- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Bocsánatot kért az Apple, mert nagyon mellélőtt a legutóbbi reklámjával
- YouTube
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- HBO Max & OD topic
- Aliexpress tapasztalatok
- SkyShowtime
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Synology NAS
- Router gondok
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
mephi666
nagyúr
én szerintem ebbe 40-50ezret simán beletekertem... az elmúlt 1.5 évben (főleg munkahelyre járva, napi 8-10km-el) is belement kb. 2-3ezer... előtte pedig napi 40-50km-ek lazán megvoltak majdnem minden nap...
lefotóztam a bringát most gyorsan telefonnal... kicsit koszos, mert nemrég kaptam jókis esőt a nyakamba és nem volt még időm megtakarítani... a giant matrica ne tévesszen meg: azért ragasztották fel rá a boltban, mert volt 1 minimális sérülés a festésen és ne rozsdásodjon... még talán kedvezményt is adtak a vételárból ('94-ben került 18.500-ba, ha nem csal az emlékezetem)
tényleg megszolgálta már az árát hajtókar, pedál, fékek szerintem tuti cserére szorulnak... meg ráfér egy alapos átkenés is (amit tudtam, azért megcsináltam én is otthon időszakosan) nem tudom, milyen árban jönnék ki, ha minden lényegest lecseréltetnék a gépen... egyedül a vázhoz ragaszkodok: nehéz, mint a dög, de legalább masszív... és annak idején is elsősorban emiatt tetszett meg... képen nem nagyon kivehető, de fekete alapon zöld "áram-mintás" (vagy hogy mondják)
fékből mit lenne érdemes rátenni? fontos, hogy jól fogjon, ritkán kelljen állítgatni... de ha kell, szépen finoman is lehessen vele fékezni (télen, jégen-hóban is ezzel járok és kellemetlen tud lenni ilyenkor a satuzás)
[ Szerkesztve ]
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
Xantomas
őstag
Egy jó kanti, jó fékkarral is van olyan, mint egy közepes V-fék, de tény, hogy ár/érték arányban a V-fék jobb, mert kialakításából adódóan merevebb.
Mivel a mostani féke teljesen műanyag, így a legolcsóbb, teljesen alu v-fék is 1000x jobban fog fogni, de a nagyobb fékerő miatt a felnit is jobban meg fogja enni, ami egy ilyen korú gépnél, nem hiszem hogy nincs elkopva.mephi666 (#169)
Hát... nem tartozol a túl igényes bringások táborába, de ez még jó, nem fog elszállni veled a ló
Igazából a képet a másik, a hajtás oldaláról is le kellene fotózni, hogy lássuk milyen váltószet van a biciklin, de az eredeti vételárát belőve, nem hiszem, hogy nagyon a TX/TY széria felett lenne, talán még az se.Nem érdemes ebbe a biciklibe pénzt ölni :S Ha nekiállsz lecserélgetni az alkatrészeket, akkor hamar eljutsz oda, hogy szépen sorjában mindent cserélni kell, mert a régi kopott alkatrészek megeszik az újakat, bőven idő előtt. (amellett, hogy amíg nem kopik össze az új a régivel, addig nem is fog jól működni)
Inkább amortizáld le teljesen, és gyűjtögess, de egy biztos, hogy a mai biciklik, csak a felsőbb kategóriákban tudnak olyan tartósságot produkálni, amilyet anno ezek a belépő kategóriás alkatrészek.
"Megint eggyel hülyébb vagyok, mint tavaly"
-
Hasaggymeg
veterán
"40 ezerért senki ne vegyen összetelósat."...azt még 140 ezerért sem!
memphi666..."én szerintem ebbe 40-50ezret simán beletekertem..."...hacsak nem vagy 50 éves,melyből 10-et bringafutárkodtál...
(#178) ludsimon...végre visszalassulsz emberi szintre
[ Szerkesztve ]
"Végy egy kerékpárt,nem fogod megbánni...feltéve ha életben maradsz."Samuel Langhorne Clemens link: https://cdn.rios.hu/dl/upc/2024-02/02/91209_d2j2gi0v6zwls7lx_1000006503.jpg
-
dqdb
nagyúr
Így van, szerintem érdemes egy 300 ezret rászánni egy normális össztelósra.
Újban az sajnos még mindig csak belépőszintnek számít, pakoljál még rá 150-200 ezret az árra, és akkor igaz lesz a mondatod.Utálom a szembeszelet
KaraDani: sörözni meg majd Kékes-tetőre fogsz járni?
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
fpeter07
veterán
válasz koshmar #4113 üzenetére
A régebbi hátsólámpám előfordult, hogy nem üzemelt. A mostani macskaszem mindig villog, mikor lenézek. Nem valami nagy dolog, de akkor is.
ludsimon: "32-33 felett szoktam/szokás felkapcsolni nagytányérra." Nálam 25-nél van ez a pont. Vékony gumival tényleg gyorshajtó lennék. -
szki
őstag
válasz koshmar #16157 üzenetére
Felénk még nem esett a hó.
Mivel nagy fagyban (-10 C fok körül), és nagy szélben még én se bicajozok szívesen, ezért inkább futok Egy félmaratont lenyomtam ma dombos erdei terepen -10 C fokban... El se fáradtam, ami azért nem hétköznapi
Holnap bicajozni is kellene már, ha nem lesz hó. Bár montizni lehet hóban is a szőlőhegyekben(#16161) venember83: Felétek még hidegebb van. Így tényleg ideje lenne görgőznöd
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- MECHANIC PCB repair PAD - 2. generációs kialakítás
- DC csatlakozós ventilátor kábel - 1 utas vagy 3 utas változat
- ÚJ, bontatlan iPad PRO 13 (2024) M4 CHIP! 256GB WIFI asztrofekete, 1 év Apple garancia!
- Samsung Galaxy S22 Ultra 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- HP Victus 16-r1019nt - ÚJ 16" FullHD IPS GAMER notebook - i7-14700HX, 32GB, RTX 4070
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen