Aktív témák

  • SztiviVander

    őstag

    válasz SztiviVander #4403 üzenetére

    "gyarkolatilag 5 napja nincs használható telefonja"
    már 12 napnál tartunk. közben küldtek egy új simkártyát mert szerintük biztos az volt rossz. látott már valaki olyan "rossz" sim kártyát ami elfogadja a pin-t, felmegy vele a hálózatra a telefon, hívni lehet a számot, sms-t fogad, de kifelé hívás/küldés meg semmi? én még nem. persze a kiküldéssel eltelt megint 4-5 nap, eredmény meg -ahogy előre megmondtam- ugyanaz. kifelé semmi. néha hívásindításkor kiír olyat a telefon hogy szolgáltató által nem engedélyezett. kötbérre azt mondja a sutyerákja hogy ilyen esetben nem jár. 'nyád nem jár... de sebaj, megy levél nmhh meg fogyasztóvédelem aztán remélem análisan kicsit megabuzálják őket. ilyenkor ugyanis egyrészt jár 5e mani amiért nem történt meg a -hibátlan, működőképes szolgáltatással végződő- hordozás a megadott pár napon belül, illetve mivel tizenx napja nem hajlandó szolgáltatni (és elhárítani a hibát) így a BM saját ászf-je alapján jár(na) a napi kötbér is.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák