Új hozzászólás Aktív témák

  • vwpolopg

    őstag

    Na, megkaptam a válaszlevelet a panaszomra amit azért tettem mert a korábbi panaszra nem kaptam választ. Először is csatolták mellékletben az előző panaszra küldött levelet. Amiben nagyon sajnálják, törölték a biztosítást, jóváírták az összeget és ennyi, örüljek neki, mert a levél lényege, hogy semmi nem bizonyítja, hogy igazat mondok, mivel a t pontban értelemszerűen nem történik hangrögzítés...

    A második panaszra reagálva pedig, részükről az egész le van zárva azzal, hogy ők elküldték postán, ezzel a dolog el van végezve, náluk ez le van könyvelve, ha nem érkezett meg hozzám az senkit nem érdekel kb.

    Szóval ennyi, ezek után hiába is mennék a felügyeleti szervekhez, azzal, hogy ők elküldték bevédték a seggüket, szóval cseszhetem.

    A 1430-on korábban azt mondta az ügyintéző, hogy semmilyen biztosításnál nem kell már aláírni a szerződést, hanem megjelenik a weboldalon a saját fiókban a dokumentumok közt. Ez tényleg igaz? Mert ha nem lenne igaz akkor ez lenne az egyetlen kapaszkodóm, hogy mutassák meg az általam aláírt (nem létező) másodpéldányt... Tényleg annyiból áll ma egy készülékbiztosítás kötése, hogy bemegyek a boltba, előadom mit akarok, szöszölnek a gépen, semmit nem kell aláírni és kész?

    Szerk.: K*rva érdekes, hogy a dominós aktiválólevelemet sem sikerült két hét alatt elsőre kiküldeni, csak 2 hét után, a 2. telefonálást követően a következő levelet... de ugyanarra a címre apámék telekomos számláját sikerült időközben kézbesíteni...

Új hozzászólás Aktív témák