Új hozzászólás Aktív témák
-
Pompi
MODERÁTOR
Köszönöm. Ezt tudom én is. A Cayman GT4-et próbáltad már átfóliázni? ...
Arról nem beszélve, hogy 45 szín ide vagy oda, azért nem ugyanaz (más színek, néha hibás poligonok stb.). De persze sokszor használom ettől függetlenül, mert sajnálom rá a goldot.
[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
szmar
csendes tag
A Spada-s bajnokságot meg lehet csinálni aranyas fejlesztések nélkül, én is úgy játszottam végig mert igencsak sajnáltam volna rájuk költeni a goldot. A trükk ugyanaz, ahogy a Veyron Grand Sportot meg lehetett venni cash-ért. Anélkül kell egy újratelepítés után elindítani, hogy a netre rá tudjon menni (pl. repülőgép mód), majd bemenni a spada bajnokságba és nincsenek ott a pr követelmények.(Nem tudom, hogy pontosan miért, a veyronosnál elég egyértelmű volt, hogy eredetileg nem lett volna goldos, csak később meggondolták magukat) Egyébként a legfontosabb, hogy a játék indulás közben ne tölthessen le semmit, amikor pl a le mansi pályát tölti le a spada bajnokságban, akkor azzal nem feltélenül jönnek le a pr-es adatok is, szóval azokat is meg lehet úszni pr nélkül, de ha mégis gáz van, akkor mentést lementve, újratelepítéssel lehet ismételten próbálkozni
-
l4ci
senior tag
Egy kérdés: az F40/F50-es eventeknél, ha a végén kilövöd a játékot, akkor is elveszi a managereket, vagy azok megmaradnak? Csak azért kérdezem, mert 1 hete visszatöltöttem a 2.1-et, és ott sajnos elvesznek a managerek, pedig nálam eddig a 3.1-ig bezárólag mindig megmaradtak. Lehet, hogy valamelyik 1.x-es verzióban megmaradt bug lehet, amit a frissítések nem javítottak, viszont az új telepítésekben már nem működnek.
-
l4ci
senior tag
-
l4ci
senior tag
Tudom, hogy hol kell megszakítani, tavaly nyár óta így farmoltam én is, csak már nem tudom, nem emlékszem, hogy melyik verzió volt, ahol elkezdtem, de biztos, hogy 2.1 utáni volt, mert a LeMans-i szériánál még nem ismertem a fórumot és nem tudtam ezt a trükköt. De mondom, nem zavar és lehet, hogy a 2.4-ben már újra működni fog, majd alkalomadtán felteszem és kipróbálom azzal (is).
Emiatt most nem fogom újratelepíteni, lassú a netem otthon, sok idő mire lejön az 1 GB asset, addig végigtolok egy szériát... -
l4ci
senior tag
Ezt tudom, viszont olvasgattam külföldi RR3 fórumokat és ott is panaszkodnak, hogy vmi hotfix következtében már nem maradnak meg a managerek, max a szervízes fiú. Lassan minden lyukat befoltoznak...
Én amúgy még mindig a 2.1.0-val játszom, offline APK telepítővel tettem fel másfél hete és már az elejétől kezdve elvette a managereket a kilövés után. -
l4ci
senior tag
Na én pont ezért mentettem két másik facebook accounttal is felhőbe a régi állásomat, mert most használom mindkét lehetőséget - facebook a friends bónusz miatt, gmail meg az arany farmolás miatt - és ki tudja mikor akar menteni egyet, nem árt az óvatosság. Meg persze offline mentés is van a doc könyvtárról.
Más téma: hát persze, hogy igazam lett, és a heti akciós autó az Aston Martin Vanquish lett! Na és honnan tudtam ezt?! Múlt héten a sok időállítás után egyszer csak a Vanquisht hozta az akciós sorra, örültem is neki, mivel ez aranyos, míg a DB9-es pénzes, és pont az Astonos széria következett nálam. De az egyik újraindítás után már újra a DB9-et hozta akcióba, meg is vettem, de nem vártam az újabb heti akcióra és inkább megvettem a Vanquish-t 20% OFF-al.
Viszont ezek szerint a régi verziókban elő lehet valahogyan hozni időállítgatással a régi/új akciós autókat is? Van erről valakinek valami infója, hogy ezt milyen trükkel lehet esetleg előcsalogatni?
-
Petya25
addikt
-
Petya25
addikt
A napi 2-4 szintlépést hogy érted? Mennyi versenyt tolsz le miatta? Nekem most a dupla miatt 2-3 verseny kell (F40/F50) ahogy kijön éppen a csíkon 1 szinthez. 2 futam kb 30 perc. Nekem naponta ennyi elég, 93% körül nem lehet már arany nélkül haladni a szériákban. Csak olyan autók maradtak (8) amikhez összeségében kell 5000 arany.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
l4ci
senior tag
Igen, én ott mindkettőt elkövettem, időt is trükköztem, meg offline is voltam az utolsó futamnál, valszeg ezért sem adta oda, de nem volt gáz, mert pénzem rengeteg volt, így megvettem utána "bagóért". Legközelebb már nem követtem el ilyen hibákat. (Ügyesebben trükköztem...)
Petya25: Igaz, hogy az újabb verziókban sok pénzt lehet szerezni a versenyekkel (5-600e R$ is összejön a duplázókkal), de a 2.1-ben 130-170e-nél nem nagyon lehet egyszerre többet szerezni. Aranyat viszont könnyű itt haxolni. A tervem az, hogy az "alap" 82 autót itt feltuningolom fullra, szerzek annyi aranyat, hogy a többi kocsira is maradjon, aztán "frissítek" 2.4-re, itt még szintén a régi fame rendszer van, de már az LMP+Ferrari széria is benne van, ezt is végigtolom és csak utána frissítek a legújabbra. Na most ehhez kell még 25 milla, hogy a maradék 17 kocsit is felhúzzam maxra, mert 65 darab már fullos...
-
l4ci
senior tag
Igen, emlékszem arra az eventre. De TT-ben is volt egyszer LeMans-ban az Agera R, én ott értem el a 402-t a hosszú egyenesben. Akkor még nem volt meg szerintem a Toyota, azt egy későbbi akcióban vettem meg, de arra egészen pontosan emlékszem, hogy az Agera R-rel abszolváltam a legnagyobb top speedet eddig! Amúgy valószínű, hogy a sima Agerával is meg lehet csinálni, de nekem pl. Mount Panoramaban nem jött össze vele, mert elfogyott az út, a kanyarban meg már lassult.
-
l4ci
senior tag
Mount Panoraman nekem elfogyott az út már az Agerával is, alulról súrolta a 400-at (igaz nem volt full tuningos akkor még). Spa visszafelé meg elég cinkes, emlékezz az F1-es visszafelé versenyre, ha ott 300 fölött jössz, nem tudod bevenni azt a "laza" kanyart se és máris lelassulsz... Csak LeMans-ban lehet 410-420 fölött menni ezekkel. Illetve amit én tapasztaltam, hogy eddig csak az F1-es autókkal tudtam maxon menni, semelyik másik autó sem gyorsult fel sehol sem a specifikációban megadott maximális sebességre.
Esetleg meg lehetne próbálni LeMansban a körforgalomtól visszafelé is, hátha ott több helye van kifutni a bukótérbe és nem lassul akkorát...
-
-
Petya25
addikt
Féreértettél, én a szériákban előírt PR követelményekre gondoltam, nem a fullra húzott autók PR-jére. Az totál felesleges gold pazarlás.
Megjött a frissítés. Amit eddig nem tom említett-e valaki de nem csak a 3 LMP1-es gép van, hanem egy totál felesleges sokadik Porsche RSR 2015 is 670 goldért. Ezután már ez lesz, hogy goldért jönnek új autók csak?
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Petya25
addikt
Ezért is áll nálam vagy 10 széria befejezetlenül 75-100% között mert az előírt PR-t nem toltam bele, no meg 6 autó is hiányzik. Majd ha egyszer lesz annyim, hogy épp nem kell máshová, na majd akkor tolom bele (kb soha).
Jó lenne egy zseton beváltó fícsör: 1 misi RS -> 100 Gold
Rögtön megérné játszani. Persze a majmoknak nem.[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Lirion
addikt
A kezdeti szériákban szinte sehol nem kellett fullra fejleszteni az autót, sőt, a legtöbb simán R$ tuninggal teljesíthető volt, ide értve pl. a koeningseggeket is. Aztán persze később rájöttek, hogy ez így nem buli, de most már nagyon elszaladt velük a ló, azért nem kicsit köcsög dolog, hogy lassan tényleg minden új autó goldos lesz és még 1 híján fullra is kell tuningolni a pr követelményhez...
-
Gyurma_13
aktív tag
Bizony, bekeményitettek a játék készítői. IOS-en, nincs könyvtárba másolás, nincs manuális mentés, nem javítható az autó ha nem vagy online, stb.
Kiváncsi vagyok, hogy tudok-e megint offline duplafame-en maradni egy hetet.
Ha igen, minden futam két aranyba kerül, de még úgy is megéri. -
DigitXT
félisten
Ezt nem értem. Nekem is minden megvan, ami elérhető (arany kéne még
sok), de egyszer sem éreztem úgy normál futamok alatt, hogy különösen
butítani kéne az AI-t sőt, ahogy már előttem is írták, így legalább ad némi
kihívást, gyakrabban lehetne nehezebb futam: az időkorlátos challenge az
más, olyankor kellemetlen, hogy nincs időd többször javítani és nekifutni...Ui: igen a Suzuka East nehezebb, mint a többi. Egész jól megy itt az első.
Szerk: Toyota Le Mans-ban elérhetetlen kategória a maga 1000 gold árával.
Ha felvennéd ismerősnek Sunyistát, lehet, nem lenne 22-26 km az előny.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
De ki mondta, hogy ezen a Suzuka East futamon kellene farmolni?
Farmolás az, amikor megnyerted, s ÚJRA nekimész, mert sok pénzt,
vagy sok fame-et ad. Tehát megéri többször lefutni... Erre van pl. a Le
Mans-i 10 körös. (Éjjel mondjuk szívatósabb, inkább nappal lazaság.)Ezek a Suzuka East futamok a Nascar szériában tucatfutamok, amit
nem kell többször lefutni, ha megnyerted! (Vagy persze lehet, ha úgy
élvezted, hogy nehéz volt.) Nem ezen farmolsz. Megint nem is értem.Annyiban nem tucatfutamok viszont, hogy nehezebbek az átlagnál.
És (páran) pont ezt mondjuk, hogy ez jó/így szórakoztatóbb a játék...
Konkrétan erre mondtam, hogy lehet hogy sokféle butítós technológia
van, de normál futamoknál általában nincs rá szükség. Itt meg tessék
jobban vezetni. Vagy nagyon megküzdeni a butítással. Ha nincs más.
(Semmilyen hátrány nem éri az embert, ha nem csinálja meg elsőre.)Petya25: az nem lehet, hogy lassú vagy? Az 5 perc szvsz sok.
Ez nem a játék hibája. Kivéve persze, ha "segítségeket" használsz,
akkor az, mivel azok csak lassítanak! Boldog lennél olyan botokkal,
amik 4:18.463 alatt végeznek, s alig 4:19-cel esel be második helyre?
42.329 volt a legjobb köre, nekem 41.125 - és nem is fullos az autóm!
(Nem vagyok miatta ideges, mert tudom, hogy legközelebb meglesz.)Aztán ha nem is ugyanarról a Suzuka East Showdownról beszélünk?!
Akkor bocs a fentiekért. Lehet, hogy eggyel több körös valamelyik?
A fenti időt a Stewart-Haas Racing Champion Cup 6 köröséből vettem:
18/27 upgrade van a kocsin, PR53,6-os még csak... drága fullra húzni.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Kicsit mellébeszélsz, hogy miről beszélünk. A kérdés a Suzuka East futamok
nehézségére vonatkozott, amire válaszul elkezdted ecsetelni, hogy milyen sok
módszert ismersz a botok butítására... Én meg rákérdeztem, hogy az esetleg
nem lehetséges, hogy jobban kéne vezetni ezeken a Suzuka East futamokon?
Mondjuk körönként 1 másodperc egy 6 körös futamon 6 másodperc. Az sok... -
kolos15
csendes újonc
-
#40359168
törölt tag
A 3. nap 3. verseny nagy kicseszés... 2. körben legyen meg az első hely, vagy nyerj legalább 169 Km/h átlagsebességgel, Suzuka, 4 kör, kölcsön F1. Egyszer elkezdtem, majd láttam, hogy nem lesz meg, kiléptem, utána végigtoltam kíváncsiságból. 196-os átlaggal sikerült összehozni az 5. helyet, ebből skip lesz szerintem.
-
#40359168
törölt tag
Nekem az simán ment, bár volt egy-két necces ütközés (egynél még szikrázott-csattant is, szerencsére az elején, meg párszor belémjöttek az átlátszó megelőzött autók, ezt utálom a legjobban ilyenkor). Érdemes minél többet menni, mert az idő lejárta után szabadon guruló, lassuló autó sebességét is beleszámolja még az átlagba, és nyilván ha több időt töltött az ember a versenyben, jól megküldött sikánokkal, ez kevésbé problémás. Nem emlékszem pontosan, de 24-25 Km körüli távval, 239-es végső átlagsebességgel lett meg.
-
Lirion
addikt
A drag race-nél ha előre meghatározott autó ellen mész, akkor nem tudsz butítani. Az kizárólag a kanyarodási sebességre van hatással, gyorsulási versenynél meg ugye nincs kanyar..
Az 50-100 m előny nem szempont a butítás esetén, csakis az idő a szempont. A legjobb megoldás az, ha hagyod párszor a mögötted levőt utolérni, és amikor majdnem elment melletted, kilököd.
-
kgymac
őstag
@.Habi:
A 4/2-ben Ahmed a lányomnál 2:46:779-et , míg nálam 2:48:119-et ment, nem lett akadályozva/kilökve, stb.
A 4/3.as endurance-ban a lányomnál 7.3km, nálam 5.9km kellett az első futamban az első helyhez.
A különbség a 2. napi melbourne-i sikertelen próbálkozásaimban van. -
Lirion
addikt
Nézőpont kérdése. Ha azt nézzük, hogy a 2.0 előtt nem volt kötelező tuning és minden autót meg tudtál venni valós fizetés nélkül, akkor igenis etikátlan, hogy kényszerítenek. Viszont azóta eltelt sok idő és a rendes szériákban is kötelező sok esetben a goldos tuning, ehhez képest pedig ez a sorozat csak simán követi a trendet. Én etikátlan helyett inkább az undorító szót használnám...
Amúgy miért írtok off-ban? Nem bírom megérteni, mikor a játékhoz kapcsolódó témázgatást itt offba rakjátok.
-
#40359168
törölt tag
-
Petya25
addikt
Nem rosszak.
Mondjuk az összes hiányzóm 750+ -os, ott még több lenne a spór, remélem egyszer csak beadja őket. Addig tolom kisebb lépésekben a nem 100-as szériákba...A 2015-ös RSR-t én is megvettem mikor kint volt.
[ Szerkesztve ]
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Bomba ár! HP Elite X2 1011 G1 - m5 I 8GB I 256GB SSD I 11,6" FHD Touch I CAM I W10 I Gari
- Bomba ár! Lenovo ThinkPad T490 - i5-8GEN I 8GB I 256GB SSD I 14" FHD I Cam I W10 I Garancia!
- 8db GeForce RTX 3090 Egyben
- VAST AI - VAST AI - VAST AI - GeForce RTX 3090
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen