Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ForRedGlory

    félisten

    válasz Mercutio_ #9306 üzenetére

    Ja...

    "Kérte az előfizető, hogy élesítsék a NetStart csomagját?"
    Kérte az előfizető hogy NE aktiválják a NetStart szolgáltatás? Így helyesebb a kérdés, mert
    a., a Net Start alap szolgáltatás, ügyfél utánanézhetett volna mit kap... Interneten elolvashatja, T-Pontban ki van rakva az ÜSZ és a Díjszabás, és akár még kérdezhet is az ügyfél...
    b., Okostelefont vesz, nem kéne hülyének lennie, tudnia kellene mire való és mit csinál...

    "Megfelelően* tájékoztatta az előfizetőt a szolgáltató a csomag díjáról, az általa megvásárolt készülékről?"
    Ez is vicces. Ügyfél kérdezzen ha valamit nem tud, aztán írja alá a szerződést. Nem lehet felolvasni a teljes felhasználói útmutatót, megtanítani használni a telefont. Ott a kézikönyv, fakultatív dolog. A szolgáltató nagyban leszarja hogy ügyfél ért-e hozzá vagy sem.

    "A vevő olyan szinten történő tájékoztatása ami által egy laikus is megérti az okostelefonok működését, annak használata esetén a csomag jellegéből adódó várható költségeket, stb."
    Kb ugyanazt tudnám írni amit fentebb. NEM a szolgáltató dolga az ügyfelek kiokosítása, hogy értsenek a telefonhoz. Miért vesz olyat, amihez nem ért? Elvileg ha céltudatosan bemegy egy típust venni, tudnia kéne mire számíthat...

    [ Szerkesztve ]

  • dedike

    addikt

    válasz Mercutio_ #9306 üzenetére

    Az NHH nem véletlenül büntetett, és hozott olyan határozatot amilyet.

    Tévedés. Nem büntetett. Csak megtiltotta a szolgáltatónak, hogy az elkövetkező időben aktiválja minden új előfizetésen ezt a szolgáltatást! ;)

    (Arról meg majd 1430 beszámol, hányan anyáznak emiatt az ügyfelek közül és szidják a szolgáltatót, mert nem tudják semmire sem használni az új telefonjukat! :D )

    Jó szerencsét!

  • club1

    veterán

    válasz Mercutio_ #9306 üzenetére

    A készülékhez adott néhány 10 oldalas magyar nyelvű kezelési utasításban többször le van írva, hogy az adott funkció használatához a szolgáltatónál meglévő internet-előfizetéssel kell rendelkezni, és ez többletköltséget jelenthet.
    Én ugyan symbianos telefonnal rendelkezem, de ezeken egyértelműen elkülönül a 2-3G használata a WLAN-tól, azaz az alkalmazások jelentős többségében ott a 2-3G jel ha nem WLAN-t használok.
    Azt pedig nem egy eladónak kellene elmagyarázni, hogy mit jelentenek az egyes ikonok a megjelenítőn...
    Abban messzemenően igazad van, hogy a szolgáltató általi automatikus start csomag aktiválás (szerintem az árazás is) rosszhiszemű, ezért kapta a cég a határozatot.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák