Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Egoexpress

    csendes tag

    Sziasztok,

    Gondolom nem én vagyok az első akinek ilyen problémája van. Az lenne a kérésem ha hasonló tapasztalataitok voltak akkor osszátok meg velem. A lényeg röviden, htc desire HD telefonom van, átlagos andoridos felhasználó vagyok. Április hónapban 110.000 Ftos telszámlám jött, abból 104.000 Ft interet forgalom, mint kiderült április 27én 1 giga elröppent a telcsiröl. 500 Mb adatforgalomig van előfizetésem, az összes adatforgalom 1.5 Giga volt arra a hónapra. Voltam bent az ügyfélszolgálaton, ezek úgy beszéltek velem mintha a 2000 Ftot reklamálnék teszem hozzá átlagosan havonta 10.000 ft a számlám, flottás csomag része vagyok, azt javasolták hogy inditsak egy belső kivizsgálást arra hogy mi hogy merre meddig történhetett. Ezzel párhuzamosan emailen is felvettem a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal, leírtam a problémámat. Ennek az eredménye jött meg ma, nem vártam túl sokat tőle, kb 2 oldalon magyarázzák a semmit hogy facebookozzak meg iwiwezzek ?!?!?!? meg hogy ne youtubozzak meg ilyen teljes badarságokat. Azt természetesen nem tudjak megmondani hogy milyen IP cím vagy mi az ami felfalta azt az 1 gb-ot. Amit kifogasoltam az az hogy semilyen értesítőt nem kapok az 500 Mb-os korlátom után hogy baj van, röpül a forint, semmi korlát hasonló. Erre hivatkoztak is a levélben hogy ők ezt megtették 250nél és 500nál. 750nél 1000nél 1250 nél senki nem szólt hozzám. 3 napig voltam korházba előtte egésznap a hotspot mobil netet használtam, 300 Mb ment el, egy nap alatt Április 27én dékutan 16:04 kor amikor is dolgozok.. eltünt 1 gigabájt. A követelésüket jogosnak tartják, és kérik hogy fizessem be. Volt e már hasonló tapasztaltotok, mit lehet tenni hasonló esetben? Gondolom az Általán Szerződési Feltételei jól le van védve, tudtok e valamit amibe mégis lehet kapaszkodni?

    Köszönöm a segítségeteket.

Új hozzászólás Aktív témák