- Biztonsági aggályok miatt késik a Microsoft hatalmas AI-újítása
- Kíváncsi az EU, milyen online védelmet adnak a pornóplatformok a kiskorúaknak
- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- Rengeteg áram kell az adatközpontoknak, erre válasz a geotermikus energia
- Az AI megmondja, hogy van-e fájdalma a macskának
-
IT café
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
Teasüti
nagyúr
Az itt lévő oldalon a 11. kép fentről, amin a villa látható, ott mi az a hengeres bizbaz a fékcsö végén?
-
Teasüti
nagyúr
válasz sanzi89 #7826 üzenetére
És ez jó vmire? Érdemes beszerezni egy ilyet?
Más: vmi 8 állásű küllőkulcsom van, amit ki szerettem volna próbálni, de ezen a szaron nincs olyan kis méret, ami nekem kéne.
És 8 állása ellenére az átellenes oldalakon ugyanazok a méretek vannak.
A számozás meg minden logikát nélkülöz, össze vissza van feliratozva.
Hétfőn ezt visszaviszem és fejéhez b@szom a boltosnak.A küllőanyákon meg most jobb vagy bal menet van?!? Már itt is elvesztettem a fonalat, vihetem mindkét kereket centíroztatni.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mewryck #7829 üzenetére
Épp nincs kéznél tolomérő, de ránézésre 3,2-es noname alu anyák lehetnek, a kulcson meg vmi 4-hez közeli a legkisebb lyuk - még éppen a sarkait meg tudom fogni a anyáknak -, amire épp 12 írva. Persze a 11 nagyobb nála, a 14 még nagyobb, de a 8-as a legnagyobb lyuk. És átellenes páronként ugyanolyan méretek, bár a számozás szerint nem kéne annak lennie. E szerint 7 különböző méretnek kéne lennie.
De a számozást se értem, ez milyen mértékegység??Egy sima rugó? Ezzel egyet kell értenem, ha nyúlós féket szeretnék, akkor megvenném a létező leggagyibb felszerelést, szigorúan műanyag féktesttel és karokkal.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mewryck #7843 üzenetére
Ilyen ill. hasonló van nekem is - árban is stimmel.
De ezen 8-14-ig van, ahol a 12-es a legkisebb és a 8-as a legnagyobb. A többi méret random számot kapott. 12 és 14 kétszer van rajta.
Valószínűleg 3,2-es anyáim vannak (ha jól láttam, ez a legkisebb méret szabvány és ránézésre ekkorának is tűnnek), de a legkisebb lyuk is nagy hozzá.
Át lehet hugyozni a résen, 5 tized vagy még több a difi.
Ha tippelnem kéne, akkor a 12-es lyuk 3,8 széles lehet.
Mondom, épp csak a sarkát fogja meg az anyának, de párat már sikerült elnyalni vele.Szumma szummarum, nem vagyok elégedett.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Cathfaern #7868 üzenetére
Nagy grat a Balaton körhöz Remélem jövőre már én is ott leszek
+1Bicikliutak amúgy tényleg szörnyű állapotban vannak arra fele (is).
Ezért kell montival járni!
3,5 baron amit én vajsimának és tökéletesnek érzek, arra az útra egy outis köpködne.
(Na de na, 8-10 baron sztem egy német autópálya is rázna. ) -
Teasüti
nagyúr
Most jött meg a totobobo maszkom.
Délután meg mehetek a bicajomért is - elvileg.
Szóval este végre kitombolhatom magam, egész hétvégén nem sikerült sportolnom semmit se.
Remélhetőleg ma kijut mindenből egy kicsi.
Meg kipróbálom a belváros közepén a maszkot.
Cigifüstnek az a kellemetlen szaga átjön rajta, ha direktbe beleszívok a füstbe.
Mondjuk nem tudom miből áll a füst maga, lehet ami átjön az már ártalmatlan.
Btw MK tag is vagyok már egy hete. -
Teasüti
nagyúr
Mi van akkor, ha a V-fékemen a féktestek nem feszítik meg eléggé a bowdent és így a fékkar előfeszítés nélkül marad pár mm hosszon? Vmiért szorulnak a testek. Fékmerevítő van rajta btw.
A fékszemekben lévő csavart bármennyire meghúzhatom, az nem fogja leszorítani a pillangókat, ugye? -
Teasüti
nagyúr
Jah, rájöttem.
A rugók jók, a bowden szorul és por száraz súrlódó hangot kelt.
Zsírozni érdemes, vagy elég az olaj is?
Ha olajozom, akkor nem kell kivenni, lecsurog a bowden mentén végig?Bowdenház az egészen konkrétan mi is?
A műanyagcső/gumicső a váz teljes hosszában?A féktest agyán egyébként látok egy mini imbuszt, meg a szemeken 3 furatot, az egyikben a rugó egyik vége. A másik végét gondolom az imbusz feszíti.
-
Teasüti
nagyúr
válasz Mewryck #8095 üzenetére
Megoldódott, köszi!
Szanaszét olajoztam, vagy egy kupaknyit lenyelettem a bowdenházzal.
Nem húztam ki belőle, mert nem tudom pótolni azt a kis kupakot, ami fogóval van rászorítva a végére. De a bowden sértetlennek tűnik, ami látszik belőle. A házban lévő szakasz meg nem szálkásodik csak úgy magától.Az, h nem tökéletesen egyszerre mozdulnak a féktestek, az nem probléma, vagy igen?
Viszont a váltómat szétbarmolták a szervízben.
Egy büdös szóval nem mondtam, h nyúljanak hozzá, de mikor elhoztam, említették, h beállították nekem. Pff, mekkora szívesség, most ugrik a láncom, nem pontos, az első kanál hozzáér a lánchoz, hátul a lefelé bizonytalan...
Az agyam elhagyom. Hihetetlen mik történnek velem.Az első váltókaromon vmiért megakadt a finomállító csavar.
revoshift '02 van és az a műanyag csavar elvileg úgy működik, h ki kell húzni a bowden irányába vmilyen rugós/körmös csavarbiztosítás ellenében és utána lehetne tekerni. Na most én vmiért már nem tudom tekerni egyik irányban sem és nagyon nem merem erőltetni, mert gyenge szerkezetnek tűnik, még eltöröm.
Ötlet, h miért akadt meg a csavar? Nem életbe vágó, mert akkor a váltón állítok, de azért bosszantó.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nekem úgy tűnik az nem a bowdenházat rögzíti - az csak simán nekifeszül tengely irányban a váltókarnak, pont úgy, mint a fékkaroknál. A körmös rögzítés a csavar és a váltókar teste közt van.
Az a baj vele, h nem egy sima csavar, nem látom milyen állásban van épp. Lehet végálláson túltekertem már és azért nem megy se előre se hátra.Remélem annak a tagnak megvannak az adatai, elérhetősége!
Ez esetben meg vesz neked egy zsír új váltókart.
Hogy tudott jobbról előzés közben a bal váltókarodba ütközni?(#8113) Zebu
H.
Raktál már fel képeket a járműről?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Teljesen normális, h a legkisebb tányérról túl kell húzni a váltót, h felváltson a középsőre.
Nem tudom, h ez a jobb váltóknál is így van-e, de a hagyományos olcsó pozíciónáltaknál biztosan.(#8123) Napfénysüti
Miért jó az, h a támvillán van a hátsó lámpa?
Amúgy nekem is volt ilyen bazi cateye-om még 10 éve. -
Teasüti
nagyúr
Hát, kételkedem a józan eszetekben, ha ilyenkor kimerészkedtek a 70 fokos aszfaltra és a sistergő napsütésre.
Mióta megjött a kánikula, azóta nem is voltam sportszerűen tekerni. Csak közlekedek, de ez is megviselő. Nem tudok olyan lazán menni, h vállalható állapotban érkezzek meg pár km után -> zuhany kötelező.szerk: már itt a szobában ülve lever a víz, nem hogy még verőfényes napsütésben keressem magamnak a bajt.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Xantomas #8358 üzenetére
Az durva, azt hittem ilyen csak buszmegállókban fordulhat elő. Magyar utak, no comment.
(#8357) szki
Jövő hét után én is eljutok talán a magyar tengerre. Jó lesz!
Talán mostanra végre felmelegedik kicsit a víz, egy-két hete még kockára fagyott benne a tököm.
szerk: én abban az időintervallumban szoktam kb átfordulni a másik oldalamra.
De rá kéne szokni, akkor még kellemes lehet a levegő.
Talán még jobb lenne, mint nightride-olni és lámpára se kell vagyont költeni.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Xantomas #8378 üzenetére
Mindig is irigyeltem a elektronikai érzéket a villamos szakiktól.
Én már az 1000 kérdés 1000 válasz c. könyvben szerepelt primitív gyerekeknek szóló szájbarágós kapcsolási rajzokon se értettem, h az elágazásoknál miért arrra megy az áram, amerre.
Az összes elektronikai tudásom kb megragadt a "kösd össze a sluszdrótot az égővel és a teleppel" szinten, oszt' lőn világosság.Inkább fizetek érte.
Így nem megy rá a szabadidőm se, csak simán használom.Más: ha már ilyen mesterségekről van szó, felmerült már itt vkiben, h gépész ismeretei révén egyedi alkatrész gyártásba fogna? Pl egy saját villát összerakni, stb.
Apámmal mind a ketten gépész vonalon művelőd(t)ünk és ha szóba kerül a vadiúj hobbim, ő már rá is kezdi, h "mi f@szé' sokszázezres felszereltség, egy jó cnc-s gyárt magának saját villát (pl), különben is itt a minta, le lehet másolni...".
Vhogy nincs lelki erőm vitatkozni. -
Teasüti
nagyúr
válasz Xantomas #8395 üzenetére
Apróbb alkatrészt nem éri meg, azt inkább megveszem.
Pl egy fékkarban nincs semmi poén, max elmondhatom, h olyan, amilyet szerettem volna.
Féktestet is fölösleges sztem, csak úgy spontán kb egy pár ezer ft-os féktestet lehetne rögtönözni. De azt meg minek? Váltópapucsról se hinném, h olcsóbb legyártani, mint megvenni. Kivéve talán hulladékanyagból, ingyen gépen, ingyen munkaórával, de nem újrahasznosított bringát lenne jó építeni. Meg egy váltópapucs az csukló feladat.
A nagy értékű alkatrészeket érné meg egyedileg.Volt itt vmi link egy srác diplomamunkájára, aki egy carbon fully vázat épített, na az már igen!
Azt azóta se találom, pedig már akartam mutatni másoknak is.Szóval nem csak szórakozásból, hanem anyagi érdekből vajon megérné-e nekiállni vminek?
Apám még nem látott komoly villát - ahogy én sem -, így nincs elképzelése arról, h milyen technika van belesűrítve. Ő még az orosz bringákon nőtt fel.
Pl mutatok neki egy 600k-s gépet és a vázat kezdi el kielemezni és sorolja a gyenge pontokat a szerkezeten és varratokon, de ha ilyen virtuális forgás pontokról meg fékfüggetlenségekről kezdek el mesélni neki, akkor csak legyint egyet. Mintha a gyártó csak vmi kontár lenne. -
Teasüti
nagyúr
válasz Napfénysüti #8567 üzenetére
Fullyn és 3,5 baron az ilyen út csak minimális kényelmetlenség.
Nem rázósabb, mint autóban ülve.(#8580) N.GÁBOR
Ha pedig országúti van 65 ért, akkor monti is van 50ért
Ezt most úgy mondtad, mintha az outik eredendően nagyobb értékűek lennének.Full merev mtb-ből kell lennie választéknak, bemegyek a kedvenc üzletembe és hozzám vágnak vagy 3-4-et azonnal ennyiért. Bicikli boltban ez az induló ár, vagy mi.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Rhino666 #8583 üzenetére
Tekerős váltó alatt marokváltót értesz?
Amúgy amiket felsoroltál, ezek mind néhány ezer ft-os tételek.
Pl egy vacak pedál miatt kár lemondani az egész bringáról szerintem.Mi több, szaküzletben azt is megdumálhatod velük, h cseréljenek rajta ezt-azt és kalkulálják bele az árba.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Ez olyan kérdés, általában mennyit bír a laptop akkuja.
Túl sok a változó, milyen választ vársz?Elvileg 307,5 mm-ig jó még.
(#8588) Napfénysüti
Hát, én egy lassan nagykorú fiat temprát hajtok, amiben olyan 60%-os csillapítás lehet (egy-két éve lett bemérve) és 14-es kerék. Lágy rugózása miatt egész limuzinos, jobban ringatózik, mint új korában.
Na most a bicikli ugye eleve kevésbé érzi az utat a jóval nagyobb kerék miatt és ott nincs oldalra dülöngélés (mint a kocsi ülésében a szar úton), csak a segged felől érkezik a pofon.
Én azt modanám talán a fully még egy picivel kényelmesebb is, mint a kocsi.
És még ki se álltam a nyeregből.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Féktárcsánál számít vmit a formavilág? Miért nem láttam még teli tárcsát: mindegyik ki van könnyítve/gyengítve? Mi célt szolgálnak a lyukak?
(#8602) szki
Hasznos oldalnak tűnik, könyvjelzőztem.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Ariadne #8642 üzenetére
Hogyne lenne gond, ha megégeted!!
Ha ez vmi edzett anyag, akkor abban a szent pillanatban fellágyul és eldobható.
És egy féktárcsánál kézenfekvő lenne egy kopásálló felületi edzés.
Bár, mivel alig van benne anyag és nagyon hamar felszökik a hőmérséklet (még a masszív autós tárcsáknál is másodpercek alatt száz fokokat emelkedhet akár - jó az mondjuk verseny körülmények között), nem is olyan biztos az az edzés. Én még vmi olyat tanultam, h 3-400°C környékén már visszalágyul az anyag. De ez régen volt és már sokat felejtettem.De abban biztos lehetsz, h ha megég, akkor károsodik: szerkezetileg méret- és alaktűrésében és/vagy anyagában egyaránt.
Tehát biztosan nem tudni, h egyáltalán van-e értelme ezeknek a fura lyukaknak?
Nekem pl jobbnak tűnik egy egyszerű kör alakú teli tárcsa.Más: fékezési technikából ki milyet használ? Ugye az alapelv az lenne, h szakaszosan fékezünk.
Na de én ezt már autónál is inkább hanyagolom, biciklinél meg főként.
Elvégre ugyanazokat a mozgási energiákat kell megfogni mindkét esetben (folyamatos és szakaszos), a visszahűlés is ugyanolyan mértékű (vagyis nem, nagyobb hő különbségnél gyorsabb a termikus kölcsönhatás is, általános iskolai fizika alapján).
És az a bajom, h ha egy meredekebb lejtőn elengedem a féket, akkor rohamosan gyorsulni kezdek, akár néhány másodperc alatt 20-ról 30-ra, stb. És utána meg bazi nagyot kell rántani a féken, hogy 30-ról megint 20-ra essen le rövid idő alatt. És ezt nem érzem biztonságosnak, h folyamatosan a határig feszítem a fékerőket és mindezt 4-5 másodperces szakaszokban.
Nem jobb inkább folyamatosan tartani kisebb fékerővel? Biciklinél meg eleve két független fék van, ha az egyik elkezd visítani, ott a másik. -
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #8665 üzenetére
Nem gondolnám, h az a pár másodperc, amíg megeresztem fék nélkül a gépet, vízválasztó lenne a visszahűlésben. Ugyanazok a feltételek vonatkoznak a hő elvezetésére folyamatos és szakaszos fékezésnél is. Fékezés közben is ugyanúgy leadja a hőt a környezetének a tárcsa/abroncs, mint előtte/utána.
És meredek utakon nem tudom megereszteni néhány másodpercnél tovább, h érdemben tudjon hűlni a rendszer, de cserébe rövidebb idő alatt nagyobb fékerőt kell kifejtenem (mivel ugyanazt a mozgási energiát kell megfognia így is úgy is) -> nem pont ugyanott vagyok?
A hőenergia ugyanakkora mindkét esetben, h most ez lassan, de folyamatosan keletkezik, vagy hírtelen, de jóval nagyobb léptékben... Mi a különbség?
A hűtés ugyanolyan mértékű mindkét esetben.Ha olyan úton vagyok, akkor mindkét módszerrel túl fog hevülni, nem?
De úgy érzem a szakaszossal felesleges kockázatot vállalok a menetbiztonságban.
Nem? -
Teasüti
nagyúr
Ácsi, lejtőzésről volt szó, aka sebesség tartása.
És azt fejtegettem, h azonos rendszer esetében a szakaszos fékezés okozta hőhatások grafikonja amplitudóinak átlaga éppen azonos lenne a folyamatos fékezés közel lineáris grafikonjával.
Érv? Ellenérv?szerk: amúgy is, ha már meg akarnék állni, akkor mégis mi frászért kéne szakaszosan fékeznem jó tapadást feltételezve?
Tovább megyek, ha egy egyszerű megállás következtében máris túlhevülne a tárcsa, akkor ott bizony igencsak alul lett méretezve vmi.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Napfénysüti #8747 üzenetére
Karbon vagy kevlár nem arra van kitalálva, h gyűrődési zónákat építsenek belőlük.
Karbon jó szívós szerkezeti anyag, kevlár meg szívós, rugalmas és ütésálló.
Na most egy sisaknak nem ütésállónak kell lennie (ebből készült sisak ép maradna, de fejed szanaszét törne benne), hanem ütés elnyelőnek. -
Teasüti
nagyúr
Hogyan lehet azt tudni, ha el van kopva már a felni? Kopásjelző nélkül persze.
Kb mennyi fékpofát eszik meg az abroncs, mire ez szóba jöhet? -
Teasüti
nagyúr
kemény az a videó! Lehet át kéne térni sram-re?
Más: ahogy elnézem, ha valaha fullyt akarok venni, akkor el kell zarándokolnom Meméhez.
Amilyen gépek megfordulnak nála, csak kamillázok néha.
Bár van helyben is vmi ismerős, aki németből hoz be használt montikat jutányos áron.(#8877) venember83
2007. teljesen aktuális.
Kinek van pénze trendi, friss, ropogós, vadizsír alkatrészeket venni?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
És milyen?
Jah amúgy sram vs shimano olyan, mint ati vs nvidia? Konkurencia harcon és egyéni preferencián kívül van-e eltérés a két rendszer között?
Előnyök, hátrányok?(#8878) dqdb
az új bringa is olyan, mint az új autó: amint beleráültél, helyből buktál legalább 30%-ot az árából.
Ezért lenne jó alig használt, sűrgősen eladó garázsban tartott fully-t venni, lehetőleg nem dohányzó női tulajdonostól.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #8885 üzenetére
Szóval mindkettő ugyanazoknak a szabványoknak felelnek meg és kompatibilisek egymással?
-
Teasüti
nagyúr
válasz Napfénysüti #8913 üzenetére
Egyszer tapasztaltam ilyet életemben, olyankor sötétülni kezdett a kép és hang, vmint elgyengültem. Ájulás azért nem lett belőle, friss levegő + pihi egy padon azért segített.
(#8911) DemonDani
+1(#8910) szki
-
Teasüti
nagyúr
-
Teasüti
nagyúr
válasz Napfénysüti #8920 üzenetére
Napellenzős sisak.
Nekem ugyan nincs ilyen, de tudnám értékelni.Gyalog tempóhoz amúgy teljesen jó a sapi is + 1 L naptej.
Nem gondoltam át, itt nincs menetszél, elvetélt gondolat.Btw: fejrész nélküli síltes "sapka" + bukó + szemüveg + maszk és a füleidet amputálni kell.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz Napfénysüti #8922 üzenetére
Bogárháló. Egyszerű, mint a faék. A homlok oldali lyukakon legyen háló.
Szvsz nem életbevágó, inkább erdőben esélyesebb egy potyautas.Meg láttam már ilyen sisakra rakható gumis huzatot is, az is jó lehet (persze nem 40 fokban, inkább esőben mondjuk, vagy télen).
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Nálam a keeper méretei éppen elegendőek. Bár még sosem volt olyan hely, ahova ne tudtam volna odakötni vele úgy, ahogy kell, de nem egyszer volt már, h éppen csak ki volt centizve.
És ezt értsd mm-re pontosan, néha úgy tűnt, pont egy hangyaf.sznyi hossz kéne még, h rá tudjam fordítani a kulcsot. Cserébe hozzáférhetetlen erővágón kívül minden egyéb szerszámmal.Na most a mini ennél kisebb, jelentősen lecsökkent a használható tereptárgyak száma.
Tuti több fejtörést fog okozni.Csinálj egy sablont a mini méreteiről (karton papír) és próbálgasd kicsit.
Ha úgy látod használható, akkor viszont a kisebb méret jobb választás.MÁS:
ha használ itt vki trekbuddy-t, az tudja esetleg, h hogyan lehet egy meglévő track-et betölteni és útvonalként használni? Egyáltalán hogy lehet trekbuddy-ban navigálni??
Eddig csak sima térképként tudtam használni, de elvileg tud navigálni is vhogy.[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Pontosan hol van az a határ, amikor már kell a duplavállas villa és már nem elég a szimpla?
Mert eddig kizárólag DH gépeken láttam ilyet, de ahogy olvasgatom a bikemag-ot, furcsállom, hogy az enduro és FR gépeken nem duplavállas villák vannak. Ámbár azt írják, h ugyanolyan zúzásokat követnek el - sőt, ha jól veszem ki, akkor még jobban, többet, szélesebb felhasználási körökben -, mint a DH gépekkel. -
Teasüti
nagyúr
válasz venember83 #9932 üzenetére
Azért furcsállom csak, mert vhogy nem érződik biztonságosnak számomra a szimpla vállas megoldás, amikor zúzásról van szó. Olyan kicsinek tűnik az a profil, ami felveszi a brutális erőhatásokat. Mindig az lebeg a lelki szemeim előtt, h a váll a leggyengébb láncszem egy MTB-n. Cáfoljatok meg!
Meg kéne néznem pár villatörést, ha a lábak előbb törnek, mint a váll, akkor befejezem a nyafogást.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz KaraDani #9940 üzenetére
Itt kezdett gyanússá válni a dolog.
De nem találok túl sok villatöréses videót, amin jól látható lenne a sérülés.
Azon a pár darabon viszont többnyire a nyak tört el. De láttam egynél szétnyílni a nyaknak a befogó részét (agyát?) a vállon. Szóval necces. Mondjuk mindegyik ugratásnál történt és mindegyik idétlenül érkezett le. -
Teasüti
nagyúr
Hogy lehet a legbiztonságosabban lejönni egy olyan, meredek (30+%) erdész úton, amin ökölnyi kövek hevernek szanaszét? Jó ötlet lehet megereszteni a bringát, vagy inkább lassú gyalogtempóban bukdácsoljak a köveken? Még nem mertem nagyobb sebességgel ráhajtani egy-egy ilyen köre, de vajon megmarad a stabilitásom, vagy kiesik alólam a bringa?
-
Teasüti
nagyúr
Az első kerékkel többnyire el tudok lavírozni a kövek közt, inkább a hátsót szokták oldalra vetni a kövek, illetve néha felpattannak a guminyomástól.
Mondjuk okozott már kellemetlen pillanatokat, mikor vmi az első kereket egyszerűen arrébb rakja egy 10-15 centivel.
Ilyen körülmények közt inkább menjek gyorsabban és bízzak a szerencsében?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
Úgy legalább nagyobbat lehet esni
Ezzel nem sikerült eloszlatni a félelmemet.
MÁS:
megütköztem egy rejtélyben, amire nem találom a megoldást.
A bicajomon előjött egy ritmikus ismétlődő susogó hang (mintha a felni érne hozzá a fékpofához egy nyolcas miatt), DE! Menet közben elég jól hallható, zavaró, viszont mikor fejre állítom a bringát, h egyesével átmozgassak minden forgó részt, úgy semmi rendellenest nem hallok. Nekem a hátsó váltó környékéről gyanús vmi, de nyeregben ülve nem tudom azonosítani a hang forrását.
Ötlet?[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
A láncvillavédő nem ér hozzá semmihez, a műanyag korongot még megvizsgálom, de annak akkor is súrlódnia kellene, mikor fejre állítottam a bringát.
A cipő esetén meg könnyen meglehet, de ez egyrészt nem ad ki hangot, meg inkább letaposni szoktam a lánctányér védőt, vagy a tengely végén lévő kupakokat.Meg egyik tekerésről a másikra jött elő, emlékszem egy mecseki pár km-es út után estefelé gurultam haza az aszfalton és akkor tűnt fel először az új hang.
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
- Újszerű Spigen Liquid Air Folio Tok, iPad Pro 12.9, Fekete
- Huion Kamvas Digitalizáló Tábla / Rajztábla / Külső Monitor okos tollal /// ÚJ // Számla + Garancia
- ESR 360 Mágneses Tok és Billentyűzet Ipad Pro /// Air // Bontatlan // Számla + Garancia
- Synology DS223 (2GB) /// Teljesen Új // Számlával és 2 év Garanciával
- Épített szépség - I9-13900K - 3080 Ti - 32GB