- Windows 11
- Tombol az AI-láz: az NVIDIA már értékesebb, mint az Apple
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Mozilla Firefox
- Felhő alapú adattárolás (Dropbox, stb.)
- Proxmox VE
- SkyShowtime
- Tarr Kft. kábeltv, internet, telefon
- Linux - haladóknak
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
Új hozzászólás Aktív témák
-
Habugi
addikt
válasz #85552128 #15779 üzenetére
Summázd az elmúlt hasamra ütök másfél-két év alapján milyen állapotban kerülnek/tek a userek kezébe a játékok és átlagosan mennyi idő volt mire elfogadható állapotra patchelték őket..
Ennyi, kis csúsztatással ugyan azon túráztatod magad (szíved joga félreértés ne essék.. ) amit a másik topicban is írtam neked múlthéten, azonos fának az olajága.
Rá lehet húzni a DX12-re vagy az implementálásának milyenségére a vizes lepedőt csak az ég világon semmi értelme nincsen mert a botrányos állapotú kiadások kavalkádjában csak +1 változó egyelőre, semmi több. Abban teljesen igazad van hogy arról szólt a fáma hogy pont ezt a folyamatot fogja megkönnyíteni illetve ezt a botrány tendenciát "megszüntetni" de azért féltucat játék mellett még ne várjunk csodát szerintem.
Arról nem beszélve, ha már DX12.., egy hete váltottam Win10-re, erős fenntartásokkal, Win7 is maradt a gépen.., meg kell mondjam 4-5év alatt nem produkált annyi anomáliát a Win7/játékok mint a 10esen egy hét alatt. Azonos softverek/driverek/Crimson mellett átbootolok 7re és minden amivel adott esetben napok óta birkózok a 10-esen egy csapásra eltűnik/megszűnik. Abszolút oFF igen de ha már a DX12 gyakorlati működése van górcső alá véve akkor a Win10-ről is illik említést tenni úgy vélem, mint kizárólagos oprendszer amin elérhető.
Rengeteg kiadó megszokta hogy a félkész állapotban lévő játékokat kiadhatják büntetlenül, mert a kedves célközönség egyetlen nyomorult trailer alapján úgy repül rá az előrendelés gombra is mint gyöngytyúk a takonyra. Pár hónap alatt elfogadhatóra pofozzák, mit érdekli őket, a VGA gyártók eközben a tucatnyi újabb és újabb átdolgozott játékhoz/patchez dobálhatják ki az újabb és újabb drivereket, miközben egyik vagy másik oldal "hívei" patchenként/driverenként lelkesen linkelgetik egymásnak az ehhez hasonló topicokban az adott játékhoz/patchez tartozó aktuális teljesítmény grafikonokat és jól megbeszélik a semmit.
Olyan régóta tart már ez hogy csoda lenne ha még idén megváltozna, viszont a világon semmi köze nincsen a DX12-höz (vagy ha már valakit/valamit muszáj elővenni, akkor inkább Win10..), valamilyen szinten a PC "gamer" bázis saját magának köszönheti a kialakult helyzetet.. de ebbe most nem mennék bele.
[ Szerkesztve ]
..játékokban a Depth of Field bizonyos szempontból olyan mint a zöldborsó.., szükség idején valami állat kitalálta hogy ehető...
-
Abu85
HÁZIGAZDA
válasz #85552128 #15779 üzenetére
A temporális zavarokat a visszaskálázással nem lehet annyira javítani, amennyire ez cél volt a fejlesztőknél. A radikális előrelépésre az eddigi kutatások szerint négy képkocka számítása jelenti. Azon van a vita, hogy megéri-e ugyanarról a jelenetről készíteni négy eltolt képkockát, vagy jó lesz a korábbi három a negyedik friss mellé. Az aktuális eredmények szerint egyértelműen nincs akkora javulás a natív konstrukcióval, hogy azért megérje megnegyedelni a teljesítményt. Egyébként nyilván megtehetnék azt is, és akkor a mostani eredményeket osszátok el néggyel. Amúgy egy picit az biztos szebb lenne.
Akármilyen képarány támogatható csak be kell építeni a támogatását.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
Megbízhatatlan oldalakat ahol nem mérnek (pl gamegpu) ne linkeljetek.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen