Aktív témák

  • zoetsa

    tag

    Blue... Hát nagyon gagyi, amit művelt...
    Számhordozás kéktől. Naja...
    1. Lidlben nincs nyomtatvány, ski nem tud smit, mit hogyan kell. Többszöri nekifutásra vmi kiderül. Ami leginkább az, h menjek be az Aradiba.
    2. Aradiban sehol ski! Samsungos pasi rendes, elintézi: ad papírt, átveszi, majd továbbjtja. Megtette.
    3. Napokig csend, majd hívás: ekkor lesz váltás. Mivel ennyit időt elbénáztak, aznap lejárna a kártya. Elvileg nem probléma, de azért akkor előbbre teszik egy nappal. Jé, milyen rendes!
    4. Futárt nem a kért címre küldik. De megoldva.
    5. Adott napon nem történik smi. Küldöm az emailt -legalább 33 példányban, úh észre is veszik. Jaj, hát sorry, de a telenor... De persze smi értesítés, h mégsem lesz számhordozás...
    6. Dühösen hívom kékéket: konkrét időponttal közlik, mikor törölte a blue a hordozást. Újabb email(ek) a bluenak. Jaj, hát sorry, rendszerhiba...
    7. Hát akkor így nem megy, töltsem fel, és akkor megint elindítják a hordozást, na itt intettem be.
    8. Annak ellenére, h akkor rögtön adategyeztetés a pénzvisszautaláshoz, egy hét múlva még smi.
    9. Újabb emailek. Jaj, hát sorry, akkor most szeretném a számhordozást? Nó komment...
    10. Újabb email(ek) és Jaj, hát sorry, napokig tart visszautalni...

    *****************
    Itt vki folyton emlegette a kötbért. A linkelt dokumentumból azért ez az általa mondott módon nem világlik ki, pedig érdekelne.

Aktív témák