- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- eBay
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Linux kezdőknek
- Anyagi katasztrófára figyelmezteti az Apple-t a brit média
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Japán nem bír az AI és a chipgyárak energiaigényével
- Facebook és Messenger
- macOS PC-re
-
IT café
A Topik fő témája a hazai bankok (kivéve az OTP):
Új hozzászólás Aktív témák
-
addikt
válasz Gallmix #30250 üzenetére
Semennyire, de ha azoknak az embereknek segítenek ( véleményem szerint nem lehet), akik inkább csekken meg automatába rendezik a számláikat, akkor nekem már megérte.
Szerencsére van kh számlám, remélem ki tudom próbálni.
Valahogy így képzelem: Kate, fizesd be a “súlyadó” elmaradásom a NAV-nak.
Kate lekéri a tartozás összegét, beszerzi a NAV számlaszámát, közleményben pedig beleírja az adószámot.
Eléggé AI lenne
A kicsire nem adunk... a nagyot meg leszarjuk!
-
Zoo123
senior tag
Sziasztok!
Melyik banknak van olyan számlacsomagja amihez -Jövő évben is- lehet HARD TOKENT (egy fizikai jelszógeneráló eszköz, nem egy csoffadt mobilalkalmazás!) igényelni?
Választ előre is köszönöm!
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
cocka
veterán
válasz Zoo123 #30254 üzenetére
Honnan tudhatnánk, hogy jövő januártól mik lesznek?
Másrészt a CIB mostani csomagjainak díjszabásaiban egy árva kukk sincs arról, hogy ne lehetne hard tokent igényelni.
Az egyetlen szívás az lesz, hogy ahogy olvasom a jövőben már csak a webes felület érhető majd el, ahol viszont szintén lehet hard tokent használni, viszont ott a megbízások jóváhagyása hard token esetén a javáshoz képest qrvára meg van bonyolítva.
Ugye két felirat van rajta, ami a megbízásokat érinti: Sign és Pay. A kettő közt az a különbség, hogy Pay esetén több sornyi adat bevitelére van lehetőség. Természetesen ezeket nem arra és nem úgy kell használnia az ügyfeleknek, ahogy azt a gyártó megálmodta.
Sign egyértelműen a megbízások aláírására van. Ahogy ez a javásban működik most is.
Pay pedig feltehetően bankkártyás tranzakciók jóváhagyására lenne.
Na ehhez képest a CIB gondolkodásmódja erről:
javásban utalásoknál: Sign, webesben utalásoknál: Pay (fejből meg nem mondom, hogy miket kéne megadni, de egy orbitális baromság és csak bonyolítja a tranzakciót)
kártyás fizetésnél minden esetben: Sign (illetve hát ugye valami félig appos bohóckodás annak, akinek nem volt már eleve hard tokenje, de ha ezt el akarod kerülni, egyszerűen másik bank kártyájával fizetsz és ennyi)
Magyarul a dőlt betűvel írtakat fel kellett volna cserélniük. Mert úgy van értelme.
[ Szerkesztve ]
-
Zoo123
senior tag
"Másrészt a CIB mostani csomagjainak díjszabásaiban egy árva kukk sincs arról, hogy ne lehetne hard tokent igényelni."
2023.12.31 után megszűnik a JÁVÁS alkalmazás, és a továbbiakban marad az
- online felület és a
- Mobilalkalmazás.továbbá a Hard Token megszűnik és csak a mobilalkalmazás "#WithKEY" hitelesítő funkció marad.
Kérdésem arra irányul hogy melyik magyar banki nyújt "hard token" jelszógenerátort hiteleítéshez/jóváhagyáshoz (belépés, átutalás, stb.) ?
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
cocka
veterán
válasz Zoo123 #30256 üzenetére
továbbá a Hard Token megszűnik és csak a mobilalkalmazás "#WithKEY" hitelesítő funkció marad.
Ezt honnan idézted?
Kérdésem arra irányul hogy melyik magyar banki nyújt "hard token" jelszógenerátort hiteleítéshez/jóváhagyáshoz (belépés, átutalás, stb.) ?
Azt én is szeretném tudni, de az első kérdés jobban érdekelne. Miért szűnne meg, hát csomó lóvét kérnek érte. Mármint az igénylésért meg a pótlásért, de a havi díj sem kevés.
-
RR-13
őstag
---
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
UniCredit Banknál mostantól az Android appban lehet a kártyát ideiglenesen felfüggeszteni, és a felfüggesztést feloldani.
Kb. fél év alatt sikerült nekik ennyi "fejlesztést" elérniük. -
Boond
addikt
válasz kleinguru #30251 üzenetére
Ehhez még fejleszteni kell sokat
"Egy pénzösszeg átutalását az ügyfelek szóban vagy chat formájában is kezdeményezhetik – az előre rögzített partnerek számláira. Az ügyfél például bemondja a mobilbankban, hogy
„Kate, utalj anyunak tízezret!”.
A digitális pénzügyi asszisztens értelmezi a szóbeli utasítást – ha szükséges, további tisztázó kérdéseket tesz fel –, majd a képernyőn összefoglalja az utalással kapcsolatos legfontosabb információkat: a küldő és a fogadó számlaszámát, valamint az átutalandó összeget.
Az utalást kezdeményező ügyfél ekkor ellenőrizheti a megadott paramétereket, és ha mindent rendben talál, megerősítheti utalási szándékát. Mindez pár pillanatot vesz igénybe, így gyors, kényelmes és biztonságos."
Jól hangzó marketing
Aki emiatt [vagy más miatt] szeretne számlát K&H, van ajánló kódomMiért szívatjátok magatokat Hard tokennel? Kivezetésre váró megoldásokkal?
[ Szerkesztve ]
-
Zoo123
senior tag
Megkérdeztem az ügyfélszolgálatot, a válaszuk:
"A CIB Online asztali alkalmazásunk használatakor továbbra is van lehetőség hard tokennel belépni / jóváhagyni."Ez örömteli válasz, akkor csak a PC-re telepíthető CIB Internet Bank alkalmazás szűnik meg.
- Marad a Mobilalkalmazás, és a mobilalkalmazásban generált #withKEY hitelesítés, vagy
- Online felület (gondolom böngészőből, a Bank honlapján belépve) ahol továbbra is használható a hard token. Ez örömhír, nem szívesen használnék mobilalkalmazást hitelesítéshez, túl gyakori a hiba/leállás.[ Szerkesztve ]
''Nem vagyok komplett őrült... pár darab még hiányzik!''
-
cocka
veterán
Boond neked üzenem:
Miért szívatjátok magatokat Hard tokennel? Kivezetésre váró megoldásokkal?
Ott a kérdésedre a válasz Zoo123-tól:
nem szívesen használnék mobilalkalmazást hitelesítéshez, túl gyakori a hiba/leállás.
Akkor most már csak a Pay-t és a Signt kéne megcserélniük a webes használatkor, mert az egy agyrém. Bár ha működik, akkor tojok rá mennyire bonyolult, mert míg más szenved az appal, addig mi vígan utalunk.
-
Boond
addikt
K&Hnál, weben és mobil alkalmazásba is megtudom erősíteni. Eddig nem tapasztaltam olyan nagy hibát kiesést, ami miatt ne tudtam volna használni.
Sosem volt hardtokenem.
míg más szenved az appal, addig mi vígan utalunk.
Nekem a leírtakból úgy tűnik Drága ez a tokenes megoldás, és túl bonyolítja az életeteket a ragaszkodás.
A mobil app leállás, csak kis szelet, a rendelkezésre állási időt tekintve. Nagy részében elérhető. Leállás hiba azon a felületen is lehet, ahol a tokent használnád.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz Zoo123 #30261 üzenetére
A CIB-nek hibás a kommunikációja, félre vezetik egy kicsit az ügyfelüket azzal, hogy csak asztali verziót írnak a megszüntetéssel kapcsolatban a Javas felületen, ugyanis az nem csak asztali verzióban működik, hanem jelenleg itt neten is.
Igaz ezt kevesen használják.Sajnos nem csak az asztali, telepíthető verzió szűnik meg, hanem a fenti link alatt beléphető Internetbank amit teljesen le fognak állítani.
A CIB-nél hol van olyan, hogy "CIB Online asztali verzió", amit telefonon mondtak
Szerintem összekevernek már ők is mindent.A kivonaton meg Internetbank megszüntetését írják már helyesen, ami az egészre vonatkozik.
A Hard Tokennel a CIB Online felületre továbbra is be lehet lépni, aki eddig is azzal lépett oda be, tehát január 01-től is el kell fogadnia a hard tokent.
[ Szerkesztve ]
-
sifarr
senior tag
válasz Zoo123 #30261 üzenetére
nem szívesen használnék mobilalkalmazást hitelesítéshez, túl gyakori a hiba/leállás.
Ez azért erős túlzás.
Ami igaz, hogy érzékeny az internetkapcsolatra. Ha azzal bármi probléma van, akkor hibára fut.
De - az előbb teszteltem - már azt is beletették, hogy figyelmeztet az internetkapcsolat minőségére. Ha repülőmódba teszem, akkor az app indításánál rögtön megjelenik (alul) a kapcsolat hibájára figyelmeztető üzenet. Ha ennek ellenére próbálok belépni, akkor jön a szokásos 1001-es hibaüzenet.
A mindennapi használatban teljesen jól működik, nem rosszabb mint bármely más banké.
Már az sem jellemző - ami régebben gyakran elődordult -, hogy rendszerkarbantartás után sokáig (olykor 1-2 napig is) problémás volt a működés.
Ettől még nyugodtam ragaszkodhatsz a tokenhez, csak ne ez legyen az indoklás.
Cocka elvi alapokon utasítja el az appot. Az egy teljesen legitim ok. -
cocka
veterán
Leállás hiba azon a felületen is lehet, ahol a tokent használnád.
Ez igaz, csakhogy ha ez mondjuk a webes felület (ami egyébként sokkal lassabb, mint a javás), akkor ez ugyanúgy érinti a withkey-s bohóckodókat is, ha valamilyen oknál fogva mégsem az appban, hanem a weben szeretnének belépni.
És ehhez adódnak az appos anomáliák. Tehát ha mondjuk rendszerhiba van, akkor az mindenkit érint függetlenül attól, hogy withkey-vel, appal vagy hard tokennel szeretne belépni.
De a mobilappot időről időre frissítik is és minden alkalommal megy a cirkusz a működéssel kapcsolatban. Na most ha a mobilappot kiveszed a képletből, akkor már csak a szerverszintű hülyeségek maradnak, mivel a hard token tapasztalataim szerint MINDIG generál, gyakorlatilag bármikor. Tehát nem egy app hibás működésétől fog függeni, hogy ugyan most kapok-e belépéshez vagy tranzakcióhoz kódot vagy kidob a picsába 1002-kre meg egyéb baromságokra hivatkozva és kezdhetem a folyamatot elölről.
Szerintem aki a CIB-nél hard tokent használ, az nem azért döntött emellett, mert élvezi, hogy lehúzhatják, hanem azért, mert stabil működést akar és nem elég azzal jönni, hogy az app ritkán áll le vagy hogy csak néha van hibaüzenet, mert a jelek szerint még most is több az annál, mint amennyi kéne! Már csak azért sem érdemes ezzel előhozakodni, mert Murphy törvénye szerint éppen akkor nem fog működni, amikor használnád. A token meg remélhetőleg mindig működni fog, kivéve karbantartásoknál vagy elismert hibáknál. (ez eddig is így volt)
Nem tudom mennyi egy ilyen kis token, de szerintem már rég ki lett fizetve, tehát akkor a további havi díjak felfoghatóak a megbízható működés "zálogaként".
-
Boond
addikt
"az nem azért döntött emellett, mert élvezi, hogy lehúzhatják, hanem azért, mert stabil működést akar"
Cibbel régóta nincs kapcsolatom. Máshol ilyen súlyos problémák még frissítés után sem merültek fel nálam. Lehet más szemszögből kellene nézni, nem a tokenek, appok irányából, a működési zavarokat.
[ Szerkesztve ]
-
Tibe
aktív tag
Sziasztok!
Tudnátok segíteni nekem abban hogy itthon melyik banknál érdemes forint számlát nyitnom amire az osztrák számlámról utalok euro-t esetiben és nem kérnek el pofátlanul sok pénzt amikor felveszem? Jelenleg itthon Raiffeisenes forint számlám van és amikor pl. utalok rá 500 ezer ft feletti eurot, akkor ha bemegyek a bankba és ott felveszem ezt a pénzt a váltáson felül még 13 ezret is levonnak tőlem.... Van ahol ezt kedvezőbben megtehetném?
Köszi!
-
bigdady
nagyúr
Magyarországon 0.6% az állami illeték. Ezt nem spórolód meg szinte sehol nagyobb összegeknél. Max gránit bank ahol havi 4 db idegen ATM ingyenes illeték nélkül gránit bajnok plusz csomagban.
De előtte revoluton váltanám le az eurót (osztràk bankkártyádról ingynes feltöltés utàn) és forintot utalnék be gránitba ingynen. Ide is tudok küldeni ajánló kódot[ Szerkesztve ]
-
TrollBalint
addikt
Ha jól értem Te nem váltod át az Eurot, hanem a Raiffeissen-nel váltatod át? Ha már behozod a Revolutot (ahogy bigdady kolléga is írta) akkor szerintem annyit spórolsz, hogy mindegy melyik bankhoz mész
De van a kötelező lehetőség, hogy ATM-ből 150.000-ig ingyen vehetsz fel, ezt bármelyik banknál tudod igényelni (egyszerre csak 1-nél és nem azonnal lép életbe) illetve a Unicreditnek volt (mikor még én kötöttem, de lehet most is) olyan lehetőség, hogy ha ezt nem kérted, akkor a saját szabályukat alkalmazták, amivel a havi első idegen ATM-es és első saját ATM-es tranzakció ingyenes és összesen max 500.000 Ft-ig.https://www.pathofexile.com/account/view-profile/Haarkon/characters
-
UHHH
senior tag
Frissült az androidos unicredit-es app. Talán javították az ujjlenyomat/egyéb issue-kat.
Papíron:
Újdonságok
• Bankkártya ideiglenes felfüggesztése/feloldása
• Kisebb módosítások[ Szerkesztve ]
-
-
RR-13
őstag
válasz zeon.hu #30275 üzenetére
"A fúzióval 2023. május 1-jén létrejött MBH Bank Nyrt. egyesülési folyamatának következő lépése a jogelőd Budapest Bank vállalati ügyfelei teljes portfóliójának átemelése (továbbiakban: Átállás) a volt Budapest Bank informatikai rendszeréből az MKB Bank informatikai rendszerébe. ..."
Aztán miért pont oda
Ráadásul elvileg a nem vállalati ügyfeleket nem is érinti (szerencsére) a migráció, akkor mégis miért áll minden, mindhárom korábbi banknál is
Jó, biztos nem tudták máshogy megoldani, de ez akkor is túlzás. -
RR-13
őstag
válasz bigdady #30277 üzenetére
Neked akkor semmi nem áll ezek szerint..., főleg, ha nem vagy érintett.
1 munkanapig
Péntek este 7-től, (szombat, vasárnap) hétfő egész nap, és kedd 12-ig. Tényleg 1 munkanap.
Ráadásul az azonnali utalás hiánya, és a bejövő utalások jóváírásának hiánya szempontjából a hétvége is számít.
És az ATM pont nem áll, de nagyon profi Hsz. volt...[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
Másfél munkanap. Na bumm. Érint. Fő bankom. Bankkártya megy az a lényeg. Nem utalok hétvégén amúgy sem, amit kellett meg elintézem/tem előtte nem agysebészet ez hogy pár napig ne bírja ki bárki kisnodafigyeléssel. Másik bankba átdobom előtte ha kell és kész. Nem ügy
[ Szerkesztve ]
-
-
bigdady
nagyúr
válasz zeon.hu #30280 üzenetére
Egy napi tartalék sincs akkor hitelkártya. Nekem van kettő is ott 1% visszatérítés van rá havonta. Simán a bank fizet hogy használom egy fillérembe nem kerül sőt csak hoz összeségében. Vagy beteszem dkj-be egy hóra a keretet és ott kamatozik ha nem kell. De egy napos késésért senkit nem fejeznek le ha akkor ér csak be a pénz
[ Szerkesztve ]
-
zeon.hu
nagyúr
válasz bigdady #30281 üzenetére
Szép álom, mi pl régóta kértük, de nem kapunk, mivel a korábbi Takarékbank elszabta a számla nyitásunkat (közös számla helyett egy tulajdonos és egy rendelkező), majd személyi hitel miatt újabb számlát nyitottak (ezt is csak aláíráskor közölték!), mivel én "csak" rendelkező vagyok a másikon.
Így viszont egyedül nem felelek meg a hitelkártya feltételeinek, amit közösen simán tudnánk hozni.
2 éve próbáljuk megoldani és azon kívül, hogy a bank elismerte a hibáját, még nem történt semmi...
Szóval amikor azt írom, hogy pl a mi esetünkben jelenleg nincs megoldás, az nem a lustaság és/vagy a figyelmetlenség miatt van.#?*@&!
-
bigdady
nagyúr
-
66zio
aktív tag
válasz zeon.hu #30287 üzenetére
Jól gondold meg, hogy kell-e hitelkártya. De ha kell akkor ahhoz nem kell bankot váltani. Lehet egy banknál csak hitelkártyád is. Annyi a hátránya ennek, hogy amikor kifizeted a tartozást, akkor azt ugye utalnod kell, és ha olyan számlacsomagban vagy akkor az lehet sok is.
-
axioma
veterán
válasz zeon.hu #30282 üzenetére
ebben azt nem ertem, hogyan fugg attol hogy egy haztartasnak hany szamlaja van (aka'r azonos banknal akar nem), hogy a hitelkartyara jogosult-e
ne is velem peldalozzunk mert nekem jo a fizum, de tanar ferjem meglevo kartyak melle egyedul kapott hitelkartyat toluk... na jo, a tesco-ban, nem a go kartyat, de lehet az is ment volna -
RR-13
őstag
válasz bigdady #30279 üzenetére
Bumm ide bumm oda, nem csak te vagy, akit érinthet a 4 napos leállás.
Rengetegen utalnak hétvégén is, mióta azonnali utalás is van.Nekünk pl. iszonyú kellemetlen volt, hogy nem tudtunk belépni hétvégén az alkalmazásba, és a digitalizált kártyát átváltani egyikről a másikra, mert egy nem várt kiadás miatt, a kártyán elfogyott a keret, és így nem tudtunk fizetni vele.
Belépés esetén egyszerűen át lehetett volna váltani a másikra.
A plasztik kártyát érkezése óta nem használjuk, de ha tudunk előre a "váratlan" kiadásról, akkor magunkkal visszük.
Szóval több tucat olyan helyzet jöhetett, és jött is elő a 4 nap alatt, ami elég kellemetlen volt a megszokott, és eddig használt dolgokhoz.A pár napja általam kirakott Hsz. nem azok miatt került ki, akik nem csinálnak semmi hétvégén a számlájukkal, hanem azoknak, akiket érinthet a 4 napos leállásq.
És így, hogy én tudtam róla, így sem tudtam előre felkészülni rá a fentiek szerint.
[ Szerkesztve ]
-
holex91
csendes tag
Sziasztok! Azon gondolkozok, hogy nyitok egy Privilégium 2.0 számlát a bankmonitoron keresztül az Erstenél. Amivel kapcsolatban kétségem van, az a bankkártyájuk: Visa Electron-t adnak. Valamikor régen volt ilyen kártyám, sok helyen el sem fogadták (Maestroval egyetemben), csak sima Visa vagy MasterCard volt jó. Van még manapság is ilyen limitáció, vagy már egyenértékű ez a kártya a "rendes" kártyákkal? Fun fact: a Visa Electron globálisan megszűnik 2024-től, nem tudom az Erste miért nem képes túllépni rajta.
-
bigdady
nagyúr
Pont ebben a bankodban pont ezen a 4 nap alatt kellett pont egy váratlan kiadás miatt pont az a bankkártya amin pont lett volna egyenleg, de ami pont nincs digitalizálva és pont nincs nálad sem fizikailag (akkor minek van?). Ez nekem úgy hogy tudni lehet előre hogy lesz leállás és topikgazdaként nekem user error és nem a bank sara.
Én átdobtam az egyenleget revóra és nem is volt gond ha megy bármi ha nem.[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz bigdady #30292 üzenetére
Pont nem értettél semmit abból, amit leírtam.
Senki nem írta, hogy a bank "sara" de ez így akkor is durván nem megszokott leállás.MBH (Budapest Bank) Hk. egyenleget nem nagyon érdemes sehova sem "dobálni", nem is nagyon lehet.
2db digitalizált hk. van a MBH alkalmazásban, DE csak az egyiket lehet egyszerre használni, ami kivan választva az appon belül, a digitalizált kártyáknál ÉS, ha nem tudok belépni az appba, akkor pont nem tudom megváltoztatni a másikra, és hiába van a másikon még elég keret, azt nem tudom használni fizetéskor.
És pont hónap vége volt, ami a legrosszabb időpont a váratlan kiadásokra.., ami neked még biztos nem volt, ezek szerint.A fizikai kártya nagyjából "feleslegesen" van, mert azt főleg arra használnánk, hogy ha valahol nem lehetne érintéssel fizetni, akkor oda elvisszük, ami manapság már fehér holló, vagy az se.
És a fizikai kártyát, mint kötelezően átvett kártyát a digitalizálás alapjaként használjuk még, és az összes ismerősöm is főleg arra.
Egyik Bb. fizikai h.kártyával sem fizettünk már 3 éve sehol.A váratlan kiadásnak az a lényege, hogy nem számítasz rá, nyilván magammal viszem a plasztik kártyát, ha előre várható a váratlan kiadás, de mivel eddig erre soha nem volt példa, így most sem vittem, mert a leállás előtt kiválasztott, digitalizált hk. az appban elegendő lett volna, ha...
[ Szerkesztve ]
-
RR-13
őstag
válasz holex91 #30291 üzenetére
Jelenleg is van olyan POS terminál, ahol csak a Mastercard-ot fogadják el fizetésnél, mert ilyen szerződése van a vállalkozónak, vagy a használt POS terminált üzemeltető cégnek.
Így pl. amikor Erste VISA hk. volt a családban, azt sem fogadták el ezen a helyen, pedig az dombornyomott volt. -
bigdady
nagyúr
Két MBH hitlekártyám van mindkettő digitalizàlva évek óta Apple pay-ben és akkor és ott használom bármelyiket amikor akarom. Kb 8 bankkártyàm van ugyanígy ott mind digitalizàlva sosem hordok fizikait sehova
Es nagyon rég óta pakolom revolutra és vissza vagy dkj-re probléma nélkül már miért ne lenne érdemes vagy miért ne lehetne
[ Szerkesztve ]
-
bigdady
nagyúr
Közben jött jovairas MBH ba és az SMS egyenlegből látom megjött a tegnapi utalás is tegnap vagyis nen állt a rendszer vagy csak az azonnali utalások ( vagy ma jött nek tudni igazából)
[ Szerkesztve ]
-
Boond
addikt
Hallottad már az a német mondás, hogy felkészülni arra az esetre, ha.
Semmi váratlan nem volt ebben. Én is kaptam több ilyen levelet. Le volt benne írva, hogy nem fognak működni a digitalizált kártyák sem. Mindenki előre intézze, ütemezze, vagy halassza a dolgait.- Vagy átváltod előtte, arra a hitelkártyára amin több pénz áll rendelkezésre
- Vagy elviszed magaddal az aktivált hitelkártyádat is.Ez topikgazdagént és szakértőként öngól. Nem lehet a felhasználói szokásokkal takarózni. Aki ennél a 3 banknál van készüljön fel, mert még lehet ott több leállás, változás is a közel vagy távolabbi jövőben. Míg mindent összeolvasztanak, harmonizálnak, lecserélnek. Itt mai napig takarékbank van kiírva a fióknál. Csak az atm írja, hogy MBH.
"azt főleg arra használnánk, hogy ha valahol nem lehetne érintéssel fizetni, akkor oda elvisszük, ami manapság már fehér holló, vagy az se."
"A váratlan kiadásnak az a lényege, hogy nem számítasz rá, nyilván magammal viszem a plasztik kártyát, ha előre várható a váratlan kiadás"
Az is egy váratlan helyzet, lehet, hogy elvágják a transzatlanti kábelt és lesheted a digitalizált kártyádat. Vagy más leállás, probléma merül fel. (milyen pánik van mikor leáll az FB) Nem szabad csak a digitálisra hagyatkozni. Bármikor elromolhat a kártyaolvasó kütyü, nincs net, áramszünet van ezernyi más okból kifolyólag nem használható, akár csak készpénz.
Szép dolog a digitalizáció, de vannak korlátai. Alternatívára mindig érdemes gondolni.
Ahol a MC elfogadják ott általában a Visat is és viszont. Maestrot kivezetik ezért szűnhet meg a Visa Elektron is.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Először olvasd el az összefoglalót, ha 0 Ft -os, vagy kedvezményes díjú bankszámlát keresel!
A Topikban a Revolut, (Transfer)Wise, a Megtakarításokkal, és az OTP Bankkal kapcsolatos témákat ne beszéljük meg, mert ezeknek van külön Topikja!
- Xiaomi AX3600 WiFi 6 AIoT Router
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Hisense LCD és LED TV-k
- LEGO klub
- Milyen asztali (teljes vagy fél-) gépet vegyek?
- Hordozható monitor azoknak, akik igénylik a megnövelt méretű munkaterületet
- Honor Magic V2 - origami
- BMW topik
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen