Új hozzászólás Aktív témák
-
kgymac
őstag
A 2/snap-ban auraipod/dr perriwinkle volt az ellenfél ? Ha igen, ehhez elkelhet a PR, fullal nem lehetett gond.
A 4. inkább olyannak tűnik, ami a butítók ellen van, akármilyen szinten vannak a botok, akkor is (közepesen) magas szint kell a teljesítéshez. Ha teljesíted, ismét - a majmok szempontjából - emelt szinten vannak a botok a következő futamokon. Volt már eddig több (az utolsó 4-6) event alatt ilyen futam: időlimit (speednél kizárja a kicsit vissza a pályán, majd az így "meghosszabbított" célegyenesben gyengébb kocsival is nyerhető futamot, TT-ben a trükközést), táv limit vagy előzz x-et (endurance trükközés <1.7km-rel).
Most nézem, hogy nincs/nem volt endurance az eventben, ezek szerint sokan trükköztek vele -
Petya25
addikt
Eddig a pontig én nem toltam bele goldot, de az uccsó Dayrona nem akart menni. Beletoltam egy kör aranyat és elsőre meglett. Jól jön majd holnap. Kiszámoltam a Sesto-val olcsóbb lesz a saját szériájaban a PR83-at megoldani mint pl a Veneno-val. Azzal úgyis vártam a Sesto miatt.
Meg a Nascar is fullos lett ma, csak a zárt széria maradt.
Érdekes, hogy a korábbi 4 széria collection-je már a 75%-ok körül meglett, itt mindben maradt 3-5 ami miatt nem teljes. Párat újra futok majd.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
-
Pompi
MODERÁTOR
Totál másképp viselkedik a játék iOS-en és Androidon. Alapvetően iPaden játszok. Tegnap este elakadtam a 7/3 eventen, amikor Daytonán vagy első körben kell vezetni 100 méterrel vagy a másodikban 530 méterrel. Pénzes tuningok közül sincs fent mind, tartanak / tarottak az 1 naposak, ezért gondoltam megpróbálok butítani. Na hát az iPadon ez nem ment. Akárhányszor szakítottam meg a futamot az utolsó helyen nem gyengültek a botok, ez látszott a köridőkből, fixen ugyanaz az 1:31-es időket mentek mindig. Átmentem Androidra, ott pár utolsó helyes megszakítás után már 1:40 körüli idők voltak. Mondom akkor visszatöltöm az állást az iPadra. Na és itt jön a meglepetés, ha ugyanazt az mentést visszaállítom iOS eszközre és Androidra, elindítom ezt az eventet, majd nyomok egy megszakítást, akkor iOS-en 1:33 időt megy az első bot, Androidon meg 1:40-est.
Feel Good Inc.
-
ntglaci
tag
Hogy mennyire különbözőek vagyunk azt jelzi, hogy nekem meg ez a feladat lett meg elsőre, küszködés nélkül az első körben 150m előnnyel, így nem is kellett továbbmenni. Igaz viszonylag jól fejlesztett (23/28 83,6PR) verdával. Ez is fejlesztési szint maradt meg a mai nap végéig, így nyertem meg.
Nektek meg más feladat volt könnyű, amivel meg én nem bírtam, és sajnos tegnapelőtt meg tegnap 1-1 skip kellett. Lehet hogy a telefontól is függ? -
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7260 üzenetére
Én fullra fejlesztettem a verdát, így csak 1 feladat volt relatív nehéz, a 40 autót lenyomni sérülés nélkül Daytona Road Course-on. De néhány próbálkozás után ez is ment, csak meg kellett tanulni a féktávokat. Szerintem ha elég aranyat beletolsz, akkor abszolút nem nehéz, de ezek szerint meg lehet csinálni minimális fejlesztéssel, de én már inkább nem szenvedek vele, van arany bőven, úgyis fel akartam húzni, akkor meg miért szívjak? Volt olyan küldetés régebben, ahol próbáltam én is minimális fejlesztéssel végigtolni, de ezek az idők már elmúltak, van pénz és arany is bőven. Egyedül néhány Richmond Nascarral gyűlt meg a bajom, meg néhány hihetetlen Endurance teljesítménnyel, amit sehogy se tudok utolérni. Akár nyélgázzal megyek végig, akár megvárom, a 80 sec-et, hogy ne vesszenek el másodpercek. Az a baj, hogy offline is hozza a barátok és csapattársak teljesítményét, itt majd ki kell lépnem mindenhonnan, ha 100%-ra akarom megcsinálni a szériákat...
-
Ianbond
tag
-
l4ci
senior tag
válasz Ianbond #7268 üzenetére
Régen még tényleg végig lehetett tolni ezeket minimális tuninggal, emlékszem még az első LMP1-es szériát csak pénzes tuningokkal vittem végig. Igaz, kellett 1-2 skip, mert akkoriban még nem szoktam meg a segítségek nélküli vezetést, így volt néhány nehezebb feladat. Azóta végigtoltam még egyszer 3 nap alatt, mert ugye újrakezdtem...
Amúgy nincs millió goldom, akkor nem tudnék online versenyezni, mert bannolnának...
Beletelt néhány hónapba, mire összeszedtem a kellő mennyiséget (most már nem csinálnám végig még egyszer), de érdekes volt újrakezdeni és kipróbálni, hogy milyen gyorsan lehet haladni a szériákkal meg az autóvásárlásokkal, ha nem számít az arany. A játék első felében sokkal inkább a pénz hiányzik, de még így is sokkal kevesebbet farmoltam, mint az előző profilommal. -
Fez69
csendes tag
Csak pénzes tuninggal, egyszerűen ment. Összesen 6 aranyat kellett költenem az egész széria alatt a mérnök gyerekre.
[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
Ekkora egy bugos játékot, mint ezt... Hétfő éjjel/hajnalban, mikor lejárt az előző heti TT, még ébren voltam, gondoltam megvárom, hogy megkapjam a 100 aranyat és csak utána mentek felhőbe. Amikor a telefonon feldobta, hogy vége a TT-nek, megnézem-e az eredményt, vagy később, akkor én megnéztem, de semmit se adott, pedig a B csoportban voltam és járt volna az arany. Na mondom, biztos itt is vmi hasonló turpisság van, mint az A csoportos időkkel, nem foglalkoztam vele, napközben szervízeltem a Nascaros autókat, meg a többit, ami rottyon volt. Azonban este elindítom a tableten a játékot, itt ugye még az előző napi eredmény volt, ugyanúgy feldobta, hogy vége a TT-nek, OMP-nek, stb, megnézem-e. Nem néztem meg egyiket sem, azonban nem töltöttem le a felhő mentést, hanem rányomtam a TT-re, és mit ad Isten, itt most feldobta, hogy az előző héten B csoportban voltam és bizony megkaptam a 100 aranyat! Most akkor mi ez a hülye bug? Ha azonnal megnézem, akkor semmit se kapok, ha várok vele és később nyomok rá, akkor meg igen? Csak 8-10 órányi szervíz időt buktam vele végül is, amúgy se játszottem este, csak egy kis TT-t, de akkor is. Ráadásul a sok ide-oda mentés közben a szervíz is bugos, hiába zöld, meg idle alul 1-2 slot, attól még foglalt, ezt is csak a legutolsó frissítés hozta meg...
-
ntglaci
tag
Úgy látszik, hogy a játék azt gondolja: Te igényled az ostort! Ami szar megtörténhet veled, az meg is történik...
Kicsit próbáltam trükközni a szervíz kölyökre adott gold-dal a Nascar eventekben. Sikeres futam után amikor leszámolta a fame-et, gyors kilövés, és indít előről. Ez néha sikerült, néha nem! Igazából nem tudom mi dönti el, hogy sikerül-e vagy sem, de egy párszor bejött. (Régebbi verziókban ez tökéletesen működött). Csakhogy! Kibasztam magammal a Nascar "érmék" miatt. Van több olyan event-em, amely 80% körüli, már csak 9 futam van max hátra, és 12 "érme" hiányzik még!
Kíváncsi leszek, mi lesz ennek a vége, de szerintem megszívtam! -
Petya25
addikt
válasz ntglaci #7277 üzenetére
Korábban írtam:
"A Nascar is fullos lett ma, csak a zárt széria maradt.
