-
IT café
Blue Mobile
Aktív témák
-
1430
senior tag
Nos, ez nem teljesen igaz, mert a T-Mobile-os készülékek nem fogadják el a blue mobile-os SIM-et. Fordítva viszont működik a bm-os készülékek elfogadják a T-Mobile-os SIM kártyát. Legalábbis ezt az infót kaptuk.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Hálózaton belülinek számít. Minden olyan kedvezményben, amiben a hálózaton belüli irány van meghatározva, a blue mobile számok is hívhatóak (akár a normál percdíj, akár T-Percek vagy T-Home Hoppá díjcsomag). Ha viszont konkrét hálózaton belüli számot kell megadni, akkor a blue mobile szám nem adható meg (például Családbarát, Te+Én, SMS Te+Én, MMS Te+Én, Domino Friends...).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz Tomi_Sci #222 üzenetére
Melyik az "erősebb"?
A.) Ha azt mondom, hogy hivatalosan nem kellene működnie a blue mobile SIM-nek a T-Mobile-os készülékekben, és az a hiba, ha valakinél mégis működik, vagy hogy
B.) a saját T-Mobile-os dolgozói telefonomban működik a blue mobile-os SIM-em, pedig tuti, hogy függő a Magyar Telekomtól kapott dolgozói készülékem. (szerk.: illetve T-mobile-os teszt készülékben is működött a bm SIM-em)
Tehát ha a tapasztalatom ellenére neked nem jön össze a használat, és ezért egy rossz szavad nem lehet hozzám, azért még belevágnál?
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
-
1430
senior tag
válasz István89 #281 üzenetére
Az a sor "magyarosítva" annyit tesz, hogy - nyilván jogi személy esetén - kíván e valaki akkor is lakossági kiszolgálásban részesülni, ha üzleti ügyfélszolgálathoz tartozna, illetve természetes személy esetén a nem-et kell választani.
Még tovább magyarosítva természetes személynek a nem-et kell választani, jogi személy pedig csak akkor válasszon igent, ha mindenképpen lakossági kiszolgálást igényel (függetlenül attól, hogy jelenleg nincs is más).
Szóval a legegyszerűbb, ha mindenki nem-et választ, mert jogi személy esetén ezt később úgy is át lehetne változtatni igenre, ha létrejönne a bm üzleti ügyfélszolgálata és nem lenne vele elégedett.
Anélkül, hogy belemennénk a részletekbe, ennek a kérdésnek bm-nál elvben nincs jelentősége, de mivel a T-Mobile rendszerét használja, ezért a szerint van kialakítva a bm szerződés is (e nélkül a válasz nélkül nem menthető el a szerződés a rendszerben). No persze ha egyszer lenne "üzleti" ügyfélszolgálata is a bm-nak, akkor akár jól is jöhet ez a válasz.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz timea1991 #285 üzenetére
Azok után, hogy a blue mobile kezdőoldalon az alábbi popup ugrik fel, egy új bm ügyfél helyében zokon venném, ha ebben az évben árat emelnének.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Nem is azt állítottam, hogy nem fog emelni, csak hogy akkor ez a mostani kommunikáció elég gáz lenne (a Tesco Mobile legalább azt válalja, hogy október 1-ig biztosan nem emel).
Az január viszont mindig az áremelésekről szól, tehát akkor már meg sem lepődnék rajta (még ha pont nettó 2 Ft-tal is emelkednének az árak).''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz mclaren777 #373 üzenetére
Ez már csak azért is esélytelen, mert a Duplanet 400 csak havidíjas előfizetőknek éhető el a T-Mobile-nál is, nemhogy feltöltőkártyásoknak.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz jackbacsi87 #437 üzenetére
Csak hívást indítani nem tudsz vagy mást sem? Egyes hálózatokon a hívásindítás a *101*nemzetközi formátumú telefonszám# kódsorral lehetséges.
Egyenleged magasabb, mint 1125 Ft?
Egyáltalán melyik országban vagy?''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz gtasystem #507 üzenetére
Akkor inkább kapcsold ki az MMS szolgáltatást a 1777-en (illetve 24 óránként a korábbi MMS-t még megpróbálja kiküldeni a rendszer, de ha "nem múlik", ügyfélszolgálat tudja töröltetni a "beragadt" üzenetet).
dedike
Szerintem küldenek, de egy ideje nem vettem új Domino vagy blue mobile számot.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz nightshadow #561 üzenetére
Azt ne mond, hogy nem mellékeltek semmi infót, hogy mi fog történni!
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz gtasystem #564 üzenetére
"ez egyébként tényleg nincs leírva még a weboldalon sem..."
Azért pár dolog le van írva:
"A számhordozás menete:
1. Igény bejelentése a szolgáltató felé
Fáradjon be az Önhöz legközelebbi Lidl áruházba, és kérje munkatársunktól a számhordozásra rendszeresített formanyomtatványt, vagy töltse azt le honlapunkról (www.bluemobile.hu). Szíveskedjen a Számhordozási nyilatkozatot és az Egyedi Előfizetői Szerződést kitölteni és aláírni, majd juttassa el hozzánk az alábbiakban felsorolt módok valamelyikével: - postai úton a következő címre: Magyar Telekom Nyrt. 1519 Budapest, Pf. 434, - faxon a 06 1 447 4128 számra, vagy - elektronikus úton az alábbi e-mail címre: szamhordozas@bluemobile.hu
2. Elintézzük a papírmunkát
Megkötjük az előfizetői szerződést a hordozni kívánt telefonszámra. Felvesszük a jelenlegi szolgáltatójával a kapcsolatot, aki elbírálja az Ön számhordozási igényét. A jelenlegi szolgáltatójának jogában áll megtagadni a számhordozási igény teljesítését, amennyiben Ön a közölt adatok alapján nem azonosítható, vagy amennyiben Önnek 30 napon túli lejárt számlatartozása van, illetve ha a jogszabály által meghatározott esetben a hordozás szolgáltatók közti egyeztetést igényel (pl. tízet meghaladó számot magában foglaló üzleti előfizetés számainak hordozása). Amennyiben nem áll fenn a jogszabály szerinti megtagadhatósági ok, a blue mobile együttműködik az átadó szolgáltatóval a számhordozás technikai lebonyolítása érdekében. Az Ön számhordozási igényét 2 munkanapon belül megvalósítjuk, kivéve amennyiben Ön későbbi időpontra kéri az igény teljesítését. A számátadási időablak és egyéb adategyeztetés érdekében ügyintézőnk fel fogja venni Önnel a kapcsolatot, ezért kérjük szíveskedjen kapcsolattartó telefonszámot és lehetőség szerint e-mail címet feltüntetni a nyomtatványokon. A számhordozás sikertelensége esetén telefonon értesítjük Önt.
3. Otthonába kapja új SIM kártyáját!
Futárral juttatjuk el Önnek az új blue mobile SIM kártyáját. Az átvételkor a SIM kártya ára megegyezik az üzletben értékesített SIM kártya árával. Sikeres számhordozás esetén pedig új SIM kártyájával használatba veheti régi telefonszámát is!"
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz alba-regia #578 üzenetére
Azt hiszem a jelszóval védett szolgáltatások között lesz a számla igénylés, és ha most igényled, akkor a decemberben elköltött univerzális egyenlegről januárban megy ki a számla arra a névre és címre, ami a hívószámhoz tartozik.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz #02683648 #621 üzenetére
"Történt ugyanis, h áthordoztam a lejárt hűségű T-s előfizetésemet a Bluehoz..."
Tehát havidíjas volt a hívószámod? Esetleg a havidíjas státusz előtt valamikor volt Domino is? Havidíjasként használtad a My T-Mobile-t?
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz #02683648 #711 üzenetére
Akkor meg kellene próbálni töröltetni a korábbi "Domino" regisztrációt. Ezt kérheted a blue mobile számon is vagy a T-Mobile ügyfélszolgálattól. Nemrég volt egy ilyen ügyünk, ahol ráadásul az ügyfél még a Vodafone-hoz is elvitte a számát, és onnan ment blue mobile-hoz, és a kivizsgálás eredménye az lett, hogy a Domino időszak beli My T-Mobile regisztráció okozta a hibát. Mondjuk azt nem tudom, hogy ez megoldotta e a problémát, mert erről visszajelzést már nem kaptam.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz enginev3.0 #770 üzenetére
Talál hálózatot, már csak azért is, mert arról a számról kell felhívni az aktiváló vonalat.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz enginev3.0 #772 üzenetére
Azt legfeljebb akkor kell, ha már regisztráltattad a nevedre a számot, de nem küldted vissza 15 napon belül a postán kiküldött kódot.
Ha még nem is regisztráltál, akkor arról a számról fel kell hívni a +3630/440-8700-ás számot, ahogy az a SIM-hez kapott tájékoztatóban is le van írva...
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
És egyébként korábban már érdeklődtél a márkaváltási ügyed felöl, vagy most először?
Mert az írásos dolgok a Back Office-ra mennek, és velük nem lehet telefonon egyeztetni, csak írásban. Azért kérdeztem, hogy először érdeklődtél e, mert legfeljebb egy erre rendszeresített felületen rákérdeznek, amire napi rendszerességgel válaszol a BO, és azt tudja ellenőrizni a következő ügyintéző.''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
-
1430
senior tag
-
1430
senior tag
Hivatalosan nem lehet, de a blue mobile indulásakor voltak ilyen gubancok, miszerint sikerült pl. Domino feltöltőkártyát blue mobile-ra tölteni és fordítva is. Ezeknek azonban már majd egy éve, gondolom (remélem) azóta megoldották.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz Studiossrác #897 üzenetére
1. Igen
2. Nincs ingyen, futár viszi ki a SIM-et, akkor kell kifizetni. Az ára ugyan az, mint ha csak SIM-et vennél Lidl-ben, most például akciós (999 Ft).
3. A BlueNet L adatcsomag (333 MB) díja 1290 Ft/30 nap, de az első 2 ciklusra csak 790 Ft/30 nap. Vagyis csak a 3. levonástól lesz 1290 Ft az időszaki díj.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Igen, vagy jelentkezz át másik hálózatra. Igazából ugyanaz a szabály vonatkozik a blue mobile-ra is, mint a Domino-ra, vagyis ahol a "direkt" módszer működik, ott elég a nemzetközi formátum, ahol csak az "általános", ott viszont kell a kódsor. Ha valamelyik hálózaton mindkét módszer működik, az általánost akkor érdemes használni, ha az olcsóbb (jellemzően EU-n kívüli országokban).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz Viktor0610 #977 üzenetére
Sikerülnie kellett.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
-
1430
senior tag
Idézek a honlapról:
"Fontos tudnivaló: blue mobile előfizető az a 14. életévét betöltött, érvényes magyar személyazonosító igazolvánnyal és állandó magyarországi lakcímmel rendelkező természetes személy lehet..."Továbbá a tájékoztató 5. oldalán (amit a SIM mellé kapott), hivatkoznak is rá, hogy:
"Kérjük, adja meg ügyintézőnknek a szerződéskötéshez szükséges személyes (magyar személyazonosító igazolványában szereplőkkel megegyező) vagy egyéb (bejegyző végzésben,létesítő okiratban, nyilvántartásba vételről szóló végzésben szereplőkkel megegyező) adatait."Ennek egyébként egyszerű magyarázata van: a magyar nyilvántartásban tud rákeresni a bediktált adatokra az ügyintéző.
[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Egyrészt ha én vennék külföldön SIM csomagot, a minimum az lenne, hogy rákérdeznék, tudom e majd használni (ha ennyit sem tudna a Lidl eladó, az a Lidl sara) vagy utánaolvasnék a neten a feltételeknek (ezt már ugye idéztem), netán megkérnék egy ismerőst, hogy segítsen ennek "kiderítésében" (pl. hívja fel az ügyfélszolgálatot vagy segítsen átnézni a weboldalt - adott nyelven neki gyorsabban mehet). Ha jól gondolom, utóbbit tette az ismerősöd, csak már "későn".
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Szerintem ezt a szerződéskötéses dolgot gondold át újra.
A szerződés ugyanis nem csak kötelezettségekkel jár az ügyfélre nézve, de jogokkal is!Azt még meg tudnám érteni (sőt jó ötletnek tartanám), hogy csak mobilinternetre alkalmas SIM-hez ne kelljen szerződni (SMS-t is csak fogadni tudjon, küldeni nem >> a "híváslistán" így csak adatforgalmi mennyiségek jelennének meg, amiből nem lehet személyes adatokra következtetni). Bár még itt is felmerülhet a kérdés, hogy például egyenlegreklamáció esetén kinek lehetne információt kiadni, de el tudnám fogadni, hogy elég legyen a beazonosításhoz az aktív (vagy az utoljára aktív SIM) bemutatása (mondjuk egy LIDL-ben ezzel sem mennének sokra, de az "inkubens" szolgáltatók indíthatnának ilyen terméket).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Ebből is látszik, hogy Te laikus vagy, nekem meg van ügyfélszolgálati tapasztalatom. Egyrészt az egyenlegreklamáció nem csak arról szól, hogy miért nem kaptam meg a pénzt (blokk? 10-ből 9-en nem tartják meg, és ha visszaolvasol a sztori elejére, akkor láthatod, hogy az itt érintett is a 9-be tartozik), hanem arról is, hogy hová lett.
Aztán hogy ne menjek messzire, a Telekom topikban nemrég írta valaki, hogy ellopták az édesanyja telefonját, de nem tudja pótoltatni a telefonszámot, mert bár elvileg az édesanyja nevén volt, a szolgáltató állítja, hogy nem így van. Lusta vagyok utána nézni, de ha Neked van hozzá energiád, kérlek keresd meg nekem, hogy például a SIM pótlást hogy oldják meg a nem szerződésköteles esetekben? Vagy "így jártál" és vegyél új hívószámot a régi hívószámon maradt egyenleget meg köszönik szépen?
Őszinte leszek, nem szeretnék egy olyan országban élni, ahol már szerződni sem kell egy olyan hívószámhoz, amiről (nem feltétlen jó szándékú) hívásokat és SMS-eket lehet indítani. Hogy ez kellemetlen pár külföldinek? Sajnálom. (Az "inkubens" szolgáltatók üzleteiben külföldi is vehet feltöltőkártyás számot, persze szerződéssel.)
Mellesleg ha van olyan magyar barátja a külföldi érintettnek, aki vállalja, akkor az ő nevére lehet regisztráltatni a blue mobile hívószámot, ahogy erre mickemoto is utalt (illetve ha már itt tartunk, akkor ez akár MOL mobile esetére is igaz, míg Domino Quick esetén az is működhet, hogy bemegy üzletbe és bemutat egy útlevelet vagy személyinek megfelelő EU ország béli igazolványt).
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Aha, ja. Meg írjuk ki a mikró mellé, hogy állatok szárítására nem alkalmas.
Az más kérdés, hogy én elvárnám a Lidl eladóktól, hogy ennyit tudjanak, de ha nem, akkor meg legyen valaki az üzletben (pl. üzletvezető), aki igen.reechyke
A "laikus" az egyenlegreklamációkra vonatkozott...''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Ilyen webes SMS küldési lehetőség a Telekomnál is van. Próbáld ki, hátha bm számmal is megy.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz dragon1993 #1229 üzenetére
Mármint a Telekom webes SMS küldő oldalára sikerült belépned blue mobile számmal?
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz moli.hu #1247 üzenetére
- Nem a Telekom ügyfélszolgálatát kell hívni, hanem a blue mobile ügyfélszolgálatát (de gyakorlatilag ugyan oda fogsz kerülni).
- Igen, a SIM díját kell fizetned a futárnál, átvételkor. (A telefonod hálózatfüggetlen?)
- Nem, csak azokat a szolgáltatásokat tudod igénybe venni, ami a blue mobile-nál elérhető (díjszabás), és bár van online önkiszolgáló felület, számlát nem tudsz befizetni, mivel az prepaid szolgáltatásoknál nincs (egyenleget feltölteni viszont lehet).Számhordozást email-ben is kezdeményezhetsz, ehhez kitöltve, beszkennelve el kell küldened egy előfizetői szerződés (számhordozáshoz) és egy meghatalmazás és deaktiválási nyilatkozat blue mobilehoz-való számhordozáshoz nyomtatványt.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
válasz moli.hu #1251 üzenetére
Ha ilyen sokat "zaklatod" az ügyfélszolgálatot, akkor inkább ne gyere át.
- Csak a régi, több évvel ezelőtti Telekomos készülékeket lehet blue mobile SIM-mel használni, ezt nagyjából száz hozzászólásonként kitárgyalják a többiek a topikban, érdemes visszaolvasni 200-300 hozzászólást.
- Függetlenítést csak hivatalosan, szolgáltatótól lehet igényelni, a többi módszert a fórum szabályzata is tiltja. Ennek díjáról a szolgáltatódnál vagy a Vodafone topikban érdeklődj.
- Ha főleg írásban keresed meg a szolgáltatót, akkor az egy külön back office csoporthoz megy, akik 30 napon belül válaszolnak. Ha csak érdeklődsz, azt általában 2-3 napon belül megválaszolják, ha ügyet intéznél, akkor tovább tarthat a válaszadás.
- "milyen a tmobile ugyfelszolgalat?" T-Mobile? Mi az a T-Mobile? (T-Mobile >> Telekom) Ezt szerintem nem nekem kell megválaszolnom, mert nem lenne objektív a véleményem. Majd talán a többiek megírják.[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
-
1430
senior tag
válasz Victoryus #1483 üzenetére
Telefonkönyvből tárcsáztál? Mert ha igen, lehet, hogy nem helyes számformátumban vannak eltárolva (pl. +36 helyett 06-tal) a sikertelenül hívott számok, és Horvátországban működött a Roaminghívás-javító szolgáltatás, de Olaszországban nem (ÁSZF 3. melléklet):
"A Szolgáltató az Előfizetők külföldi hálózatban történő barangolása (roamingolása) során a Magyarországra irányuló, de sikertelen hívásokat az alábbi esetekben javított hívószámra kapcsolja: 1., az Előfizető a nemzetközi tárcsázási formátumtól eltérően, belföldi formátumban tárcsázta a számot, vagy a nemzetközi formátumot nem helyesen tárcsázta, 2., a helyi hívásként értelmezett tárcsázott számon előfizető nem található, és 3., a műszaki feltételek ezt lehetővé teszik. A hívószám javítása legfeljebb az előválasztó kódokra, az ország hívószámára és a körzetszámra terjed ki. A szolgáltatás csak meghatározott külföldi hálózatokban működik. A Szolgáltató nem vállal felelősséget azért, ha az Előfizetőnek a hívószámjavítás elmaradása miatt kára keletkezik. A hívószámjavító szolgáltatás alkalmazását az ügyfél a telefonos ügyfélszolgálaton letilthatja."[ Szerkesztve ]
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Itt is levélben (és itt is ingyen) kapod meg. Hívd fel harmadjára is az ügyfélszolgálatot, ha értetlenkedne, akkor kérd meg, hogy az MB-ben keressen rá a "blue mobile szolgáltatás" kulcsszóra, majd a megjelenő oldal jobb oldali menüjében "Call Center tevékenységei", illetve a megjelenő listában a "Híváslista" linkre kattintson (és olvasson). Ha ezek után jelszót akar egyeztetni veled, akkor megtalálta a leírást.
''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
-
1430
senior tag
Ebben az esetben a "blue mobile reklamációkezelés" kulcsszóra kell rákeresnie, és ott lesz a leírás, miként kell rögzíteni a "számlareklamációt".
Amúgy meg további (írásos) elérhetőségek, ahol panaszt tehetsz (és továbbítják a megfelelő csoportnak):
Fax szám:06 1 447 4128
e-mail cím: ugyintezes@bluemobile.hu
Postacím: Magyar Telekom Nyrt. 1519, Pf. 434''Usus de plura docebit!'' - A gyakorlat majd megtanít a többire!
Aktív témák
- Hozzászólás előtt olvasd el a Téma Összefoglalót a topik elején!
- Tilos a függetlenítés!
- Gitáros topic
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vallás
- Van, amit nehéz lett megtalálni a Google keresőjével
- Trollok komolyan
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Rövid előzetesen a S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl
- Soundbar, soundplate, hangprojektor
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- További aktív témák...