-
IT café
Diablo 3 topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
vhunor
őstag
A semmitmondó kis változtatások 3 kasztba nagyon komolyan, kettőbe kisebb mértékben nyúlnak bele. A mobok sebzésének csökkentésével végre tűrhetően lehet melee karakterrel gr40 felett is játszani (az, hogy csak egy unityvel, védekező passzívok és aktívok nélkül egyszer borulok meg gr41-ben, elég nagy változás nekem). Monkból végre nem csak sebezhetetlenség-trükközéssel lehet tankot csinálni (csak kár, hogy ehhez a szezonos új gemek kellenek). Griftben jelentősen nőtt a mobsűrűség.
Ha vesszük, hogy csak ezek együttesen mennyit kavarnak be a mostani live szerverekhez képest, szerintem bőven van mit tesztel(tet)ni a PTR-en.
-
vhunor
őstag
válasz Gorneck #71322 üzenetére
PTR Gr40-ben a live 65%-a a mobok sebzése, gr49-ben pont a fele. Sokkal jobban menedzselhető, még akkor is, ha a bossoknál lehet szívás. Unity nélkül, de 40% ranged damred mellett kibírok egy jailert a papír DH-val 42-ben, nekem ez elég előrelépés . Ez most 36-37 körül fixen halál.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Távol álljon tőlem, hogy offenzív legyek, de látszólag fogalmad sincs, egy ilyen sokváltozós, "játék a számokkal" típusú, rengeteg változós játékot mennyire szinte a lehetetlennel egyenlő belső erőforrásokkal tesztelni. Ha nem lenne publikus teszt, még a sokak által szidott mostani helyzet is csak álom lenne.
Szerk.: mindig felmerül ez az új tartalom kérdése. Ez nem egy havidíjas játék, vagy valami DLC-sorozat. Volt egy alapjáték, egy rendes kieg, és néhány nagyobb patch. Ennyi. Kifutja az életciklusát, mint minden nem havidíjas MMO.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Ha ez történne, akkor mi van?
Az alapjáték és a kieg együtt került kb. 18-20k-ba, ha az ember megjelenéskor vette meg. Sokan évekig elvannak vele, több száz, akár ezer órákra. A Blizzard folyamatosan foglalkozik vele, senki nem mondhatja, hogy nem, és ezek nem csak bugfixek. Pedig rövid-közép távú anyagi érdeke nem nagyon fűződik hozzá. Akármennyire kutyázom én is néha, jóval több munkát raknak bele azután is, hogy a nép kicsengette az egyszeri vételárat, mint az üzletileg, etikailag, fejlesztőileg, bárhogyilag ésszerűen indokolt és elvárható lenne.
Ezzel szemben orbitális hibáktól hemzsegő játékok jelennek meg 60-70 eurós árakon, "lila színű kabát most csak 5 euróért" DLC-kel, season pass-szokkal, gyakran alig néhány napnyi tartalommal.
Elhiszem, hogy te meg sokan mások ennél is többet szeretnének, de az van, hogy a Blizzard a mai piacon a maroknyi "jófiú" közé tartozik, és százszor többet ad QA-ra, mint az átlag.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz Gyuri27 #71346 üzenetére
Patch után a DH messze nem nyom le mindent. És T6-ban mindenféle kreatív anyámkínjával is el lehet szórakozni, max nem 3 perc egy rift hanem 10-12. Naésakkor. Csak wizardnál van 5 vagy 6 különböző hülyeségemhez elrakva cucc.
Baromi sok életképes GR-ben is, csak mindenki sír, ha nem tud valamivel 35 fölé menni. Baszki, az élet minden területe így működik, hogy valamire mindig van egy adott dolog, ami jobb arra a célra mint a többi. Barbárral physical WW+CotA, leapquake (ezen belül physical, cold és fire is), lightning WW+CoTA (egykezesekkel!) is mentek gr35-37 körül. Folytathatnám. Nagyjából minden kaszttal el lehet lenni fun buildekkel (kinek mit jelent ez) eddig a szintig. Ha pedig feltámad a versenyszellem, és xy elkezdi hajtani a szinteket, akkor beszűkül a mozgástér. De ez a szelekció része. Elég csak a diablo alredditjét megnézni, minden karakternél ott figyel legalább féltucat, legalább gr32-34-ig életképes build. És ezek már a kitesztelt, hatékony változatok. Ezeknél jóval több alkalmas puszta szórakozásra.
A greater rift nagyobb mértékben gear, és kisebb mértékben skill check. Ennyi, nem több. Amíg valaki nem akar mindenáron rekord idő alatt T6 speedrunokat nyomni orrvérzésig, vagy gr rekordokat dönteni, még a blizzard szerint is bevallottan félresikerült helltooth vagy invoker szettekkel is el lehet hülyéskedni.
Sose a hardcore, ezer órákat belerakó, fórumokra irogató réteg igényének kielégítése lesz a fő cél, mert ők vannak a legkevesebben, bár ők a leghangosabbak.
Aki annak ellenére játszik, hogy unja, hogy azt látja, csak egy-egy build életképes nehezen megszerezhető cuccokkal és ez frusztrálja, annak mással kéne játszania.
rt06: jelen, a Witcher néhány programozójának valszeg a mai napig rémálmai vannak tőlem, olyan bugokat találtam a QA során .
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Harang/palm monk szóló gr 50 ptr. 5 és fél perc alatt idézi meg a bosst, aztán a következő közel 10 perc nagyon "izgalmasan" alakul, ahogy kivérezteti.
Ui.: a Gundóval gyakorlatilag átbasztak minden monk játékost a palánkon, és kb. muszáj lesz seasonal karaktert indítaniuk.
-
vhunor
őstag
-
vhunor
őstag
Aki dokival játszik, és T6 riftezésre keres valami szórakoztató buildet, próbálja ki a Grin Reapert. Egészen mókás, ahogy a 10+ fétis mellett egy tucatnyi pókkirálynő és zöld trutymó mászik rá mindenre ami mozog, és közben a mobok szinte mindig egymás ütik az Addling Toads és a Mass Confusion miatt. Griftben 34-ig el lehet lenni vele.
A megidézett csontikra nem vonatkozik cooldown vagy más limit, ezért spammelnek szinte mindent (BBV, Fetish Army, Zombie dog meg egy-két lényegtelen skill kivételével), ami a skillbaron van. Ren'ho Flayerrel nagyjából az idő 75%-ában tolják az ipart.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Nekem is a barbárral a leggyorsabb, mert chilanik+sprint+ugrálásokat nagyon nehéz felülmúlni más karival.
Szerk.: és ez csak még gyorsabb lesz a patch után, mert az új Raekor sokkal T6 barátabb. Nem kell 50% cdr ahhoz, hogy a kevés hp-s mobok miatt meg kelljen állni, és a DoT meg a Pain Enhancer egy Furnace mellett nekem 120+ milla felett tickelt eliteken. Gyakorlatilag elég mindenen egyszer átcharge-olni és ami nem pusztul meg egyből, az is elhull a DoT miatt. PTR-en volt 3 és fél perces időm is.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/13021462273
De tegnap én is feldobtam a WoH mágusra, kipróbálni, a Magefistet vettem ki miatta.
-
vhunor
őstag
válasz Gorneck #71919 üzenetére
Oltári baklövés, hogy az új Marauder bónusz mellett bent hagyják a játékban a Bombadier's Rucksacket. Az meg már a no comment kategória, hogy egy per karakterdesign ügyességére és gyorsaságára támaszkodó karakterosztálynál újra lekukázzák a támadás sebességét.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz Gorneck #72060 üzenetére
Konstans dps-re akár lehet jobb is a chakram (magas gr-ben, mint a villámos volt, mert a hatred management azért tud macerás lenni még cinderrel is), de amíg erre nincs szükség és elég a burst, nincs az a dobócsillagosdi, ami ki tudna bekkelni 200% bónusz sebzést.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Nem csak a könnyebb charge-olás, hanem a kevesebb bekapott sebzés miatt sem kell 55+% cdr. 42-ben még simán talpon maradtam szólóban unity nélkül, így megúszható perma IP nélkül is.
Szerk: viszont csapatban bossharcnál ugyanúgy kolonc, mint a mostani live-on, úgyhogy STD kérdésben adtak a szarnak egy pofont. Mert úgy persze simán agyonvág a boss a mostaninál kevesebb sebzéssel is, hogy oda állsz mellé és kapirgálod az oldalát Frenzyvel.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
A season egyes cuccok patch után ultra ritkaként kerülnek be a nonseason részbe?
-
vhunor
őstag
Vettem egy 7.1-es fülest. Azóta a lovak átnyargalnak az agyamon változó irányokban. Végre van újdonság, amiért érdemes játszani .
-
vhunor
őstag
Harmadik, taskerrel. PTR-en jobbnak tűnt mint a Furnace. Annyi biztos, hogy mi SMK doki + raekor barbival fogunk menni 6-8 perc alatt abszolválható 40 körüli GR-eket, hogy jöjjön a shard meg a loot. PTR-en 6-7 perc alatt húztam be a bossig 40-43-as grifteket, smk doki meg majd jól ledarálja a végén a kis baszokkal, és így még a frenzyt is kidobhatom a francba. (Persze jöhet a három poisonos boss közül az egyik és akkor nincs gáz, de a többi meg úgyis szanaszét pofoz ha mellette állok úgyhogy whateva').
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Pont az van most a crusaderemen (két gyűrű kivételével, amiket meg tudsz nézni a barbáron). T6 meg se kottyan neki, sweep attack eliteken úgy 50 milliáig megy fel, shield bash-től már láttam 180 misit is (selfbuffed, doki vagy dh sebzésbuff nélkül), de a az általános 140-150 körül mozog. A fegyóból még kihozhatnék +10%-ot, de csak 4 giftem van most, és T6-ra szórakozni amúgy is bőven elég ez is, úgyhogy marad.
Próbálgattam Angel Hair Braid + Depth Diggers kombóval is, de annyira ritkán van szükség a Punish-ra, hogy a maxos Blackthorne bónuszt nem éri meg kidobni érte - főleg azzal az amuval, amit bemákoltam.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
válasz killerjohn #72485 üzenetére
Érthetetlen, de legalább fenemód idegesítő. A designbeli indoklás nonszensz.
[ Szerkesztve ]
-
vhunor
őstag
Télleg, a coldchakramos déhának a tasker kukázásával egész előkelő offpiece egy cold/as/crt/socketes andariel, nem? Frostburnt próbáltam ptr-en, de nem nyűgözött le.
-
vhunor
őstag
válasz mikromanus #72504 üzenetére
Nem nagy szám ez a furnace, 10%-kal nagyobb a damage range rajta mint az én "régimen", ezért nem fogom törni magam
-
vhunor
őstag
Nekem 2 óra alatt esett ha jól emlékszem 6 ancient, ma reggel a kávé mellett mentem egy t6 riftet, 4 legend ebből 1 ancient. Lett egy csinos Fury of the Vanished Peakem végre (első, evör) 4300 dps-sel, seismic mókára jó lesz, és ma reggel az első xephirianom is kiesett.
Vicces sztori: amikor este beléptünk a barátommal akivel együtt toljuk, első cuccnak kiesett neki a harangozós daibo. Nem ancient, de jó statokkal, +10% dammal lett belőle egy 3800-as darab. Ez volt az első neki. Mondom akkor csináljuk úgy, mint anno a flying dragonnal, hogy jössz még a monkkal két kört és nekem is kiszeded ezt a daibot. És mi történik? 10 perc múlva esik még egy incense torch, még jobb statokkal (alapban majdnem maxos damrange, 9% cdr, 1100 dex, socket) . Mindig tudtam, hogy őt kell vinni magammal, ha nagyon kell egy cucc .
Amúgy tegnap este szinte csak a barbárt próbálgattam. Az az igazság, hogy T6-on rohadtul nem oldották meg az "idegesítsük a csapat többi tagját" problémát. Most már nem az van, hogy elhúzod a mobokat mások elöl, hanem az, hogy alig bírják szedni mögötted a lootot. A monknál, dh-nál és wizardnál is kell némi idő, amíg a sebzésmaximum "felépül" a nulláról. Barbárnál nem, és valszeg nem is nagyon fogok vele gr38-40 alatt duózni, mert a másik játékosnak értelmetlen bent lenni a partyban. De a smk doki + barbár egész jópofa kombó, barbár 6-8 perc alatt kitakarítja a trasht, doki meg 1 perc alatt lekapja a bosst.
Új hozzászólás Aktív témák
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Formula-1
- Házimozi haladó szinten
- Politika
- Proxmox VE
- Vezetékes FEJhallgatók
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Veszprém és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Xiaomi Pad 6 - kiapadhatatlan jóság
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen