-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
RR-13
őstag
válasz axioma #13038 üzenetére
Az éves kártyadíj is azonos elszámolás alapján történik (kellene történnie), mint a számlavezetés pl. ebben a hsz-ben a számlavezetési díj arányosan van számolva.
A bankkártyára is az a helyes elszámolás, ha napokra bontva, arányosan számolják ki a kártya éves díját, ha a kártya megszüntetésre került.
Megköszönném, ha nem kellene minden egyes mondatomat alátámasztani!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
-
RR-13
őstag
Voltam ma a Westend Erste fiókban! Kértem felmondási záró kalkulációt! 2387 Ft-ot kellett volna fizetnem a februári vagy a márciusi számlavezetési díjra. Az ügyintéző nem tudta hogy melyikre vonatkozik. Az ehavi 1300 Ft felgyűlt utalási tranzakciós díjat nem kellett volna kifizetnem mert érzékelte a rendszer a díjmentes utalási feltétel meglétét! Na én most már semmit nem értek, hogy mit hogy csinálnak! :/
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz eastsider #13050 üzenetére
Vagyis a 2390 Ft -os díjat nem akarják visszafizetni
Azért én ezt megnézném..., le van ez írva, hogy a felmondási időre nem vizsgálnak kedvezményes számlavezetést? Nekem ez újLehet, hogy automatikusan nem vizsgálnak, de manuálisan kénytelenek lesznek!
Remélem nem hagyod annyiban.2020. március 01-én a NetBankban azonnali felmondást adok be az ÁSZF. 3.4.1 e.) pontja alapján leírt kedvezőtlen egyoldalú szerződésmódosítás miatt, mivel a szerződésmódosítás, ami 2020. április 02. napján lépne életbe, a csomagváltással, azt nem fogadom el, ezért a bank ezt azonnali felmondásnak kell, hogy tekintse.
Így viszont nincs 30 nap felmondási idő, és be sem kell majd menni remélem.
Persze ez nem biztos, hogy ebben az esetben is járható út, de megpróbálom.
-
RR-13
őstag
válasz eastsider #13054 üzenetére
Az "érthető", hogy hónap közben díjkedvezmény kalkulációt nem végeznek (nekem mégis végeztek ma, mert az 1300 Ft-ot nem akarták most kifizettetni) de akkor manuálisan kellene megcsinálniuk.
Viszont a "díjkedvezmény kalkulációt nem végez" nem jelenti azt, hogy nem kérhető utólag a kedvezmény figyelembevétele, így a díj visszatérítése.
Mi 2 éve egy 5.000 Ft-os 4%-os visszatérítési panaszt adtunk be az Erstének, mert az OTP Simple oldalán a Praktiker nem a barkács kategóriába volt besorolva (MCC kód), és ez miatt csak 1%-ot kaptunk a vásárlás után vissza a 4% helyett.
Az Erste a hirdetményében nem vállal felelősséget a hibás MCC kódok beállítása miatt, ami alapján nem akarták jóváírni az 5 ezret első körben, majd újra megpanaszoltam, és leírtam, hogy a hirdetményben leírtak nem jelentik azt, hogy nem lehetne egyedileg jóváíratni, és ez miatt a második körben meg is kaptuk az 5 ezret.Szóval próbálkoznak, de nem szabad feladni. Újra be lehet adni a panaszt, új hivatkozással.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13056 üzenetére
Szerintem is, de én most ezt az egész felmondási mizériát rövidre zártam, zárom:
"Az ÁSZF. 3.7.2 e.) pontja alapján: A Számlavezetési keretszerződés megszűnik
A Számlatulajdonos részéről a Bank által kezdeményezett 3.4.1 pont szerinti egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítás írásbeli el nem fogadása esetén azonnali hatállyal."
Vagyis március 2-án személyesen beviszem az írásbeli el nem fogadó nyilatkozatomat, (nem felmondásomat) és ez alapján azonnal meg kell szüntetniük a szerződést, és maximum március 1-ére kérhetik el a számlavezetési díjat, vagy még arra sem.
Csak egyszer legyen vége ennek..
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz axioma #13058 üzenetére
Igen kb. és ezt az értesítő levélből "kifelejtette" az Erste.. biztos, hogy nem véletlen.
Mármint azt, hogy mi van, ha nem fogadjuk el a másik számlába váltásukat.Lehet, hogy február 28 napján (amikor egyébként, mint utolsó munkanap egyébként is végezniük kell kedvezmény kalkulációt, és zárást) bemegyek, és megnézzük mit lépnek a "nem elfogadó" nyilatkozatomra.
Megvárom, hogy mennyit akarnak majd fizettetni velem, mert ha többet mint 75 Ft-ot, akkor ott is hagyom őket, miután próbáltam megoldatni velük a díjmentes megszüntetést, ha az esetleg nem sikerül, mert az ügyintézők nem nagyon tudnak mit tenni a rendszerük ellen.
-
RR-13
őstag
válasz INGJOKE #13060 üzenetére
Amíg az Erste MAX Hk. nekünk megéri, addig ezt a részét nem piszkálom...
Viszont nem nagyon van olyan Hk., ami ennyit "adna" vissza jelenleg, mint az Erste MAX 1% vagy 4%Valaki az OTP Hk-át javasolja, de én nem fogom kivárni azt, hogy év végén írják jóvá egyben a kedvezményt... ha így van még egyáltalán.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13064 üzenetére
Megkérdeztem, és hosszas utána járás után azt mondták, hogy lehet hivatkozni erre a Bank által kezdeményezett 3.4.1 pont szerinti egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosításra és lehet rá alkalmazni az ÁSZF. 3.7.2 e.) pontját.
Nem a telefonos ügyintéző mondta rávágva, hanem egyeztetett vezetőjével, jó pár percen keresztül.Nagyon fontos, hogy a keretszerződés határozatlan időre jött létre, ezért is tudják átváltani automatikusan Április 02-án!
A kedvezményes díjak vonatkozásában volt a határozott idő, ami 20019. március 01-éig volt eredetileg biztosítva.
Ugyanakkor lehet, hogy igazad van.....Nem tudom, hogy mi lesz, az biztos, hogy tudok hivatkozni majd esetleg a telefonos egyeztetésre is, hogy azt mondták, hogy ezzel a nem elfogadó nyilatkozattal a számlát azonnal megszüntetik.
Szerintem Neked is megér egy próbát, csak a nem elfogadó nyilatkozatban hivatkozni kell ezen ÁSZF fenti pontjaira, különben nem szüntetik meg a számlát biztosan.
Első kőrben meg lehet próbálni a "nem elfogadó nyilatkozat beadásával" majd ha arra nem akarják megszüntetni, akkor még mindig ott van a rendes felmondás lehetősége Március 02-án.
Ezért én úgy döntöttem, hogy mindenképpen Március 2-án megyek be mégis.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Akinek esetleg kell egy megszerkesztett, el nem fogadó nyilatkozat, annak privátban el tudom majd küldeni a szöveget, amit word-be át tud másolni, kiegészíteni a saját adataival, számlaszámával stb. és majd így kinyomtatni.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz windlord #13069 üzenetére
én ezt úgy oldottam meg, hogy évente, amikor lejárt volna a kártya kibocsátása után az 1 év, akkor előtte telefonon megszüntettem a számlához tartozó (pl. VISA elektron) kártyát, és kb. 1 hónap múlva új kártyát igényeltem (akkor meg Maestro-t), és mivel a kibocsátási díj díjmentes, ezért kb. 4 év alatt sosem fizettem éves kártya díjat sem.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13071 üzenetére
"Mindig" van kiskapu, ami törvényes.
Egyébként még telefonon mond fel ma a kártyaszerződést, így annál kevesebb díjat számolnak fel utólag.
Nagyon fontos, hogy ne tiltást kérj, hanem megszüntetést, és a kártya legyen a kezedbe, mert kérhetik az utolsó 4 számjegyét.
Amennyiben olyan ügyintézőt "kapsz" aki nem akarja megszüntetni, vagy okoskodik, akkor hívd őket újra.
Lehet, hogy rákérdez, hogy csak a kártyát akarod megszüntetni? Akkor mond, hogy igen, mert ha azt mondod, hogy a számlát is, akkor beküld a bankba[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13075 üzenetére
Nem biztos, de ha azért sem próbálod meg, akkor nem tudok mit tenni...
Még abban sem vagyok biztos, hogy ha ma megszünteted a kártyád, akkor a rendszer számolna éves kártya díjat, mivel nekünk, tavaly a Hk. megszüntetésnél (telefonban) az 1 év lejárat előtt1 hónappal történő megszüntetés után nem kellett fizetni semmit a korábbi 11 hónapra!
Viszont, ha nem szünteted meg ma, akkor 2-án biztos kifizettetik veled az éves díjat, ha nem terhelnék már febr. 28-án.
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #13081 üzenetére
Először is megjegyezném, hogy nem vitatkoztunk, hanem megbeszéltük, (vitatkozni te szoktál kb. mindenen) és ezért kár volt "benézned" a topikba, hogy itt ismét kioktass általánosságban kb. mindenkit, és keltsd a hangulatot "ismét" ráadásul figyelmetlenül, félrevezetően, és a bankot "segítsd" felkészülni...!
A szerződést én (is) elolvastam, és én írtam, hogy határozatlan idejű a keretszerződés!
"Nagyon fontos, hogy a keretszerződés határozatlan időre jött létre, ezért is tudják átváltani automatikusan Április 02-án!"
"A bank most semmit sem módosított, amit korábban, 1 éve ne fogadtatok volna el. Jogilag nem megalapozott a bank egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítására hivatkozni."
1 éve elfogadtuk azt, hogy meghosszabbítsák a kedvezményes díjakat, mást nem fogadtunk el!
Mi közel 4 éve írtuk alá a szerződést, és akkor még nem lehetett tudni, hogy 3-4 év múlva milyen költségei lesznek pl. a standard számlának, és azt sem lehetett tudni, hogy "kitalálnak majd" egy új számlát, amibe "kedvezőtlenül" át akarnak váltani minket.
És hiába kedvezőbb picivel is ez, mint az alap Standard csomag, akkor is kedvezőtlen mindkettő.Most akkor, ha már jogilag közelítetted meg, akkor vissza is mehetnénk akár a szerződésben foglaltakra is, hogy pl. olyan feltételt fogadtattak el velünk 3-4 éve, aminek a részleteit a jövőre nézve nem is lehetett ismerni pontosan, mivel nem is tudhattuk, csak nagyjából a standard csomag díjait, mert azóta emelték az összes csomagban lévő díjakat.
Ráadásul ezen csomagváltási feltételt előre megállapították, és velünk ezt nem beszélték meg, vagyis beleszólásunk nem volt a kedvezőtlen feltételbe.Így ennyi erővel hivatkozhatnánk tisztességtelen szerződési feltételre is, ami miatt viszont már lehet hivatkozni a bank egyoldalú kedvezőtlen szerződésmódosítására!
2/2011. (XII. 12.) PK vélemény
A fogyasztói szerződés érvényességével kapcsolatos egyes kérdésekről:
"Ha tehát a felek között nem vitás, vagy a bíróság a rendelkezésre álló bizonyítékok alapján azt állapította meg, hogy a felek között olyan fogyasztói szerződés jött létre, amely egyoldalúan, a másik fél közreműködése nélkül előre meghatározott szerződési feltételt tartalmaz, vélelem szól amellett, hogy azt egyedileg nem tárgyalták meg.
Ezt megdönteni a fogyasztóval szerződő fél csak úgy tudja, ha minden kétséget kizáróan bizonyítja, hogy a vele szerződő fél részére ténylegesen fennállt a szerződési feltétel tartalmi befolyásolásának a lehetősége. Ez akkor valósul meg, ha a fogyasztónak reális lehetősége nyílt a szerződési feltételek módosítására, azaz a feltételt előre meghatározó fél ténylegesen is lehetővé tette számára, hogy megfontolás tárgyává tegye annak tartalmát, s azzal kapcsolatban akaratát érvényesítse.Ha a fogyasztóval szerződő fél bizonyítja, hogy a fogyasztó e lehetőséggel nem élve fogadta el a feltételt akkor az már egyedileg megtárgyaltnak minősül.
Nem elegendő a vélelem megdöntéséhez, ha a rendelkezésre álló bizonyítékok csak azt igazolják, hogy a fogyasztó a szerződést, illetve az annak részét képező feltételeket csupán azok tartalmát megismerve fogadta el".Fentiek alapján a szerződési feltétel azon része, hogy a jövőre nézve elfogadtuk a kedvezőtlen csomagba váltást, tisztességtelen volt, mivel beleszólásunk nem volt, ezen feltételbe, és reális lehetőségünk sem volt ennek megtárgyalására, csupán a szerződés ezen feltételeinek tartalmát megismerve fogadtuk el.
Mi megoldást kerestünk arra itt mindenkinek, akiket érint a Privi. "L" számla megszüntetés, felmondás hogy ne kelljen feleslegesen kifizetni a banknak több ezer forintot, akár ideiglenesen sem, és panaszt írni stb.
Most, hogy végre "találtunk" egy kiskaput, akkor te azt itt egy tollvonással áthúzod? Mégis milyen alapon !
Csak nem az Erste bankban dolgozol a jogi osztályon, hogy így véded őket, minket meg "támadsz"?A hsz-ed utolsó bekezdését, meg kiemelten visszautasítom, mert pont te hívtad most fel erre a bank figyelmét, hogy "szerinted" nem is jogos a hivatkozásunk, és ha valóban pont olvassák a topikot, és ha nem sikerül ez miatt elfogadtatni velük a nyilatkozatot, akkor azt főleg neked is "köszönhetjük!"
Nem kérek választ!
Amiket leírtam főleg a többiek védelmében írtam, és azért, hogy felkészülten tudjanak menni az el nem fogadó nyilatkozattal![ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
CIB Bank Rendszerfejlesztés - 2020.02.21-25.
"Ezúton hívjuk fel tisztelt Ügyfeleink figyelmét, hogy a bank informatikai rendszerének fejlesztése miatt
2020.02.21. (péntek) 18:00 és 2020.02.22. (szombat) 17:00 óra között
- a lízing funkciók a CIB Bank mobilalkalmazásban és a CIB Internet Bankon nem lesznek elérhetők, továbbá
2020.02.25. (kedd) 01:00-04:00 óra között 2 óra időtartamban
- a CIB Bank által kibocsátott bankkártyák nem lesznek használhatóak, vagyis az említett időszakban velük a vásárlás és a készpénzfelvétel kapcsán is fennakadások lehetnek."
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Azoknak írom ezt főleg, akik Budapest Bankosok, hogy készült egy összesítő leírás az AFR-ről, amit itt lehet elolvasni.
A többi banknál nem biztos, hogy ugyanígy lesz minden -
RR-13
őstag
válasz sifarr #13085 üzenetére
Egy picit tisztába teszem a dolgokat, ha már annak ellenére írtál, hogy nem kértem választ.
És majd én linkelem azt a hsz-t, amit te nem tettél meg, mert melyik részben látsz itt keretszerződést írva?A Privilégium az nem a keretszerződés, hanem a keretszerződésen belül a bankszámla típus, amire írtam, hogy határozott időre kötöttük!
Nem tudom, honnan gondolod, hogy pl. esetleg nem "jogot tanultam"... de nem is idevaló téma...
Egyébként most megint szembeszálltál azzal, amit írtam, hogy "én tévesen értelmeznék bármit" miért van erre szükség?
Ha igazam van, ha nem, nem is ez a lényeg hanem az, hogy lehetőséget találtam arra, hogy valamire lehessen hivatkozni... mivel mi, Privilégium "L"-esek mindenképpen otthagyjuk az Erstét,
Ezért semmi értelme "feleslegesen" akkor is támadni őket azzal, hogy a 4 évvel ezelőtti szerződés tisztességtelen pontokat is tartalmaz, ha elfogadják az el nem fogadó nyilatkozatot, és nem ülnek még a számlánkon 30 napot!
Én nem fogok azért egy olyan bank ellen közigazgatási hatósági, és bankfelügyeleti eljárást kezdeményezni, ahol már nincs számlám, mivel már nem érdekem ez, és azoknak sem, akik már otthagyták őket, mivel azért kb. 4 évig csak ingyen vezették a számlánkat, ezt sem szabad elfelejteni...
A 4 évvel ezelőtti szerződés tisztességtelen pontjainak hatása eddig nem, csakis most állnak be, ha nem engednek el azonnal minket, és ez a lényeg ebben.
Azok, akik meg nem kapják esetleg vissza a díjakat, amit jogtalanul kértek el tőlük, akkor ők is hivatkozhatnak erre a Pk. véleményre, amit minden bíróság az ilyen pereknél gyakorlatnak tekint, vagyis ez alapján döntik el a pert.
Te itt könnyen dobálózol azzal, hogy így meg úgy panaszoljuk be őket... az nem 1 napos munka ám... hanem több hónapos folyamat. Sajnos más dolgom is van! És nekem attól nem lesz jobb semmi, ha az állam kap 50 milliós bírságot a banktól, amit be kell fizetnie.
Egyszerűen csak meg akarunk "szabadulni" az Erstétől plusz költségek nélkül.
A CIB-et meg főleg nem panaszolom be, mert addig, amíg nekem megéri ott lenni addig "hagyom" őket, ha nem kérnek plusz pénzt semmiért. Sőt, most még jófejek is voltak velem 10 napja amikor nem ment a netbank és mobilapp... kártérítést kaptam!
Ilyet magától az Erste sosem tett meg, ahogy nagyon más bank sem.Mivel a CIB-nél nem ez a "hülye" hóközi (hónap 15 - hónap 14-ig) kedvezmény vizsgálati feltétel rendszer van, hanem hónap elsejétől hónap végéig tartó időszakot néznek, ezért velük 2 év múlva nem lesz ugyanilyen probléma, mint az Erstével, vagy legalábbis fele ennyi sem.
Az meg nem derült ki a válaszodból, hogy miért értelmezem tévesen a KÚRIA Polgári Kollégium véleményét, pedig ha erre hivatkozol, akkor cáfolat sem ártott volna.
Szerintem elég egyértelmű, hogy mire akartam kilyukadni az egésszel, ugyanis, ha nem tetszik majd nekik a nem elfogadó nyilatkozatunk, és azzal jönnek, hogy 4 éve elfogadtuk, hogy átváltanak majd a kedvezőtlen alap díjcsomagba, akkor jöhetek majd ezzel a Pk. véleménnyel, és az orruk alá dugom!
Majd mondom nekik, hogy akkor maradjunk abban, hogy tisztességtelen volt ez a feltétel, és ne akarjanak már egy pert ez miatt, mert mire elkezdődne, addigra rég megszűnne egyébként is a számlám ott a rendes felmondással is.
Szóval mindenkinek jobb lesz, ha "elengednek" ezzel az azonnali hatályú keretszerződés megszüntetéssel.
Már csak azt nem értem, ha nem vagy "önzetlen", akkor miért kötsz bele olyanokba, amihez nem értesz, vagy nem tudod megcáfolni Költői volt...
Nem kell nekem megköszönnöd most sem, és később sem semmit!
Amennyiben célt ér az el nem fogadó nyilatkozat, akkor nekünk ez elég... ezzel lezárom az Erstés korszakot!
Sok sikert a Fundamentához!
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz zpkasa #13086 üzenetére
Szia, ha nem akarsz pl. 2 évig fizetni semmiért kb., akkor a Bankmonitor Kft-nél igényelhető CIB ECO számlát.
-
RR-13
őstag
Akkor egy kis Erste Bank:
Tájékoztatjuk ügyfeleinket, hogy a magyarországi Erste Bank Csoport elektronikus rendszerein 2020. február 22. 19:00 óra és 2020. február 23. 6:00 óra közötti időszakban tervezett és ütemezett rendszer-karbantartási munkálatokat végzünk, amely digitális szolgáltatásaink működését befolyásolhatja.
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13099 üzenetére
"kiveve, ha a fo telefon es az, amire a mobilbank van telepitve, kulonbozik..."
Erre az a megoldás, hogy mindkét telefonra telepíted a mobilappot, ha a másik telefon is okostelefon.Ugyanis mindegyik telefonon telepített mobilappba elküldi a vásárlás jóváhagyási üzenetet!
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13101 üzenetére
Igen, nekem 3db telefonon is van ugyanaz a számlám aktiválva az Erstés appban, és tegnap a netes vásárlás után mindhárom telefonon megérkezett a jóváhagyó üzenet, ahogy egyébként a NetBankba belépés üzenet is megérkezik mindegyikre.
Szerintem ez óriási előny a többi bank appjához képest.
A CIB Bankossal nem lehet ezt megcsinálni, igaz ott még nem is így működik a vásárlási jóváhagyás...[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13104 üzenetére
TPIN kódot is lehet igényelni telefonban a személyes adatok megadásával, és én azt azért ma megprobálnám.
Bankfiókban is meglehet szüntetni a kártyát igen, de akkor a kártyát le kell adni, és az ottani megszüntetés "veszélye" hogy azonnal terhelik az éves díjat visszamenőleg, mert a bankfióki folyamat más, mint a telefonos.
Amennyiben nem sikerül ma igényelni TPIN-t, akkor vagy vár holnapig, és igényel TPIN kódot telefonban, átgondolva az adatokat, és a bank biztonsági kérdéseit, vagy a számla felmondással együtt szünteti meg a kártyát is, és sajnos akkor ott a kalkulációval nagyon valószínű, hogy a kártya éves díját is kiterhelik.
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Szia. Amennyiben ő ajánl téged, akkor valóban jelenleg 20 ezer Ft-ot kapsz, ha online nyitod meg a számlát, de nem lesz 2 évig teljesen díjmentes minden a számládon, mint a Bankmonitoros számlanyitással, ahol viszont az ajánlást nem lehet igénybe venni.
Az alap CIB ECO-ban nincs díjmentes utalás, és belföldi díjmentes ATM kp. kivét sincs, csak, ha ott adod meg a nyilatkozatot a havi 150 e Ft-hoz.
És az éves kártya díj csak 1 évig díjmentes.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13108 üzenetére
Telefonos azonosításnál nem csak a személyes adatait kérdezik, hanem biztonsági kérdéseket is, kb. 2-3 kérdést, és ha nem válaszol jól, akkor sikertelen az azonosítás.
Biztonsági kérdés pl., hogy van a megtakarítási számlája, ami kapcsolódik a folyószámlához, vagy van -e hitelkártyája, vagy bármi ilyesmi. -
RR-13
őstag
válasz pictigjis #13110 üzenetére
Valóban lehet az új személyi ig. szám a ludas, mert, ha nem frissítik be automatikusan csak, ha a bankfiókban bemegy külön ezt kérni
Bár a kötelező adategyeztetéssel azt frissíteni kellett volna szerintem is...Akkor ma frissítse az ig. számot, és ha kér TPINT, akkor este 9-ig ha betelefonál, akkor sikerül megszüntetni remélhetőleg.
-
-
RR-13
őstag
válasz werszomjas #13118 üzenetére
Szia, nem sikerült tudomásom szerint.
Az ingyenesség feltétele február 14-e után is teljesítetted? Volt ismét minimum 150 ezres utalás?
Egyébként a díjmentes számlavezetést csak a hónap utolsó munkanapján tudja kalkulálni a rendszerük, ezért akartak most díjat kérni. Talán ha pénteken mész (28-án) kevesebbet kérnének... talán.Bár már elég nehezen tudok kiigazodni rajtuk...
Fentebb már volt erről szó, hogy a kártya éves díja utólag fizetendő, de ha telefonon megszünteted, akkor lehet, hogy megúszod a díjat, mert a bankfiókban már nem lesz aktív kártya.
Többen március 02-án megyünk megszüntetni a számlát, hogy minél kevesebbet kelljen fizetni, vagy semmit sem, és próbáljuk azonnali hatállyal megszüntetni.
-
RR-13
őstag
válasz werszomjas #13122 üzenetére
1/ igen
2/ igen
3/ igen, és nem "kell" munkabér (gondolom a másik számla nem Erstés, mert az nem lenne jó, mert átvezetésnek számít)[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
Budapest Bank karbantartás, fejlesztés:
2020. február 25., kedd 22.00 órától várhatóan február 26., szerda reggel 8.00 óráig nem lesz elérhető az internetbank és a mobilapplikáció, ezen kívül szünetel az internetes vásárlások jóváhagyásához szükséges megerősítő (SMS) kód (3DS) kiküldése.
(talán most már a QR kódos belépést aktiválják. )
-
RR-13
őstag
Többen Március 2-án megyünk majd a számlát "lerendezni" a bizonyos körülményes bankban..., Most kicsit attól tartok, hogy a Március 2-án bevezetésre kerülő ÁFR miatt a rendszer esetleg "összeomlik", és "senkinek", semmit nem tudnak majd "módosítani" a számláján... remélem nem fognak erre hivatkozni.
Nagyon jó ez az egybeesés... -
-
RR-13
őstag
válasz sifarr #13137 üzenetére
Köszönjük szépen a pontosításokat, és a részletes cáfolatot!
Rosszul tudtam a CIB Classic stb. csomagot, pedig előtte megnéztem, de pár sort elnéztem, hibáztam!
Ugyanakkor mindenkinek joga ellenőrizni az infókat, amit itt olvas!
Az, hogy a bankok nagy részénél díjmentes a 20 ezer alatti utalás szerintem továbbra is törvényből adódik (amit kisarkítottam, mert azt gondoltam alap, hogy az összes itt megbeszélt bank alkalmazza a 20 ezer alatt a díjmentességet, ezért ebben is hibáztam!)
Erre akartam rávilágítani, amikor törvényre hivatkoztam...
6. § * (1) A pénzügyi tranzakciós illeték alapja:
a) * a b)-j) pont szerinti kivétellel az az összeg, amellyel a pénzforgalmi szolgáltató a fizető fél fizetési számláját - a fizető fél saját vagy a kedvezményezett megbízása alapján - megterheli,...
i) * magánszemély fizetési számlájáról (kivéve a magánszemély egyéni vállalkozói számlájáról) történő átutalás esetén átutalásonként a 20 ezer forintot meghaladó összeg.Mindenkinek írom, hogy az itteni topik megbeszélései alapján nem elegendő bemenni a bankba, és bármire hivatkozni, hogy mert a topikban ezt vagy azt írták...(ráadásul nem is fogják ezt így elfogadni)
Az itt elhangzott infók ellenőrzése, mindenkinek a jogos érdeke, és ügyintézés előtt ellenőrizni is szükséges, mivel ez egy fórum, és nem egy bank ügyfélszolgálata (ahol elég sokat szoktak tévedni!)
A korábbi KÚRIA hivatkozással már be lehet menni, mert az hivatalos álláspont!
Ezért is szoktam én idézni a jogszabályokat, és a hivatalos álláspontot, ha szükségesnek tartom!Az összes tagtól elnézést kérek, akit akaratomon kívül is "félre" informáltam a fenti tévedéseimmel.
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen