Új hozzászólás Aktív témák

  • axioma

    veterán

    Tudja valaki, hogy hogyan lehet elerni a Granit ugyfelszolgalatot? Videobank annyit mond, hogy telefon intezhetem csak. Hivni mar sokadjara probalom oket, eleve majdnem masfel perc, mire az elso menuvalasztast beuthetem, es a vegen - annak ellenere, hogy a netbank jelszo a bankkartya tiltas menuben van, ahol torvenyileg is gyorsan kene emberhez kerulni! - tovabbi 5.5 percig hallgathatom csak a zenet, akkor magatol(!) lerakja, es visszahivast iger, ami persze soha nem tortenik meg.
    Me'g szerencse, hogy nem tudtam az usd szamlaszamomat es nem kuldtem oda egy lathato meretu osszeget, pedig kamatoztatnam, de igy lehet hogy lemondok rola. Mi a fene miatt van hogy 2 napja elerhetetlenek? Me'g csak extra akciozas sincs mint tavaly black friday-kor.

    [ Szerkesztve ]

  • tomazin

    veterán

    Sziasztok!
    Most jar le a 2. evem a cibnel, kapcsolattartom is hallgatott amikor megkerdeztem,h akkor a bankvaltas a megoldas ha ingyenes csomagot akarok, igy jon a kerdes, hogy hova menjek.
    Unicredittol jottem, igy kilove. Rafira latom most mindenki ki van elezve (ertheto modon), viszont az 1m utalason kivul en latok mas romlast (1,5m kartyas vasarlas egy felnott embernek amikor lidl/aldi/tesco bevasarlas 50k (egy alkalommal) es ebbol havonta van 2... De dkj sem fajo szerintem)
    A majd 500ftos limitmodositason kivul (ami van a goldnal is), van meg mas amitol ledobja az ember az ekszijat?
    Mert bevallom ha nem muszaj akkor nem mennek az erstehez (vissza igy sok-sok ev utan), de ez pusztan erzelni gondolat, illetve a 3ev utani ujra valtashoz sincs sok kedvem.
    (mondjuk a ma felhivtam a rafit,h feltegyek egy csomo technikai kerdest a sima ugyfelszolgalati vonalon, 2ora utan lebontotta a hivast a mobilszolgaltato, szoval hat kmmm ez sem tul biztato).
    osszefoglalot elolvastam, az erstes valtas kis plusz. az app mennyire jo egyik-masiknal? (dzsordzsit mintha szidtak volna egy idoben)
    cibnel egesz jo volt, paromnak kulon belepese volt a szamlahoz a sajat mobiljan, notif kommunikativ, netes tranzakcio hitelesitese most mar egyszerubb.
    elore is koszonet a gondolatokert!

    (ami rafi ellen szol,h ez a premium meg pr plus nevu csodat hogy gondoltak. olvastam,h mas is nekifutott mar diff-el, es kb 0difi van a ketto kozott a majd dupla elvarasokhoz kepest)

  • axioma

    veterán

    válasz tomazin #33454 üzenetére

    Raiff hatranyok: nincs (vagy hat amire ertelmes lenne, arra nincs) push notification, csak az sms, ami a selectnel ingyen, de az ujnal nem tudom, a gold2.0-nal fizetos. Ezen kivul a kartyas kp-felvet hosszutavu limitje max. 300e per nap, ha egyben kell penz akkor vagy egymas utani napokon ugyeskedni (4x per ho ingyen), vagy emeltetheto valameddig a tobbszaz forintos dijert. Tovabba a DKJ korulmenyek megvaltoztak, pl. tegnap mar csak junius vegere lehetett venni, es ugy altalaban is 2 havonta lesznek lejaratok, es a legkozelebbibol kerdeses hogy meddig lehet vasarolni. [Igaz, visszavaltassal igy is viszonylag kicsi vagy par het mulva nulla a bukta.]

    [ Szerkesztve ]

  • RR-13

    őstag

    A Raiffeisen Bank az új premium csomagokat nyitóknak, és a csomagra átváltóknak meghosszabbítja az akciós feltételeket 2026. december 31. napjáig:

    Premium Banking:

    "2024.02.01-től 2026.12.31-ig nem terhel havi számlavezetési díjat, és a Premium Banking számla igénybevételi feltételeit az akció időtartama alatt teljesítettnek tekinti, ha a számlán a fentiek szerinti jóváírás összege havonta eléri legalább a 400.000 Ft, vagy azzal azonos deviza összeget."

    Premium Banking Plus:

    "A Bank 2024.02.01-től 2026.12.31-ig nem terhel havi számlavezetési díjat, és a Premium Banking Plus számla igénybevételi feltételeit az akció időtartama alatt teljesítettnek tekinti, ha a számlán

    • a fentiek szerinti a jóváírás összege havonta eléri legalább a 700.000 Ft, illetve azzal azonos deviza összeget, vagy
    • a fentiek szerinti, Banknál elhelyezett vagyon (megtakarítás) összesített egyenlege eléri minimum a 10.000.000 Ft, vagy azzal egyenértékű deviza összeget."

  • RR-13

    őstag

    Az összefoglalóban egyelőre marad az ajánlásban az Erste Bank csomagja, de a CIB Bank csomagja a konkrét ajánlási listából akként kerül csak ki, hogy ugyanúgy benne marad az összefoglalóban a csomag részletei, és előnyei, hátrányai, de az ajánlási előszóban olvasható lesz, hogy az nincs külön ajánlva.

    Ennek további oka, hogy a CIB Bank az ügyfelekre hátrányos módon bevezetett egy díjat 2023. október 23. ( :F ) napjától, mert akik ezen időponttól szerződnek, azoknak a postai úton történő küldés esetén a bankszámla kivonatát már nem biztosítja díjmentesen, hanem havi 180 Ft-os díjat számít fel a postázásért.

    Továbbá a Raiffeisen Bank Prémium Gold 2.0 csomagjának linkje változtatásra fog kerülni, mivel a bank törölte az oldaláról a Gold 2.0 részletes leírását. :U

    [ Szerkesztve ]

  • confuser

    senior tag

    válasz axioma #33455 üzenetére

    4db/hó ingyen is csak a Gold 2.0-ban volt, az újaknál már csak 2 vagy 3db/hó ingyenes, az is csak akciósan :(

  • axioma

    veterán

    válasz confuser #33458 üzenetére

    hm, akkor ez is hatrany... kosz, gyulik a municio az erveleshez hogy miert nem szerzodok at (me'g ha latszik hogy mennyire nem is hasznaltam, jofogas termeket is szinte mindig megbeszeltem hogy AFR utalas es kesz)

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz RR-13 #33407 üzenetére

    A Topik az ilyen banki hozzáállások miatt nem szívesen ajánlja ezek után az Erste és a CIB Bankot sem
    Nem szeretnék megbántani senki, nincs ilyen szándék sem. Ha valaki, felületesen görgeti az összefoglalót, jellemzően ezek azok amiket messziről kiszűr a bemásolt hatalmas méterű kép miatt.. míg a Gránit, valahol elbújik a sok szöveg között... még mégis ezekkel van gond, nem kicsit ironikus. Csak ennyi az észrevételem, régebben is írtam, ezzel kapcsolatban.

    Több helyről is hallottam, hogy több személynek sem írták jóvá a számlanyitási és ajánlási bónuszokat, és a promóciós hirdetmények alábbi részére hivatkoznak, de "csak" telefonon, akkor ha az érintett rákérdez, hogy miért nem kapta meg a jóváírásokat.
    Miért nem írásban jelzik a panaszt a Cibnek? Ez elég visszaélés gyanús, miközben elég jól megszedték magukat tavaly a Cibnél is, cikkek szerint.

    #33419 cocka
    Vagy épp ott van a szabályzatban, keresd meg. ;]
    Bármilyen gumiszabály jó lehet végül is. Fb pl ezt csinálja.

    #33430 .tnm
    "aztán bekerült. pedig addigra már rosszabb lett.)"
    A tapasztalatok nem ezt mutatják. Inkább azt, hogy egy egy kampányszerű dolog, mint a fekete péntek vagy biztosító váltás kampány, mindenhol túl terhelést tud eredményezni, ideiglenesen, ha ilyesmire gondoltál.
    Viszont bekerüléssel kapcsolatban, mindig volt egy "megtűrt" érzés, nincs úgy kezelve mint a többi, pl semmilyen logó egyéb nincs ott. - Ez lehet nem feltétlenül baj, csak észrevétel.

    #33431RR-13
    és zért tettem be az Erstét, mert a Topiknak igénye volt rá, vagyis nem önös érdek miatt vannak még jelenleg is benne
    Ez igaz lehet, valamelyik csomagot itteni hozzászóló hozta fel elsőnek és jóval később került bele (ha ugyan az a csomag).

    amikor Tg. lettem,
    És most akkor topik gazda vagy, vagy sem? :D Vagy csak tiszteletbeli? :)
    Ha voltál vajon miért mondtál le? :F

    #33432 bigdady
    Az hagyján, hogy 2023 év bankja, de előző években is az volt és így is meg megtűrt kategória. Akkor nem csak nekem szűrt szemet. Ezt a szelfis számlanyitás akciót is ők vezették be, utána jött a többi bank, nem mintha ez lenne persze a legfontosabb újítás.

    Ezt nem tudja egyben egy bank sem szóval nem ajánlott :D
    Két ok valóban van, amikor nem ajánlható főszámlának, ezen pozitívumok ellenére sem feltétlenül. Egyik a készpénz befizetés, akinek sok készpénze keletkezik és be kellene /szeretné fizetni számlájára és nem Bp környékén él. A másik aki a fizikai fiókokat kedveli ügyintézés bármi kapcsán és nem bánik jól digitális eszközökkel, telefon, laptop tablet. Összes többi opcióban elég jó helyen áll a Gránit, ajánlhatóság tekintetében.

    Sokáig a Rafi is ajánlott volt, a Cib és Erste mellett, most ezeknél sorra buknak ki a "nem ajánlja a topik dolog, ilyen olyan okból"... erre is mondhatják Isten nem ver bottal... :DDD

    (ha van valakinek humor érzéke érti, hogy nem kell mindent véresen komolyan venni, mint írta RR-13 egyik kommentben, mielőbb valaki még betámadna...)

    #33451axioma
    Tudja valaki, hogy hogyan lehet elerni a Granit ugyfelszolgalatot?
    Telefonon a legtöbb esetben felvették fél 1- vagy pár percen belül 10-ből 8 esetben.(igen ritkán volt, hogy nem volt sikeres többszöri próbálkozásra sem). A bemondott szöveggel nem szoktam foglalkozni. Legutóbb nagyon készséges volt az ügyintéző hölgy. És a hangja is szimpatikus volt :B

    Ja nem kell végig várni a szöveget, a gombok előbb is nyomhatóak. :) 6-7 perc után pedig megszakítják, eddig ritkán jutok el. Ha valakinek van platina kártyája, meg van külön elérhetőség számára.

    "- annak ellenere, hogy a netbank jelszo a bankkartya tiltas menuben van, "
    Én úgy emlékszem számla és kártya vagy hasonló 2. menüpont. Mikor mondtam gond nélkül intézték sőt legutóbb azt is mondták, hogy változtatni sem kötelező, ha csak elrontottam többször, lehet törölni a "fekete pontokat" és újra használni is akár.

    Tiltás, csalással kapcsolatban az automata felhívja a figyelmet, hogy 11 menüpont. Szerencsére ilyen nem kellett.

    Mi a fene miatt van hogy 2 napja elerhetetlenek? Me'g csak extra akciozas sincs mint tavaly black friday-kor.
    Biztosítás kampány hajrá utóhatása? Több cégtől is kaptam üzenetet, tv-ben is láttam reklámot, és itt is olvastam, hogy sokan kötöttek nyitottak valamit náluk. Néhány hete, vagy régebben, nem emlékszem időpontra, nekem is nehezen volt elérhető, többszöri kísérletre, ez volt a kivétel. Azóta volt, hogy kerestem őket, vmilyen kéréssel, akkor meg meglepően visszaállt a régi rend és 1-2 perc alatt felvették. Vagy csak jó időpontot fogtam ki.

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz confuser #33458 üzenetére

    Ezekhez a rafis csomagokhoz képest a Gránit Bajnok plussz jobb, ha valaki nagy tételben utal, sok készpénzt vesz fel. Ott van havi 4 felvétel, megfelelő atmből akár 6-800 ezer/ felvétel. Vagy Platinum kártya, ott is van hasonló. :)

    Jól lerontották rafinál ezt a gond csomagot.

  • axioma

    veterán

    válasz Gallmix #33460 üzenetére

    Nagyon tulzasba esel, miert veded ami vedhetetlen? Ami jo annal hajra (de az onjelolt/kifizetett legjobb dijakat hagyjuk), a tobbit meg nem artana elismerni ahelyett, hogy cafolni probalod.
    Attol hogy neked mindig felveszik, nekem 2 nap alatt 10+ hivasbol egyet sem, majd mikor mar videobankon probalkoztam, akkor zaras elott 8 perccel sikerult. A visszaeles tortent menupontot nyilvan nem abuse-oltam. Viszont igy nem is viszem oda a joparezer dollart kamatoztatni, pedig azert akartam belepni, nem bizom benne. Jobb lesz a brokernel, kamat nelkul is. Napokig nem fertem hozza infohoz se a szamlamrol, csak mert a felhasznalonev es a jelszo is olyan extra (es felesleges) megkoteseket tartalmaz, hogy nem tudom a szokasos modon hasznalni, ami szinte mindenhol mashol mukodo algo.
    Biztositasi kampany 2-an vegetert, mellesleg az Granit nevu lett ugyan, de a Wabard biztositot vettek at, szoval meglepodnek ha a banki ugyintezoket terhelte volna nem pedig az ex-wabardosokat.

    [ Szerkesztve ]

  • axioma

    veterán

    válasz Gallmix #33461 üzenetére

    Pont 1.33M-ig jobb a raiff, a gateway tipusu mozgast nyilvan meg kell szuntetni, aki meg rendszeresen 1.3M felett utal, az havi bevetelt is szerez felette, annak nem azon fog mulni (vagy me'g mindig ott van hogy reszben fizetesi kerelemre alljon at).

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz axioma #33462 üzenetére

    Nagyon tulzasba esel, miert veded ami vedhetetlen?

    Mire gondolsz? Egy alkalommal volt, hogy nem tudtam telefonon beszélni velük amikor többször kerestem őket. Másnap tudtam őket elérni. (igaz én nem fontos dolgot akartam kérdezni). Ha tiltani kellene kártyát, azt appból pillanatok alatt meg lehet tenni.

    Nem csak a Gránitnál, más telefonos ügyfélszolgálatbál sem kell végig várni a szövege,t van olyan pont, ahol már megszakítható (fene se fogja állandóan végig hallgatni, ha nem muszáj. A "átmenetileg elfoglaltak vagyunk, keressen inkább ebben az időpontban" is általános szöveg, én azzal sem foglalkozom, 10- 8-9 esetben elég hamar kapcsoltak, de semmi esetre sem jutottam el megszakításig.

    Ez nem védés, nem túlzás, leírtam a tapasztalatomat - ha valakit érdekel, ha nem, akkor így jártam. Én visszahívást, nem vártam, nem próbáltam, sokszor rejtett számról megy a hívás.

    (de az onjelolt/kifizetett legjobb dijakat hagyjuk)
    Ezt, még csak nem is én hoztam fel, hanem egy kommentre reagáltam. Nem tisztem megítélni, a Mastercard versenyét, 2023-ban az otpvel megosztva nyert egyik kategóriában (fő?), több kategóriában pedig több díjat is. Ahogy egyébként más bankok is szereztek helyezéseket.

    https://fintechzone.hu/a-granit-bank-es-az-otp-bank-osztozott-az-elso-helyen-a-2023-as-mastercard-ev-bankja-versenyen/

    a tobbit meg nem artana elismerni ahelyett, hogy cafolni probalod.
    pl?

    Attol hogy neked mindig felveszik, nekem 2 nap alatt 10+ hivasbol egyet sem,
    Nem vagyok semmilyen megkülönböztetésben, és rejtett számról hívom általában. Ezért is kizárt, hogy azért vennék fel előbb, mert én hívtam őket. 1 év alatt 1x volt ilyen tapasztalatom, hogy több probálozás kellett, hogy elérjem őket, és másnap sikerült. talán összesen 2 nap alatt 5. hívásra. Jellemzően 1-2 hívásra sikerül, sokszor pár perc alatt kapcsolnak. Most vagy én hívok másik melléket, vagy te. Vagy szerencsésebb időben keresem őket (pl nap közben, hétköznap) vagy te nem. Ezekre ne várj választ, mert ezek olyan egyéni specifikációk, amik túlmutatnak a fórum keretein.

    Legutóbb pl prémium kártyával kapcs érdeklődtem. És nem csak nekem kapcsolnak pár perc alatt. RR-13 is írt egy közel múltbeli hasonló tapasztalatról.

    Viszont igy nem is viszem oda a joparezer dollart kamatoztatni, pedig azert akartam belepni, nem bizom benne.
    Mindenkinek magán ügye, hova viszi a pénzét :) Ha elrontottad a jelszót (nem csak az utolsót nézi a rendszer, hanem van egy fekete pont lista, és amikor annyit hibáztál automatikusan kitilt, így magyarázták. Tehát nem kell feltétlenül 3x egymás után elrontani, elég 3 különböző alkalommal is. Ha jól értettem. Múltkor pont sikerült így járnom. Én ezt nem látom, hú de nagy gondnak, részemről. *a 3x csak egy példa.

    Napokig nem fertem hozza infohoz se a szamlamrol, csak mert a felhasznalonev es a jelszo is olyan extra (es felesleges) megkoteseket tartalmaz, hogy nem tudom a szokasos modon hasznalni, ami szinte mindenhol mashol mukodo algo.
    Én mindenkinek azt mondom írja le egy papírosra, vagy nyomtatva akár megjegyzéssel, ha olyan karakterek. Előveszi beír, nincs gond. Nem tudom milyen extra megkötésekre gondolsz sima betű szám is jó jelszónak, vagy régebben elfogadta volna azt is. Ezt sem ajánlom, jelszónak.

    Kitiltás alatt pedig, hozzáfértem a számlámhoz, csak a netbankomhoz nem. De abból ugyan úgy tudtam mindent csinálni. Deviza számlám ugyan nincs, de feltételezem azt is elérted volna az appból. Ott nézted?

    Biztositasi kampany 2-an vegetert, mellesleg az Granit nevu lett ugyan, de a Wabard biztositot vettek at, szoval meglepodnek ha a banki ugyintezoket terhelte volna nem pedig az ex-wabardosokat
    Amit linkeltem RR-13 kommentjét, pont céfolja amit írsz. Szerintem a biztosítással összefüggésben lehetett számlanyitás is sok.

    Vodafonetól, Moltól biztos kaptam ajánlatot Gránit biztosításra, de lehet más cég, hírlevéltől is.

    [ Szerkesztve ]

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz axioma #33463 üzenetére

    Ha 1 millióig, lehet az új csomagban ingyen utalni rafinál, gold 2.0 helyett, felette tranzakciós díj van, akkor miért is jobb? #33458 + Itt még a pénz felvétel is nyirbálásra került rafinál.

    990.000nak a 0,1% az 990 (Ennyi a Gránit Bajnok havidíja).
    A sima Bajnoknál meg 0,1% az utalási díj.
    Bajnok pluszban még ingyenes készpénz felvétel is van 4 db, sms díj sincs. Bármely atm használható így milliós összegek is akár felvehetőek ingyen havinta kpben.

    Ehhez a feltétel 280.000 beérkező vagy 150.000 számlán maradó (plussz esetén 990 ft havidíj). Össze sem lehet hasonlítani az új prémium rafi számlákkal.

    Akinek teljesen ingyenes számla kell annak nem lesz jó, de az új rafis számla sem totálisan az, és még egyéb dolgokban is rosszabb.

    [ Szerkesztve ]

  • pictigjis

    senior tag

    nekem komolyan baromi elegem van ebbol, aki hasonloan erez, jelentse a spam hozzaszolasokat es a beirojat is a megfelelo helyen

  • axioma

    veterán

    válasz Gallmix #33464 üzenetére

    Hivtam en reggel, napkozben, es este is, az ajanlott idoszakban vagy 5x, nem nyert. Es legtobbszor nem en tettem le, hanem a 7 perc (ezert is lett elegem, mar az ingyenes hivasperceimbol is kifutok). Mobilhoz is kellett volna a jelszo (koltozes volt).
    Jelszot papirra leirni, hat nem a kiberbiztonsag netovabbja. Ezert van algom ra. Szep is volna, vagy 50 jelszavam biztos van amit evente 1-nel tobbszor hasznalok... es nem ismetlem a jelszavakat, termeszetesen.
    Hagyjuk, neked bevalt, nekem nem, mind a ket velemeny pont azonos sullyal kell a latba essen azoknal akik olvasnak. Csak te probalod a negativokat az egyetlen pozitivoddal erobol ismetlessel lenyomni, ez az ami nem fair az olvasokkal szemben.

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz pictigjis #33466 üzenetére

    Ez aztán a házmester tempó... ;] :W

    1. Nem spam.
    2. :W (ide mit írnék inkább nem írom, mit gondolok rólad... és nekem miből /kiből van elegem). De bujtogassál már mást, máshol...
    3. Axiomával való beszélgetésem (pm) alapján nekem felhasználói hibának tűnik nagyobb részt, rossz jelszó beírás, telefon csere. Lehet arra fogni persze, hogy nem volt visszajelzés, csak töltés. De én is jártam már úgy, hogy kizártam magam, igaz csak netbankból és nem ünnepek alatt próbálkoztam ügyintézéssel. Ennyi eltérés minimum van felhasználói szokásokban.

    Ebben mi volt a spam, azt nem tudom... de minek olvasgatja valaki a fórumot este 11kor, ha nem érdekli? :F Miért nem alszik helyette... :U

    * Jah igen az külön komikus nekem, amikor valaki hazai bankra, aminek van fizikai fiókja elérhetősége, hazai szervek is felügyelik (ugye pl revolutnál sokaknak ez a bánata). Ott nincs bizalom, axioma kommentjei. De egy ismeretlen külföldi banknál fintechnél meg igen, másik topikban olvasok sokszor ilyent. Ez is mindenkinek a magán ügye. Csak nagyon - szerintem - nagyon furcsa. Persze vannak akik államkincstártól is tartanak - axioma pl nem tartozik ide, csak a miheztartás végett jegyzem meg. Ilyen kommentekből lesznek aztán az olyan mende mondák, amiknek nincs valóság alapja, vagy nem úgy.

    De én befejeztem. Szar a Gránit, nehogy válasszátok.. ;] (szarkazmus).
    Jobb az erste meg a Cib és a rafi ;] :P :U

    [ Szerkesztve ]

  • axioma

    veterán

    válasz Gallmix #33468 üzenetére

    Unnepek alatt volt idom kevesbe azonnali penzugyekkel foglalkozni, maskor hajtas meg kipihenes epphogy... nema'r ezt kelljen magyaraznom, de kedd-szerda nem vettek fel, es arra panaszkodtam. Ne akarj mast beleerteni.
    Ha befejezted akkor en is.

    [ Szerkesztve ]

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz axioma #33467 üzenetére

    Hagyjuk, neked bevalt, nekem nem, mind a ket velemeny pont azonos sullyal kell a latba essen azoknal akik olvasnak. Csak te probalod a negativokat az egyetlen pozitivoddal erobol ismetlessel lenyomni, ez az ami nem fair az olvasokkal szemben.

    ? Szerintem a felhasználói hiba, nem tekinthető negatívnak, legalábbis nem egyértelműen a bank hibája. Ahogy az sem, ki miben bízik, nem bízik, egyéni preferenciák alapján. Az nem objektív mérce. De hajrá, jelents te is.. én vagyok a fő gonosz úgy látom. :)) ;]

    Napok óta nem is szóltam hozzá a topikhoz, az feltűnt valakinek?

    [ Szerkesztve ]

  • RR-13

    őstag

    válasz Gallmix #33460 üzenetére

    "Ha valaki, felületesen görgeti az összefoglalót, jellemzően ezek azok amiket messziről kiszűr a bemásolt hatalmas méterű kép miatt.. míg a Gránit, valahol elbújik a sok szöveg között... még mégis ezekkel van gond, nem kicsit ironikus."

    Ezzel és a hsz-eddel is sok a probléma, de nagy részére inkább nem reagálok, így is hosszú lesz ez a hsz-em, de talán másnak érdekes is.

    Aki felületesen görgeti az összefoglaló tartalmát az szvsz. nem gondolhatja komolyan a keresést egy kedvezményes számlacsomag lehetőséggel kapcsolatban.

    A képek az összefoglalóban nem hatalmasak egyáltalán, és nem csak úgy be vannak másolva, volt azzal dolog...
    A Gránit nem bújik el sehol sem, benne van az ajánlásban.

    Nagyon jó lenne, ha tényleg nem a szubjektív megközelítéssel vennél mindent, ami a Gránittal kapcsolatos, mert ennek nem lesz jó vége.

    A szerinted "hatalmas képek" azok nem közvetlen banki ajánlatok, ha esetleg ez nem tűnt fel eddig, ugyanis nem a bankok reklámozása az "elsődleges" cél.

    A 3 db kicsit nagyobb méretű kép (a többihez képest) a Bankmonitor oldaláról "kidolgozott" kép, és mivel a Bankmonitor nem ajánlja a Gránitot, és náluk nincs ilyen egyedi Gránit ajánlat, csomag, ezért onnan nem lehetett a Gránittal kapcsolatos egyik számlacsomagot sem képekkel ajánlani (ha lett volna akkor bekerült volna az a kép is, esetleg).

    Nem fogok közvetlen egy bank oldaláról sem reklámozni KÉPEKKEL számlacsomagot az összefoglalóban, mert az ilyen reklámozás a PH. elveivel ellentétes, és főleg nem a Gránitot, és főleg azért sem, mert neked így nem tetszik kb. semmi, ami a Gránitot érint.

    Az összefoglalóban így is kicsit többet is raktam a Gránitból, mint ami indokolt lenne.
    (neked gondolom azt tetszene, ha a Gránit lenne az első helyen, sőt csak a Gránitról írnék 4 oldalon át... :N )

    Nagyon visszás érzésem van attól, hogy rám (többször is) hivatkozva dobtad vissza a labdát axioma-nak. A Gránit tapasztalatom 2 héttel ezelőtt volt, axioma-nak 2 napja!

    Megjegyzem, hogy az én tapasztalatom mint a fehér holló...
    Persze meglepődtem, és bizakodtam, hogy jó úton haladnak, majd kiderül.
    A Gránittal kapcsolatban régebben leírtam az összes negatív tapasztalatomat, és objektív szeretnék maradni, ezért leírom, ha pozitív tapasztalat is van, de ez nem általános (sajnos).

    És akkor most itt a helye a friss negatív tapasztalatnak is:
    Március 31-én Fizetési Kérelem jóváhagyással utaltam 40 ezret, és a Gránit 2x terhelte be a számlámon az összeget (megvannak a PC netbank képek erről).
    Az egyik könyvelt tétel lett a másik könyvelésre váró tételként terhelődött be, és maradt úgy minimum 8 órán át, ezzel mínuszba téve az egyenlegem. :U
    Ilyet még soha nem láttam egy banknál sem, de itt ez is megtörtént. :(((
    Mivel vasárnap volt, ezért nem tudtam elérni senkit érdemben telefonon, hogy töröljék már a "beragadt" 40 ezres duplikált utalást, ami az appban, és a netbankban is látszódott.

    A Tg. hsz. részhez csak annyit, hogy csak te nem értetted, hogy miért írtam azt, amit... A Bank Topik összefoglalónak a "gazdája" vagyok. Legyen most ennyi elég.

    Feltűnt, hogy nem írtál 1-2 napig semmit, de most be is pótoltad kb. 1 Hsz-ben, ami sokkoló volt.
    És tényleg jobb ha "ezt" befejezed... És továbbra is csak jó tanácsként írom, hogy nem kell tovább kelteni a hangulatot, mert tudod mi lesz...

    [ Szerkesztve ]

  • Oliverda

    félisten

    válasz pictigjis #33466 üzenetére

    Ez nem spam, hanem eszetlen flood. :(

    "Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."

  • .tnm

    addikt

    válasz Gallmix #33460 üzenetére

    pár héten belül egy évtizede lesz meg a gránitos bankszámlám. valószínűleg más időtávlatból ítélem meg, hogy mikor volt jobb.
    éveken át stabilan és reszponzívan tudták azokat a dolgokat, amiket vállaltak/hirdettek. az összefoglalóban

    valaki

    nem tette be őket, arra hivatkozva, hogy túl kicsi bank és az ilyenekben nem mer bízni. ez talán még a vejes tulajdonos váltást is megelőzte. mindenképpen a nagy leállás előtt, a rendszeres sms díjak előtt (egyszer-kétszer volt), az adminisztrációs hibák előtt.

    azzal egyetértek, hogy a problémáik forrása valószínűleg az, hogy erőltetten növekednek és nem organikusan. de ettől még nem érzem konzisztensnek, hogy mitől függ az, hogy

    a topik

    ajánl egy bankot vagy sem.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

  • axioma

    veterán

    válasz Gallmix #33470 üzenetére

    A felhasznaloi hibara panaszkodtam? Nem, arra, h 2 napig nem lehetett elerni oket, es hitegettek hamis dolgokkal. Es ez hiba, a bank reszerol. Az hogy kizarodtam az nem az ovek, az h kizarodva maradtam az igen.
    Es megsem fejezted be.

  • RR-13

    őstag

    válasz .tnm #33473 üzenetére

    Nem lehet szó nélkül hagyni ezt a hsz-ed. :(

    Nekem 2020. január 15. napja óta van lehetőségem az összefoglalót szerkeszteni, de csak 2020. áprilisban szerkesztettem olyan kiterjesztett összefoglalót, amiben a banki ajánlatok is már benne voltak részletesen (CIB és a Raiff, és a Gránit).
    Tehát a 2020.08.08 (az ominózus Gránit leállás) előtt a Topik összefoglaló ajánlásában volt a Gránit Bank is.

    2020. július 13-án részletes ajánlása volt a Gránit digitális számlacsomagjának, ráadásul a 2. helyen, ami alább képen látható.

    Ezt követően 2020.08.09-én törlésre került ideiglenesen a Gránit Bank (áthúzással jelölve), és az ajánlása, majd 2020. szeptember 13-án visszakerült az összefoglalóba ismét, de csak tájékoztató jelleggel, külön ajánlás nélkül, majd később ismét ajánlással.

    Talán kicsit túlzás volt ismét kisarkítva, ráadásul 4 év távlatából írni ezeket, miközben akkor magad írtad ezt a Hsz-t 2020. augusztusban a Gránitról.

    Tehát már a nagy leállásuk előtt is benne volt az összefoglalóban a Gránit Bank, hiszen pont azért került ki 1 hónapra (áthúzással jelölve), mert kb. 3 napig nem ment semmi náluk 2020. augusztus 7-8-9-én...

    Vagyis az akkor sem igaz, hogy a félelmeim miatt nem került be az összefoglalóba a Gránit ajánlása, mert amint erre lehetőségem volt beraktam a többi, fentebb idézett bank ajánlattal együtt. :U

    [ Szerkesztve ]

  • Gallmix

    aktív tag

    válasz RR-13 #33471 üzenetére

    "Aki felületesen görgeti az összefoglaló tartalmát az szvsz. nem gondolhatja komolyan a keresést egy kedvezményes számlacsomag lehetőséggel kapcsolatban."
    Kérdés, minden topik minden kiemelt hozzászólását pontról pontra elolvasod? Soknál nincs értelme, lásd Revolut topik ezer éves. Máshol túl részletes (ami jó, de ha csak spec dolog érdekel elég azt elolvasni végig görgetni a főbb pontokat hátha valami megragadja a figyelmet. Kevés olyan ember lehet, aki nekiül és végig olvassa, pontról pontra.

    "Nagyon jó lenne, ha tényleg nem a szubjektív megközelítéssel vennél mindent"
    Nekem mind1, ha akarod törölheted is az összefoglalóból. Nem érdekel különösebben.

    Meg néhány másik fórum tag állandó személyeskedése sem. Ha meg vissza szólnék, akkor meg persze én lennék a...

    A hatalmas képek, az túlzás eszközéhez nyúlva lett leírva, karikatúra.

    (ha lett volna akkor bekerült volna az a kép is, esetleg).
    ok.

    (neked gondolom azt tetszene, ha a Gránit lenne az első helyen, sőt csak a Gránitról írnék 4 oldalon át... :N )
    Rosszul gondolod. Tudod mit töröld nyugodtan az összefoglalóból, ha rám halgatsz. :U Úgyis csak ballaszt.

    Neked sem lehet a kedvedre tenni, direkt egy hozzászólásba írtam, kijegyzetelve kinek válaszolok... :))

    A Gránit tapasztalatom 2 héttel ezelőtt volt, axioma-nak 2 napja!
    Nekem valahol akkor tájt volt pont ellentétes... egyik sem statisztikai alapú, hanem egyéni tapasztalás, ha már objektivitás nem releváns egyik sem a nagy egészre nézve.

    Ilyen alapon az Erste-s eset is lehet valóban egyéni hiba, érint mondjuk 5000 ügyfelet a sok 100 ezerből. Ennyi.

    Ilyet még soha nem láttam egy banknál sem, de itt ez is megtörtént. :(((
    Negatív egyenleget? Nem nehéz produkálni Revolutnál is elérhető már.

    Azt hadd ne kezdjem el sorolni az elmúlt 1-2 hónapban hány bankról írtatok ilyen olyan hibákat, terheléssel kapcsolatosan is. Tökéletes rendszer nincs. Gránitnál is előfordulhatnak hibák.

    Bank Topik összefoglalónak a "gazdája" vagyok. Legyen most ennyi elég.
    Ez eddig is nyilvánvaló volt. A kérdés arra vonatkozott, hogy más topikban felvállalják a topik gazdák, hogy ők azok, és ott vannak a topik listájában is. Többször szóba került ez a kérdés, és mindig tagadtad, hogy te nem vagy az, csak átlag jóska, meg lelkes érdeklődő. Ezért kérdeztem... De ne is válaszold meg inkább biztos valami top secret dolog... :U

    Feltűnt, hogy nem írtál 1-2 napig semmit
    Jobban jártam volna,a ha nem is kezdek bele a topik olvasásába. Rossz szokás. :(((

    És tényleg jobb ha "ezt" befejezed... És továbbra is csak jó tanácsként írom, hogy nem kell tovább kelteni a hangulatot, mert tudod mi lesz...
    Én keltem a hangulatot? ugye csak viccelsz? :W

    Nah jó... azt hiszem nekem egy időre elég volt ebből a nagyon negatív lehúzó... hozzáállásból.

    Marjátok egymást nyugodtan.

    #33473 .tnm
    oké 10 évvel meggyőztél. :R

    [ Szerkesztve ]

  • cocka

    veterán

    válasz Gallmix #33460 üzenetére

    Ez elég visszaélés gyanús, miközben elég jól megszedték magukat tavaly a Cibnél is, cikkek szerint.

    Azóta már jóváírták. Szal. elvileg 1 napot késtek. (mármint a számlavezetési díjkedvezményt)

    nekem szűrt szemet.

    Elképzelem ahogy egy szűrővel szemeket szűrnek.

    Ja nem kell végig várni a szöveget, a gombok előbb is nyomhatóak.

    De jó is lenne, ha pl. a voda ügyfélszolgálata is így működne. Ott nyomkodhatsz te akármilyen számot, #-et vagy *-ot, amíg el nem pofázza a kötelező baromságot, egyszerűen nem enged tovább egyik gombbal se. Időrabló baromság, ahelyett, hogy mondjuk lenne két opció:
    1. Aktuális tájékoztatások meghallgatása
    2. Rögtön a menüpontokhoz ugrás

    És mivel igen ritkán van az, hogy első hívásra minden tökéletesen működik, nem csesznél el mondjuk 3 hívás esetén 3*3 percet. Mondjuk ez lenne az alap, a másik alap, hogy nem dilettánsokat ültetnek a vonal másik végére és nem mindig az lenne a konklúzió, hogy semmi értelme nem volt őket hívni.

    Csak hogy ON is legyen még ehhez: a bankok telefonos ügyfélszolgálatát legalább soha nem hívtam hiába. Ahhoz képest, hogy az egyik a bankszektor, a másik meg a telekommunikációs.. ez utóbbi van tele dilletáns kommunikálni képtelen idiótával. :DDD

  • válasz cocka #33477 üzenetére

    Csak hogy ON is legyen még ehhez: a bankok telefonos ügyfélszolgálatát legalább soha nem hívtam hiába. Ahhoz képest, hogy az egyik a bankszektor, a másik meg a telekommunikációs.. ez utóbbi van tele dilletáns kommunikálni képtelen idiótával.

    Beszéltem mostanában OTP és Erste LTP ügyfélszolgálattal. Az OTP-nél képtelenek voltak megmondani, hogy az egy napon belül kiutalásra kért 3 szerződésemből miért csak 2-t fizettek ki. Hadováltak, hogy lehet ez, lehet az... mondtam, hogy találgatni én is tudok, ezért nem telefonáltam volna. Központból segítséget kért, két alkalommal is, de válaszolni nem sikerült egyszer sem (~40 perces hívás volt). Nekem volt már kellemetlen.
    Erstétől jött egy levél húgomnak, hogy mondja meg, hogy a vásárlás után, amit az OTP-ből oldok meg mennyi marad és mennyit kell nekik az erstés ltp-ből kifizetni. Ez nincs leírva az adásvételiben. Ehhez képest oldalak szólnak erről konkrétan leírva. Arról már nem is beszélek, hogy nekik semmi, de semmi közük nincs az OTP-s részhez, lévén ott én vagyok a vásárló, az Ersténél pedig húgom. Felhívta őket és lediktálta az ügyintézőnek, hogy a levélben feltett kérdésekre hányadik oldal hányadik bekezdése a válasz. A végén azért megkérdezte, hogy valaki elolvasta azért, mert fentiekből "nem derül ki neki sem" világosan (dehogynem :N).

    Csak, hogy jót is írjak: a NAV-val, az Mvm-mel csupa jó tapasztalatom van. Meglepő, de értik, mi a bajom. Ettől is meglepőbb, hogy érezhetően segíteni akarnak és meg is oldják a problémámat (lehet én vagyok csak szerencsés).

    Telekommal szoktam ügyfélszolgálattal beszélni. Ha szerencsém van, akkor érti, amit szeretnék, ha nincs (és általában ez van), akkor nem, vagy nagyon nehezen.

    A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!

  • TrollBalint

    addikt

    válasz kleinguru #33478 üzenetére

    NAV-os ügyfélszolgálat tényleg segítőkész (ha egyszer el tudod érni őket telefonon :D ) Velük nekünk is jó tapasztalatunk van. Az Erste LTP-be meg szerintem felvételi követelmény, hogy egy szerencsétlen legyél... :U

    Lehet ilyen szempontból is kellene véleményezni a bankokat ajánlásnál? (csak hogy ON is legyek). Nekem eddig két bank ügyfélszolgálatával vannak pozítiv tapasztalataim, egyik a Unicredit, másik az AXA. Mondjuk ez utóbbit azért elég nehéz elérni az utóbbi pár évben :D És itt nem csak az elérhetőségre gondolok, hanem a stílusra és a segítőkészségre (meg a hozzákapcsolódó tudásra, hogy mindig sikerült megoldani a gondjaim, választ kapnom a kérdéseimre)

    [ Szerkesztve ]

    https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

  • Fifi

    őstag

    válasz axioma #33467 üzenetére

    "Jelszot papirra leirni, hat nem a kiberbiztonsag netovabbja. Ezert van algom ra."

    Jó érzés olvasni, hogy más is fejben futó algoritmust használ "jelszógeneráláshoz" és nem egyen jelszót vagy jelszótárolókulcsot, böngészőben eltárolni stb. Gyermekeimet sikerült erre ránevelni, de feleségemet a mai napig nem ... :(

  • tomazin

    veterán

    válasz TrollBalint #33479 üzenetére

    Nagyon durva ezt egyutt olvasni,h unicredit es pozitiv tapasztalat. Nekem amikor nem limitet allittattam telefonon azon kivul semmi nem ment. Amin a legjobban eldobtam az agyam,h kiraktak a honlapra,h szuper hitelkartya. Felhivtam oket, mert volt vele kapcsolatban egy kerdesem amire nem tudtak valaszolni (nem 1ugyintezonel jartam).
    Ha hitellel volt kerdesem majd a bankfiokbol ahol fizikailag alairtam onnan felhivnak.
    Meg a szamla megszuntetese is volt vagy 3honap, mert 2x rontottak el valamit.

  • TrollBalint

    addikt

    válasz tomazin #33481 üzenetére

    A hitelkártyájuk nem győzött meg a reklám alapján, úgy hogy fel se merült bennem, hogy kérdéseket tegyek fel. Lakáshitellel kapcsolatban azért volt néha egy-egy kérdésem, akkor nem volt gond.
    Ja igen, ezt nem említettem, hogy viszont bankfiókjuk között azért van különbség. Eddig 3 v. 4 különböző bankfiókban voltam, de a Sugárban lévőbe soha többé nem megyek. Ott nem értenek semmihez, semmit nem tudtak elintézni és kérdéseimre se tudtak válaszolni... Másik háromból 2 az so-so, olyan, amilyet elvár az ember, de ami a Shopmarkban van, az viszont nagyon pozítiv. Bár szerintem még jobb volt, mikor még nem ott voltak, hanem kicsit odébb, az átépítéskor)

    https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters

  • batagy

    őstag

    Sziasztok!

    Az Erste Investmentben (a Random Capital utódjaként) a TBSZ 2022 számlámon van kb 30 USD készpénz, amit szeretnék forintra átváltani. Igen ám de a devizaváltást nem engedi csak olyan összegre, ami az előző 30 napban legalább 1 napra be volt fektetve.

    Hogy a túróban fektessek be ilyen kis összeget anélkül, hogy a megbízási díj ne egye meg az egészet?
    Hogyan tudom forintra vagy Eurora váltani?

  • repvez

    addikt

    udv!
    tudna valaki segiteni vagy bármi ötlete, hogy miért nem tudok fizetni online a wizzair hitelkártyámmal . erste banknál van és a george appot használom, ha terminálnál használom a bankkártyát minden rendben müködik, de ha online kell megadni a kártya adatokat és meg kéne jönnie a jováhagyo uzenetnek a gergba akkor nem történik semmi és elutasitja a fizetést a rendszer.

    Már kérdeztem a bankot is ott mindet rendben találtak és nálam is minden be van állitva ahogy kell a limitek is belül van és fedezet is van rajta amenynit akarok költeni rola.

    Az OTP-s vásárlásoknál megjönnek ezek a jováhagyásos uzenetek ,de az erste féle appban nem.

    Xiaomi mix2s telefonnal használom már ha ez számit valamit.

  • Boond

    addikt

    válasz Fifi #33480 üzenetére

    Miért kellene egyen jelszót használnia annak aki leírja? A bonyolult és ritkán használt jelszavakat szokták leírni az emberek nem az "12345" típusiakat.

    A megjegyzem dolog addig jó, míg idős nem leszel, vagy nem lesz kismillió jelszó, kulcs, azonosító, egyéb amit megjegyez.

    Ha van kriptod, remélem a kulcsot is bemagoltad, és nincs sehol sem róla, hozzáférhető (offline) infó sem.

    [ Szerkesztve ]

  • cocka

    veterán

    válasz kleinguru #33478 üzenetére

    Jó, de az OTP egyrészt "nem bank", másrészt ott semmire sem képesek, még a személyes ügyintézésnél se. Hát régen az is bajuk volt, hogy nem a számlavezető fiókjukba mentem ügyintézni. Meg ahogy hallom, még most se tudnak megmozdulni se bankkártya nélkül.

    Telekommal szoktam ügyfélszolgálattal beszélni. Ha szerencsém van, akkor érti, amit szeretnék, ha nincs (és általában ez van), akkor nem, vagy nagyon nehezen.

    Hát ez az, ezt mondom, hogy a telekommunikációs cégeknél az esetek túlnyomó részében megy a süketelés, értetlenkedés. Lehet, hogy a bankoknál is van ilyen, de nem ilyen gyakori talán.

  • janes1976

    őstag

    A Gránittal még az a gond, hogy csak Pesten vannak fizikailag, tehát én mint vidéki, ha véletlen olyan dolog van amit csak személyesen lehet intézni, akkor bukó. Egyébként vannak értelmes csomagjaik, csak hát ez...
    Egyébként nagyon elment ez a topic a személyes sértődöttség irányába, szerintem mindenki próbáljon meg segíteni a másiknak, ahogy eddig is ment, a többit meg el kellene engedni. ;]
    Egyébként ritka segítőkészek itt az emberek, nyugodtan kihúzhatja magát mindenki, mert a mai világban nem ez a jellemző. :B

    [ Szerkesztve ]

    Xiaomi X6 Pro 512/12 GB (Grey)

  • Fifi

    őstag

    válasz Boond #33485 üzenetére

    Megint csak a lényeget nem láttad meg: algoritmus.
    Azaz egy általam kitalált szabály szerint képezem a jelszavaim, így nem jelszavakat kell megjegyezni, hanem ezt az egyetlen szabályt, de így mindenhol más a jelszavam.

    Van kismillió jelszavam és számtalan kulcsom (ssh, vpn cert stb.). Persze a kulcsokat nem magoltam be, azokat tárolom, de azok feloldásához is jelszó kell, a kulcs birtokában nem jutsz semmire.

    Semmilyen jelszót nem írok le, akkor sem, ha bonyolult, akkor sem, ha egyszerű.
    (Ez mondjuk nem igaz, mert otthon van egy boríték a feleségem számára, ha velem történne valami ...)

    Amúgy a hozzászólásomnak hozzád nem volt köze, csak arra próbáltam reflektálni, hogy nem én vagyok helikopter, hanem axioma is így jár el, de úgy látszik félrement.

  • .tnm

    addikt

    válasz janes1976 #33487 üzenetére

    én ezt anno előnynek éltem meg. mivel így a bank is kifejezetten motivált abban, hogy ne akarj bemenni. nyitáskor voltam benn (Westendben), mert akkor még nem volt videós nyitás, azóta csak kp-t befizetni. (illetve ismerősnek segíteni számlát nyitni)

    ha rendszeresen be akarsz fizetni, akkor no go, egyébként még nem volt olyan problémám, amiért be kellett volna mennem. amúgy sem hiszem, hogy személyesen bármit is el lehetne érdemben intézni, --kivéve talán állandó lakcím változás vagy ilyesmit, bár az gondolom mostmár megy videóbankon keresztül is--, egyéb esetekben ugyanúgy rögzíteni fogják csak az igényed/panaszod és továbbítani a háttérosztálynak, mintha szabadformátumú levélben küldted volna be.

    It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."

  • Boond

    addikt

    válasz Fifi #33488 üzenetére

    Kitalálhatod egy általad kitalált szabály szerint. De ez sem 100% pl. Váratlanul balesetet szenvedsz, utána előfordulhat, hogy ilyen dolgokra nem emlékszel, meg másra sem egy ideig. Nem kell ehhez Alzheimer.

    Ha valami miatt az a szabály sérül, akkor is meg van a gond. Felesleges túl bonyolítás csak erre hagyatkozni.

    janes1976 Mit kell személyesen intézned? A dolgok ellentétes irányba haladnak, minden is digitalizálódik.

    "Semmilyen jelszót nem írok le, akkor sem, ha bonyolult, akkor sem, ha egyszerű."
    Jó sok dolga lesz az örököseidnek :DDD Biztos áldani fognak érte. Ha vaki valamit el akar venni, meg teszi így is. Volt annak idején kötelező arany beszolgáltatás, aki nem tette, meg volt a jutalma. Kripto sem 100%
    Ott is olvastam már cikket, hogy ledgernek biztosítania kellene egy 3. szegmenst a kulcsból az államnak, törvénytelen cselekmények esetére.

    [ Szerkesztve ]

  • Pew

    tag

    Sziasztok!

    A Gránit banknál is él a 150 ezer forintos ingyenes kp felvét a megfelelő nyilatkozattal? Csak a kedvezményes/általános kp felvételi feltételekről találtam egyértelmű információt az oldalunkon.

    Köszi a segítséget!

  • Boond

    addikt

    válasz Fifi #33488 üzenetére

    Lejárt a szerk idő.

    "Ez mondjuk nem igaz, mert otthon van egy boríték a feleségem számára, ha velem történne valami ...)"
    :)) Aha, nem írsz le semmit... vagyis, mégis csak van leírt jelszavad, mi lesz így a kiberbiztonsággal? JÁJ.
    Jobb lett volna ha csendben maradsz. :)) :U

    "Amúgy a hozzászólásomnak hozzád nem volt köze, csak arra próbáltam reflektálni, hogy nem én vagyok helikopter, hanem axioma is így jár el, de úgy látszik félrement."
    És? Én legalább nem kamuzom, hogy nincs leírt jelszavam. Nekem is van, ahol a "szabályt" tudom, de nem egy szabály van, hanem több is. Mindenkinek meg van a maga módszere, szokása.

    [ Szerkesztve ]

  • Pew

    tag

    válasz RR-13 #33494 üzenetére

    Köszi!

    És akkor a számlacsomagok leírásánál a a kedvezményes 2-4 további felvét a max 2 részletű 150 ezer felett értendő, vagy ha ingyenes is, de 1-2 lehetőséget az ebből elvesz?

  • RR-13

    őstag

    válasz Pew #33495 üzenetére

    Na igen ez mindig jó kérdés, de jellemzően beleszámít, és a Gránitnál is beleszámít, és az alábbiak szerint kell értelmezni a hirdetmény 10. lábjegyzet szerint:

    "(10) Amennyiben van érvényes nyilatkozat a pénzforgalmi szolgáltatás nyújtásáról szóló 2009. évi LXXXV. törvény 36/A §-a alapján a havi kétszeri, összesen legfeljebb 150 ezer forintig terjedő és kizárólag forintban teljesíthető ingyenes készpénzfelvétel igénybevételéről és a havi első vagy az első két készpénzfelvételt forintban és a főkártyával hajtják végre, akkor ezen tranzakciók beleszámolandók jelen Hirdetményben a számlacsomag részeként feltüntetett díjmentes/kedvezményes készpénzfelvételek és a jogszabály alapján igénybe vett ingyenes készpénzfelvétel közé egyaránt!

    Amennyiben az első, vagy a második forintban teljesített készpénzfelvétellel átlépésre kerül a 2009. évi LXXXV. törvény 36/A §-a szerinti 150 ezer forint limit, a 150 ezer forintot meghaladó összeg után a mindenkor hatályos hirdetményben meghatározott díj kerül felszámításra, az alkalmazott fix összegű illetve minimum díj arányosítása nélkül."

  • Fifi

    őstag

    válasz Boond #33493 üzenetére

    Egy hozzászólás olvasásának végére érve, már nem emlékszel annak elejére vagy csak képtelen vagy egy hozzászólást egyben értelmezni?
    Szövegkörnyezetből kiragadott mondatokra reagálsz ... kérlek legközelebb szavanként írj valamit ... vagy tudod mit? Hanyagold kényszeres válaszadásod!

    A fórumtól elnézést az offolásért, ígérem a trollt nem etetem tovább! :B

  • Iphoneos897

    kezdő

    Sziasztok!
    egy kérdésem lenne.
    a Raiffeisen évente ad 5 ajánlókódot vagy kampányonként?
    teszem azt, ha januárban lepasszoltam az ötöt, de azóta friss kampány van a lepasszolás utáni dátummal, akkor újra van 5 kód?

    köszönöm a válaszokat :)

    Aki szeretne banki ajánlókódot keressen bátran. :) Van CIB 20 ezer forint, ha számlát nyitsz, Gránit 30 + 8 ezer forint , ERSTE 30 + 10 ezer forint és Raiffeisen 30 + 5 ezer forint . Ha kell csak írj üzeneteté s küldöm is. :) A CIB most 20 + 40 ezer forintot ad ECO számla esetében. :)

  • pictigjis

    senior tag

    hm, mostanaban uldoznek a furcsa anomaliak. tegnaprol ma estere eltunt 21270 huf a kh-s hitelkartyank egyenlegebol. ez pontosan annyi, mint egy szerdai vasarlas osszege, egyelore nem tudom, ez hogyan lehetseges... tobbszor atszamoltam az egyenleg alakulasat az sms-ek alapjan, a hiany biztosnak tunik. a 21270 szerdan is zarolva lett, vagyis az egyenlegbol akkor mar levontak

    a szamlatortenetben tegnaprol mara semmilyen uj tranzakcio nem jelent meg (mivel ma nem is hasznaltuk a kartyat), az egyenleg megis valtozott. ez elegge wtf

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák