Új hozzászólás Aktív témák
-
gV
őstag
-
Dark KillerX
addikt
válasz Petykemano #16602 üzenetére
Azért nem kell temetni az AMD-t, itt ugy gondolom vmi driver bug lehet, és ezért szerepelnek ennyire gyengén
-
füles_
őstag
válasz Dark KillerX #16603 üzenetére
AMD OGL 4.3 vs. NV OGL 4.5
-
#85552128
törölt tag
válasz Valdez #16606 üzenetére
Már kipróbálták alacsonyabbal driverből kényszerítve, nem hoz változást. DCC meg elvileg a Keplereken sincs mégsem esnek be ennyire.
Viszont nálam meg másoknál is az OGL Extensions Viewer csak 4.4-esnek mutatja a telepített OpenGL verziót, könnyen lehet valami extension nem működik/le lett tiltva a driverben.
[ Szerkesztve ]
-
sutyi^
senior tag
válasz schawo #16599 üzenetére
Ezt nem lehetett emlékeim szerint kikapcsolni semmin talán.
- Shadelt, tessellált víztükör a pálya alatt amit sosem láttál.
- Nagyjából a kismilliárd és a végtelen közötti polygonból felépített egyébként szinte teljesen síkfelületű tárgyak mint betonterelők, 2x6"-os deszkák az ajtókon ablakokon és hasonlók. (Sponsored by NV).http://techreport.com/review/21404/crysis-2-tessellation-too-much-of-a-good-thing
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
sutyi^
senior tag
-
Habugi
addikt
Kizárólag az árnyék részletesség az, ami felborítja a Hawaii/Grenada duót.
Próbálgattam hajnalban elég sokat..
Kezdő jelenet/ébredés és a környező termek ha minden más maxra van tolva és a shadows is nightmare kvázi a teteje akkor van hogy beesik a 390X 30FPS-re, ugyanakkor pedig Low beállítás mellett megmarad 80FPS fölött.
Külön extra, hogy több helyszínen is összehasonlítottam és a világon semmilyen észrevehető különbség nincs a Low / Nightmaret shadow beállítás között, értelemszerűen a köztes lépcsőkön sem, egyszerűen zéró.
Kísértetiesen hasonlít a Fallout4 féle Godrays történethez, csak ugye ott lehetett tudni hogy az "ajándék" rommá Tesszelálás a ludas.Itt max találgatni lehet egyelőre de az árnyékokhoz kötött valami az tuti.
A grafikonon látható "probléma" így létezik is meg nem is, mivel teljesen mindegy mire van állítva mert pontosan ugyan úgy néz ki a játék, kvázi míg az egyik shadow beállítással 980 tempó mellett látom ugyan azt, addig a másikkal ehhez 950 tempó társul..
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
TTomax
nagyúr
válasz MiklosSaS #16618 üzenetére
Én senkiért,csak lassan már tendencia lesz fikázni egyik vagy másik oldalt miközben az igazi felelős nevet a markába, (kiadó) miközben már preorder hasznot csinálnak a játékból így nem is igazán érdekük a javítással sietni.
★★★★★ I got too much soul, rhythm and blues R&B ya see, all that's cool, but hip-hop and rap yeah that's where my heart's at Even back when I used to break on a box ★★★★★ "Chief Rocka"
-
huskydog17
addikt
Fiji alatt úgy tűnik semmi probléma a sebességgel, legalábbis PC Gamer szerint:
A PCGH tesztjében pedig láthattuk, hogy a Tonga is nagyon jól teljesít. Csak az első két generációs GCN-nel vannak sebesség problémák.
#16611 Habugi: Láttad már a PC Gamer tesztjét? Ott egyértelműen látható a különbség low és Ultra között, sőt a köztes szintek között is.
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
Venyera7
senior tag
válasz huskydog17 #16621 üzenetére
Hozza a szintet fhd felett a Fiji.
-
nagyúr
válasz Szeszkazán #16600 üzenetére
Jelenleg csak rebage...
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
huskydog17
addikt
Hivatalos AMD poszt (22 órával ezelőtt rakták ki FB-ra):
"Join us 5/18 at 9AM CT as our special guest, Sr. Technology Manager for Radeon Technology Group, David Nalasco, shares an inside look at Polaris, AMD's new GPU macro-architecture."
Hátha potyogtatnak még valami új infót.
[ Szerkesztve ]
Gameplay csatornám: https://www.youtube.com/channel/UCG_2-vD7BIJf56R14CU4iuQ
-
nagyúr
válasz huskydog17 #16624 üzenetére
Ez nem az amire mi várunk.
Csak valami marketing rendezvénynek tűnik a partnereknek... lehet nem is nyilvános.
Persze ettől még azon a napon lehet más esemény is.Azon az lesz a minimum, hogy Raja Koduri bohóckodik majd.
[ Szerkesztve ]
Steam/Origin/Uplay/PSN/Xbox: FollowTheORI / BF Discord server: https://discord.gg/9ezkK3m
-
füles_
őstag
válasz FollowTheORI #16625 üzenetére
Szerintem csak elinditják a hype traint,hogy ne szaladjon mindenki venni 699 dollárért 1080 FE-t.De azért remélem hogy kapunk P10-P11 specifikációkat
Május 26-án nyomnak egy paper launchot,Computex-szen a partnerek megmutaják a kártyákat,E3 PC Gaming Show-on pedig hard launch -
sutyi^
senior tag
válasz Petykemano #16627 üzenetére
Valóban, de ez a Crysis 2 megjelenésekor nem volt téma, egyszerűen így vágták a fát az akkori AMD zsugák alatt amik hátrányban voltak nagy mértékű tesszelláció esetén.
[ Szerkesztve ]
-Pedig nem is én utállak téged, te utálod saját magad! - ...és mégis egész nap együtt kell lennem saját magammal.
-
stratova
veterán
válasz Petykemano #16627 üzenetére
Nem egészen, az a hülyeség ellen nem véd. Az átdolgozott front endben primitive discard accelerator elvileg a lehető leghamarabb megszabadulna a nem látható geometriatól (meshektől).
Erre többféle megoldás létezik, itt úgy néz ki a GPU kapna egy dedikált gyorsítót a feladatra.
Ha a kép közepén ott díszeleg egy beton korlát ott max a hátoldali, az adott nézőpontból nem látható háromszögekkel már egyáltalán nem végezne számításokat. Ha jól értelmeztem a témában eddig olvasottakat. Nyilván ez is nyereség, de ilyen húzás ellen esetleg driverben lehet korlátozni a max.tesszelláció mértékét.[ Szerkesztve ]
-
#45185024
törölt tag
válasz sutyi^ #16628 üzenetére
Ez mindig is így lesz, a programozó mondja meg mire gyors a program, annyi mindennel lehet játszani.
Pillanatig ne gondoljátok ha a 1070 meg az 1080 8 Gb-al jön ki akkor nem 7.5 Gb töltöttséggel fognak futni az Nvidia Supported játékok.
Már csak hogy betegyenek a Fury , Fury x nek, az meg hogy 970 980 is szívni fog az a beáldozhatók kategória... legalább nem kell driverben sem butítani őket
"Időzített elavulás"[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz füles_ #16626 üzenetére
A Polaris nem ellenfele az 1080-nek, de méf az 1070-nek sem, teljesen más kategóriát céloznak. Teljesen mindegy hogy hányan vesznek 1080-at, akinek ez a teljesítmény kell az hozzá sem szagol a Polarishoz.
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
füles_
őstag
válasz nubreed #16635 üzenetére
Ezt azért még nem jelenthetjük ki,mert még mindig nem tudjuk a pontos adatait a P10-nek.Mondjuk egy fullos P10 2560 shaderrel,64 ROP-pal,1500-1600-as GPU alapórajellel,10 Gpbs GDDR5X memóriával úgy otthagyhatja az 1070-et mint a huzat,főleg olyan helyeken ahol fog működni fog ez a nem látható primitív háromszögek kiszűrése a PDA-val.Ezt az új Battlefield már támogatni fogja.Az 1080 AotS teljesítményéből ítélve a Pascalnak is csak annyira fekszik az async compute,hogy ne lassuljon,szóval ez az előny még mindig megmaradna az AMD-nek.De ezzel még várjunk
[ Szerkesztve ]
-
nubreed
veterán
válasz füles_ #16637 üzenetére
Pont amiatt, amivel kezded is ezt a hsz-edet, mivel még nem tudunk túl sokat a P10-ről, ne jelentsük ki azt, hoy "úgy ott hagyja az 1070-et mint a huzat". Én az AMD előzetes nyilatkozataiból, pl az ARS technicás cikkből sejtem azt, hogy versenyeztetni sem kívánja az AMD a Polarist az 1070/1080 -al. Nekik az a fontos, hogy megfizethető vr-ready hardvert adjon a nép kezébe jó áron a Polarissal és a TAM -ot (total addrassable market) felvigyék a jelenlegi 7.5 millióról magasabbra. Jelenleg 7.5 millió olyan harvder van, ami megfelel pl a vr belépési szinthez (ez az oculus esetén r9 290 -et jelent).
We are the first of cyber evolution. We are the first to program your future.
-
-
ffodi
veterán
-
-
HSM
félisten
Később jönni fog elvileg GDDR5X-es variáns, az még lehet erősebb. De szerintem teljesen jó lesz ez így. Nekem bejön ez a 390X teljesítmény fele fogyasztással, kicsit jobbárasítva.
A Vega meg azoknak, akiknek semmi nem elég.Persze, mindezt csak a jelenlegi pletykák alapján.
[ Szerkesztve ]
-
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #16639 üzenetére
Ugyanakkor a Nanot is 500$-ért árulják egy ideje pedig az még teljes GPU is. 400$ köré lemehetnek a HBM2-es vágott Vegaval (ha tényleg lehet 8 GB@2048 biten is "bekötni") kisebb lesz a chip is, bár biztos nem lesz akkora profitjuk rajta mint a 1070-en az nV-nak, de hát ebben az esetben így jártak... Vagy az is lehet jön egy GDDR5X-es Vega a 1070/1080 ellen, a HBM2-es meg majd később/más lesz. Már pletykálnak Vega10/11-ről is, computexen vagy a PCGamingen biztos bejelentik ha már októberben jön.
[ Szerkesztve ]
-
füles_
őstag
Nem hiszem hogy üresen hagynák ezt az árkategóriát
(#16641) Keldor papa
16nm 190mm2 GP106 (dedikált duplapontosságú shaderekkel) vs 14nm LPP 232mm2 P10?Kizárt(#16644) Keldor papa
FinFet-en gyártanak ők is,csakúgy mint az NV.A napokban volt egy táblázat,miszerint az AMD által használt node képes akár 2,5 GHz-re is -
#85552128
törölt tag
válasz füles_ #16647 üzenetére
"miszerint az AMD által használt node képes akár 2,5 GHz-re is"
Ja csak azt nem ártana tudni, hogy GPU, x86 vagy ARM CPU-ról volt e szó, mert nem mindegy... Ha a process ennyire lenne képes akkor meg nagy bajban lenne a Zen mert az is 14 nm LPP-n lesz gyártva.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
- Ej-Ha! Lenovo ThinkPad P53s Szép Home & Business Laptop -70% 15,6" i7-8665U 16/512 Quadro P520 2GB
- Új Lenovo ideapad 5 Pro Prémium Ultrabook 14" -30% Bivaly Ryzen 5 5600U 8GB 512GB 2,2K RADEON 2GB!!
- iPhone 13, 128GB, starlight, kártyafüggetlen, 88% akku
- Tyű-ha Lenovo Thinkpad T15 "Golyóálló" Üzleti Laptop 15,6" -50% i7-10510U 4Mag 32GB/512GB FHD IPS
- Új 2K AM5 Gamer PC R5 7600/RTX 3070 8Gb/2X8Gb 6000Mhz DDR5/500Gb SSD M2/700W 2Év gari
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen