Keresés

Aktív témák

  • 1430

    senior tag

    válasz tkesy #1103 üzenetére

    Ebből is látszik, hogy Te laikus vagy, nekem meg van ügyfélszolgálati tapasztalatom. Egyrészt az egyenlegreklamáció nem csak arról szól, hogy miért nem kaptam meg a pénzt (blokk? 10-ből 9-en nem tartják meg, és ha visszaolvasol a sztori elejére, akkor láthatod, hogy az itt érintett is a 9-be tartozik), hanem arról is, hogy hová lett.

    Aztán hogy ne menjek messzire, a Telekom topikban nemrég írta valaki, hogy ellopták az édesanyja telefonját, de nem tudja pótoltatni a telefonszámot, mert bár elvileg az édesanyja nevén volt, a szolgáltató állítja, hogy nem így van. Lusta vagyok utána nézni, de ha Neked van hozzá energiád, kérlek keresd meg nekem, hogy például a SIM pótlást hogy oldják meg a nem szerződésköteles esetekben? Vagy "így jártál" és vegyél új hívószámot a régi hívószámon maradt egyenleget meg köszönik szépen?

    Őszinte leszek, nem szeretnék egy olyan országban élni, ahol már szerződni sem kell egy olyan hívószámhoz, amiről (nem feltétlen jó szándékú) hívásokat és SMS-eket lehet indítani. Hogy ez kellemetlen pár külföldinek? Sajnálom. (Az "inkubens" szolgáltatók üzleteiben külföldi is vehet feltöltőkártyás számot, persze szerződéssel.)

    Mellesleg ha van olyan magyar barátja a külföldi érintettnek, aki vállalja, akkor az ő nevére lehet regisztráltatni a blue mobile hívószámot, ahogy erre mickemoto is utalt (illetve ha már itt tartunk, akkor ez akár MOL mobile esetére is igaz, míg Domino Quick esetén az is működhet, hogy bemegy üzletbe és bemutat egy útlevelet vagy személyinek megfelelő EU ország béli igazolványt).

    ''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!

Aktív témák