Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz 1430 #8201 üzenetére

    Amíg sifarr meg nem találta ezt a díjszabás megjegyzést, azt mondtam volna, hogy meglévő előfizetéses hívószámok esetében csak MIX-ről lehet átváltani (ha van mellette másik előfizetés, ami az "anyakártya" lehet). A Call Center folyamat így is szól, de ez bizonyára a technikai oldala miatt van.
    Mint Dave1984 dühöngéséből láthatod, még az ügyfélszolgálatosoknak sem egyértelmű a Fun díjcsomagra váltás összes lehetősége.

    A gondot a 2.2.3. pontnál olvasható kitétel okozhatja: A díjcsomag kizárólag Mix termékkel vehető igénybe.
    Na ezt kellett volna sokkal szabatosabban megfogalmazni, ha a T célja valóban az volt, hogy csak MIX postpadet lehessen átváltani Fun-ra.
    Ez a mondat és a 9-es megjegyzés viszont nem zárja ki, hogy bármely előfizetés Funra váltható legyen. Főleg akkor, ha dominoról is lehet. Ami szintén sim-cserével jár, mint írtad.

    Dave1984 már csak azért is joggal dühös, mert (értelmezési) vitás esetekben a fogyasztó javára kell értelmezni a díjszabást. Ezt még a hatóságok is komolyan veszik. És joggal, hiszen a szolgáltatónak kell egyértelműen fogalmaznia.

    Szóval itt a kérdés: ki válthat a fun-ra?
    Kinek van igaza? 1430-nak vagy 1430-nak? :)

    Egyébként van pár értelmetlen, csak fogyasztót bosszantó húzása a T-nek. Pl. az, amit írtál is: regulár díjcsomagokból MIX-re váltás "nem támogatott" folyamat.
    Miért nem? Mi értelme van főleg a számhordozás korában ilyen könnyen és garantáltan áthidalható "akadálynak"? Miért ne válthatna az előfizető arra a csomagra, ami neki jó? Egy sim-csere megspórolásáért? A számhordozás és vissza több macera és több költség. Vagy jobb elveszteni egy előfizetőt?

    A fun szerintem jó csomag. Miért kell már az indulásnál elrontani?
    Jó, tudom, nem te tehetsz róla!

Új hozzászólás Aktív témák