- Hálózati / IP kamera
- A ChatGPT-re mennek a Reddit tartalmai
- Már nem hisz a nagy európai EV-forradalomban a Ford
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Opera böngésző
- Milyen routert?
- Programozásról_szubjektíven
- A streamingszolgáltatások összecsomagolása lehet a következő divat
- A tüntetések ellenére is bővítheti német gyárát a Tesla
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
Aktív témák
-
adman
tag
tudom hogy nincsen ha, de ha nem lett volna ez a Piquet eset, akkor lehet hogy Massa lett volna a vb?
-
adman
tag
-
adman
tag
bmeg liuzzi
ennek így elég kevés értelme van
[ Szerkesztve ]
-
adman
tag
durván javul a pálya..
-
adman
tag
miért érzem úgy hogy Barinak kinéz min egy váltócsere?
-
adman
tag
rtlklub szerint szándékosan béna Button
-
adman
tag
webber de köcsi volt
szerk: sztem kiminek sutil már az első kanyarban kivágta a balhátsót, legalábbis az defektes lett
[ Szerkesztve ]
-
adman
tag
Vettelnek meg elb@sztak a kerékcserét, ezért mondja a kompúter h végéig tankolták
[ Szerkesztve ]
-
adman
tag
Kiminek miért lágyat raktak fel? az elején márt fenntvolt. esőre számítanak?
-
adman
tag
barinak felraktak egy lyukas gumit. én tegnap még egy szimpla váltócserére gondoltam, de hát az már volt idén 2x, feltűnő lett volna
[ Szerkesztve ]
-
adman
tag
válasz hunnylander #4050 üzenetére
a videón látszik h a redbullnál volt egy tartalék emelős ember elöl, ennek mi az értelme?
-
adman
tag
ha visszajön és 5-6 versenyen keresztül Nico mögött lesz, akkor hirtelen ki fog derülni h fáj a nyaka mondjuk erre nincsen sok esély, mert jobb Nico-nál meg ezt azért Brawn sem hagyná
-
adman
tag
nem lehet h a ferkánál érvényben maradt az a pár éve bevezetett szabály h az utolsó boxkiállás után nincsen helycsere? és ezért volt ideges Lonzi mert nem előzhette meg Massát?
-
adman
tag
HELL reklám megvolt...
-
adman
tag
a bünti fényében megközelíthetnénk a kérdést a másik irányból is:
miért nem kap mindenki büntetést azért, mert SC alatt mint a meszes nyomták neki a célegyenesben? szvsz vagy sc van és akkor nem nyomjuk, vagy nincsen sc és nyomjuk -
adman
tag
Versenyfutam semlegesítése (Safety Car eljárás)
2.9.8. Amint a Safety Car bevetésére vonatkozó utasítás elhangzik, és ettől kezdve a
bevetés teljes időtartama alatt minden sportbírói poszton sárga zászlót kell lengetni
és be kell mutatni az „SC” táblát.2.9.17 Amennyiben a versenyfutam befejeződik a Safety Car bevetése alatt, a
Safety Car-nak az utolsó kör végén a bokszba kell hajtania, a versenyautók pedig,
mint az egyébként szokásos, a kockás zászlóval leintésre kerülnek, de továbbra sem
előzhetnek. -
adman
tag
50-50%
én így látom: Vettel jóval gyorsabb, Webber végül baloldalra engedi Vettelt, majd közben balra tereli Vettelt (de nem rakja ki a fűre), és egyenesben tartja. Vettel enyhén jobbra kezd húzódni ahogy közelednek a féktávhoz, mert
A) terelni akarja Webbert jobbra, de ebben ő nem partner (ez fekete pont W-nek de megteheti)
B) nem látja Webbert, mert holttérben van, ezért ő azt hiszi h W már közelít az ideális ívhez ahogy a kanyar közeledik, azaz van helye (fekete pont V-nek, tudnia kéne h W milyen)
C) úgy látja hogy már megelőzte Webbert (fekete pont V-nek mert benézte) -
-
adman
tag
válasz #70869248 #15112 üzenetére
nem értem mit nem lehet ezen érteni. itt nem csak arról van szó h 2 versenyző összeütközött, mert ebben közvetlenül egyértelműen Vettel a hibás, de a helyzet egyáltalán nem egyértelmű (Kaczynski gépét is a pilóta vezette a földbe, de feltehetően nyomás alatt volt)
az eddigi infók alapján (amik persze vagy igazak vagy nem) ez történt:
1. Webbert spórolásra utasították
2. Webber szólt a csapatnak h fogják vissza Vettelt
3. a csapat nem tette meg Hamilton miatt (ezen lehet vitatkozni h miért, de szvsz Webber keményebb védekező - ahogy a példa is mutatja - a csapatnak pedig a győzelem (kettős győzelem) volt fontosabb mint h az h Webber nyerjen (ha egyáltalán tudott volna nyerni))4. Webber látja h Vettel nincs visszatekerve és ott van mögötte -> ez egy egyértelmű jelzés számára h a csapat mit akar
5. Webber látja h Vettel ott van mellette szvsz egyértelmű le akarja előzni őt
6. Vettel azt látja h gyorsabb Webbernél , ill ő nem lett spórolásra átállítva -> ez egy egyértelmű (de nyilván burkolt) jelzés h a csapat mit akar>>> és akkor itt gondold végig h ki mit és miért csinált
7. Webber meg akarta mutatni h ő a Jani (h betesz Vettelnek ill a csapatnak)
8. Vettel meg símán azt hitte h az előzés le van zsírozva, Webber max azért keménykedik h nehogy úgy nézzen ki, mintha..
(9. Vettel azt is gondolhatta h Webber csak nem olyan f... hogy belső íven maradnak, mert Hami ott volt mögöttük fél centire, szóval jó eséllyel lenyomta volna őket)szvsz egyértelmű h Webber volt a tirpák, vszínű más amikor azt mondja h ő volt a hibás, akkor erre gondol. de a hibás nem ő volt, hanem közvetlenül Vettel, ill a csapat a hiányos kommunikáció miatt. Webber csak versenyzett ami egy versenyben nem róható fel hibaként, viszont mint "csapatjátékos" hozzájárult a balesethez.
-
adman
tag
válasz #70869248 #15114 üzenetére
csapattaktikáról, csapatérdekről hallottál? a csapat döntött, hogy miért így azt nem tom, a kérdéseidet hozzájuk intézd. (de ahogy látom szted a jó csapattaktika az h a gyorsabb van hátul )
arra viszont próbálj meg koncentrálni, hogy ezt a döntést Webber nem vette figyelembe. -
adman
tag
szvsz nem Hami tehet arról h így történtek a dolgok.
DE nagyon rossz üzenete van ennek a büntinek mert ez egy felvállalható/kalkulálható bünti, azaz nem szolgálja az eredeti célt, azaz h SC-t nem előzünk.
ez ugyanolyan mint amikor pár éve SC alatt zárva volt a box, de páran szándékosan kimentek kereket cserélni mert még büntivel is megérte nekik. -
-
adman
tag
most néztem újból valenciát, és nem teljesen vili h schumi miért kapott pirosat, a sc már rég elhagyta a célegyenest, éppen a felzárkózó boly haladt el a box mellett akik még nem a sc mögött mentek. ilyenkor is piros van?
-
adman
tag
válasz horvathd #18456 üzenetére
én azt is el tudom képzelni, h a szárny dőlésszögétől függ h mennyire hajlik a szárny. ha a teszt alatt nem változtatják a szárny dőlésszöget, akkor csak annyit kell csinálni, hogy az egyik végállásban az állítható rész teljesen merevvé teszi a szárnyat, a másik végállásban pedig engedi hajolni (teszt ill verseny). mondjuk asszem csak minimálisan állítható a szárny (10 fok?) de szvsz erre elég lehet
[ Szerkesztve ]
-
adman
tag
válasz horvathd #18458 üzenetére
Ezt igen valószínűtlennek tartom, mert csak a leghátsó szárnylap dőlésszöge állítható,...
nézd meg a 18455-öt, a hátsó elemek a hajló szárnyvégek nagyrészét lefedik
...és ez nem tudom, hogyan befolyásolhatja az alatta/előtte lévő többi lap lehajlásának nagyságát, olyan szinten, hogy egyik végállásban ezt megakadályozza.
most nincs időm lerajzolni, meg nehéz elmagyarázni... de pl ha fogsz egy papírlapot az egyik oldalánál, akkor a papír lehajlik, de ha úgy fogod, hogy a szélébe beleraksz egy pici ívet/törést, akkor nem hajlik le. én valahogy így tudom elképzelni. -
adman
tag
nem értem, féktávon nem tilos irányt váltani?
-
adman
tag
Hami
-
adman
tag
remélem Hamit kirakja Webber
-
adman
tag
na Webber ennyit tud
-
adman
tag
első kör második sikán környékén mi történt? Webber Kubica mögött volt még az első sikán után, a második sikán után pedig meg már Schumi mögött van.
-
adman
tag
válasz Nowhereman #19652 üzenetére
Most esetleg ha valamelyik venné a fáradságot és elolvasná Lajos nyilatkozatát, mely szerint nem vette, hogy Webbo visszatámadt a belső íven. Azaz innét Webber akár a rázókövön is fordulhatott, a csattanó akkor is meg lett volna.
persze h Hami a hibás, hiszen Webber volt előrébb és ő volt az ideális íven... ja meg fék sincs a RB-ban -
adman
tag
válasz Nowhereman #19903 üzenetére
Különben pedig az RB esélyeit nagyban rontja, hogy még mindig vakon és kizárólagosan tolják Vettelt.
ha ez alatt azt érted h Webber sorozatosan bénázik, akkor igazad van. a rossz hír pedig az, h a statisztika és a nagyszámok törvénye alapján kinéz neki még egy műszaki hiba is idénre. -
adman
tag
válasz Motion_Blur #20059 üzenetére
itt meg jobbkézzel nyomja a baloldali gombokat, sajnos le van vágva az alja meg rárakják a feliratot, de azért látszik monza vettel
-
adman
tag
válasz Nowhereman #20146 üzenetére
mondjuk azt tegyük hozzá, h ha Vettelnek nem lettek volna műszaki problémái, akkor nem így nézne ki az állás. azt is elfelejted, h ha Webber olyan nagyon jó és stabil lenne, akkor már vb lehetne. (elb...szott rajtok számában már lehet h übereli Barit)
viszont az is igaz, h ha Vettel nem bénázott volna ennyit, akkor ő sem itt lenne.
szvsz nyugodtan kijelenthetjük, h
-ha Webber nem lesz VB, azt magának köszönheti (jó, vszínű be fog segíteni neki egy műszaki hiba is a köv futamok valamelyikénél)
-ha Vettel nem lesz VB azt saját magának köszönheti (bénázások nélkül ő vezetne)
-ha Hami nem lesz VB, azt főleg saját magának köszönheti
-ha Lonzi VB lesz, azt a fenti 3-nak és Massának kell megköszönnie -
adman
tag
törölve
[ Szerkesztve ]
Aktív témák
- Crucial T500 PRO 2 TB M.2 NVME PCI-E 4.0 x4 - Új, Bontatlan, Hűtőbordás - 7400-7000 MBs - Eladó!
- Samsung Galaxy S21+ 5G 256GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- Eladó Ipad 9. Generáció 64 GB Wifi Silver
- Apple iPhone 13 Pro Max 128GB, Kártyafüggetlen, 1 Év Garanciával
- ASUS ROG STRIX RTX 2080 SUPER - eladó!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen