanem inkább ez a felár a plussz teljesítményért[ Szerkesztve ]
-
madgie
titán
válasz katt777 #4208 üzenetére
Megmondom őszintén, 43k-ért sem nagy vétel szerintem a sima 560, hardverileg gyakorlatilag egy finomított GTX 460, amit már 30k körül megvehetsz, ha az aprót figyeled (sőt, a 768-ast 25k alatt). Igaz, a GTX 460 "csak" 900 MHz körül jár alapórajelen (675-715 a gyári órajel), cserében tényleg olcsó.
-
madgie
titán
válasz katt777 #4211 üzenetére
Metro 2033-at íppenséggel végigvittem alulfeszelt GTX 460/768-cal (800 Mhz-re húzva), full HD-n, játszhatóan. Igaz, a Diffuse DoF nem ment (na, azt tényleg nem bírja), meg nem is húztam agyon az AA-t (nem akarok a hasamra ütni, de 4X-re emlékszem). GTA IV 40 fps körül fut vele az i7-2600 mellett, de főleg Bad Company 2 multizom, ott meg a HBAO-t kilőve 80-120 fps-sel tolom (4XAA, minden High, Full HD).
-
csucsbicep
nagyúr
válasz katt777 #4211 üzenetére
Egy sima 560 nem hinném, hogy annyival erősebb lenne, mint a 460. Előbbi 810/4008MHz-en jár, míg utóbbi 675/3600. clock to clock hasonlóan kell teljesíteniük, mivel a többi paraméterük megegyezik.
A tuningra pedig nincs garancia. A 460-ak közül is nem 1-2 db van, ami eléggé jól húzható. -
Gabesz144
senior tag
válasz katt777 #4208 üzenetére
Most nézem hogy egy E5800-as procid van.
Azért egy erősebb proci jobban megrángatná a vga-t .
Nekem pl minden játék tökéletesen megy Full HD-be maxon de ha nem egy i5-2500K procim lenne szerintem lenne nálam is 30fps alatt pár játék, de így simán e fölött van minden.Xbox Gamertag: Gabesz14415
-
katt777
félisten
válasz katt777 #4221 üzenetére
Mod: azt el is felejtettem, hogy a DDR3 RAM-jaim ezzel a cuccal csak 960MH-zen mennek max, és bűn lassúak a DDR2-eseimhez képest, hiába mennek CL6-ban. Ez is lassítja a konfigot, de még így és elég.
peetmaster: OK, telón ne kínlódj, 1.062V-on nekem teljesen stabilan megvan 1GHz/2303MHz, a legháklisabb progikban is. Persze, nekem nem ti-m van, csak sima 560GTX. Alapfesz 1V, azon van meg a fenti tuning (938, nem 937, mindig összekeverem az alaphoz elég fesszel ), a gyári értékek (830/2000) 0.937V-on OK-k.
[ Szerkesztve ]
Funkcionális analfabéták kíméljenek!
-
#93794560
törölt tag
válasz katt777 #4238 üzenetére
Valóban jó kis teszt. Nekem az is tetszik benne, hogy nem csak tisztán a száraz adatok közlésére szorítkozik, hanem leírja azt is, hogy mik fordulnak meg egy nem laikus user fejében akkor, amikor döntenie kell proci és VGA ügyben. S mindezt indoklással és értékeléssel. Az egész cikk megfogalmazásán és hangulatán valami olyasmit érezni, mintha számodra valamiféle megkönnyebbülést, és jóleső elégedettséget hozott volna az 560-asra váltás az elmúlt időszak AMD-s szívásai után.
-
csucsbicep
nagyúr
-
-
bul07
nagyúr
válasz katt777 #4256 üzenetére
Ha megnézed a képet rajta van minden adat , a számokat elnézve olyan 90% volt terhelve
Viszont az tény hogy enyém egy sima 560Ti (830MHz-en, és nincs húzva mert nincs rá igény)( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Vigneau
félisten
válasz katt777 #4303 üzenetére
Való igaz, nem Crysis 2-zök, vagy hasonló jellegű új hullámú játékokkal sem játszok. Amit írtam, saját tapasztalatból merítettem - itt hibáztam, hogy nem említettem konkrétumokat.
Nálam a WoW volt mérvadó Full HD-ben és teljes grafikával. Hiába skálázható jól a grafikus motor, azért maximumon néz ki a legszebben és itt már valóban elkél egy jobb kártya. Kb. 5 FPS volt a differencia a GTX 560 Ti javára - ez elhanyagolható 65 FPS tükrében.
A másik pedig a GTA 4 - sokan mondták, hogy nVidia-n jobban megy. Nos, nekem azonos beállításon nem tűnt eget rengetőnek a különbség, szinte alig érezhető - persze a GTX 560 Ti volt a jobb.
Egy a lényeg, én nem akarok senkit sem felpaprikázni - csupán a véleményem és a saját tapasztalataim osztottam meg. Mindenki érett ember, gazdálkodjon bölcsen az információkkal.Mellesleg korábban 2 Opelem volt, most Citroenem van. Egy fontos dolog még: nem vagyok AMD fanatikus (sem nVidia gyűlölő), ár/érték arány párti vagyok - de inkább az ár felé hajlok.
[ Szerkesztve ]
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Pug
veterán
válasz katt777 #4303 üzenetére
Azt te nagyon benézted.
Katt aki megint szembe megy a valósággal, javaslom tájékozódj
-
->Raizen<-
veterán
válasz katt777 #4303 üzenetére
Nem biztos hogy okos dolog egy új generációs sandy bridge procit összehasonlítani egy phenom 2-vel természetes hogy gyorsabb az intel. Viszont nálam kurvára nem számít hogy 130 vagy 150 fps-em van egy játékban ezt kéne megérteni. Ráadásul ez az x6 egy ideiglenes proci nálam ha tényleg sokkal jobb lesz szeptemberbe veszek egy bull-t az leveri a szandikákat majd és akkor a 3dmark eredményeimbe se lehet belekötni majd. Nem fogok intelt venni annyival nem gyorsabb hogy megérje a majdnem 2x-es árkülönbséget. Az meg épp nem érdekel hogy szerintetek nem éri meg mérni phenom 2-es procikkal 3dmark progikkal ezt a karit mert az i5 i7 gyorsabb. Nem vagyok egy elvakult 3dmark fanatikus aki csak azért vesz hardvert hogy rekordokat megdöntsön. A szandikák ellenfeléül az amd az FX procikat fogja konkurenciának állítani.
Lehet hogy gyorsabb az i7 4 ghz-re húzva de az is biztos hogy az x6 kevesebb kakaóval is beéri 4 ghz-en. Nem csak játékra van összerakva a gépem kihasználom.[ Szerkesztve ]
-
Vigneau
félisten
válasz katt777 #4306 üzenetére
Jogos a kérdés.
Nálam a CCC gyári beállításokkal megy, nem nyúlok hozzá - esetleg az OpenGL tripla bufferjéhez, de azt is zömmel elfelejtem kipipálni. Nem lenne értelme, csak magamat csapnám be. Egy azonban biztos, ha a gyári beállítások eleve megpiszkáltak, akkor azzal az egy dologgal nem számoltam én sem. Ezekkel a profilokkal tudatosan utoljára Omega drivereknél találkoztam, ha nem csal a memóriám.
Amikor vettem a GTX 560 Ti-t, akkor 56-57k körül mozogtak az MSI-k. Rá két hónapra még szintén ezen az áron mentek - amit nem értem fel ésszel -, amikor 39k-ban megkaptam a jelenlegi ASUS HD 6870-em. Azóta persze szelídültek az árak, de a bő 10k differenciát még tartják sok helyen. Tény, lehet jó üzleteket is kifogni GTX 560 Ti vonalon, csak jól kell időzíteni.Persze nem kizárt, hogy lesz ismét nVidia-m. Idén több VGA megfordult a gépemben, mint előtte két év alatt. De ez már egy másik történet...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Egon
nagyúr
válasz katt777 #4303 üzenetére
Az a gond, hogy ami nálad jó, az nem biztos hogy jó nálam...
Teszteltem picit a kártyát tegnap. Túl sok időm/kedvem nem volt foglalkozni vele, így csak annyit tettem, hogy elindítottam a 3DMark Vantage-t és előtte/utána megnéztem GPU-Z-vel a kártya hőfokát, valamint a venti fordulatszámát.A konfigom egy Fractal Design Define R3-as házban van, csak két lassú, 800 RPM-es házszellőztető ventivel használva (elöl alul, és hátul fent). A gyári hangszigetelés és a nem túl jó szellőzés kombója eredményeképp valszeg meleg van a kuckóban. Mindehhez hozzájárul az is, hogy egy 10. emeleti panellakásban lakunk.
A kártya hűtése idle állapotban cca. 1450 RPM-en pörög. A teszt alatt ez az érték nagyon gyorsan felment (pontos számra nem emlékszem, inkább a százalékos értéket figyeltem, ami 50% körül mozgott maximum, egy 5 perces teszt után), ráadásul a kártya hőmérséklete is 65 fok körül alakult.
Az biztos, hogy 40% fölött már túl hangos a hűtés, olyan 36-37% a max. ami még nem hallatszik ki a házból. A kérdés az, hogy egyrészt mi az a hőfok, ami még nem káros hosszú távon a kártyának, másrészt a gyári hűtőt használva, mekkora fordulatszámmal tudom optimális hőfokon tartani a kártyát( (ezt nyilván le kell tesztelnem).
Nem tartom kizártnak, hogy nálam kelleni fog valami extra hűtő a kártyára, de elkeserítő, hogy milyen árak vannak...
"Bonyolult kérdésre egyszerű választ keresni helyénvaló, de ritkán célravezető megoldás" (Wayne Chapman)
-
peetmaster
senior tag
válasz katt777 #4432 üzenetére
Volt már jó pár 6950 itt fent PH-n 50-54k-ért. GTX560 Ti-k meg nem "röpködnek" 45-46k-ért. A 6950 új ára már szintén bement 60k alá, úgy, ahogyan egy jobbféle GTX560 Ti-é is. (pl.: Asus GTX560 Ti kapható 54-55k-ért, Asus 6950 57k-ért) Úgyhogy ha már 5.000Ft-on belül van a 2 vga közötti érték és fps-ben is igencsak közel állnak egymáshoz, szvsz már bőven mondható ellenfélnek.
Gabesz144: az lehet, hogy a Vantage lefutott nekik 1070-en, de hogy az játékokban stabil lenne, kétlem.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #4432 üzenetére
A Metro 2033-ra MSAA-t alapból nem használok, mert lecsökkenti a textúrák minőségét (ez egy alkalmazásbeli bug, amit nem voltak szívesek javítani a fejlesztők ). Az AAA viszont jó, de az meg alig csökkenti a sebességet, szóval felesleges kikapcsolni.
A GeForce-on viszont ez valóban mindegy, ott alapból is elérhetetlen a legmagasabb textúraszint, de Radeonon MSAA nélkül maxra kapcsolja a játék textúrákat: Fermi - Radeon[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #4472 üzenetére
A beállítások ugyanazok, csak van a játékban egy bug, ami Fermi mellett nem rakja maximumra a textúra minőségét. Ez a játékbeli MSAA aktiválása esetén minden kártyát érint. Sajnos még nem javították (gondolom már nem is fogják). Az NV azt mondta, hogy alkalmazáshiba, amit az is bizonyít, hogy MSAA-val bármelyik kártyán visszavesz a minőségből a textúráknál, nem tudni miért.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #4475 üzenetére
Ha van egy bug a játék kódjában, akkor az csak akkor tűnik el, ha belejavítasz és újrafordítod. Bármi egyéb dolog hatástalan.
Fermin az NVIDIA szerint sehogy sem lehet maximális textúrarészletességed. Ez programkódbeli bug, semmi lehetőség javítani driverből. Más kártyával MSAA nélkül lehet, de MSAA-val nem.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #4477 üzenetére
A driver szimpla rutinokat tartalmaz. Ezek cseréje jó akkor, ha a játékban nincs bug, de az alaprutin nem hatékony egy-egy effekt kezelésére (lassú, vagy hibás a megjelenítés). Ha viszont a játékban van egy bug, akkor lehet kismillió rutint írni hozzá, az a bug akkor is ottmarad.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Vigneau
félisten
-
bul07
nagyúr
válasz katt777 #4519 üzenetére
Ezeket a teszteket nem lehet összehasonlítani a saját méréseiddel mert nem lehet két ugyanolyan gépet összerakni
Még két ugyanolyan 560 Ti és 560Ti között is lehet különbség , elég ha másik futószalagon készült, más szériából kapott memóriát, más bios van rajta, és végül más driver verziószáma ez mind mind befolyásoló tényező (ezért is egyik jobban húzható mint a másik)
Ezek a tesztek egy kiindulási alapot jelentenek hogy mégis hogy helyezkednek el egymáshoz képest a kártyák , én így nézem a teszteket[ Szerkesztve ]
( ͡° ͜ʖ ͡°) Samsung Galaxy A52S / Samsung UE48H6400 / Touran 1.9PDTDI 90LE (2005)(BRU) ( ͡° ͜ʖ ͡°) ---->"A nők pedig olyanok, mint a parkolóhelyek. A jobbak mind foglaltak, a maradék meg vagy rokkant, vagy fizetős..." - By:elfelejtette
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz katt777 #4503 üzenetére
Nem buktam be, ugyanis sok a panasz volt erre a játékra, hogy a high bump map beállítás mellett fagy. Éppen ezért az NV már egy ideje csinált egy olyan drivert, ami driveresen kizárja a medium és a high bump map beállítás esetén keletkező hibát. Szimplán visszautasítja a hibát okozó kód végrehajtását. A dolog működik, de az eredmény messze van a DX9 kártyákkal elérhető High Bump Map beállítástól, hiszen a hardver az eljárást akkor sem támogatja. A probléma az, hogy amikor csinálták ezt a játékot, akkor az NV rakott bele egy bump map támogatást, de olyan eljárást használtak, amelyek a DX9 alatt vendor specifikusak, és a DX10 és DX11 alatt nem lettek szabványosak. Erről írtunk a PH-s cikkekben is, hogy az új DX10/11-es API-kban eltűnt a specifikus kódok támogatása, vagyis kőbe van vésve minden, amit támogatni kell, de többet nem érdemes, mert senki sem használná ki, hiszen az API ezt megakadályozza. Ennek megfelelően az új DX10/11-es kártyák csak a low bump map beállítást abszolválják, mert arra van a hardver szinten képességük. Hiába állítasz bármit az a bump map, ami medium és high szinten aktivál DX9-es kártyán, az lehetetlen DX10/11-es kártyán, amit persze a driver lekezel, de a képminőség nem fog egyezni.
Itt van az alap low bm effekt:
Itt pedig, amit driveres hackkel el lehet érni high bm mellett:
Megoldható a futás, de a driverben letiltott kódok nem mindig vállnak előnyére a játéknak (lásd karaktereken, némileg rosszabb a hatás, de a padlón viszont picit jobbak a fényes részek). A DX9-es minőséget csak az hozná vissza, ha a következő DX specifikációk felvennék szabványba a játékban alkalmazott speckó bump map eljárást. Erre persze nulla az esély.Az XIII-nak elvileg működnie kell, a max grafika a Republik Commando okai miatt elérhetetlen, de alig pár hete játszottam végig mixelt graffal, ügyelve arra, hogy a hardverben nem támogatott effekteket lelőjem. Minden frankón ment. Minimumon szinte biztos, hogy mennie kell, mert nálam azon is futott GT 240-en is. Minden pályát betöltöttem teszt céljából. Az persze előfordulhat, hogy a GF 500-ból már kivették a nem használt VSCB eljárások támogatását, ami miatt lehet, hogy ott már minimumon sem fut. Ez a baj az Unreal Engine 2 játékokkal, nagyon sok olyan eljárást használnak, amelyeket a DX10/11 nem vett fel szabványosnak, így ezek hardveres támogatása érdektelen a gyártóknak.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Vigneau
félisten
válasz katt777 #4562 üzenetére
Annak örülnék én is, mert a kiadása óta használtam az ASUS HD 6870-en. Ígéretes proginak találtam, de a feszemelése csapnivaló volt. Hiába van ugyanaz a VRM (ASP0907) benne, mint a Matrix GTX 580-ban, nem kezelte le rendesen.
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
-
Vigneau
félisten
válasz katt777 #4572 üzenetére
Nálad ezek szerint a GPU Tweak rendesen vezérelte a feszültséget a Gigabyte VGA-don? Mert nálam hiába húztam fel az csúszkát az ASUS HD 6870-en, az alkalmazást követően visszaállt az alapfeszültségre...
Te mondd azt, hogy rablótámadás, a te hangod mééélyebb... Blaaah...
Új hozzászólás Aktív témák
- Autós topik
- Toyota Corolla Touring Sport 2.0 teszt és az autóipar
- Diablo IV
- Fűnyíró topik
- Akciófigyelő: kedvezményekkel indít az Ulefone Armor tablet/telefon páros
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Tőzsde és gazdaság
- Mobil flották
- Delphi programozás
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen