Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz mikk2000 #66538 üzenetére

    Te tudod kivel, és mit akarsz foglalkozni... engem nem mozgatnak meg nagyon ezek a "g-k". Viszont amiért a vodánál van, és marad is azok a kedvező árak, feltételek. Ha meg vki ennyire türelmetlen...

    "Ja és persze az ügyfélszolgálat se vette fel fél órán keresztül, hogy megkérdezzem mégis mi van."
    Ha már úgyis üzletben voltál, miért nem üzemelted be helyben a kártyát? Mindjárt aktiválták is volna, vagy ha arra jársz. Nekem anno még be kellett menni az üzletbe, mert annyira régi volt a kártyám, hogy netes beállítás sem volt hozzá/ sem telefonomban - x éve. Más kártyán, meg automatikusan aktiválódott... már évekkel később (új kártya).

    Gondolom volt vmi oka, hogy ezt választottad, és nem másik szolgáltatót... nem értem minek pattogni...

    "Ja és persze az ügyfélszolgálat se vette fel fél órán keresztül, hogy megkérdezzem mégis mi van. "
    biztos tudták, hogy te vagy, és direkt ki akartak veled szúrni... a szemetek... :DDD :DDD Még szerencse, hogy van kihangosítás... és addig is tudok mással foglalkozni... amúgy máshol is van egy átlagos várakozási idő, pl mol-t hívtam egyik héten ott is volt vagy fél óra talán... Amúgy nincs olyan menőpont, hogy 4g aktiválás vagy ilyesmi?

    "Viszont a SIM kártyát ha már itt van, számhordozással még használhatnám,"
    Minek engedd el, úgy sem tudja még nagyon más a számod, új dolog... minek ragaszkodni érte :) Máshol is lehet igényelni :)

    HAVI1000E - ez egyszeri.
    Feltételezem a sima HAVI1000 az pedig a megújuló lesz. Legalábbis régen így volt...

    Ezt elküldöd sms-ben, és akkor olyan csomagod lesz... mondjuk ha 5 gb kell.
    TUTI + NET 5 GB

    Az, hogy milyen az ügyintéző, az függhet attól is, hogy dedikált, vagy partner üzlet, előbbivel kapcs, nincs jó tapasztalatom, volt gond velük, sim cserénél, utóbbival viszont (dedikált)nem volt gondom.

    Viszont a partner üzlet bénázását, megfelelően kárpótolták.

Új hozzászólás Aktív témák