Új hozzászólás Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz Mr. Teddy #21894 üzenetére

    Nem értem, az iPhonokat miért az utolsó pillanatban akarják szervizeltetni az ügyfelek. :)
    Konkrét esetet is ismerek, ahol a tulaj ugyanezt eljátszotta, a garancia utolsó napján betelefonált este a repedt burkolat miatt, ami régóta adott volt, de nemki most vált sürgőssé. Az ügyintéző azt javasolta tegyen egy próbát holnap, de nem tudja garantálni a sikert. Másnap bement az ügyfél, a szervizes át is vette, de vissza lett utasítva az igény, mert előző nap lejárt a garancia. Erre az ügyfél mindenkit vádolt, a telefonost, mert beküldte, miért nem tudta, hogy felesleges, a szervizest meg azért, mert átvette... Szóval az Apple tartja magát a szabályokhoz, de persze díj ellenében bizonyára megjavítják. ;)

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Új hozzászólás Aktív témák