Új hozzászólás Aktív témák
-
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
Akinek N16-os almerája van (ha van itt ilyen) tudna arról nyilatkozni mennyire vált be a járgány? Az 5 ajtós csomagtere elég lehet babakocsival is?
-
Vesztor87
senior tag
Rajtam kívül van itt Nissanos? Elég halott a topic
-
Vesztor87
senior tag
Kár hogy ilyen messze vagytok tőlem, összefuthatnánk pedig, érdekelne annak a véleménye annak aki új korától hajt ilyet. Tavaly vettük, 2003.12 havi fekete 1,5 Visia Plusz a miénk. 183.000 km-el vettük, most van benne 194.000 km.
Ami nem tetszik, az a váltója, meg a lomhasága..
A vezető ülése ám sztem nagyon jó. Be nem ázik, egyben van.
Milyen astrát próbáltál?Zozzant: lassan megy a miénk is műszakira, remélem hasonló jókat mondanak. 😀 Eredetvizsgakor és a kipufogósnál nekem is dicsérték 😀
Vál[link]tóm
[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
😀
Váltó szoknya cserés, após cipész, ő csinálta. Amúgy elég rongy volt.
Ha lehetne valamit csinálni hogy passzentos legyen az király lenne. Ignis és bejön pl. Neked nincs olyan érzésem hogy alig van benne anyag? Ralepsz a gázra, elveszett, megint ralepsz, akkor a váltón érzel pici mozgást? Lehet tartóbak csere kellene, de egy éve vt cserélve.. -
Vesztor87
senior tag
A qg 15 facelift előtti verziója is 2800-nál tudta a nyomaték csúcsot. Azt nem értem hogy lehet ilyen egy 16 szelepes motor. Vagy az 8 szelepes lett volna? Azokra vt az jellemző. A qg motorhoz tartózó váltó az amit még nagyon szidnak, nem tudom ez mennyire valós. Mert tán gyenge (nyelestengely).... Az 1,8-at tán nem érinti. Kár hogy nem vt elterjedve az 1,8 mert ahogy az 1,5 megy.... Kellene az 1,8. Ennek ellenére többször bebizonyította hogy, megy ez. Multkor az 1,6-os feliratú V Golfos nyomta neki, én is, körforgalomból 3-ba jöttem ki (kb 40-el) innen padlóztam, 110-ig nyomtam kezdtem rá közlekedni, pedig igazán csak onnan jött volna a power... Az pedig vagy egy 1,6-8v 102 le volt, ami alul nyomatékos, vagy az fsi ami 115 le. Gondolom inkább a 8v, tehát ehhez képest is vt elég nyomaték benne. Ha akkor 2-be tolom seccperc otthagyom.
-
Vesztor87
senior tag
válasz leslieke #210 üzenetére
Jah, akkor ne foglalkozz vele Toyotás fb csopiban voltak ilyen 4 literek is 2,0-ás Avensisekkel, nem mérvadó, még akkor is csalós lehet ha 150 km-enként tankolsz mint én az elejében. Egyik tankolásnál 5,3 másiknál 6,5, pedig kb. ugyanott ugyanazt csináltam, csak a pisztoly valszeg más volt (más kút), vagy csak simán többet vártam két kattanás közt (2 kattig tankoltam mindig) 4-600 km után már picit jobb azért ahhoz átlagot nézegessünk
-
Vesztor87
senior tag
Most picit a szívemhez kaptam az N16-osom miatt én is. Reggel ránéztem a nívóra.... min. szinten volt. 1000 km-el ezelőtt még jó középen volt... 0,5 litert elnyelt... mindezt úgy, hogy hosszú távon hajtottam, csak hát nem a szokásos 120 (3300 rpm) hanem sokszor 130-140, néha 150-160-al is.... durva :S
-
Vesztor87
senior tag
Próbáltad már úgy, hogy hajtod 4000-4500 rpm-en több 10 km-en keresztül? (130-160 km/hr) nekem ott ette csak, amúgy 120-ig semmit sem.
Mennyi km van benne, és milyen olajat használsz? Köszi!Én ilyen moddingról nem tudok semmit Ellenben fóloázáson, políroztatáson gondolkodtam (előbbit ablakokra).
-
Vesztor87
senior tag
Hibája nincs a váltómnak szerintem. (kopp-kopp), de ez a franciás kapcsolási érzet.... Te is érzed a rudazaton picit a motor mozgásait? Na nem nagyon,de amennyire odafigyelek rá... Érzem. Leginkább 3-ban. Szerviz könyve szerint az enyémben 120k-nál volt váltó olaj csere. Én 183k-val vettem tavaly, egyből lecseréltettem azt is.
Az 5 fokozat nem olyan rövid. 110-nél 3000 rpm rövid? Astra H, Corolla E120, Suzuki Ignis 1,3 ezek 100-nál forognak 3000-et. D Corsa 1,4, Seat Altea 1,6 90-nél 3000-et😁 Almerában a 4. forog annyit).[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Hát erre is mennyi az esély hogy egy maszek szerelő ilyet tesz be....
Vicces egyébként, mert most kezdtem el vidékről bejárni az autóval. Kb. 3 hónapig nagyon kell az autó, mert kv.a szar a közlekedés, utána már nem vész (csak ideiglenesen lakunk itt).
100k nem semmi, főleg hogy az autót 600k-ért vettem... -
Vesztor87
senior tag
Engem pedig a Nissan Note erdekelne...
-
Vesztor87
senior tag
válasz leslieke #323 üzenetére
Kapcsolatunk nem indult zökkenőmentesen. Hazaérve erős benzinszag, kiderült hogy egy bilincset ki kell cserélni a tanknal mert szivargott, aztan az ablakmosó csove viccelt meg (szetjott az 5. ajtónál, beaztatta a vezetekeket, igy kulcs nélkül gyújtásra rakta a kocsit, kulcs kivétel nélkül nem allt le...parszor szet kellett ott kapni a dolgokat mire jó lett...aztan hibakod, rángatas, lett egy map szenzort kellett cserelni... Ez három hónap alatt összejött... Közben alváz es uregvedelmet kapott, négy új gumit, csomagtér tálcát es gumi szőnyegeket, légterelőt vettem rá... Benne van 3 kilóban, de a fogyival nem tudok megbékélni... N16 elment 5,5-7,0 közt, javarészt 6-6,5 körül....na ez benyeli a 7,5-8,5-et 😓
-
Vesztor87
senior tag
Felmegyek pályára, és sík úton tartom a 100-110-et 30 km-en keresztül, ennyi:-) vagy országút, de nem pörgetem 3000 fölé, ahol lehet motorféket használok, finoman gyorsítok. N16-al egyébként se lehet jól kilőni, ha 2-3 fő már van az autóban, ha a klíma megy akkor meg a járatos buszt előzünk max gyorsan:-)
leslieke
Remélem innentől nekem is.[ Szerkesztve ]
-
Vesztor87
senior tag
Nekem az autózás leginkább a komfortos helyváltoztatásról szól, márpedig az n16-os 120 felett sztem borzalmas hangos. 120-nál még épp elfogadható, főleg ha nincs nagy szél.
Mikor átültem a Lacettibe ez fogott meg, hogy ez csendes. 100-nál kb olyan mint az Almera 60-al V-be. Párszáz km után már fel se tűnik hogy csendes, de mikor hazahoztam végig ámélkodtam. Pályán már ez is sok, 100-nál forog 3000-et, az N16 110-nél forgott annyit... hát evvan.
Az n16 ette az olajat is, mikor megvettem nem ette, nyáron vettem, tél elejéig nem ette, egyszer csak azt vettem észre minimumonnvana nívó... onnantól folyamatosan töltöttem után, fél litert kért 1000 km-re... Pedig nem gyilkoltam, sőt, ellenkezőleg.... -
Vesztor87
senior tag
Sziasztok!
A Nissan note kapcsán érdeklődöm, kinek mi a tapasztalata, tudom hogy régi, de találtunk egy magyar egygazdás 130 ezret futottat, aztán agyalunk rajta nagyon. 2009-10 környéki kis autókat néztünk 1,3-1,6 környékén... ez meg öregebb, 2005-ös autó.... öregebb, de szép, igazolt előéletű, megéri e...
Új hozzászólás Aktív témák
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Konteó topic
- Spórolós topik
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- PlayStation 5
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Ezért jött hardveres sugárkövetés nélkül a Hellblade II
- Politika
- HiFi műszaki szemmel - sztereó hangrendszerek
- Melyik tápegységet vegyem?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen