- A leépítések után egy vagyont költ a töltőhálózatára a Tesla
- Napvihar miatt akadoznak a SpaceX Starlink műholdak
- Honnan tudjuk, hogy melyik tartalmat gyártotta a TikTokra az AI?
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Milyen routert?
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- ASUS routerek
- Ember helyett robot kellene az űrbe
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Microsoft Office és Office 365 topic
- Asustor NAS
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Windows 11
-
IT café
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
ANDROID???
addikt
a panaszlevélre írtak választ:
Tisztelt ... Úr!Ügyfeleink elégedettsége számunkra fontos, ezért szüntelenül arra törekszünk, hogy a legkiválóbb kiszolgálást és szolgáltatást nyújtsuk. Megkereséseiből sajnálattal értesültünk róla, hogy Alcatel
OT-995 típusú készülékével ismét probléma adódott és ezért kellemetlenségek érték!A jótállási feltételek alapján visszavásárlást nem nyújtunk. A készülékek cseréjére van mód abban az esetben, ha a telefonnal a vásárlástól számított 72 órán belül keresi fel üzletünket és munkatársaink tapasztalják annak meghibásodását. Ezt követően garanciális időn belül javítást biztosítunk. Új telefont, az említett 72 óra eltelte után már csak akkor nyújtunk, ha a gyártó a rendellenességet nem tudja megszüntetni azon, vagy a javítás költsége aránytalanul nagyobb, mint az új telefon ára.
A garanciális javítások idejére lehetőség szerint mindig biztosítunk kölcsönkészüléket, annak ellenére, hogy ezt jogszabály nem írja elő. Típus azonosat azonban nem minden esetben tudunk ügyfeleink rendelkezésére bocsájtani. Megértését köszönjük!
Panasza alapján nyilvántartásunkat ellenőriztük, amely szerint a 2012. szeptember 24-én, kijelző problémával leadott mobiltelefonját alkatrész cserét követően 2012. október 2-án átadtuk Önnek. Bízunk benne, hogy a jövőben már csak pozitív tapasztalatokat szerez vele!
Tekintettel arra, hogy elégedettsége számunkra fontos, méltányosságból ECO díjcsomagjának egy havi díját, bruttó 1920 Ft-ot jóváírunk egyenlegén. Mindezt a 2012. november elején elkészülő havi számlájában találja meg �Távközlési korrekció� címen.
Reméljük, hogy levelünkben leírtakkal segítségére lehettünk és a továbbiakban is bizalommal fordul hozzánk!
Üdvözlettel:
-
Turbomann
tag
Lehet, hogy most bele taposok a becsület mondérjába, de lécci magyarázd el nekem ezt a dolgot.
1. Tariffát akartam váltani és a másikat lemondtam volna és hihetetlen 4000es csomagom benne maradt plusz a másik xs mellé.
2. Lejárt egy hűség nyilatkozatom és bementem egy bótba ott közölték, hogy pofára esés van, de van egy nagyszerű ötlete hívjam ezt. Mondom ebből hiba nem lehet, de ez volt a második pofára esés. Hívtam, majd közölte, hogy van ez az 1000perc vagy 100 perc micsoda csoda akcijuk. Semmit nem közölt, hogy ez további egy évre hosszabodna a előfizetésem, csak mikor már másodszorra meg gondoltam magam este közölték vele, hogy egy évre meg hosszabodot az előfizetésem. Mondom neki nem írtam alá semmit és ez hogy is történhetett meg? Erre Ő erről nem tehet majd akkor az ügyvédemmel beszélek majd jelenkezem, addig a további számlám is lógni fog a levegőben. Akivel kötöttem a szerződést felhívott és elmagyarázta, hogy ez a mondat volt a tájékoztattás, hogy ezt a lehetőséget egy évig lehet igénybe venni!3. Ezzel már nem untatlak, mert van többis. Az, hogy utóbbi egy évben megdrágult a T voda szintjére az meg tényleg az Ő dolguk ehhez semmi közöm, de akinek van esze az függetlent vesz. Az más lapra tartozik, hogy elvesztetek egy 10 éves barmot, vagyis engem. Ennek tudatában védjük a mundér becsületét.
-
djculture
félisten
Én nekem a T vel semmi bajom szolgáltatásilag más meg engem se érdekel. A telefonárak ügyében meg mindenki eldöntheti hogy 5-10k forintért drágábban vesz egy független készüléket mindenféle megkötés nélkül vagy aláir 1-2 évet fölöslegesen.
Senki fejéhez nem tartanak puskát hogy nem szabad szétnéznie a gyártói független piacon.
Telefonárak azok röhögtető szintűek mindhárom szolgáltatónál.
Amelyiknél van is valami kedvezmény az aláirat olyan csomagra aminek a felét nem lehet kihasználni és persze a hónap végén megy a levesbe a fel nem használt.[ Szerkesztve ]
-
Turbomann
tag
Hihetetlen, hogy az ügyintéző is usert hibáztatta. Mellékes dolog a zügyfél félre vezetése nem fontos. Holott kötelessége tájékoztatni és nem csak engem, hanem mindenkit. Az hogy korrekt voltam, mert nem csináltam ügyet belőle azt meg elvárják. a szolgáltatást ne keverd össze, mert BKV is egy jó szolgáltató, mert engem elvisz ingyen bárhova. ha anyázik a söfőr le keverek egy fülest és adj katonásdit játszok hiába ezzel nem fogok egyet érteni és a hűséges emberke csak kolonc a cég szamara.
-
ödönke
aktív tag
Próbálod belekeverni a szolgáltatásokat a telefonárakba ami elég rossz irány. Tehát akkor korrekt az, hogy listaáron adják 2 év hűségre a telefonokat?
Próbálod leáltalánosítani az "egyik szolgáltatónál ennyi a másiknál annyi "szöveggel és simán ugrasz olyan tényeken át, hogy van olyan termékük amit írtam is aminek megnövelték az árát 300%-al?
ugyan kérlek...
-
ödönke
aktív tag
Igen a szolgáltatás szempont. De abban is biztos vagyok, hogy nem csak a T-mobilnál *van elégedett ügyfél. És *nem sok rossz lenne a többi szolgáltatónál.
Tehát a maradék kérdés az, hogy miért akarnak hülyének nézni magyarul aláíratni 2 év hűséget egy bolttal megegyező árú készülékre?
[ Szerkesztve ]
-
ödönke
aktív tag
Én elfogadom az érveidet, de teljesen más szintet képviselsz amíg Te egy telefonon 25-30-at nyersz addig én max. ennyit szánok egy telefonra. Nyilván nem is akarok ennyit nyerni egy ilyen árkategóriás telefonon, de elvárnám, hogy ha aláírok két évet, az igen is viseljen az valamilyen értéket, akár más szolgáltató, akár külföldi példából, vagy a másfél évvel ezelőtti gyakorlatból kiindulva. És igen emlékszem a 3210-esem még 21-22k környékén volt a westelnél, szóval nem kell bemutatni a céget.
-
zoli62
addikt
Sőt még ha meg is tisztel és visszahív, méghozzá a proaktiv hívások információs vonaláról, mert ugye itt ilyen is van, sőt aranykártyásként jóváír pl szüneteltetési díjat, akkor panasz nem lehet. Persze azért lehet kritizálni is, például leginkább a T-Mobile-nál "butítják" le az okostelefonok (kivéve Iphone) szoftvereit a brand telefonokon az eredeti gyáriakhoz képest, legalábbis a Telenorhoz képest.
-
rizso
addikt
-
1430
senior tag
Bakker! Elnézést! Neked már nem lehetne valami egyéni arcképet készíttetni?
rizso
Pontosan, tehát most nem vállaltál tarifahűséget.
Készülékbizutosításos kérdéseidre: nincs kötelező időszak, akár azonnal lemondhatod (telefonon keresztül is), de arra az IMEI-re többet nem köthető biztosítás. Ha káresemény történik, fel kell hívnod egy 80-as számot, előadni a trörténteket, és ha minden rendben, adnak egy kárszámot, amivel intézheted a javítást (mert amíg lehet vagy amíg olcsóbb, addig javítják) esetleg a cserét az önrész befizetése után. Részletek >>kenny123
Igen, most az Ikon alapkeretét használod.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
szuszikla
csendes tag
Nincs semmi sms értesités, sem arról hogy én beléptem volna korábban és modositottam volna a dijcsomagomat, sem arról hogy ők modositották. Az iwiw-en meg még mindig fent vagyok, nincs semmi letiltás, szabályszegés. Elégé szerencsém hogy ma észrevettem mert az eddigi 12ft/perc helyett már 36-ért hivhatom a család többi tagját mert mind iwiw-ben voltunk. Majd megnézzük meg lehethogy nekik is modositották.
-
Soulfly842
addikt
Csak ez nem az ügyfelek ellen, hanem mellett van, első hallomásra még ha másként is tűnik. Tényleg jó ajánlatok leledzhetnek, abból meg senki nem szenved kárt, ha egy-két ilyet meghallgat.
Túldramatizálódik lassan ez itt. Nem egyszer hívta fel előttem ügyfél ezt közvetlenül. hatból ötször kb. fél perc alatt kapcsolt, 1-2 perces beszélgetés, szerződés lelőve/megtartva.
Nem kell ezt annyira felfújni, nem a modern kori sátán műve, h. 5 mp alatt nem írhatsz alá egy papírt és nem nyugtázhatod, h. hű de jó, mert már nem hívható.... na jó, nem akarom én sem kiforgatni a dolgokat
-
luke.
aktív tag
Akkor elvileg az eredeti tulaj kérésére az átírás lehetséges (készülék+előfizetés), de hivatalos függetlenítés csak a hűségidő leteltével.
+SoulRiever- köszi a haverod hugának telefonszámát a szomszédom kutyája nagyon élvezte a társaságát, jól elvoltak! Azzal van probléma aki szerint egy játék meghatározza ki mennyit ér!
-
luke.
aktív tag
El vagy tájolva! Nincsen olyan, hogy T-Mobile, Telenor, Vodafone, AT&T, Virgin... szervíz. Mind egy helyre megy, globális szervízekbe amikkel szerződést kötöttek. Ezek a szervízek meg a gyártótól kapják az utasításokat, minőségi, szerelési és mindenféle kritériumokat.
Itt nálunk HTC, RIM, Huawei (ZTE is lesz lehet) javítás van jelenleg Európa összes országából jönnek telefonok. Minden az adott gyártó előírásai szerint történik, nincs semmi kamikaze akció.+SoulRiever- köszi a haverod hugának telefonszámát a szomszédom kutyája nagyon élvezte a társaságát, jól elvoltak! Azzal van probléma aki szerint egy játék meghatározza ki mennyit ér!
-
Beca1990
senior tag
köszi a választ!
még annyi hogy nekem a szerződés és a garancialevél is 01.18 dátummal szerepel,de én 22.én vettem át.
tehát holnapután (hétfőn) jár le a 8 munkanap. jól gondolom?
és mivel a szerződés megszűnik az eddig lebeszélt pénzt azt kiszámlázzák?
és hol tudom a visszavételt kezdeményezni?GRÁNIT Bank ajánlókód: 3GYUH // 10000Ft jóváírás online számlanyitás esetén!
-
-
bubi92
őstag
-
Intel fan11
őstag
ott a pont nem vok képes rá, mert igazán igyekeztem megpróbáltam de nem ment ezért gondoltam felmerem tenni a kérdést
1430 igazad volt én vok a béna Egyébként feltennék még 1 kérdést ez az aranykártya program ugyanúgy vonatkozik dominó kártyásra is mint bármilyen havidijas előfizetőre?
[ Szerkesztve ]
Battletag: hojszi#2983
-
1430
senior tag
Hidd el, az IMEI szám alapján ilyet nem fognak megmondani.
Ha neked ki is adtak ilyen infót, kizártnak tartom, hogy IMEI alapján tették. Számla alapján (a rajta lévő adatokra keresve) nyilván már kinyerhető a kívánt válasz, de azt is csak azonosítás után, az arra jogosultnak adhatják ki. Ha azonosítás nélkül adta ki neked az infót a kolléga, akkor hibázott.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Azért tegyük hozzá, hogy a számlán vannak olyan közvetlen adatok, amik segítenek, és ehhez nem kell személyes adatokat kiadni. Például ha rajta van, hogy csak "részletfizetési melléklettel érvényes", abból következik, hogy részletre vették, ami azt is jelenti, hogy legalább 2 év hűség van rajta. Ezt a vásárlás dátumához adva kiderül, élhet e még a hűség (és addig tilthatják, hacsak nem mutat be az eladó egy kötbérfizetési összesítőt is, ami bizonyítja, hogy kiváltotta a hűséget). További támpont lehet, hogy van "folyószámlaszám" (jobb felső részben), vagyis havidíjas ügyfél vette havidíjas konstrukcióhoz. Domino esetén vevőazonosító van, ráadásul ha a második oldalt is megkapja az érdeklődő, azon rajta van a cikk kód, illetve ha új Domino hívószámot is kapott hozzá, akkor a Domino SIM is megjelenik egy tételként a számlán. Szóval azért közvetve beszédes a számla.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen