Aktív témák
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5200 üzenetére
Pedig olyan egyszerű
állandó szabályok mellett a kemény munka megtérül..lehet építkezni futamról futamra, jól építeni-jól dolgozni-jól szerződni...és akkor ki lehet építeni azt az előnyt amit csak akkor lehet megdönteni, ha valaki ezen folyamatok valamelyikében hasonló vagy még jobb munkát végez.
Egyre jobb és jobb adatok gyűlnek különféle időjárási körülmények között, egyre jobb célpont lesz a szakemberek számára és a tehetséges versenyzők számára a csapat.
Ez az a folyamat amit kemény és jó munka támaszt alá.
Normális esetben ezt a teljesítést nem lehet megdönteni egy év alatt, de a hosszabb távú lehetőség minden csapat előtt nyitva áll...felfedezni egy jó versenyzőt, szerezni egy nagyon jó szponzort..és megszerezni jó szakembereket akik jól tudnak együtt dolgozni.
2 ilyen kiforrottan jól dolgozó csapat van a mezőnyben, a McLaren és a Ferrari, de term. a Renault is erősebb mint amire az idei év mutat.
Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen...megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli.A Renault anyagi problémái jó ideje ismertek, Briatore közvetve erre ment rá...és most végül ott tartanak ahol.
Nem kell ebben is szélsőségekben gondolkodni mint tetted azt a pontrendszer esetén.A Ferrari, McLaren idei kiindulási helyzete elkeserítő volt, és a teszttilalomnak köszönhetően nehezen is kapaszkodtak fel....de teszem azt a McLaren felkapaszkodott az idény végére.
Azaz ők továbbra is jól dolgoztak, a Ferrari helyzete Massa kiesésével pedig arra ösztönözte a csapatot hogy jövőre dolgozzanak.
Megítélésüket továbbra is jó szerződések jellemzik, jó versenyzők-erős szponzorok állnak melléjük.
Azt írtad hogy a Force India idén jobban dolgozott mint tavaly és lám pontot tudtak szerezni, és ez szvsz igazságtalan velük szemben...mert tavaly sem dolgoztak rosszabbul, meggyőződésem hogy tavaly is kőkeményen dolgoztak, de idén kedveztek a körülmények is.
szerk:leléptem kiscsillag koncertre, majd holnap visszanézek.[ Szerkesztve ]
-
attisx
addikt
válasz Oliverda #5195 üzenetére
"Aztán majd ha már 7 verseny után VB lesz valaki akkor megint lehet nyavalyogni."
Nem feltétlenül, ugyanis az arányok nem változtak a dobogós helyeken, csak mindent felszoroztak 2,5-el. Ahogy nézegettem az ex-formula.hu-n már számolgattak és úgy tűnik ezzel a pontrendszerrel sem lett volna említésre méltó változás az elmúlt évek végeredményében. Szóval ez annyira még sem nagy újítás, össz-vissz annyi, hogy kettővel többen kapnak pontot.
Ráadásul tényleg a logikátlan [5,5,5,2,2,1,2,1,1] differenciás rendszert fogadták el. Komolyan mondom, ezeknél az átlag IQ nagyjából egy szinten lehet az átlag életkorral (+/- 10 egységnyi szórással)
[ Szerkesztve ]
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #5201 üzenetére
Feleslegesen írtál annyit.
"Nem kerülnek a mezőny hátsó harmadába egy pillanat alatt, egy csapat még mellényúlhat, de kettő már valószínűtlen..."
A 2009-es év pedig egészen pontosan ezt bizonyította. Mondom hogy nézd meg a versenyeket. Bár a legtöbb sajnos unalmas volt...
"megvan mindennek az oka, nincs benne semmi mesebeli."
Persze hogy megvan az oka. Konkrétan az ok az hogy elqrták. Egyrészt kevesebb idejük volt a fejlesztésekre a 2008as csata miatt másrészt rossz döntéseket hoztak. Ebben valóban semmi mesebeli nincs.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Pá
addikt
''Annyira vagyunk egészségesek, amennyire a gondolataink humánusak.''
-
Dumb
senior tag
Tudtátok hogy a Google maps-en a 'ringen épp vmilyen forma verseny zajlik?
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
#70869248
törölt tag
válasz Oliverda #5203 üzenetére
2007-ben nem voltak versenyben az utcsó helyszínig?? ja de
.. akkor ez ugye semmi, érvnek felejtős.a másikhoz detto csak ennyi:
2007:
Ferrari:205
McLaren: (kizárták..legyen 200)2008:
Ferrari:175
McLaren:1512009:
McLaren:71
Ferrari:70Tényleg feleslegesen írtam annyit...mármint neked. De hát ez van, nem kell őszülni rajta.
-
proof88
addikt
hmm... nyáron néztem de mintha akkor nem ez lett volna... viszont érdekes, mert ahol ez évben Massa a gumikba csapódott, ott a képen sóder van, márpedig már beton van ott, régebben volt sóder. Mert hogy a beton biztonságosabb... mondjuk ezt nem értem, a sóder miért nem az? Simán megállította volna Massát vagy legalábbis sokkal jobban lelassította volna, nem? Igaz nem is az volt a szívás, hogy belement a falba...
Egyébként én pont formula autókat vélek felfedezni a képen. Szép napos idő van, tehát tuti nem ez év szombatja, mert akkor borongós volt, ill. ha már sütött a nap, akkor sokkal több néző volt... emlékeim szerint pont pénteken még jó meleg volt, tehát elképzelhető lenne, hogy pénteki edzés volt, de mondom sóder van beton helyett, tehát tuti nem ez évi a kép. Gondolom tavalyi (nem tudom mióta van beton sóder helyett abban a bukótérben). -
Oliverda
félisten
válasz #70869248 #5209 üzenetére
Nem tudom hogy 2007 konkrétan hogy jön a témához, de ha ezzel azt akarod szemléltetni hogy idén mindketten visszaestek, mert jópár csapat autójához képes gyengére sikeredett a konstrukciójuk (mert rossz utat választottak) akkor jó úton haladsz.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
Focus: Schumacher megegyezett a Mercedesszel
Hill: Schumacher még sikeres lehetne a Formula-1-ben
Hill úgy gondolja, Schumacher megérzi, itt a lehetőség a bizonyításra, azután, hogy 2006-ban sokan azt feltételezték a Ferrari kérésére vonult vissza, teret engedve a csapatnál Kimi Räikkönennek.
"Nem hiszem, hogy 2006-ban szeretett volna visszavonulni" - folytatta Hill. "Azt hiszem megkérték rá, inkább a visszavonulása mellett érveltek. Ez egy politikai dolog volt és a Ferrari rákényszerítette döntését. Kissé bántó volt számára és talán egy befejezetlen dolgot hagyott félbe."
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #5216 üzenetére
Hol a cáfolat? Vagy a cím lenne az?
Schumacher fittnek és egészségesnek érzi magát! Fél lépésre a Mercedes-től!
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Motion_Blur
félisten
válasz Oliverda #5217 üzenetére
Szép kis 'bosszú' lenne az biztos. Montezemolo megérdemelné, hogy elverje a Brawn - Schumacher páros.
Még nagyon nem tudom hogy álljak ehhez a témához, de az biztos, hogy szeretném látni újra versenyezni.
Stavelot 2, easily full throttle into another twenty second top gear flatout section
-
Csabee.
nagyúr
-
sekli
addikt
válasz Motion_Blur #5219 üzenetére
jobb lett volna, ha nem igazolta volna le a Ferrari Alonsot..., sokkal-sokkal szívesebben látnám Schumachert a Raikkonen helyén, meg szerintem a Ferrari is jobban járt volna.
-
Oliverda
félisten
válasz Motion_Blur #5219 üzenetére
Szerintem már MS sem olyan szívesen asszisztálna egy olyan csapatnak ahol se Todt, se Brawn, se Rory Byrne...(se Nigel Stepney) Viszont van Alonso aki 2006-ban pont előle kaparintotta meg a címet.
Ellenben a Mercedes-nél van Brawn meg van Mercedes aminek elég sokat köszönhet.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
addikt
Ha MS vissza akart volna jönni,akkor nem Alonso került volna a Ferrarihoz.
Azt meg kétlem,ennyi Ferrari és ilyen Ferrari évek után csak úgy elmenne egy másik csapathoz.
De addig is jó reklám neki és gondolom élvezi,hogy a középpontban van.Azért nem nyilatkoznak,mert sz@r sem igaz,de akkor nem foglalkozna a sajtó velük. -
Oliverda
félisten
válasz grabber #5224 üzenetére
Ez szerintem messze nem ilyen egyszerű.
Massa-t biztosan nem túrta volna ki csak azért hogy visszajöhessen. Alonso pedig most húzza maga után a Santander nevű mézesbödönt, tehát őt sem nagyon lehet kiütni onnan. Pont ezért lobbizott annyira a harmadik autóért a Ferrari.
Amúgy neked is ajánlom elolvasásra ezt.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
addikt
válasz Oliverda #5225 üzenetére
Ezért nem is engedélyezték a 3. autót.
Schumacher,Alonso,Massa hármasnál nehéz lenne jobb csapatot mondaniAjánlhatsz nekem angol olvasmányokat,mikor még magyarul is alig tudok Azért átolvasom,a szavakból talán kitalálom miről van szó.
Massa szerződése nem jár le jövőre?Mert jöhetne akkor a helyére,csak nem biztos,hogy ki akarja túrni.
Vagy csinálhatna magának egy saját csapatot -
Oliverda
félisten
válasz grabber #5227 üzenetére
"Ajánlhatsz nekem angol olvasmányokat,mikor még magyarul is alig tudok Azért átolvasom,a szavakból talán kitalálom miről van szó."
Valaki igazán lefordíthatná már azt az írást. Mondjuk egy blogba jól elférne...
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Oliverda
félisten
válasz hunnylander #5232 üzenetére
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Nowhereman
őstag
válasz Oliverda #5213 üzenetére
Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt. Kik voltak előrébb? Brawn féle Brawn, a Newey féle RB, és a nagy múltú Williams. Mindnek volt egy varázsló a tarsolyában. De volt egy csapat, aki pontmentesen zárta a tavalyi idényt, mégis összehoztak Belgiumra egy olyan verdát, amelyhez ha társult volna egy megfelelő pilóta-mérnők páros, akkor több győzelmet zsákolhattak volna, mint a tavalyi év nagymenői együttvéve./mert ugye Sutil elidétlenkedte a szitukat, Liuzzi csak ismerkedett az autóval, és a versenymérnökök se kérdezték meg: Fisico, +10-15 literrel tudnád tartani a lépést Kimivel?.../
[ Szerkesztve ]
Utánam a kondenzcsik!
-
Oliverda
félisten
válasz Nowhereman #5234 üzenetére
Ez a sok "ha".... ha Sutil lett volna atom anti akkor lehet hogy nem tör össze annyi autót. Az eredmények adottak, a versenyeket lefutották. Szerintem ezen tényk alapján kell és lehet véleményt formálni.
"Fölösleges a meki és a merci botlására fogni az egészet, mert akkor azt kéne mondani, hogy majd az egész mezőny perecelt."
Ezt ne nekem mondd.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
hunnylander
őstag
www.HunnyF1.com
-
venember83
nagyúr
Most akkor visszatér vagy sem?
-
Pompi
MODERÁTOR
Azért az eurosport tehet egy szivességet... nem 0-kor, hanem 1-kor kezdődött a gála...
Feel Good Inc.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #5239 üzenetére
Térjen vissza, nem rossz az...bár ezzel Heidfeld kiszorul a Mergából.
De MS egyértelműen az a kaliber akit be kell ültetni az autóba ha ő azt akarja. Ezt Brawn is tudja....sok-sok beszélgetés mehet erről köztük, de annak nem hinném hogy sok köze van a pénzhez, vagy egyéb olyan dolgokhoz ami más versenyzőnél alap.
Sztem itt arról lehet szó hogy felmérjék mibe kerül ez az egész. Mibe kerül ez MS-nek..és ha ezt megoldják akkor meg kell lépni, egy évre meg pláne.
Mint néző nem fogok azon aggódni hogy mit veszíthet MS...ezen aggódjon ő ha akar, én egyszerűen látni akarom mire képes. -
brownus
veterán
kova és trulli a lotusnál ők tudják...
-
proof88
addikt
-
venember83
nagyúr
válasz #70869248 #5241 üzenetére
Azt tudom elképzelni, hogy Schumi vissza akar vágni Alonsónak meg Hamiltonnak, ennyi. Más motivációja nem nagyon lehet. A pénz nem játszik, világbajnoki címek sora megvan, hírnév, presztízs adott, más nem maradt, mint a bosszú. Mondjuk furcsa lesz nem Ferrariban látni, ha visszajön.
-
#70869248
törölt tag
válasz venember83 #5244 üzenetére
Sztem semmit nem akar nevesítve egyik versenyzőtől sem, egyszerűen versenyezni akar.
Mosley elment, Todt ült a helyére, így Brawn csapatában egész jól élvezheti az életet.Adva lenne minden, jó motor-jó kocsi-jó csapatvezető és MS...Rosberg-re viszont veszélyes, mert bár MS mindenképpen jót tesz a csapatnak, de szvsz inkább Vettel-t vetíti előre mint Roberg-t.
-
Oliverda
félisten
Troli és Kova lesz a jövő évi páros a Lotus-nál. Legalább majd tudják egymásnak dobálgatni a labdát tehát egyik sem fiuja tudni kitúrni a másikat.
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
attisx
addikt
Érvénytelen szponzori szerződés a Henkel és a Mercedes között?
Na, úgy néz ki, a Sauber után, Brawn is szépen besétált egy szélhámos hálójába.
Rossz a helyesírásom?! Vedd úgy, hogy mobilról írtam... :D
-
Nowhereman
őstag
válasz #70869248 #5245 üzenetére
Nos, aki a főállású korában is rendre képes volt övön alul ütni, az nem hiszem, hogy csak a pofozkodás kedvéért jönne vissza a ringbe. Ha nem érzi, hogy jó esélye lenne a VB. címet megszerezni, akkor nem jön vissza kockázatatni az imázsát... Simán kapott volna egy ülést a DTM-ben, vagy bárhol, de csak kétkeréken volt meg az a nyugalma, hogy nem várja el tőle a hívők hada, hogy nyerjen...
Utánam a kondenzcsik!
Aktív témák
- Vicces képek
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Ukrajnai háború
- Milyen okostelefont vegyek?
- Computex 2024: a jövőt vázolta fel az NVIDIA
- Házi barkács, gányolás, tákolás, megdöbbentő gépek!
- Kerékpársportok
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- PlayStation 5
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- További aktív témák...
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs