Új hozzászólás Aktív témák

  • sifarr

    senior tag

    válasz andrás47 #17280 üzenetére

    ... tiltották a bankkártyáját, mert adathalászat áldozata lett , tőle független módon, ... ő semmit sem vett észre
    Nem tőle loptak adatot, hanem valószínűleg feltörtek egy adatbázist, amelyben az ő kártyájának az adatai is szerepeltek. Ez lehet bármilyen üzlet adatbázisa. Nem ő a hibás, de a bank sem.

    ... illetve nincs lehetősége a banknak közvetlen oda küldeni a kártyát, ,mert kérte, de csak itthoni címre tudják ....

    Lehetősége lenne, de nem teszi meg, mert az nagy költség és ugye a bank sem hibás.
    Ha platina kártyája lenne a Gránitnál, akkor kiküldenék az új kártyát akár Kínába is. De ez 60 ezerbe kerülne. (Kínába én kiváltottam volna a platina kártyát, már az egészen magas egészségügyi biztosítás miatt is. Ráadásul a Gránitnál nem is drága.)

    ... kérhet-e a banktól valami kötbért vagy hasonlót ...
    Nem. Nem a bank hibázott, nem ő okozott kárt.
    A hozzátartozód legfeljebb azzal próbálkozhat, hogy méltányossági alapon kéri a Kínába küldést, és egyben bevállalja ennek a magas költségét.
    Ha ez nem megy, akkor marad, hogy a családból valaki kiküldi az új kártyát. A pin-kódot tartalmazó levelet azért ez esetben se küldjétek ki. Csak a kártyát, azután ha azt megkapta, akkor mehet a pin sms-ben/emailben.

Új hozzászólás Aktív témák