Aktív témák

  • Kobe

    veterán

    válasz Ren Hoek #34156 üzenetére

    bocsi, először privátban ment el a válasz, nyugodtan törölheted.

    ha egy fizetőeszköz inflálódik, akkor azt általában lecserélik és az újat a bázisvaluta sok 100-1000x es értékén határozzák meg. Lásd pl pengő és forint cseréje, vagy millió plusz 1 afrikai fizetőeszköz (ahol a 10 milliárdos a legkisebb fizetőeszköz kb...)
    Blizzardnak semmi mást nem kellene, mint:
    - megemeli a drop ratet a mostani kb 10x-esére, 15xösére és fixálja az AH-ban a gold árfolyamát a jelenlegi kb 2 euró / millió körüli szinten - ez esetben maradhatna a jelenlegi árszínvonal, mert legalább lenne némi esélye játékkal és szorgalmas kereskedéssel összeszedni az adott összeget
    - brutális árfolyamon fixálja a gold árfolyamát, pl 10 euró /M, meghagyja a jelenlegi dropot, ellenben maximálja a felhalmozható aranyat accountonként, karakterenként, és elkezdi kivonni az aranyat a piacról - a limit felettit diszkont áron átveszi a limit bevezetése után, vagy elkezdi töemgesen kiszórni a gold farmolására játszó karaktereket
    Szerintem ezen két lépés bármelyikével elég jól helyre lehetne rázni az árakat.
    A jelenlegi szitu kicsit olyan elrugaszkodott, mint a valóság, amikor egy közmunkásnak akarod elmagyarázni hogy a 47000 forintjából hogyan is kellene hatékonyan gazdálkodnia, hogy megvehesse a 10-12 millás másfél szobás lakást, mert az építésznek csak úgy éri meg.
    Ugyanígy nem tudod elmondani, megtanítani senkinek, hogy a 4-600 goldot droppoló monsztából 100 óra játék után miért nem jutott egy normálisabb gatya a karakterére - mert Kimcsüng éppen 8 gépen 16 karakterrel 24/7-ben farmol

Aktív témák