Aktív témák

  • Kam1kaze

    tag

    válasz Sir Sparrow #3541 üzenetére

    Röviden, háromszor volt a készülékem szervizbe, abból amikor a TeleMax-nál volt kétszer, rosszabb állapotba kaptam vissza, mint amikor leadtam, így negyedszerre amikor az LG Központi Márkaszervizbe vittem, egy általam összeírt 2 oldalas jegyzettel együtt, hogy miken ment keresztül a telefon a szervizelések alatt és milyen hibái vannak, megvizsgálták és kaptam egy cseréről szóló jegyzőkönyvet.
    Gondoltam, hogy a Vodafone-nak 1,5 év után nem lesz ilyen (LG Optimus L5 II) készüléke, de azt nem, hogy cserébe egy nyomógombos telefont akar rám sózni. Természetesen ezt nem fogadtam el, pénzt meg nem akartak visszafizetni, 2 hónapon keresztül ment a huzavona. Már vezető helyettessel beszéltem, levelet is küldtünk a vezetőségnek, közben folyamatosan félrevezettek. Ahány ügyintéző van, annyi verziót hallottam, meg néha amelyik, amilyen stílust megengedett magának. Volt, hogy félreültettek, várjak, mindjárt újrahívják a sorszámom, este 8-kor zárt a Vodafone, 2 óra várakozás után, fél 9 után kerültem sorra, mikor már senki se várt, hogy "Mire vár? Már húzták a számát!". Gondolom arra számítottak, hogy megunom a várakozást és elmegyek. Mellettem lévő csak azt tette, 1 óra várakozás után.

    Ezt meguntam, és december közepén a Békéltető Testülethez benyújtottam egy kérelmet.

    Mivel nem tudják javítani, és cserélni se tudják ugyan olyan készülékre, ezért nem vagyok köteles elfogadni másik cserét, főleg nem egy rosszabb ajánlatot. Én rugalmas lettem volna, mert mondtam, akkor egy drágább készüléket kérek és ráfizetek, jött a válasz, hogy ezt nem lehet. Persze amit utána visszakaptam levelet tőlük, abba írták, hogy ráfizetéssel másikat is kérhetek. Kösz, amikor már 1 hónap után, vettem egy másik telefont, mert használhatatlan volt a régi. Ha elején nem vezetnek félre, hogy nem lehet ráfizetni. De így jobb, legalább egy függetlent vettem Media-ba, amikor akcióztak.
    Másik lehetőségem lett volna, hogy visszakapom az 1 Ft-ot, amennyiért vettem a készüléket. Vodafone azt meg elfelejti, hogy havonta többet fizettem emiatt, ami 2 év alatt 24.000 Ft lett. Azt kértem kártérítésként, de teljesen elzárkóztak tőle, össze vissza küldözgettek, menjek ahol vettem, ott meg, hogy már le lettek minősítve, nem tudnak mit csinálni, menjek a másikba... és mindenhol várjak 1,5-2 órát a soromra.

    Sorolhatnám még amiken keresztül mentem náluk, ezen belül, meg még ezen kívül is (Pl. Szerződéskötésnél elírták az adataimat, mai napig nem küldtek helyesbítést, pedig ígéretet kaptam rá. Amikor pár napon belül vittem vissza egy telefont, gyári hibával, recsegett a hangszóró, hölgy közölte velem, persze, mert rajta van a fólia. Mondom persze, mivel a kijelzővédő fólia arra van, hogy rajta legyen a telefonon. Olyan szolgáltatást bekapcsoltak automatikusan, amit nem is kértem, de mivel elolvasom mit írok alá, jeleztem kapcsolja ki a napi netet (kb. 990 Ft/nap, ha jól emlékszem) ami külföldre szól, ha kimegyek, én azt nem kértem. stb.).
    Még a TeleMax is megérne egy...

    A rövid válasz egy kicsit több lett. :)

Aktív témák