Új hozzászólás Aktív témák
-
Parson
addikt
Hm. Nem tudom hányas verziót használod, de valszeg a wildfire 2.0-nál nem régebbit. Ha meggyőződtél róla, hogy tényleg zárt a felület, akkor működnie kell. Maximum elemi lépések sorrendjében rontod el a dolgot.
1. Tegyük fel, hogy a felület zárt és nincs semmi kijelölve a modelltérben.
2. Ha most az Edit menübe lépsz, akkor van az amit mondtál, vagyis a Solidify opció szürke - nem tudsz csinálni semmit.
3. menj vissza a modelltérbe, jelöld ki a felületet, és ha ki van jelölve, akkor menj vissza az Edit menübe -> voila: Solidify parancs aktiv.[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
Parson
addikt
Na most first of all kérlek én nem látok egyetlen képet se...
Másodszorra pedig vakon én se tudok semmiről se biztosat állitani.
Harmadszorra pedig a megjelenitési módok változtatásával, vagyis a full drótvázas megjelenitésre kapcsolással tudod a legegyszerűbben eldönteni, hogy miről beszélünk.
Alapvetően két eshetőség van, solid vagy surface, bár tény hogy szimpla drótváz modellt is lehetne kreálni ha vki nagyon akarna... Az ilyen köztes data transport file-ok mint pl az iges meg a step pedig tudtommal csak solid vagy surface modelleket irnak le. Ha nem állitottad el az alapbeállitás rendszerszineit, akkor a drótvázas megjelenitéssel látható élek fehér esetén solid, lila/rózsaszin esetén surface modellre utalnak, ahol a rózsaszin élek mutatják hogy ott a felület nyitott.
(Pl ha van egy képzeletbeli kockád, ami felületmodellként csak az oldallapjaiból áll, és mondjuk eltávolitjuk a felülső lapot, akkor az eredetileg őhozzá kapcsolódó élek rózsaszinre váltanak, hiszen az igy létrejővő felület nem egy zárt térrészt vesz körbe.)[ Szerkesztve ]
───────────── P r o / E N G I N E E R ─────────────
-
#06658560
törölt tag
Hmm. kezdjük az leső és minden egyebet hazavágóval: a hálózás, elemek típusa, mérete beállíthatóságával. ilyen konkrétan nincs benne. Választhatsz a háromszög és a a háromszög alap közül. Második esetben lesz csomópontod az élek közepén is, ennyi. A háló felépítését nem tudod kontrollálni, csak a global sag és local sag értékek módosításával, de mindkettőből egyet tudsz megadni. Hogy hol kezdje a hálózást, s hogy fussanak az elemek nem megy neki. Terhelések, kényszerek feltétele ramaty, anyagmodellje pocsék, a kapott értékek köszönő viszonyban sem lesznek más rendszerekkel, a valósággal meg pláne. Egyvalamire jó. Szép, színes képeket lehet vele gyártatni ha nincs sürgős melód, mert veszett lassú is mellé a lelkem. Helyette mit ajánlok? Ansys, Abaqus, Nastran, Marc, LSDyna, hálózáshoz ezek-talán LSDyna nem tud, Hypermesh. Illetve IDEAS, gyönyörűen hálóz, remekül kézben tartható, hálóval, módosítási lehetőségekkel. Én konrkétan most semmit nem használok, de ha kell, akkor inkább a NASTRAN felé mozdulok, munkában meg a megfelelő részleg fogja számolni úgyis, nem én.
Ez az a modul, amit abszolút nem tudok megérteni, miért tették bele, mikor a kistesónak egy FEM progival van remek együttműködése, itt meg szopatják a népet a saját fejlesztésű hulladékkal. -
_Sanci_
csendes tag
És ha pl. találtál egy számodra megfelelőt, de olyan helyen ahol nincs letöltési lehetőség, akkor mi akadályoz meg abban, hogy magad modellezd le(a körvonalaiban természetesen, ún. látszat modell módjára)?
Az adatlapon biztos minden befoglaló méret rendelkezésre áll hozzá, azt meg nem hinném, hogy olyan bonyolult lenne egy munkahenger, hogy a modellezés bármiféle nehézséget is okozna. Arról nem is beszélve, hogy az összeállítási rajzon úgysem kell metszeni, mert "szabványos" elem, tehát a körvonala bőven elég oda is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Steam kulcsok kedvező áron!
- Bitdefender Total Security 3év/3eszköz! - "Tökéletes védelem most kedvező áron..."
- Steam, Windows, Origin kulcsok, előfizetések közvetlenül a kiadótól, a LEGJOBB ÁRON!
- Game Pass Ultimate előfizetések 1 - 25 hónapig azonnali kézbesítéssel a LEGOLCSÓBBAN!
- PC JÁTÉKOK (OLCSÓ STEAM, EA , UPLAY KULCSOK ÉS SOKMINDEN MÁS IS 100% GARANCIA )