Aktív témák

  • DS39

    nagyúr

    válasz István89 #271 üzenetére

    a djuice csak marketingből volt virtuális, azóta sem az, mindent a Telenor munkatársai intéznek. a Tesco az egyedüli tényleges virtuális szolgáltató, nekik tényleg nincs közük a Vodához, csak a hálózatukat használják.

    egyébként engem ez az ügyintézés mizéria tart vissza a Bluetól, mert oké leakasztok egy számot a Lidl-ben kifizetem, hazaviszem és akkor még telefonálgassak diszpécserrel..., hát helló 21. század, lehetne egy webes felület ahova beírom a dolgokat elküldöm és várok míg aktív lesz (ez max 3 nap kéne legyen), nem az hogy telefonon diktálgassak személyes adatokat, és aztán meg várjam a csodálatos postát hetek múlva is. szánalom.
    külföldön ezek a közértben kapható telefonok pont azért jók mert eldobhatók, nem kell hozzá szerződést kötni, veszed azt használod, hisz feltöltős kit érdekel kinek nevén van, tartozást nem tudsz generálni sehogy sem.

    [ Szerkesztve ]

Aktív témák