Érdekes, hogy a korábbi 4 széria collection-je már a 75%-ok körül meglett, itt mindben maradt 3-5 ami miatt nem teljes. Párat újra futok majd."Most a 15 elmaradt érméből 7 van hátra. Pár korábbi futamot újra kell futni és kész.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
ntglaci
tag
-
l4ci
senior tag
válasz ntglaci #7277 üzenetére
Látod, én a szervízes csávóval meg a managerekkel már nem trükközök, amióta nem működik a kilövés után.
Csak a gond van vele, nem éri meg az az 1-1 arany, én már csak nagyban gondolkozok...
Azért a 100 arany nem rossz, megér 8-10 órányi szervízidő bukást. Ráadásul hétfő este még C végén voltam, de mivel sokan játszottak a TT-vel, tegnap este már B elején voltam, pedig nem is javítottam semmit az eredményeimen. Azért futok még 1-2 kört, hogy biztos legyen a B csoport a hét végére. -
Sordoran
addikt
Ellenfelek mindig alkalmazkodnak hozzánk, szóval hiába van több/kevesebb tuning, akkor se lesz jelentősen könnyebb vagy nehezebb. Nekem is sikerült csak pénzes tuninggal teljesíteni, skip nélkül. Egy trükköt alkalmaztam, eleinte mikor még bőven nyertem mindig a végén kicsit belassítottam, hogy kisebb legyen előnyöm, így talán kevésbé erősödtek meg. Persze végén már izzadtam több versenynél is. Daytona-n szenvedtem is (főleg mert a pályát se nagyon ismertem még ki), de meglett végül. Egész jó autó amúgy, megérte harcolni érte.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
zsolthee
senior tag
Sziasztok!
GT3 World Series (Master) melyik autóját érdemes megvenni a végén? BMW vagy Aston?
Most csak egyet szeretnék, és a Z4 felé hajlok mert az csak pénzből magasabb PR-re húzható.
Illetve mert az ALMS is nagy kedvencem.
Tipp? Vélemény? -
ntglaci
tag
L4ci gold-gondtalansága elgondolkoztatott, hogy talán ideje újrakezdenem. Minden autó megvan a lockolt gauntle 4-esen kivül, és már csak a Legend szériából van egy pár befejezetlen event. A 9ezer goldommal sokáig nem húzom ki a leendő challengek terén. Kicsi trükközéssel 2-3 hónap alatt elérek ugyanerre a szintre. Kicsit megirigyeltem L4ci-t!
-
ntglaci
tag
Most akkor hogy van ez? A Tony Stewart event 100%-os lett, mégis hiányzik 2 érme, hogy megkapjam az 50 goldot! Pedig itt nem is trükköztem a szerelővel! Most kezdjek el találomra újra megcsinálni versenyeket ebben az eventben? Mindegyik nascar eventnél hiányozni fog érme! Mit kell ilyenkor csinálni?
-
kgymac
őstag
válasz ntglaci #7285 üzenetére
Újra kell futni néhány futamot. Célszerű valami egyszerűbbel kezdeni, pl. autocross-ok, hunter-ek, speed limit-ek az elejétől. 1-2-3x-i futam után adott egy-egy új elemet, előbb-utóbb Nálad is össze fog gyűlni a teljes kollekció. Ha a 3. után sem ad, tovább kell lépni a következő hasonló típusú futamra.
szerk: nálam sem volt meg minden eleme a kollekcióknak 100%-nál. De újrafutottam néhány - gyorsan teljesíthető- futamot és összegyűlt. 1-3. helyre ad, a 4. helytől nem ad érmet.
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
Köszi a segítséget! Mint ahogy már írtátok, volt olyan event ahol már 75%nál megadta az összegyüjtésért járó goldot, úgy látszik itt meg ellenkező a dolog!
-
BPO537
újonc
Az új NASCAR-ban még nem merültem el, mert most a Lambos szériát nyomom, de amikor az előző NASCAR Fordjánál összegyűltek a szponzoros érmék akkor még bőven 75% latt voltam. Bár az egyik Richmonddal szenvedtem és legalább 10 érmét kaptam csak ott mire sikerült első helyre feljutni.
-
l4ci
senior tag
Nekem a régi Nascar-os szériáknál is csak 90% fölött adta meg az érméket, igaz, hogy csak tegnap kaptam meg az elsőt, lehet, hogy a frissítések előtt még könnyebb volt megszerezni. Amúgy volt olyan is, hogy egy versenyen második vagy harmadik lettem, kaptam egy érmét, újrafutottam, megnyertem és kaptam egy másikat is. Ezért nem jó elsőre aranyra futni mindent, mert akkor nem biztos, hogy a végén mindent megad.
ntglaci: Nem biztos, hogy jó 5let újrakezdeni, nekem kb fél évembe és több, mint 800 órába telt, hogy ott tartsak újra, ahol "régen", azaz az összes autó megvan, igaz, hogy már full tuningosak, anno csak a 100%-hoz kötelező minimum tuning volt rajtuk. Viszont azóta majdnem minden szériában maxhoz közeli tuning szint kell a teljesítéshez. Vannak más megoldások is,
pl. nézegessél sok reklámot... -
ntglaci
tag
L4ci: Értem én hogy villanymotor, de hova öntsem a benzint?
Még kb. két hónapot tudok játszani, aztán nézegetem a 100%-os feliratokat a szériákon!
Ha meg jön egy-egy challenge/eventszerűség akkor görcsöljek és számolgassam, hogy elég lesz-e a gold?
Még egy pár frissítésre elég lesz, de kb 1 év után... Nem tudom mi várható! -
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #7295 üzenetére
Az új autókra nem lesz már elég zsé, átlagosan 800-1000 aranyba kerül az új autók full tuningja,
ennyit nem lehet keresni egy hónap alatt*. Ha úgy számolok, hogy 4 hét alatt B csoportban vagy TT-n, az 400 arany, a napi bónuszokkal jön még 105, havonta összejön 3-4 szintlépés, ami legyen mondjuk 150-200, ez összesen kb 650-700 arany maximum. Reklámokkal lehet mondjuk naponta keresni 10 aranyat, az legyen 300 egy hónapban, ez is csak 1000 arany. Mondjuk ehhez azért türelem is kell, meg kell rendesen nyomkodni napi szinten, de 4-6 hetente jönnek a frissítések, minimum 2 autóval, de most ugye 7 db jött. Sokba kerül na, ezért aggódik, hogy kevés lesz pár hónap múlva.* javítva, mégis csak lehet, nem számoltam át előtte...
[ Szerkesztve ]
-
ntglaci
tag
válasz Petya25 #7295 üzenetére
Havi 1000 gold? Max 500! (110 körül a napi/havi nyeremény + 10 szintlépés 350 + napi 1-2 gold videónézésért havi 50).
A problémám: hogy elfogynak nemsokára az eventek! Viszont a gold gyüjtögetés még lehet kihívás! Vagy lehet elkezdek én is TT-zni! Az utolsó helyre jó leszek!L4ci:
Igen, talált, süllyedt! Max fél és kivérzek aranyügyileg! Annyi nem jön be, mint amennyi a fejlesztésekre kell! 20-25 ezerrel el lehet lenni még egy jó darabig!
A saját hülyeségem bosszant! 50ezer helyett csak 35ezerrel kezdtem neki a 3.x-es verzióknak, úgy hogy nem voltak max.-olva a verdák upgrade-jei![ Szerkesztve ]
-
Petya25
addikt
A full tuning szerintem totál felesleges, de ti tudjátok.
Nálam minden autó és event most lett kész, az egész 25e goldba került és van kb 1000 tartalék. A reklámok miatt a napi pár percet meg érdemes rászánni, ha már a napi bónusz goldot is meg akarod kapni amúgy. A havi 1000 gold, meg ahogy Te is írod kb reális, de ez user függő.Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
válasz Petya25 #7298 üzenetére
Nekem azért kell a full tuning, mert heti TT-ben csak kb így van esélyem B csoportig eljutni, az A-ba már nagyon-nagyon nehéz bekerülni. Meg ha már úgyis összehekkeltem rá a zsét, akkor legyen maxon minden. Így is elég nehezek a botok, 75% felett meg kell küzdeni minden versenyért a Nascar-os szériában. (Kivéve Suzuka East, mert azt nagyon legyengítették...)
-
ntglaci
tag
SuperVPN a google áruházból. Első inditásra global beállítással 18 szinesfém! Csak elkezd 20 napról visszaszámolni! Ha lejár tudja valaki mi lesz? Tudom-tudom! Abbahagytam Pompi!
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest