Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz merqree #33771 üzenetére

    Eddig még se hívás, se email nem jött.
    A páromnak se. Sőt, a családban rajta kívül van még 3 Gold-csomag és semki sem "panaszkodott" megszüntető értesítésre.
    Szerintem nem a Gold-csomagok generális kivezetése történik, csak szelekció. A nagyon ráfizetéses ügyfeleket kiszórják.

    A felmondás bank által egyébként nem kell, hogy postai úton, netán tértivevénnyel történjen?
    De, csak postai úton működik. Tértivevényes nem feltétlen kell, de könyvelt küldeménynek kell lennie, ajánlottnak mindenképp. E-mail nem játszik, arra nincs jogszabályilag meghatározva a kézbesítési vélelem.
    És a felmondásban pontosan, beazonosíthatóan kell szerepelnie az ügyfélnek, valamint a felmondással érintett szerződés(ek)nek. Fel lehet mondani a kiegészítő szerződést is önállóan. Ebben az esetben az alap számlaszerződés marad, és Mindennapok 2.0 csomagra változik.

Új hozzászólás Aktív témák