Aktív témák

  • ---Lasali---

    Közösségépítő

    válasz salieri. #22285 üzenetére

    Azért mert azt "kell" ellenőrizni, mert olyan hülye megoldást találtak ki, hogyha a középcsapágy ház szélessége nem jó, akkor vagy lötyög vagy szorul a tengely, szóval teljesen fail a történet, hogy divatosan fejezzem ki magam. Míg a shimano integrált rendszere brutálisan hiba tűrő. Én a 760 as XT kart 2 mm hézagoló elhagyásával raktam be a trekkingbe, és működik évek óta.
    De ha már középcsapágyról beszélünk, volt csapat társamnak 5 ezret bírt a kerámia golyós chorus középcsapágy. Nekem az ultegrába 17 ezer van. Miről beszélünk?
    Campának sem szétszedhetősek a váltó csapjai pl. Szóval a váltók ott is teljesen javíthatatlanok. Ultegra fékváltókarra 1500 ért vettem új gumit, campa drágább, mechanika tuti elmegy 25 ezret, abba ha valami törtik, mit szeretnél cserélni? Addigra az egész egy rom lesz, nem az örökre életre vannak tervezve.
    Szerintem meg a Shimano fékváltókarja sokkal komfortosabban kezelhető, még a legújabb campa-hoz képest is.
    Azt elismerem hogy tartósabbak a campa alkatrészek, láncok, tányérok spártaibbak. De viszont annyival drágábbak is a szettek.
    Hajtókar könyebb, meg karbon, és? Shimano meg üreges alu, majdnem egy évtizeddel hamarabb kitalálták, míg a campa a négyszögtengellyel vergődött. Mellesleg német precíziós tesztek alapján a régi Dura Ace is merevebb mint a karbon record.
    Szóval ennek a vitának semmi értelme nincs. Egyezünk ki abban, hogy más a kettő, de egyik sem jobb a másiknál.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák