- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- 5 év alatt 100 milliárd dollárt költött fejlesztésre az Apple, az AI a következő
- Az Insta360 ellen fordítja a hatóságokat a GoPro
- Sokat fogyaszt az AI, egyre több az adatközpont, kell az atomenergia
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Milyen routert?
- Jelszókezelők
- Kék halál (BSOD)
- Szabadulnak a kínai eszközöktől az amerikai szolgáltatók, de ez sokba kerül
- Irányíthat-e atomfegyvereket az AI?
- Netflix
- Mozilla Firefox
- macOS PC-re
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
sanzi89
addikt
Üdv.
2 éves szerződésem most jár le, és szeretnék telefont cserélni. Az ügyfélszolgálaton makogtak valami "kapcsolat hűség pontról", ami mint kiderült 1500 van nekem. Kb 30 perce bolyongok a My T-Mobile felületén, de sehol nem találom, hogy akkor ez most forintosítva mire is jó. Valakinek van ezzel kapcsolatban infója?
Köszi!
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Volna egy kérdésem a havi forgalmazással kapcsolatban. Van egy darab előfizetéses telefon, és 4 darab kártyát. Mind az 5 darab telefonra meg van rendelve a családbarát kedvezmény, havi 1066,8Ft-ért/telefonszám, így egymás között ingyen beszélhetünk korlátlanul, ez az összeg pedig az egy darab előfizetéses telefon havi számláján jelenik meg. Ez idáig tiszta sor.
Az előfizetéses telefonnak egy ECO csomagja van, havi 2020Ft havidíjjal, mely 100%-ban lebeszélhető. A problémánk nagyon egyszerű:Hó közepén szeretnénk megnézni, hogy mennyi lett lebeszélve a 2020Ft-ből, és még mennyit lehet dumálni.
A probléma abból adódik, hogy a online felületen a családbarát számok irányába indított hívások is elszámolódnak normális tarifán hó közben, és csak hó végén kerülnek törlésre, plusz hozzáadásra a családbarát kedvezmény havidíja. A tételes listában kellene szűrni, hogy melyik hívás milyen irányba történt, és a családbarát számok tételeit törölni kézzel, ami irgalmatlan meló. Mit lehet csinálni, hogy hónap közben megtudjam, hogy mégis mennyit telefonálhatok még a havidíjam terhére?
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
válasz dedike #46684 üzenetére
"My-T?"
...online felületen a családbarát számok irányába indított hívások is elszámolódnak normális tarifán hó közben, és csak hó végén kerülnek törlésre...
"Telekom-app?"
A Telekom app az adatokat ugyanonnan szedi, mint a My-T felület, így ott is fals adat található hó közben, és csak a hónap végi elszámolásnál rendeződnek a dolgok.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
-
sanzi89
addikt
Családbarát kedvezményt használtunk a családban (kb. 1000Ft/hó és "korlátlanul" lehetett egymással beszélni), azonban mivel az egyik számon lejárt az egyenleg, és figyelmetlenségből nem töltöttük fel időben, töröltek a Családbarát kedvezményből. Mivel ez már egy törölt szolgáltatás, ezért visszaaktiválni nem lehet.
Ilyenkor tényleg nincs mit tenni, ez van és kész?
Tudtok-e más hasonló szolgáltatásról, akár más szolgáltatónál?u.i.: Se SMS-t nem kaptam róla, jelenleg a My Telekom-ba se tudok bejelentkezni, az online feltöltés szintén nem működik... csak a szokásos.
"Mindent azért kell tudni mert kérdezik, nem azért mert hasznos."
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen