- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- ArchiCAD és Artlantis topik
- DIGI kábel TV
- Facebook és Messenger
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Debian GNU/Linux
- Súlyos adatvédelmi botrányba kerülhet a ChatGPT az EU-ban
- Mindenki AI-t akar, már 2025-re is eladták a HBM chipeket
- WLAN, WiFi, vezeték nélküli hálózat
- Az USA nem akarja visszafogni Kína növekedését
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
TrollBalint
addikt
válasz pictigjis #33350 üzenetére
Szerintem azon a 15.000 Ft-on múlott. Ezért kell megszüntetni a prémium csomagot, mert veszteségbe döntöttétek a Raifeissen-t.
Egyébként nem úgy van, hogy bankszámlacsomagnak csak az "árusítását" lehet megszüntetni, de ha valakinek van egy már megszüntetett csomagja, azt nem lehet erővel másikba átrakni, vagy azt megszüntetni?
https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
RR-13
őstag
válasz TrollBalint #33339 üzenetére
Köszi, de alapvetően ezzel nem volt gondom.
-
Fifi
őstag
válasz TrollBalint #33352 üzenetére
"nem lehet erővel másikba átrakni", de a szerződést fel lehet mondani az abban foglaltak alapján bármely fél részéről
-
RR-13
őstag
válasz dptrsk #33356 üzenetére
Akkor "kiegyenlítődött" azzal, akit korábban megkerestek, tegnap meg nem.
Akkor ezek szerint a korábbi megkeresés óta változhatott valamit a számlahasználatod, ha most belekerültél a "szórásba", persze már nem keresek logikát náluk, de mi korábban, és most sem kaptunk semmi ilyesmit, mert semmit nem változott a számlahasználat az utóbbi 1-2 hónapban. -
chungee
addikt
Sziasztok!
Okosteló, NFC Android-google wallet/pay szeretnék kérdezni. Hogy 2 kártyát adtam hozzá, céges+lakossági. Viszont melyikről fogja levonni amikor fizetek -
sifarr
senior tag
válasz TrollBalint #33361 üzenetére
De ahhoz nem kell valami indok? ...
Nem kell.De ezt az egész rafis kérdést kiveséztük már február elején. Ez volt akkor pictigjis nyitó hsz-e. Olvasd el és az utána következő pár nap hsz-eit. Minden lényeges kérdés, lehetséges kimenet előjött már akkor is.
Lényegében pontosan az történik most, amit akkor valószínűsíteni lehetett. Le van írva több hsz-ben is. -
axioma
veterán
válasz TrollBalint #33361 üzenetére
KH Zero ugyanez volt, atterelni akartak, ellenalltam, felmondtak hivatalos ajanlott levelben. Masik bank mondott mar fel 'egyedileg' hitelkartya-szerzodest is [rendes, azaz nem adtam ra okot felmondas]
-
Bogyi007
veterán
Gránit Kamat Pluszos kollegák nálatok is furán számolja a bank a hóvégi kamatként járó összeget?
Mostanra eljutottam odáig hogy ilyenkorra a számlámon 100-130e forint szokott maradni, de mégiscsak 800-900 forintokat kapok pluszban - jó mondjuk ezzel is éves szinten a havi számlavezetési díjat és az éves kártyadíjat ki lehet hozni nullára, de bevallom ennél kicsit többre számítottam havonta. Fixen jön a fizetésem havonta a közleménybe is be van íratva ami kell és mégis ez az összeg érkezik. Oké tudom hogy márcsak 5%, de mégse jön ki a matek számomra...
Xbox GT: Hun Bogyi007; PSN ID: Bogyi007 - TCL 55C735 és 55C645 tévékhez is felhasználható beállítások: https://youtu.be/IgyOiQz8Fzo?si=Zv-LkNcsh7JQ7fE9 valamint https://youtu.be/8nBzpLA-sZw?si=QNRPJ4k8yxtFdzUi
-
addikt
válasz Bogyi007 #33366 üzenetére
Honlap szerint 3,25%, nem 5%. Másrészt:
"A Gránit Kamat Plusz bankszámla látra szóló kamata változó kamatozású és napi kamatszámítású, amelynek kamata az aktuális MNB jegybanki alapkamat mínusz 5,00%. A látra szóló kamatszámítás ennek megfelelően naponta történik, mindig az adott napon érvényes jegybanki alapkamat mértéke alapján."
Ha 200ezer Ft lenne minden nap végén a számládon, akkor kb 500Ft lenne a havi kamat. És a kamatadót, illetve szocho-t gondolom még ebből is vonják.
Ebből arra tippelek, hogy ha nettó 500ezer körül kapsz fizut és azt nagyjából folyamatosan fogyasztod el (és nem megy mondjuk másnap 300ezer törlesztőre), akkor a 800-900 havi kamat reális. De ez csak egy példa.It's a rare occurrence, like a double rainbow, or someone on the Internet saying, "You know what? You've convinced me I was wrong."
-
Bogyi007
veterán
-
Gedeon31
addikt
Hétfőn megjött a Cib banktól az új Visa bankkártyám. Aktiváltam az alkalmazásban. Szeretném a Wallet appban regisztrálni, de ezt az üzenetet kaptam..
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #33369 üzenetére
Sajnos egyre rosszabb a GPay (Wallet), mert lassan semmit nem enged sehova digitalizálni, mert minden bajuk van...
Nekünk még a CIB VISA kártyánál felajánlotta az sms-el történő jóváhagyást is február végén, és sms-el sikerült is.
Viszont márciusban már a Gránit MC kártyánál hiába választottuk ki 18x az sms-el történő jóváhagyást, egyszer sem küldték ki a kódot (lehet ez a Gránit hibája volt), aztán a Gránit ügyfsz. felhívásával továbbították, hogy hagyják jóvá a digitalizálást, mert kénytelenek voltunk azt kiválasztani, hogy bank felhívása.Ami nekem tovább rontja a Wallet használhatóságát, hogy az MBH hitelkártyáinkat nem engedi másik telefonban digitalizálni, mert azt írta, hogy elsőnek töröljük a meglévő digitalizációt a másik telefonban.
Na ez így nagyon jó lesz, hogy mindenre kiír valamit a Wallet, mindennel is baja van már.
Régen ilyenek nem voltak.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Gedeon31 #33369 üzenetére
Ha felhívod a bankot, akkor továbbíthatják a jóváhagyási kérést a megfelelő osztály részére, vagy talán telefonban megadják a kódot, ha a kártyás menüt választod, és velük beszélsz közvetlen (lehet, hogy a "normál" ügyintéző is megtudja adni majd a kódot, vagy jóvá tudja majd hagyni).
[ Szerkesztve ]
-
-
vnorbi
aktív tag
Másnál is csinált (téves?) díjterhelést az Erste március 31-re dátumozva? Március hónapra az összes kimenő utalásomra felszámolták az utalási díjat "Díj / Csomaglimit feletti megbízás" megjegyzéssel, miközben nem értem el a George csomag 400 ezer forintos limitjét (és ha elértem volna, akkor is csak az azt meghaladó részre kellett volna díjat számolniuk).
Még megvárom, hogy a havi csomagdíjat is rosszul vonják-e, aztán holnap rákérdezek náluk.
-
holex91
csendes tag
Nekem is levont több, mint 3000 ft-ot az Erste úgy, hogy bankmonitoros ingyenes csomagban vagyok. Lenyűgöző ez a bank.
-
addikt
válasz holex91 #33382 üzenetére
Negyed évente ezt csinálják ~ rendszeresen. Ez úttal fogok 10K fájdalom díjat kérni a banktól a panaszlevelem végén. Amennyiben esetleg nem fogadják el, akkor eljövök tőlük idő előtt, úgy, hogy nem fizetem vissza a nyitási bónuszt. Azt gondolnád, hogy persze, előfordul, hogy hiba van / lehet. Ellenben, mióta itt vagyok, ez csak nekem a 3. eset.
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
hbenoc
újonc
Akkor én még olcsón megúsztam 500 forinttal.
Beleolvastam a díjcsomagok hirdetményébe, és az utolsó oldalon lévő megjegyzésben van ez a mondat:"tárgyhónap utolsó napján 23:00 óráig könyvelt Azonnali forint átutalások esetén a Bank a Díjcsomag feltételteljesítése alapján kiértékelt díjat terheli, a 23:00-24:00 óra között könyvelt Azonnali forint
átutalások esetén az Alap szinten meghatározott tranzakciós díj kerül felszámításra."Énis nemrég nyitottam Bankmonitoron. Pénteken indítottam egy utalást, és levontak ugyanúgy díjat. 31ei dátummal könyvelték. Létezik hogy ügyesen minden nem lezárt tranzakció hó utolsó nap 23-24h között lekönyvelődik automatán?
-
veterán
Nekem ezt dobta az Erste ingyenes Bm számla. Van valami sablonszöveg amit csak másolok és elküldöm nekik?
szeptemberben is találtam ilyen díjakat.[ Szerkesztve ]
-
dattila
csendes tag
-
Migiri85
kezdő
Sziasztok!
2024.02.01.-én nyitottam a BM-en keresztül Erste Priv 2.0 számlát, kérdésem az lenne, hogy a 30K Ft jóváírásnak mikor kellene megérkeznie?
Ahogy kiveszem a promóciós szövegből a bankkártya aktiválását követő második hónap végéig meg kellene kapnom, de ez valahogy elmaradt eddig, vagy csak én számolok rosszul? -
Migiri85
kezdő
-
veterán
válasz dattila #33388 üzenetére
Azt mondta hoka moka most telefonon, hogy a szeptemberi levonást októberben jóváírták és ezt is jóvá fogják írni. Kérdeztem tőle, hogy akkor fél évente kell nézegetnem, hogy éppen mit vontak le tévesen technikai hiba miatt? Azt mondta reméli többet ilyen nem lesz. Persze ez csak biztos vicc az Erstétől, náluk mindig van valami technikai hiba.
-
axioma
veterán
Raiff. A marc.27 levelemre [email, mielott...] amit surgosnek jelolve kuldtem, MA(!!!) kaptam olyan valaszt hogy panaszkent kezelik xx szamon es van [gondolom ugy ertik hogy innentol] 15 napjuk kivizsgalni. Na elmennek am... unnepek ide vagy oda.
-
veterán
válasz kapasz #33394 üzenetére
Mondta a csávó, hogy 2000 ft-ról van szó, mondtam neki, hogy nektek aprópénz nálunk minden számít.(bár mondjuk biztos látta az egyenleget ) Panaszlevelet se akart rögzíteni, írjak a Georgeon. Mondtam, hogy megírtam az appban és mikor el küldtem, kilépet és kérte, hogy lépjek be megint és nyilván elveszett amit bepötyögtem a telefonba.
-
kapasz
tag
válasz INGJOKE #33396 üzenetére
Nem az összeg nagysága az érdekes, hanem hogy hogy lehet az, hogy egy bank ismétlődő jelleggel a SAJÁT díjszabását nem képes a rendszereiben hibátlanul végigvinni, nem kevés ügyfelénél.
Egyszer mindenki hibázhat, az ismétlődő jelleg az, ami miatt az MNB-nek foglalkoznia kellene az üggyel.
[ Szerkesztve ]
-
SzGee
aktív tag
válasz axioma #33395 üzenetére
Szerinted hány e-mail érkezik egy bank ügyfélszolgálatára naponta? Szerinted hány munkatárs van ezeknek a feldolgozására? 27-e óta ez a második munkanap... Azért gondolkozzunk már, komolyan...
Az meg, hogy Te sürgősnek jelölsz meg egy e-mailt, hát, mondjuk úgy egyéni probléma
Egyébként 30 nap a kivizsgálási határidő, pénzforgalmi panasz esetén 15 munka(!)nap
Én dolgoztam annó panaszkezelésen, volt olyan, hogy 200 megoldandó ügy volt rajtam egyszerre, majd gondolhatod, hogy egy nap alatt választ fogsz kapni...If you leave me, can I come, too?
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!