- Gmail
- Hálózati / IP kamera
- Visszavonta az Intel és a Qualcomm Huawei-hez kiadott exportlicencét az USA
- Synology NAS
- Windows 11
- Reklámblokkolók topikja
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Programozás topic
- Microsoft Outlook topic
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #10504 üzenetére
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
Ha a környékbeli utak minősége a béka feneke alatt van, akkor cross kategóriájú bringákat nézzél. 28"-as kerék, alap teleszkóp, MTB-nél keskenyebb külső, és kevésbé előrehajlós geometria jellemzi őket, a montikkal közös alkatrészcsaládok tagjaival alkatrészekkel szerelik ezeket.
Ha az utak minősége elviselhető, akkor érdemes még a fitnesz kategóriát is belevenni a keresésbe, ezek a bringák lényegében egyenes kormányú országútinak tekinthetőek, országúti alkatrészcsalád tagjaival szerelik ezeket.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #10541 üzenetére
Nekem szerencsére az fájt hasonló szögben álló nyeregnél, amíg nyeregcsövet nem cseréltem, mert az tartotta a teljes súlyt, de tudom, lehetett volna rosszabb.
szki: amennyit te mész, és emiatt amekkora nyomatékkal hajthatod a montidat, ne csodálkozz ezen. Szerintem még egy Alivio középrészt is simán az első váltóba hajtogatnál
Dirtyz: grat! Remélem, a következő CX szezon végén is összejön majd a pódium.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz feka007 #10560 üzenetére
Nem akarlak elkeseríteni, de inkább 13 kg-hoz lesz a bringád közelebb, mint a 12-höz. Csak a teleszkópod 2,5 kg az interneten talált adatok alapján, és az alkatrészek nagy része a masszívságról és megbízhatóságról szól, nem a pehelysúlyról. Én 1,5 kilós teleszkóppal, ennél fél kilóval könnyebb vázzal, könnyű kerékszettel, SPD pedállal, hasonlóan nem diétás hajtóművel, szintén tárcsafékkel vagyok 11,4 környékén. De ha igazán kíváncsi vagy a súlyára, akkor gurulj el Meméék felé, nekik van akasztós mérlegük gramm-mániásoknak rendszeresítve
Ariadne: a gyűjtés jó ötlet, az eredményei és az őrültsége folytán simán ott lenne a helye Le Mans-ban
"Már tavaly világos lett számomra, hogy nem tudom élvezni a 200 km alatti versenyeket, megpróbáltatásokat. "
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz borcz06 #10602 üzenetére
6/1990. (IV. 12.) KöHÉM rendelet
A kerékpárra vonatkozó üzemeltetési műszaki feltételek
116. § (1) A kerékpárt fel kell szerelni
f) hátul egy vagy két, szimmetrikusan elhelyezett, nem háromszög alakú, piros színű fényvisszaverővel,g) legalább az első keréken legalább 1 db borostyánsárga színű, mindkét oldal felé hatásos oldalsó fényvisszaverővel (küllőprizmával).(2) A kerékpárt fel szabad szerelni
- elöl fehér,
- oldalán borostyánsárga,
- mindkét oldali lábpedálon elöl és hátul borostyánsárgafényvisszaverővel, továbbá a kerékpár bal oldalán elhelyezett szélességjelzővel, amely előre fehér, hátra piros színű fényvisszaverőt tartalmaz.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Őszintén szólva én a sajátomat inkább egy vastag törzsű fához rögzíteném 3 Bordoval.
Kivágják a fát ...525 versenyző, tippre átlag 400 ezer környéki technika (lehet több is, kevesebb is, ezt hasra ütéssel találtam ki), azaz 210 milliós összérték, ez azért rendes védelmet igényelne, hiszen simán megduplázhatja azon épület bekerülési értékét, ahol éjszakára elhelyezik.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #10627 üzenetére
Én nem, mert addig gondolkoztam és agyaltam a utazáson és/vagy szálláson, míg lekéstem a kedvezményes árú nevezést. De jövőre érik a négyes sorozat
Teasüti: le kellene venni a susogós gatyát, és megoldódna a probléma Komolyra fordítva a szót: nincsen véletlenül a legnagyobb lánctányér mögött egy műanyag korong, ami megakadályozza, hogy a lánc túlváltásnál a leessen? Mert nekem az tudod susogni. Másik lehetőség: tekerés közben nem ér hozzá a cipőd a hajtókarhoz? Észre se vettem, hogy súrlódik, aztán pillanatok alatt lekopott az enyémről a Shimano felirat.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz lacos001 #10758 üzenetére
Ezek nem évenként megrendezésre kerülő versenyek, hanem időnként a Red Bull szponzorál egy-egy hasonló eseményt. Volt már ilyen Magyarországon is Metro Ride néven.
A műfajt urban DH-nak nevezik, az immáron sokadik éve megrendezett Gellérthegy DH ilyen a nyár elején, és ilyen lett volna a Buda Castle DH, ha nem fújják le az utolsó pillanatban.
Nem DH, de látványban és stílusában némileg hasonló az Underworld Kupa, ami múlt szombaton volt.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
válasz Dirtyz #10925 üzenetére
Na de neked is van
Nincsen sok szívás a tubeless rendszerrel? Amikor meglett a mostani kerekem, akkor annak örömére, hogy mind a felni, mind a külső támogatja, utánanéztem a témának, de szinte csak ellenérvet találtam vele kapcsolatban.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #10928 üzenetére
Egy eléggé részletes leírást találtam egy angol oldalon a tubeless kerekekről, és az ott szereplő pro-kontra érvek az én esetemben nagyon a kontra felé dőltek el. Sajnos sem az oldal címére, sem a konkrét érvekre nem emlékszem már, csak arra, hogy a tubeless személy szerint nekem nem lenne jó
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
-
dqdb
nagyúr
válasz Motaba78 #10948 üzenetére
Azt, hogy vagy nem 26"-os felnit vettél, vagy az eladó ráragasztott egy matricát, mert a 622-es ETRTO méret 28"-as kerékméretre utal (ahogyan a 700c is), míg az 559 egyértelműen 26"-os kerékre.. Vidd be egy boltba, az a biztos.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #10957 üzenetére
Na végre, ilyet is régen láttam, ahol tartották magukat a minimum Deore felszereltséghez mindenhol, és nem spóroltak Alivio/Acera irányban a kerékagy-hajtómű-fék-lánc négyesnél. Az akciós áron nem rossz, a súlya is rendben van, fejlesztési alapnak tökéletes, idővel teleszkópot cserélve még jobb bringát lehet belőle kihozni.
Nem piros
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz fpeter07 #10960 üzenetére
A színt a kommentben elfelejtettem kiemelni. A színére nem találok kifogást, rendkívül harmonikus.
Az rémlett, hogy pirosmániás vagy, azért szóltam be Amúgy szerintem is szép a festése.A teló M2200 után szerintem bőven megfelelne.
Azután bármi jó lenne Mivel tárcsafékes a bringa, így benne van az esetleges jövőbeni csere lehetősége, mert V-fékes tüskék ma már csak az abszolút low end telókon vannak (tavaly még a másik véglet SID-en volt a versenyzők kedvéért, idén már onnan is lekerült).KaraDani: Ezek a telók állítólag nem rosszak nem?
Mindenki így tudja, így hallotta, de senkinek sincsen vele tapasztalataDemonDani: áá nem rockshox matricás...
Kinek* kellene egy "gagyi" Reba egy róka helyett Nekem mondjuk egyik sem, az R7 Absolute+ tökéletesen muzsikál.* Mondjuk annak, akinek remote lockoutra van szüksége.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
dqdb
nagyúr
Megtaláltam a 2012-es RS katalógust, abban is van V-fékes Recon, szóval inkább ne említettem volna példaként
Hmm, most nézem, hogy eltűnt a Tora és a Dart is, helyettük XC néven jelent meg egy új család.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Hajrá holnap a Mátrában
Motaba78, Manitou: az Enervitnek meglepően jó íze volt, sőt, finomnak is nevezhetném. A hatásról nem tudok nyilatkozni, ahhoz túl rövid volt az itatópont utáni táv, hogy határozottan előjöjjön, mit tud.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Jó volt a becslésed: a 9 sebességes XT monti hajtómű (FC-M770) 44-32-22 kiosztású, hozzá 11-32 és 11-34 kiosztású sorok (CS-M770) léteznek. A keresztbeváltás elkerülése miatt ez 28 vagy 30 fogat jelent, szóval ezzel vagy magasabb hátsó fokozattal megmászni azt az emelkedőt teljesítmény a javából.
Egy versenyző nagy valószínűséggel 2×10-es rendszert használ ma, SRAM esetén 42-27 kiosztású hajtóművel, és 11-32 sorral.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Manitou #11073 üzenetére
Láttam valakit aki meg vagy egy 1,4-1,5 -ös körüli teljesen slick gumival ment a pályán Nooormális?
Versenyző. Vagy inkább versenyző-wannabe, de az biztos, hogy nem nooormálisGratulálok mindenkinek a tegnapi teljesítményéhez!
Ariadne: a Duna, Bükk és Mátra hogyan viszonyul egymáshoz nehézségben?
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
versenyt megjártaknak, meghozták a kedvemet nekem is, de ha jól gondolom nincs zsírfóka szekció, szóval nagyon indulni nem tudok
Van, rövidtáv utolsó 5 helyét lehet annak nevezni Amúgy ha kedved van, és hajlandó vagy kifizetni a nevezési díjat, akkor vágj bele nyugodtan, mert messze nem csak elitrészerekből áll a mezőny.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11091 üzenetére
Kicsit morbid, de verseny alatt közelebb van a szakértő segítség, ha valami baj történik, mint mondjuk egy túra alkalmával.
Te is értesz az emberek megnyugtatásáhozAmúgy ettől még igazad van.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #11101 üzenetére
Nem, Szilváson nem tervezek indulni (most legalábbis így gondolom )
Aztán rájössz, hogy olcsóbb a teljes sorozat négy versenyére befizetni, mint az idén teljesített három versenyedre külön-külön, és ha már pénzt adtál ki érte, akkor elgondolkozol azon, hogy nem kellene kihagyni, és azon kapod magad, hogy szakadó esőben ott állsz a rajtnál Legalábbis én ebben a gondolatmenetet várom el magamtól, lehet könyvjelzőzniMindennek megvan az ára, de az élményt nem pénzben mérik.
De a leamortizált vasat sajnos igen.tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11107 üzenetére
Aha, szóval jó játék a flipper
Ne kérdezd, miért, nem tudom
Szokott ez így lenni, néha a tökéletes túra sem tud olyan jó lenni, mint egy bénázós szakasztAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Jofi81 #11145 üzenetére
Sár esetén nagyon csúszik, és a problémás mennyiségű sárhoz elég az útszéli, padka mellett felhalmozódott dzsuva és az eső kombinációja. Nedves, de nem saras úton jól tapad, light erdei terepen nagyon jó, kicsit kövesebben már elhasal. Aszfalton is jó, nem kopik, de a Nobby Nic terepgumi létére jobban gurul nála. Szóval nem rossz öszvér megoldás, de sehol sem az ideális. Ja, és nem olcsó.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Kashim #11149 üzenetére
Ha a hiányos fogazat, kulcscsont- és/vagy bordatörés, vagy a There, I Fixed It-re kerülés a cél, akkor próbálkozhatsz, de itt a tökéletes stabilitás érdekében a tizedmilliméterek is számítanak, nemhogy a 25,4 és 31,8 mm közötti különbség.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Kashim #11160 üzenetére
Normál 580 mm széles XC kormánynál nincsen nagy különbség a 25,4 mm-es és a 31,8 mm-es OS között, sőt, ha túl sok minden szeretnél a kormányra aggatni, akkor az utóbbi a kormányszár környéki vastagítás miatt hátrányosabb lehet, mert kevesebb felhasználható helyed marad rajta. Szélesebb kormányoknál és zúzósabb felhasználás esetén (660-680-700-760 mm) van értelme az OS kialakításnak, mert azok merevebbek lesznek, és kevésbé mozog a kormány vége.
Szóval, ha nem érzed túl keskenynek a mostani kormányod, akkor felesleges a kormányszárat cserélni, bírni fogja a 25,4 mm-es kialakítás is.
rétisün: Országúti esetén van értelme az OS kormánynak (esetleg sprintnél a brutális erőhatások miatt ), vagy oda csak marketing diktálta divatból szivárgott be ez a típus?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
-
dqdb
nagyúr
Ha valaki elégedetlen lenne a különböző oldalak által számolt szintekkel, akkor írhat magának jobbat, mert találtam ingyenesen felhasználható szinttérképeket
Az SRTM projekt keretében a NASA az északi szélesség 60. fokáig 90 méteres felbontású szinttérképet hozott létre (az USA területén 30 métereset), a fájlok és a dokumentáció innen tölthető le, Magyarország területét ez a szelet fedi le.
A japán kormány és a NASA közös gyereke az projekt, ami az északi szélesség 83. fokáig fedi le az északi félgömböt 30 méteres felbontással (itt nem mentem végig a regisztrációs procedúrán).
Szóval, akit csak a magassági adatbázis hiánya tartott vissza, annak hajrá
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Elszúrtam a második projekt nevét és egyben linkjét
A japán kormány és a NASA közös gyereke az ASTER projekt, ami az északi szélesség 83. fokáig fedi le az északi félgömböt 30 méteres felbontással (itt nem mentem végig a regisztrációs procedúrán).
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz Ariadne #11194 üzenetére
Feltöltöttem Garmin Connectbe az útvonalat, az némileg alacsonyabb szinteket dobott ki, 1480 helyett 1363 métert hosszú távra és 780 helyett 735 métert a rövidre.
Érdekes dolog az adatkonverzió. A bikemap.net GPX exportját a Garmin Connect nem ette meg direktben, rá kellett ereszteni a gpsies.com oldalon egy identitástranszformációt Vagy a metaadatot hiányolja az elejéről, vagy a időbélyegeket, de nem volt kedvem vele tovább játszadozni
Muton: Viszont az probléma, ahogy nézem, hogy nincs zuhanyzási lehetőség. Ilyenkor izzadtan, porosan kell hazamenni? Vagy mi? Ilyen esetben hogy szoktátok ezt megoldani?
Te már nem érzed saját magad, így ezzel nincsen probléma. A többiek hasonló állapotban vannak, ezért ők sem számítanak. A vonat többi utasa pedig mindenféle szag nélkül is ufónak néz Amúgy rendes mezeket használva nem lesz szerintem szagproblémád, a por vagy a sár tud problémát okozni, szóval inkább koszos leszel, mint büdös.venember83: Mosdást? Komplett zuhanyzást is akár. Csak az a baj, hogy a hölgyek nem szoktak a helyszínen ad-hoc zuhanyozni.
Na igen[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11280 üzenetére
Garmin Edge 705 HR, ha kell pulzusmérés. Garmin Edge 800 HR+CAD, ha mégsem a legolcsóbbra pályázol, ezt az érintőképernyő jóvoltából nagyon kényelmes kezelni. Ha nem kell pulzusmérés, akkor általános túrázós GPS-ként Garmin Dakota 20 jelenleg a legolcsóbb (a 10-ben nincsen barometrikus magasságmérő, és a Dakota sorozathoz utólag nem csatlakoztatható HR és/vagy CAD mérő). Magyarországi árak: a Dakota itthon olcsóbb, az Edge Németországban, de érdemes figyelni, hátha van akció, mert akkor könnyen fordul a kocka.
Annak mindenesetre nézzél utána, hogy feléd létezik-e a turistautak.hu-hoz hasonló térkép, mert anélkül nem sokat ér az eszköz.
A 20-24 óra nem fog egyik sem menni, 16-17 órával kell beérned, szóval ha jövőre szólóban indulnál a 24 óráson, akkor nem fogja tudni végig rögzíteni
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz venember83 #11284 üzenetére
Ki tudja, hátha eltévedsz Amúgy ott kizárólag pulzusmérőként lenne haszna.
Használhatóságot tekintve a CAD mérő nem árt, mert akkor sebességmérésre nemcsak a GPS-t használja (így eléggé "darabos" a jel, láthatóan késik és nagy lépésekben ugrál, nem finoman), hanem a küllőmágnest is bevonja a számítgatásba. Magát a pedálfordulatszám-mérőt én nem használom, amióta egyszer majdnem elhagytam a mágnes a pedálról, azóta még nem került vissza.
Nem érintőkijelzős túra GPS-ben - ha még kapható, akkor - az eTrex Vista HCx is jó, vagy egy jó árú Oregon 450-be sem rossz belenyúlni. Ránéztem a garmin.hu árait, ennél némileg barátságosabb árak rémlenek a múltból
runner 125: a női vázak egy része lila és rózsaszín, messziről lerí róla, hogy a designernek a nőkről a tündibündi csillámpónik világa jutott eszébe. Normális gyártóknál ellenben meg nem mondod a festésről, hogy az valójában női modell, mert ott például a testfelépítésből adódó különbségekre mentek rá, mint nyereg, kormány, markolat, de ettől eltekintve a bringának normál kinézete van, maximum egy Miss (Ghost), WLS (Cube) vagy Myka (Specialized) felirat árulkodik.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
Kifutottam a szerkesztési időből ... szóval ez, ez és ez is női vázas. Nem azt mondom, hogy szép a festésük, mert nem az (kivéve a Ghostot, mert az gyönyörű), de nem asszociálok helyből arra, hogy női modellek.
rétisün: valamikor csak megálltál, nem? Amúgy helyesen teszed, még akkor is, ha egy üveg sokat nem számítana
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
dqdb
nagyúr
válasz rétisün #11330 üzenetére
Kell a pontos méret, mert nem tudja mekkora átmérőjű fúrófej kell a csavarok közepének kikönnyítéséhez, mert a titán is nehéz ám
zoltanz: Igen meg veszélyesebb is, pl kiugorhat a elsőkerék ha a gyorsszorító maglazúl, pl tárcsaféknél.
Ez igen életszerű szituáció Ha hátsóval fékezel, akkor a hátsókerék csúszhat meg, és kész az esés. Alapvetően, ha jó fékhatást szeretnél és gyorsan megállni, akkor aszfalton az első féket kell használod megfelelő adagolással, hogy ne bukjál orra. Terepen a terepviszonyoknak megfelelően egyszerre kell a két féket adagolni, de ott is az elsőt kell preferálni, amikor csak lehetséges.[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Filmgyűjtés
- Torrent meghívó kunyeráló
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Projektor topic
- Samsung Galaxy Tab S6 Lite 2024 - a visszatérő
- Óvodások homokozója
- Dead Island 2 - Túl a 7 millió játékoson
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen