Aktív témák

  • Vasinger!

    nagyúr

    Sziasztok újra :)

    Régóta nem írtam ide, de ez nem azért volt, mert nem tekertem volna, hanem nem volt időm ide írni :) Bár még előttem van egy nagy megpróbáltatás, de muszáj most felkészülnöm a nyári szezonra mert kb. 2-3000 km-t bele akarok tenni a cápámba még nyáron :)

    Szóval tervezek egy kisebb fejlesztést rajta:

    Ma voltam Meménél és kicsit kiokosodtam ebben-abban.

    Szerintetek is jó megoldás berakatni egy patent szemet a láncba és akkor időközönként tisztíttatni brigéciolban a láncot? Vagy maradjak a TF2-es olajnál, amit körülményes adagolni és kb. hetente kell újrakenni vele a láncot?

    SR Sountor XCR LO 100 mm-es teleszkópomat is lecserélném. Meme mutatott nekem egy 10 cm-es rugóúttal rendelkező Rock Shox Tora rugós, olajfürdős, visszaút-csillapításos első villát 35k-ért, gyakorlatilag zsír új.
    Megérné lecserélnem? A mostani kicsit lomhán mozog és félek hogy a műanyag persely lassan ki fog kopni, bár hála Istennek még semmi jele nincs, pedig nem kímélem.

    A mostani is 10 cm-es és van benne olajpatron, de visszaút csillapítás nincsen. Súlyt biztos nem nyernék, talán nehezebb is lenne. Esetleg érdemes lenne egy levegőset venni, sokkal drágábban?

    Lenne egy olyan kérdésem is, hogy az ülésrúdnak hány cm-es része maradjon bent a vázba, amivel még biztonságosan lehet tekerni elhajlás/eltörés nélkül.
    Mert ugyanis az a helyzet, hogy ez a 18" kicsit kicsi nekem, de ha kiemelem az ülést akkor egész kényelmes tud már lenni, csak akkor nem sok rúd marad a vázban.

Aktív témák