Új hozzászólás Aktív témák

  • hugo chávez

    aktív tag

    Lehet, hogy nem jól gondolom, de már többször is felmerült ez a "mennyi fps kell, hogy ne akadjon?" téma és én arra gondolok, hogy az lehet a probléma, hogy mindenhol az egy másodpercre eső frame-ek számát mérik, miközben a folyamatos mozgáshoz egy másodpercen belül, kb. minden 1/25-öd - 1/30-ad másodpercben viszonylag egyenletesen kell megjeleníteni egy újabb képet, tehát inkább azt kéne mérni, hogy 1/25-öd (0.04) másodpercenként hány kép jelenik meg, nem azt, hogy egy másodpercenként mennyi jelenik meg, mert simán el tudom képzelni, hogy, egy durva példával élve, egy másodperc 0.5-öd részében megjelenik mondjuk 35 kép, a másik 0.5-ödben meg csak 2 és így megvan a 37 fps, de attól még akadni fog. Ennek az okát nem tudom, de feltételezem, hogy olyan játékoknál, ahol megvan a 100-200 min. fps, ott, mivel egy időegység alatt több kép van megjelenítve, ezért egyenletesebben oszlanak el a megjelenített képek (vagy, csak egyszerűen a másodpercnek arra a részére, vagy részeire is több kép jut, ahol eddig nagyon kevés volt és így már nem lehet érzékelni), ezért lehet különbség a 30 és a 100 fps között. De, ha minden igaz, ezzel a progival lehet mérni ilyesmit:Stutter-o-meter

    "sajnos ez a beszélgetés olyan alacsony szintre jutott, hogy a továbbiakban már nem méltó hozzám" - by Pikari

Új hozzászólás Aktív témák