- Panaszt tettek a Google ellen, mert követi a felhasználókat a böngészője
- OpenWRT topic
- Betelik a pohár: nagy igény lenne a gyorshajtás-ellenes technológiára
- Kibővítik a várost az ASML kedvéért
- Milyen routert?
- Mikrotik routerek
- AutoCAD
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Újabb államok perelik az Apple-t, mert sok pénzt szed ki a vevőkből
- Újabb robottaxis balesetekre derült fény
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ianbond
tag
Csak nalam nyerhetetlenek a richmondi nascarok gauntleten? Konkretan meg zoldre se valt a lampa de a kocsim a kanyarba kigyorsitason mar visszalassul es igy elhuzznak meg mielott elkezdodne a futam...
-
l4ci
senior tag
válasz
Ianbond #7305 üzenetére
Nyugi, nálam a 3. Boss challange egy 5 körös Indianapolis, upgrade-ek nélkül már extreme kategória, nyerhetetlen, nem lehet előzni, nincs meg hozzá a sebességkülönbség. Amikor meg megvan (306-tal kanyarodok!!!), akkor meg kicsúszik, mert nincs tapadás. Igaz, hogy ez még upgrade mentes, de hasonló Fusionnel 336-tal is elfordulok ugyanott. Most megy fel az első csomag fejlesztés, utána talán könnyebb lesz.
-
Ianbond
tag
Hat nekem is kesz lettek elso koros tuningok igy sikerult is megcsinalni de nem az az easy kategoria meg igy sem mondjuk lehet azert mert ez az egyetlen kocsi amit csak penzes tuningbol maxra lehet huzni ha van 7,5 milliod :-)
Nem tudom de nekem vhogy ez a gautlent nehezebbnek tunik mint a 3. Gautlant volt -
l4ci
senior tag
válasz
Ianbond #7307 üzenetére
Hehe, nem is láttam még ilyen autót, amit arany nélkül fel lehet tuningolni! Még jó, hogy van ennyi pénzem, bár 6 nap alatt lehet még gyűjtögetni, főleg a napi bónuszokkal. Nem is értem a majmokat, hogy akkor ez most mi? Azért ilyen nehéz, hogy költsél pénzt, de úgy se fogod tudni befejezni arany nélkül, mert szét fogunk szivatni?
3 hete csak a Nascar-os szériákat tolom, de a 3. Boss már kifogott rajtam, alapon nagyon gyenge ez a kocsi, Indyn esélyem nincs a gyorsabb ellenfelek ellen. A tuning nekem kb éjfél körül jár le, akkor tudom csak folytatni, meglátjuk mire elég...[ Szerkesztve ]
-
Ianbond
tag
En se engem is meglepett hogy csak penzessel ki lehet maxolni. Hat en most a 30.nal tartok csak elso koros tuningokkal mondhatni szerencsem volt a boss challengekkel mert elso 2. Indi meg daytona utana az osszes tobbi richmond igaz ezek normalisan teljesithetetlenek lennenek, de egy kis roncsderbizes es maris lehet nyerni :-) a mostani boss challengem meg catalunya 8 kor hat kivancsi leszek majd mennyire nehez mert eddig csak ovalon toltam a bossokat
-
rumos14
nagyúr
na ez lesz az a gauntlet ahol az első jutalom, az 5 arany után abbahagyom. de most komolyan, az n+100. doboz autóért költek el többmilliónyi pénzt
-
.Habi
csendes tag
válasz
rumos14 #7310 üzenetére
Én is ezen gondolkodom. A 4 Boss eddig 4 Richmond volt, 3 sikerült, a negyedik 16 körös, Lvl 1. fejlesztéssel extereme, Lvl2-vel hard, ami elvileg teljesíthető. De ha utána is Richmond jön, az megint extreme lesz. Reklámot nem ad, hogy gyorsítsak a fejlesztésen, annyi RS-em nincs, hogy fullra húzzam (a nélkül nehéz teljesíteni). Nekem nem ér ennyi szenvedést.
Lucky patcher megy gyári telefonon? -
Gyurma_13
aktív tag
Akinek meg van nyitva a Master széria vagy esetleg az LMP-s utolsó verseny az azért rápróbálhat a gauntletre, mert ha a managerre rászán egy goldot, akkor azért az utolsó F40/F50 -es 4 körös Le Mans-al, ne agy isten a 10 körös LMP-s versennyel egy raklap R$-t össze lehet hozni. És aki kitartó volt, hamarosan jön a 200% napi R$ bónusz is. Kb. 600000 vagy milliós+ -os R$-el.
Amúgy meg, elmehetnek melegebb éghajlatra a játék készítők! Ezeket a versenyeket alacsonyabb szinten képtelenség megcsinálni. Az extreme fokozat azt jelenti számomra, ha nagyon-nagyon ügyes vagy meg tudod csinálni, de itt elhúznak az oválon úgy, hogy csak pislogok. Akkor miért nem PR szinthez kötik? Ez így átverés...
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Az első két kör pénzes fejlesztéssel meg lehet csinálni a 3. Boss-ig. Ez kb 30ezer a bankba. Ezt megcsinálni 10szer, aztán megvan a verda. (Nem tök mindegy hányadik nekifutásra lesz meg a 300ezer!).
Utána az ember ráér pénz keresni a full autóra, amivel meglehet majd csinálni a saját eventjét. Ez egy igazi goldnyerős challenge! -
ntglaci
tag
Rosszul írtam! Az első pénzes kör után, 7/ 27!
-
l4ci
senior tag
válasz
ntglaci #7316 üzenetére
Nekem az első körös fejlesztésekkel a 4. Boss már Richmond 13 körös, ami már hard fokozat és úgy elhúznak, hogy csak pislogok, előzni alig lehet, kell rá a második körös fejlesztés is, ami megint éjfél körül jár le. Ez a Gauntlet extra nagy szopatás így, ezért a kocsiért ennyit szenvedni tényleg nem ér. Feltuningolom, mert pénzem van rá, megpróbálom megcsinálni, de ha nem megy, nem fogok szenvedni érte, inkább megveszem aranyért...
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
Tudja valaki, hogy a Backup / Restore hány MB adatforgalmat generál kb?
-
Ianbond
tag
válasz
ntglaci #7318 üzenetére
Nah elég sok szenvedéssel de 1 újrakezdéssel meglett csak az első és a második körös tuningokat toltam bele a kocsiba (14/27), mivel nem volt kedvem 2 napot várni mire belekerültek volna 3. körös tuningok ezért az 50. Boss challengnél újra kezdtem mert lehetetlen volt megcsinálni.
Viszont a szériája elég jó 150 goldot ad ha megszerzed az összes szponzort és akkor a százalékos jutalmokról nem is beszéltem ergó ez a gautlent és széria elég jó gold szerzésre -
l4ci
senior tag
válasz
ntglaci #7318 üzenetére
Az a baj ezzel nekem, hogy vagy fakezű vagyok, vagy csak túlságosan hozzászoktam a full tuningos autókhoz, főleg a Nascar szériában. Ja meg gyűlölöm a Richmond pályát, szinte csak ezek vannak hátra a dobozautó szériákban, szép lassan, de haladok velük - fullos kocsikkal persze.
Szóval egyelőre várok a tuningokra, mert így a második kör után még mindig csak 4-5 helyezésig tudok feljönni, mert az eleje úgy elhúz, hogy csak nézek. Butítást még nem próbáltam, de nem is biztos, hogy még működne-e, mert túl sokat nyertem. Ha meg bekapcsolom a traction controlt, akkor nagyon lelassulok, inkább próbálok manuálisan fékezgetni. Az előző 3 Gauntlet ehhez képest sétagalopp volt, legalábbis nekem. Kinek a pap, kinek a papné, rajtam egyelőre ez fogott ki. Ha már most újrakezdeném, akkor még 9x kellene eljutnom idáig, azt meg kicsit sokban érzem, a végén már a Richmond is Extreme lenne még fullos kocsival is, az meg azért már a vicc kategória. -
Petya25
addikt
Richmond nehezebb lett, legalábbis ezzel az autóval.
Elsőre egy körös tuninggal boss 6-ig jutottam, 20 körös ricsi.
Második futásra két körös tuninggal is csak boss 5-ig, 16 körös ricsi.
Harmadikra most boss 7-nél tartok, 20 körös ricsi, de lehet inkább feladom, már nem kell túl sok a 300e-hez.A 8 rendes szériában nem kellett full tuning, egyik autómon sincs.
Mégis megvan minden futam.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz
Petya25 #7324 üzenetére
Estére felmegy a 3. körös tuning is, kicsit begyorsítottam reklámokkal, megnézzük úgy mit tud, talán elég lesz. Nekem nagyon csúszkál Richmondban, eddig csak az alap Nascar Academy autó volt ennyire gáz. De lehet csak a fejlesztések hiányoznak róla, mert elég hamar fel tudok jönni első 7-8-ba, az elején még könnyű előzni. Aztán elkezdenek vonatozni előttem és itt válik esélytelenné, mert ha egyszer megcsúszok, akkor már vége.
-
Kronok
aktív tag
csak nálam csinálja azt, h: ad reklámot, de amikor fejlesztem a kocsit, az első 2 fejlesztésnél a 30%-os dolog működik aztán soha többet
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Nálam is csinálta, hogy egy pár fejlesztésnél tudtam 30%-ot csökkenteni, aztán hiába nyomok rá, nem csinált semmit. De akkor már a bónusz aranyra se. Egy restart után már jó lett újra. Persze előtte felhő mentés, mert már nem először csinálja azt, hogy upgrade idő csökkentés és mentés után a következő belépéskor még az előző idő volt ott. Persze, mert kilőttem, mert máshogy nem lehet kilépni belőle... Agyament egy dolog, de ez van. Menteni kell mindig, mert megszivat.
-
485
aktív tag
Kicsit bajban vagyok, az elejét elvicceskedtem. Volt, hogy az első futamot elrontottam
Na mindegy, most az van, hogy még 4 napom van, 150000nél járok, de nincs ticket-em és ahogy látom 11óránként ad egyet. Számolgattam, lehet, hogy nem fogom tudni befejezni. Ezt a ticket-et nem lehet valahogy begyorsítani?
-
.Habi
csendes tag
Ticketet nem tudom. Engem megszívatott a Richmondi Boss futamaival. Az első 4 az volt, a negyedik nem ment 2 körös fejlesztésekkel sem. Újrakezdtem. Akkor a 8 körös Daytona nem ment. Megint újrakezdtem. Meg egy kis szünetet iktattam be a fejlesztések elkészültéig, mert az első boss is mediumról indult.
Ha van RS-ed, akkor fejlessz. Én is azt tettem tegnap. Az összes 3. körös fejlesztést, meg pár 4-est rátoltam, amíg a pénzem tartott.
Tegnap jól adta a reklámot a gyorsításhoz (pedig már egy ideje nem nézek reklámot, mert sok időt elvett, de tegnap rápróbáltam).
Így már remélem lesz esély a kocsira, mert nekem is csak 4 napom maradt, 125 000 ponttal. -
l4ci
senior tag
Nekem is csak 131800 pontom van még, de estére full upgrade-es a kocsi, így már könnyebb lesz. Az utóbbi két Boss nekem Catalunya és Suzuka volt, sétagalopp a Richmondhoz képest, pedig már hard volt a Suzuka. Nem tudnak a botok kanyarodni, csak Richmondban...
Az Indy és Daytona teljesíthető, bár nem kaptam még hard futamot. Ha nem csúszol meg és nem ragadsz be kanyarokba 300-al, akkor külső íven elég szépen lehet előzni minden körben.
-
ntglaci
tag
205ezernél tartok, 6 újrakezdéssel. 22/27, és a 2. Boss már hard! Pár óra múlva 25/27 lesz, de nehéz dió lesz!
-
l4ci
senior tag
36. feladat: sokadik Boss küldetés, nem kezdtem még újra, első kör, full tuningos autó, 43 grides Indy és már Extreme! Ennek megfelelően rohadt nehéz is. Vagy kicsúszok már az első két körben, mert nekem jön valamelyik bot, vagy kiforgat, vagy én megyek bele a kanyarodni nem tudó, de egyenesben gyors botokba. Ez tényleg az extrém szopatás kategória. Ha most újrakezdem, akkor már az első Boss hard lenne, utána már extreme. Ezzel semmi gond, ha "csak" Suzuka vagy Catalunya lenne, de Indyn rohadt gyorsak, Ricsi alapból szívás, ráadásul sokkal agresszívebbek is, mint a normál szériákban. Ott már simán megcsináltam volna a 10 körös Indyt, sőt, mindenhol meg is csináltam már, csak a Ricsik hiányoznak. Ez a kocsi nem ér meg ennyi szivatást, még a szériájában sokat is lehet keresni.
-
l4ci
senior tag
válasz
Ianbond #7338 üzenetére
Végül megcsináltam, annyira nem volt gáz, csak a következő 20 körös ricsi. Na azzal vagy egy órát szívtam, mire meglett, de sikerült, a Catalunya extreme-en is könnyű volt (már a célegyenes utáni kanyarban első voltam), és már csak 14100 hiányzik. Az meg már hamar megvan. Eddig csak két ricsit kaptam, Daytonára nem is emlékszem, hogy lett volna, pedig az a kedvencem, ott a legkönnyebb előzni, nem passzíroznak fel a falra, lehet rendesen lendületből balról előzni.
-
Kronok
aktív tag
de jó Neked
180.000 kell még a végéhez nekem
jópár próbálkozás után azt tapasztaltam ha 1 kocsihoz nem érek hozzá akkor a kocsi sor mellett-között lazán el lehet suhanni, de ha konfrontálódásba kerülök a kocsitömegben akkor rendesen bedurvulnak a botok, 2x kezdtem újra, az elsőnél csak indy volt a boss, a másodiknál Rics, az egy rémálom volt, most Daytona van boss-nál, nem tudom ez mi alapján van, catalunya egyszer nem volt nálam eddigNe ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
l4ci
senior tag
Ja, én is így tapasztaltam, ha nekimegyek vagy kifordítom a botokat, akkor csak én lassulok le, nem érdemes belemenni ilyen közelharcokba. Szép lassan lehet előre haladni, így lett meg az Indy és Ricsi extreme is. Egyszer megcsúsztam Ricsin, de még belefért, a második 10 körön jöttem fel az 5. helyről elsőnek.
Apropó, tegnap hazafele úton akkora balesetet láttunk elő egyenes adásban, hogy egy Nascar futamba is elment volna... Előttem 50-100 méterrel történt a frontális karambol, az egyik autó a levegő emelkedett, vagy kétszer megpördült és a szántásban állt meg, a másik simán csak megforgott és füstölt (gőzölgött), elfolyt a hűtővíz/olaj, lebontotta a kis Punto elejét. És mire kiszálltunk, mindkét sofőr épségben szállt ki, semmi bajuk sem volt! Hihetetlen volt ilyet látni testközelből, kár hogy nem volt kamera az autóban...
-
ntglaci
tag
Nekem is meglett, 111 db challenge, 30 boss, a végén már extreme nehézség! (Végig bekapcsolva hagytam a TC-t, ennélkül nem megy nekem a nascar). Ebben volt kihívás bőszen, de nekem a végső győzelemhez kellett a fullos verda.
-
kgymac
őstag
válasz
ntglaci #7342 üzenetére
Hasonló eredménnyel nekem is meglett, de nálam némi arany is bánta (kb.200 az upgrade gyorsítás a kevés szabadidő miatt). Kissé ko:cso:go:k voltak a majmok, mert ugyan csak pénzes az összes fejlesztés, de ha kivárom, csak az event utolsó napján lehetett volna sikerrel versenyezni a boss efutamokon. Csak az első boss futam volt easy, a másodiktól hard, a negyediktől extreme, nem is jutottam a 19. futamon túl. Beletoltam kb. 150 aranyat, de ugyanúgy max 4. lettem, mint alap autóval (richmond, boss). Közben mentettem is sajnos, mert zavart, hogy minden frissítést újra kellett indítani. A második körben volt utoljára medium boss futamom, utána mindegyik hard/extrem. Az utolsó két körben csak extrem boss futamom volt (kb 275000 pont felett), 24/27-es kocsival (bár így is sikerült elhúzni 300-900m-re, majd 50m előny alatt nyerni).
A kilökéses taktika itt is ment, ha alap volt a kocsi, tényleg elhúztak az ellenfelek. Upgradelt kocsival azért 1-2 körön belül utolérhetőek voltak, de a bossok szintje alig emelkedett szvsz. A richmondi futam nehezebb lett,csak belső íven tudtam előzni, de csak megcsúszás nélkül. 1-2 futam kellett, míg ráéreztem, hogy is kéne csinálni (a 19. futamban még nem ment, de sajna a fejlesztés sem segített ). Látványos baleseteket láttam daytonában is, simán kifordítottak/falra kentek/kiszorítottak a pályán kívülre a "figyelmes" botok (nem szambáztam be egyik elé sem, ők jöttek nekem minden esetben, úgy mentek, mintha ott sem lettem volna). Balesetet (amit nem én okoztam) utoljára le mansban a rajtnál vagy spában az első kanyar utáni egyenesben láttam, alig lehetett kikerülni. Ha kicsit is koccantam, már behozhatatlan előnyre tettek szert a vezető botok, utols sem lehett érni őket a futam végéig. Mentés/visszatöltés kell, mert az utóbbira elég gyakran volt szükség. Az event utolsó 2 körében sok speed snap-et kaptam (nem boss futamokon), ott is kellett pár próbálkozás, hogy ne 10-20 km/h-val nyerjek.
szerk: tc on, low fék, kivéve snap, ott a full fék jobban bejött, mert alig lettem gyorsabb, mint a 2.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Az érdekes, én elég sok balesetet láttam Nascarban, amit nem én okoztam. Sokszor volt olyan, hogy már a célegyesben belerongyoltam az álló kocsisorba, mert elől valaki keresztbefordult. Volt olyan, hogy ki tudtam kerülni és még jól is jártam vele, de legtöbbször ilyenkor kilőttem és újrakezdtem. Sőt, olyat is láttam, hogy előttem csúszik meg a bot és megy neki a falnak, le a fűre, stb.
Első újrakezdés után hamar meglett, csak 2 Boss-t kellett futnom,ami csak Medium és Hard volt, de csak Indy és fullos kocsival nem volt gond az a 2-3 kör. Utólag visszanézve mégse volt ez olyan nehéz, miután felhúztam a kocsit, már teljesíthető volt, egyedül a tuning-gyorsítást kellett bevetni, ami reklámokkal egész gyors lett. Csak a Ricsi 20 körössel szívtam sokat, a többi pite volt. Ja és én TC nélkül toltam, engem nagyon lelassít, főleg Ricsin olyan kanyarodni vele, mintha állandó motorfékkel menne, pedig automata gázon van...
-
ntglaci
tag
Két nap double fame!!!
-
.Habi
csendes tag
Végül nekem is meg lett 108 versennyel, 25 boss futammal, 7 próbálkozásból. A legmesszebb a 23-ig jutottam. Sajnáltam volna, ha már beleöltem minden RS-em a fullos fejlesztésbe, még ha pénzért is vehető meg a verda.
Egyszer jutottam túl a 19. bossos futamon (, Daytona 10 kör, fullos autóval is csak tartani tudtam a sebességüket, de közelebb menni nem (párszáz méter hátrány). Aztán az utolsó körben volt egy koccanás előttem, mindenki lelassult és vagy 20 méter előnnyel sikerült leelőzni az elsőt.Viszont utána a következő boss előtti futam (a 23.) Melbourne, 2 kör, 9 ellenfél, ne csússz ki, ne csússz meg, ne érintkezz senkivel. Többszöri próbálkozásra is max 4. tudtam lenni. Szűk a pálya, kevés helyen lehet előzni és már itt is keményen mentek az ellenfelek, szóval skip lett belőle. Ilyen típusú versenyt kaptam még egyszer, Monza junior, azt is skippeltem.
A 19. bossos futamra kaptam még Indy 8 köröst, Richmond 16 köröst. Suzuka, illetve Catalunya csak az első kettő bossnál volt sajnos, pedig reménykedtem benne, hogy beadja. -
l4ci
senior tag
válasz
ntglaci #7345 üzenetére
Hát pedig én csak így tudtam megcsinálni. Óvatosan, szépen adagolva kell fékezgetni, és akkor nem húznak el nagyon. De tény, hogy még így is meg lehet csúszni, ha egyszer-kétszer rövidebb féktávot veszel a szükségesnél. Nálam a TC annyira érezhetően lelassított, hogy inkább kikapcsoltam. Ha megcsúsztam akkor kilőttem és újraindítottam.
-
DigitXT
félisten
válasz
ntglaci #7345 üzenetére
Levezetném. TC nélkül nem tudsz befordulni, tehát túlkormányzol.
Túlkormányzol, tehát a TC-re nagy szükséged van, így mindig el-el
fogja venni a gázt (hogy segítsen körbeevickélni a pályán). Elveszi
a gázt, tehát nem tudsz egyetlen gyors kört se menni "ricsiben".
Lassú köröket futsz, tehát "hihetetlenül gyorsnak" látod a botokat!
Elképzelhetetlen sebességgel futnak a botok, nem eléggé butulva,
tehát nehéz a challenge. Túlságosan! Tehát a majmok mondjanak
le/nem éri meg szenvedni/véletlen sem csináltok semmit rosszul.Ui: hányszor levezettük itt (az évek során), hogy a segítségek mind
lassítanak? Erre többen fejtegetitek, hogy ilyen assist, olyan assist,
és még úgy sem megy: nem értem. Ja hogy BKV-n nem lehet ezen
futamokat zsinórban nyerni? Szerintem ez nem is baj: verseny van.Fullos autóval nem megy egy jó kör? Jön a manager, hogy "extrém"
lesz a challenge (Suzuka East), fejlessz még! Fullos autót hova?
Ezek után vártam, hogy megizzasztanak, mint a régi szép időkben,
de nem: 43.8 volt a legjobb bot legjobb köre. (Épp csak egy kávéra
kiállni nem volt időm... 43-as köröket futni nem túl megeröltető.)
Nem mondom, hogy egy-két oválon nem küzdöttem! De ennyi kell.
Ha túl könnyű, az unalmas. Ahogy nekilátni a szériájának az is, így
feltuningolva, mert az elején annyira lassúak, mint egy sánta csiga.l4ci: fékezgetni? Miért is? Bele kell állni a fékbe időben, aztán picit
lehet gáz nélkül is gurulni. De igazán gyors kör akkor lesz, ha pont
addigra hagyod abba a fékezést, amikor már taposható a a gáz.
Na, ha valami, akkor az nehéz... Mondjuk 17-es köröket futni.
Szerencsére nem is szükséges annyira nyomni. Kis megcsúszás?
Gázelvétel+ellenkormányzás, megy a futam tovább. Időveszteség
az tény, de egy-két eset bele kell férjen: jobb megelőzni. Ha rossz
ütemben kezdted nyomni a gázt, rossz íven, elkottáztad a kanyart,
kevesebbet veszítesz, ha elveszed a gázt a csúszás/falazás előtt![ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Új hozzászólás Aktív témák
lo Életképes-e a Freemium koncepció egy ilyen játékban? Sokak szerint nem.
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Politika
- Futás, futópályák
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Melyik tápegységet vegyem?
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Projektor topic
- Telekom mobilszolgáltatások
- Gumi és felni topik
- További aktív témák...