Új hozzászólás Aktív témák

  • Boond

    addikt

    válasz kleinguru #30251 üzenetére

    Ehhez még fejleszteni kell sokat :DDD

    "Egy pénzösszeg átutalását az ügyfelek szóban vagy chat formájában is kezdeményezhetik – az előre rögzített partnerek számláira. Az ügyfél például bemondja a mobilbankban, hogy

    „Kate, utalj anyunak tízezret!”.

    A digitális pénzügyi asszisztens értelmezi a szóbeli utasítást – ha szükséges, további tisztázó kérdéseket tesz fel –, majd a képernyőn összefoglalja az utalással kapcsolatos legfontosabb információkat: a küldő és a fogadó számlaszámát, valamint az átutalandó összeget.

    Az utalást kezdeményező ügyfél ekkor ellenőrizheti a megadott paramétereket, és ha mindent rendben talál, megerősítheti utalási szándékát. Mindez pár pillanatot vesz igénybe, így gyors, kényelmes és biztonságos."

    Jól hangzó marketing :D
    Aki emiatt [vagy más miatt] szeretne számlát K&H, van ajánló kódom :DDD

    Miért szívatjátok magatokat Hard tokennel? Kivezetésre váró megoldásokkal?

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák