Új hozzászólás Aktív témák
-
Gyula84
veterán
-
FLATRONW
őstag
válasz MiklosSaS #15752 üzenetére
Felbontás: 2720x1536 - egy 1360x768 felbontású tévére van kötve a régi PC-m, ezért itt a DSR segítségével értem el a magasabb felbontást.
A CPU egy Core2 Quad 9550 volt tuning nélkül.
Minden grafikai beállítást mediumra tettem.70-85 fps között mozgott a sebesség 100 százalékos GPU kihasználtság mellett.
Az átvezető részeknél (a fáról csüngő halott és a hajó roncsánál) 55-60 fps volt.
Nagyobb harcok között lesett 45-50 közé, de ilyenkor a GPU kihasználtság is leesett 70-75 százalékra.
A harc közbeni fps volt a legalacsonyabb, nem voltak hirtelen fps zuhanások. -
#85552128
törölt tag
Remedy admits it can't completely fix Quantum Break
"Ghosting is just a result of the temporal reconstruction. Just the way we render things."
"Just" Marad a temporal downgrade.
[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
A batmant meg megválasztották Anglia legjobb játékjának.
Oh my god, valaki mentse meg a királynőőőőt... -
daveoff
veterán
-
#45185024
törölt tag
válasz mlinus #15760 üzenetére
Kimondtad a varázsszót KONZOLON jól fut.
Minden ami Direct X 12-n át lesz portolva PC-re és nem lesz külön optimalizálva az jobban fog futni AMD-n.
Így Nvidiának minden egyes programba amit szeretne hogy jól fusson nála is PÉNZT kell beletennie.
A sok pénz is elfogy egyszer tudjátok... -
#85552128
törölt tag
válasz #45185024 #15761 üzenetére
Ezt melyik konzolos címből szűrted le ? A Gears of Warból ami pont AMD-ken ment szarabbul vagy a Quantum Breakből ami jelenleg semmin sem tudja tartani még az 1080p@60 FPS-t sem ?
Ha azt vesszük az Arkham Knight megjelenéskor legalább a 6-12 GB-s Ti/TX-eken jól ment a Quantum Broke meg még ezeken sem (az AMD megfelelőjén sem). Azóta meg olyan szinten sikerült helyrerakni hogy jobban fut mint pl. a Hitman és nem mellesleg jobban is néz ki, de ez ugye mellékes...
Ha az az érvelésed, hogy kaptunk egy szart ami kevésbé szar AMD kártyákon akkor igazad van, csak ez megvolt eddig DX11-ben is...
[ Szerkesztve ]
-
imi123
őstag
válasz #45185024 #15761 üzenetére
Ebből a Nextgen szériából a konzolosok és a Pc-sek is sz@rul jöttek ki.
Nincs ezen mit szépíteni.
Nv-nek nem kell pénzelni a fejlesztőket.
Ha DX12-re nehezebb megírni a portokat akkor marad a DX11+GameWorks.Persze én is örülnék ha végre kihasználnák a Radeonokat,de ez álom marad.
Tévedni emberi dolog, de állati kellemetlen.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #45185024 #15761 üzenetére
A Quantum Break igazából nem fut rosszul GeForce-on, csak ahol sok a volumetrikus fényhatás és köd ott van egy kisebb ütés. [link] és [link] - Ennek talán lehet köze ahhoz, hogy ezeket a számításokat async compute mellett végzi a motor gyártóspecifikus kód nélkül, vagyis a GeForce-on is aszinkron fut a számítás. Ettől fekszik meg a Maxwell ezeken a területeken. A többi helyen közelebb van a Radeonhoz a GeForce.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz Malibutomi #15768 üzenetére
Ez nem a DX12 miatt van, hanem amiatt, hogy az új tervezésű motorok sávszéllimitessek ezekkel a PBR árnyalásokkal. Amikor a Maxwell kijött, akkor a PBR nem volt elterjedt.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
TotalBiscuit trollkodott egy jót az nVidia új "featurejével".
[ Szerkesztve ]
-
cyberkind
félisten
Tényleg nem fut rosszul, nálam még 30fps-ről is droppol akár 20-at is és diavetítés jön teljesen mindegy milyen beállításokkal, ha minimumra veszem többet van 50-en a játék de még onnan is droppol elég durvákat, és az már csak hab a tortán hogy gondol egyet és 20 perc után kilép a játék, se kép se hang, kész, nem játszod ki gyorsan a játékot, 1080p-n inkább 720-nak tűnik de legyünk jóindulatúak és legyen 900, nem is tudom melyik rosszat mondjam a játékról, vagy milyen jót ami nincs, ja megvan, Alan Wake neve már benne volt a játékban.
Én a konfigommal sehogy se tudom beállítani hogy meglegyen a fix 50 ha már a 60 kimaradt, minimumon ocsmány a játék de legalább jobban fut, tudom hogy a 970 meg a Maxwell nem DX12-re van kihegyezve, csak az a baj hogy ide minden kártya minden oldalról szar, semelyik kártya nem tudja tartani a fix 50-et, és a játék nem szép annyira, nem nyitott annyira, nem jó annyira, nem szar de valami ami nem jó.
Ehhez képest a Batman egy tökéletes játék volt nyitáskor nemhogy most, a Store-t meg se említem, itt kb mint egy Xbox emulátor, ha a M$ ilyen módon publikálja a játékait PC-re akkor a Forza után törlöm is a Win10-et és rakom vissza a 7-et, még a 2 megvásárolt játék se érdekel hogy nem tudom használni.
Ahogy Szaby59 írta, Quantum Broke.
Tényleg mazochista aki ezt PC-n játssza.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
#85552128
törölt tag
"If your resolution is set to 1080p, the game temporally reconstructs the image (except UI) from four 720p buffers rendered with 4xMSAA, just like on Xbox One"
Örüljünk a konzolos kódnak...
De legalább a Film grain kikapcsolható lesz.Amúgy a Hitman is annyira jó még mindig DX12-ben, hogy tegnap rögtön lefagyott már az elején a jachtos részen
DX11-ben meg ugyanúgy droppol 45-50 FPS-re mint a béta (bár lehet DX12-vel is csak addig ugye el is kéne jutni crash nélkül ).
Nagyon gyerekcipőben jár az egész "API reform" és a játékok/játékosok sínylik meg...[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz #45997568 #15774 üzenetére
A GW opcionális feature, se bekapcsolni sem implementálni nem kötelező, de az, hogy valamit DX12-vel adnak ki úgy hogy nincs kész, de azért rád erőltetik azzal mi csak rosszul járunk.
Főleg ha meg még áthozzák a konzol miatti butításokat is...A Hitman még egy hónappal a megjelenés után is fagy, DX11-ben legalább játszható - és ez lenne a lényeg, nem az, hogy milyen API alatt fut...
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15773 üzenetére
Ennek semmi köze a konzolhoz. Van egy alapvető leképezőjük, amelyhez egy olyan temporális rekonstrukciós eljárást választottak, ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta. Ennek megírt motorhoz van köze. Ha nem lenne konzolra ez a játék, akkor is így működne a PC-s port, mert ilyen motort írtak.
Van egy ismert, de egyelőre nem kezelt hibája a GeForce drivernek, ami a Tile Resource contract funkcióval befagyaszthatja az OS-ben a DXKG-t. Ez a Quantum Break és a Hitman alatt is előjön szinte mindig ugyanazokon a helyeken. Hozzávetőleg fél éve keresi az NV a megoldást a hibára. Előbb-utóbb kiadnak valami fixet. Legrosszabb esetben a Microsoft csinál egy OS update-et, ha a GeForce-ok mégse tudják lekezelni a GPUMMU specifikációt. Hasonló "fix" van Intel Gen7.5-re is.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Biztos nem a PC miatt találtak ki egy olyan eljárást ami alacsonyabb felbontáson rendereli a játékot mint a választott... Nem sikerült a natív 1080p hát inkább trükköznek vele ha meg eleve így tervezték meg a motort akkor utólag PC-re már nem is nagyon tudtak vele mit csinálni még ha akartak is volna...
"ami az elvégzett tesztjeiken a legjobb minőséget adta"
Vakokkal teszteltek vagy ki szerint lett jobb ? Mert bárki aki ránéz látja, hogy ennek nem így kéne kinéznie, sőt kifejezetten csúnyítja a játékot...
Btw. amikor megkérdezték nem e lenne jobb a natív 1080p a Remedy egyik dolgozója ezt írta: Pretty bad hit on performance if that was done.A Hitman nálam AMD-vel fagy, a benchmark lefut, de játszani nem lehet vele, egyszerűen instabil.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15777 üzenetére
Azért találták ki ezt, mert radikálisan csökkenti a temporális zavarok jelenlétét. A cél egy grafikai probléma kezelése volt. Nem újdonság ez, más is kísérletezik hasonló modelleken, csak még nem jutottak el addig, hogy kész játékban bevessék. Elsődlegesen azért, mert komoly módosítást igényel a motorban.
Nyilván itt arról van szó, hogy volt egy kitűzött cél a képminőségre, amit el akartak érni, és mondjuk, ha minden jelentről születne négy eltolt 1080p-s 4xMSAA-s képkocka, akkor az sokkal jobban fájna, minthogy most születik egy 720p-s 4xMSAA-s, az előző három jelenet eredményeivel együtt.Akkor arról érdemes lenne szólni a fejlesztőknek, hogy nézzék meg, mert nálunk nincs ismert hiba feljegyezve AMD-re. Én is beleraktam már 15 órát fagyás nélkül.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
#85552128
törölt tag
Írták a fórumon is, hogy bár valamivel jobb, de instabilabb az 1.03 óta azelőtt nem játszottam vele, de nem is érdekel ha játszani akarok visszakapcsolom DX11-re és megy ezért jó, hogy legalább választási lehetőség van amíg ennyire korai fázisban van az API. Persze nyilván az MS címeinél nem a játékélmény, hanem az volt a szempont, hogy a W10 meg a store nyomva legyen...
Azokat az is csökkentené, ha nagyobb felbontáson renderelnék és visszaskáláznák 1080p-re.
Biztos van előnye is, de eléggé rontja a látványt nem véletlenül panaszkodnak miatta.
Lehet, hogy pl. emiatt sem működnek normálisan az ultra-wide felbontások PC-n.[ Szerkesztve ]
-
Habugi
addikt
válasz #85552128 #15779 üzenetére
Summázd az elmúlt hasamra ütök másfél-két év alapján milyen állapotban kerülnek/tek a userek kezébe a játékok és átlagosan mennyi idő volt mire elfogadható állapotra patchelték őket..
Ennyi, kis csúsztatással ugyan azon túráztatod magad (szíved joga félreértés ne essék.. ) amit a másik topicban is írtam neked múlthéten, azonos fának az olajága.
Rá lehet húzni a DX12-re vagy az implementálásának milyenségére a vizes lepedőt csak az ég világon semmi értelme nincsen mert a botrányos állapotú kiadások kavalkádjában csak +1 változó egyelőre, semmi több. Abban teljesen igazad van hogy arról szólt a fáma hogy pont ezt a folyamatot fogja megkönnyíteni illetve ezt a botrány tendenciát "megszüntetni" de azért féltucat játék mellett még ne várjunk csodát szerintem.
Arról nem beszélve, ha már DX12.., egy hete váltottam Win10-re, erős fenntartásokkal, Win7 is maradt a gépen.., meg kell mondjam 4-5év alatt nem produkált annyi anomáliát a Win7/játékok mint a 10esen egy hét alatt. Azonos softverek/driverek/Crimson mellett átbootolok 7re és minden amivel adott esetben napok óta birkózok a 10-esen egy csapásra eltűnik/megszűnik. Abszolút oFF igen de ha már a DX12 gyakorlati működése van górcső alá véve akkor a Win10-ről is illik említést tenni úgy vélem, mint kizárólagos oprendszer amin elérhető.
Rengeteg kiadó megszokta hogy a félkész állapotban lévő játékokat kiadhatják büntetlenül, mert a kedves célközönség egyetlen nyomorult trailer alapján úgy repül rá az előrendelés gombra is mint gyöngytyúk a takonyra. Pár hónap alatt elfogadhatóra pofozzák, mit érdekli őket, a VGA gyártók eközben a tucatnyi újabb és újabb átdolgozott játékhoz/patchez dobálhatják ki az újabb és újabb drivereket, miközben egyik vagy másik oldal "hívei" patchenként/driverenként lelkesen linkelgetik egymásnak az ehhez hasonló topicokban az adott játékhoz/patchez tartozó aktuális teljesítmény grafikonokat és jól megbeszélik a semmit.
Olyan régóta tart már ez hogy csoda lenne ha még idén megváltozna, viszont a világon semmi köze nincsen a DX12-höz (vagy ha már valakit/valamit muszáj elővenni, akkor inkább Win10..), valamilyen szinten a PC "gamer" bázis saját magának köszönheti a kialakult helyzetet.. de ebbe most nem mennék bele.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15779 üzenetére
A temporális zavarokat a visszaskálázással nem lehet annyira javítani, amennyire ez cél volt a fejlesztőknél. A radikális előrelépésre az eddigi kutatások szerint négy képkocka számítása jelenti. Azon van a vita, hogy megéri-e ugyanarról a jelenetről készíteni négy eltolt képkockát, vagy jó lesz a korábbi három a negyedik friss mellé. Az aktuális eredmények szerint egyértelműen nincs akkora javulás a natív konstrukcióval, hogy azért megérje megnegyedelni a teljesítményt. Egyébként nyilván megtehetnék azt is, és akkor a mostani eredményeket osszátok el néggyel. Amúgy egy picit az biztos szebb lenne.
Akármilyen képarány támogatható csak be kell építeni a támogatását.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15782 üzenetére
A GameWorks csak egy nehezítő tényező. Kapsz egy middleware-t integrálásra, és ha nem fut jól, akkor semmit sem tudsz vele csinálni. A DX12 ezen még annyit nehezít, hogy a GameWorks ilyen API-ba csak speciális emulációs réteg mellett építhető be. Ezért nincs még VXAO az új Tomb Raiderben DX12 alatt, mert még nincs kész rá az emulátor.
Összességében a zártság mindig nehezebb monitorozhatóságot tesz lehetővé. Tulajdonképpen ez a DX12 egyik alapja az, hogy eltűnjön egy nagy zárt réteg a fejlesztők elől, amit kernel drivernek hívtak, így a program teljesítménye teljesen monitorozható legyen. Aztán a toolok állapota egy másik kérdés. Ma nem igazán van stabil DX12 profilozó a PerfStudiót leszámítva. Ez nyilván nem könnyíti meg a fejlesztéseket. A Microsoft ezért hozza amúgy a PIX-et PC-re.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
veterán
Ajánlom figyelmedbe a Tom Clancy's The Division -ben alkalmazott temporal AA-t, ami minimális erőforrásigény mellett, eltüntet minden temporális zavart.
Szerk.: Még1szer leírom, hogy egy rece sincs a játékban, tehát ennél jobb eredményt nem igazán lehet elérni.
[ Szerkesztve ]
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Számos motornak van valamilyen temporális élsimítási metódusa. Frostbite, ez a Snowdrop, és még sorolhatnám, de ez nem ad olyan jó eredményt, mint a Remedy konstrukciója. Persze nem is igényel annyi erőforrást, tehát megvan a pro-kontra érv mellette és ellene. A TAA leginkább a shader aliasingon segít, lásd a Need For Speed TAA-ját egy rakás specular map mellett.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
válasz #85552128 #15773 üzenetére
Az még hagyján, van jobb is:
"Quantum Break on Windows 10 unfortunately doesn’t support DirectX12 multi-GPU rendering. Due to the engine architecture, the work needed to support multiple GPUs would have been significant and out of scope for Remedy for Quantum Break."
Hogy is volt ez agyonreklámozva és agyon sztárolva korábban? DX12/Vulkan/Mantle/Metal alatt a fejlesztő dolga implementálni a multiGPU supportot, teljes kontrollt kap. A Remedy készített egy új motort, amibe nem raktak multi-GPU supportot, mert as 720p/30fps mellé felesleges.
Ez is egy olyan port lett, ahol a Remedy megnyomta a "console 2 PC converter"-ben a Start gombot és a kapott trágyadombot kiadták a WinStore-ra. Le sem lehetne tagadni, ordít a programról, hogy ezt a kezdetektől fogva konzol exkluzívnak szánták, aztán később az MS szólt, hogy gyors dobjatok össze valamit PC-re, mindegy mekkora trágyadomb lesz, néhány hülye majd úgyis megveszi és majd kimagyarázzuk az alapból fos motort valami technikai szakzsargonokkal."No Option to Quit from Main Menu
We hear you! By popular demand, we are adding an exit option to the main menu in an upcoming title update."
BY POPULAR DEMAND!!!! WTF?! You don't say! Ki a franc gondolta volna, hogy 70 eurós AAA címben az emberek egy része igényel Exit/Quit gombot? Nahát, ez aztán a megdöbbentő felfedezés 2016-ban! Besz*rok, komolyan!
Ennél még a Batman AK is jobb volt PC-n. Ezzel az értékelhetetlen, 1 centet sem érő trágyadombbal a Remedy nálam jó alaposan elásta magát, meghúzták az eddigi legalacsonyabb színvonalat PC-n. Jó értem én, hogy nem mondhatnak egy rossz szót sem az MS-sel kötött szerződés miatt, de legalább ne köpnék pofán a PC-seket olyan orbitális nagy hazugságokkal, minthogy a PC a kedvenc platformjuk. A Remedy a Warner-rel került egy szintre PC support téren.[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz huskydog17 #15787 üzenetére
Minél több az ilyen temporális trükk a motorban, annál nehezebb a multi-GPU. Nem arról van szó, hogy nem lehet megcsinálni, hanem arról, amit az Epic mondott még az UE4-nél. Megoldható, de akkora befektetést igényel, hogy azért a 0,01%-os piaci rétegért nem éri meg ezzel a kérdéssel foglalkozni. Az más kérdés, hogy az Epic foglalkozik az IGP+dGPU-val, míg a Remedy nem.
Van benne exit gomb. Fent lejön a sáv, ahol be lehet zárni az alkalmazást egy kattintással. Mint egy Windows ablakot. De mivel sokan nem találták meg, így raknak bele egy jobban láthatót is.
(#15789) cyberkind: [link]
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
cyberkind
félisten
És a random kilépegetésre mit lehet mondani, ficsör?
Amiben a MS keze benne van az egy hulladék, a Forza ezek után szintén hulladék lesz, így semmi értelme kiadniuk az exkluzívokat, a Remedy pont ezért fogja beszopni mert az ördöggel paktáltak le, kár mert az Alan Wake zseniális.
Akkor NV ficsör, most már értem, ha ez nem is lenne még mindig egy halom szar lenne ez a port, kíváncsi vagyok hogy fogják ezt megmenteni vagy használhatóbbá tenni.
[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
Ja tényleg, elfelejtettem, hogy UWP alatt még rendes FullScreen sincs, csak borderless window mode, my bad. Hány, normálisan elkészített PC verzióból hiányzik az Exit/Quit? Szerintem ez az első.
Igen, nem találták. És szerinted miért nem? Mert a PC nem konzol.
Érdekes, hogy a többi UWP-s játékba tudtak ilyet rakni, de a Remedy véletlenül kifelejtette, mert nem gondolták, hogy a PC-s táborból bárki is igényelné majd egy 70 eurós címnél azt a gombot. Ez inkább végtelenül szánalmas.#15789 cyberkind: "kíváncsi vagyok hogy fogják ezt megmenteni vagy használhatóbbá tenni."
Semmit, a Remedy már nyilatkozta, hogy sok mindent nem fognak tudni csinálni, ennyit tud a motor, elégedjenek meg a vásárlók ezzel.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
cyberkind
félisten
válasz huskydog17 #15790 üzenetére
Akkor 2-3 év múlva büszkén játszhatok majd a játékkal, addig is törlés, szerencse hogy "csak" 6K volt, remélem a MS-nál eljön a csőd minél előbb.
(#15792) huskydog17
A csapat jó, csak a MS dirigál, mint az Alan Wake-nél, ez a baj.[ Szerkesztve ]
Paranormal Cocktivity
-
-
Szeszkazán
senior tag
-
Malibutomi
nagyúr
válasz Szeszkazán #15794 üzenetére
Wtf?
Gondolom ez meg fog valtozni driverrel elegge, de ez durva...mi lehet az oka? -
titán
válasz Malibutomi #15795 üzenetére
A 280X úgy megy, mint a Ti SLI Nem b..ztak ám el semmit a fejlesztők... Azt hiszem, valósággá vált, a félelem, hogy hiba a kezükbe adni a hardver közvetlen kezelését, balf..z mind.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
őstag
válasz schawo #15796 üzenetére
Kérdés ki a nagyobb?
Az aki a 280x-et gyártotta, vagy aki a 980ti-t?Nem,látszik az optimalizálatlanság, bennem csak az merült fel, hogy nem-e elegek a 280x szintű kártyák valóban, és csak gerjesztik a gépigényeket..
Aminek kerekei, vagy mellei vannak, azzal előbb-utóbb gond lesz.
-
letepem
aktív tag
válasz Malibutomi #15795 üzenetére
Azt írják a fórumban, hogy GCN-re van főleg optimalizálva. Sajnos Fury-ról nem tudni, miért nincs benne a tesztben, ha valaki tud oroszúl megnézhetné!
látok, hallok, érzek és gondolkodom.
-
Malibutomi
nagyúr
válasz schawo #15796 üzenetére
Majd a hozzaertok megmondjak mi lehet a gebasz.
Nekem innen ugy tunik, hogy ahol nincs nagy kapalozas NV reszerol, ott athuzzak a konzolportot a bennelevo GCN optimalizacioval aztan annyi.
A MS most az XBOX portokkal csinalja azt amit Abu vizionalt mar jo regen, hogy nem nagyon foglalkoznak a kulonbozo kartyakravalo optimalizalassal, csak athozzak a jatekot a "port2pc.exe"-vel.Ez aztan szepen meglatszik a minosegen is persze (ebben az esetben foleg az NV kartya tulajoknak)
(#15797) tailor74
Maganvelemenyem, hogy egy ilyen szintu jatekhoz (nincsenek nagy terek, meg sok ilyen-olyan effekt) eleg kell legyen egy 280x. Valoszinu a 960 is eleg lenne egyebkent, csak az MS-t ugy tunik jobban erdekli az hogy gyorsan athozza a jatekait pc-re mint hogy az NV orrat torolgesse.[ Szerkesztve ]
-
Laja333
őstag
válasz Szeszkazán #15794 üzenetére
Szeretett 290x-emet eladnám, 980ti Sli-t beszámítok.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Ukrajnai háború
- Milyen processzort vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Motorolaj és szűrő topik
- Ubuntu Linux
- Automata kávégépek
- Az árnyak közül lépett spotfénybe az MSI 16 GB-os grafikus kártyája
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- BestBuy topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest