Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz Stauffenberg #49594 üzenetére

    A monoblokk menetét kell csak megkenni ha ezt kérdezed, ha acél a menet és a váz is acél, akkor mehet bármilyen zsír, gyenge menetrögzítő, ha alu a váz és acél a menet, akkor ipari faggyú, lítium mentes zsír. Vázban a menetet ki kell tisztítani.. monoblokk menetét nem mellé hajtani stb.. Viszont a monoblokkra a kart nem ártana nyomaték kulccsal felhúzni, nem csak úgy találomra..

    Gondolom frikciós a váltókarod, azért kell szórakozni a fokozatok megtalálásával. Létezik pozicionált váltókar is vázra, csak ahhoz olyan váltó is kell, amit visz a pozicionált kar! De a váltókar helyére lehet tenni bowdentartó konzolt is, nem nagy szám, és akkor tudsz a kormányra is tenni váltókart.
    Egyébként nézd meg a váltókaron nincs-e oldalt egy tekerő, amivel lehet váltani frikciós és pozicionált váltás közt, lehet csak át van állítva.

    (#49595) sanzi89
    Ha 10 ezret nem is szívesen adnék érte, de alatta megéri, végül is van hozzá villa, rajta van a váltófül is, féktüske, kormánycsapágy.. 190 centihez viszont a 18 as nagyon kicsi lesz, azért ezt gondold meg.
    40 körül talán ki tudod hozni, de attól csodát nem kell várni, jó kerék szett biztosan nem fog beleférni ha a váltásra nem is vagy igényes..

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák