- Starlink
- A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
- Hálózati / IP kamera
- DIGI internet
- Megpróbálják a spanyolok: megvédenék a gyerekeket a közösségi médiától
- A személyes adatainkkal, képeinkkel tréningezi az AI-t a Meta
- SkyShowtime
- Microsoft Excel topic
- Gyorsabban hozná el az önvezetést Kína
- Zyxel NAS326
Új hozzászólás Aktív témák
-
Kár, pedig Samsung Galaxy Mini 2-őn nyomtam vagy ezerrel! :/
Tudom, hogy akkor olyasmi telókon szépen elfutott!
Tudsz valami ilyesmi játékokat? Ha lehet privátban! Nem szeretnék OFF-olni!- Töröltem a hívásátirányítást a kóddal, de nem jó! - Milyen kóddal? - Rácsos linzer, rácsos linzer, 002, rácsos linzer és a küldés gomb .
-
.Habi
csendes tag
válasz magmakocka #7046 üzenetére
Playstore-ban feljön a játék? Mert ha nem, akkor valószínűleg el sem fog indulni. Nekem a Nexus S-en ez történt.
-
-
l4ci
senior tag
Én vettem kínából egy THL 2015 márkájú telefont, és ott sem hozta fel a Play Store a játékot, de offline APK-ból telepítve szépen futott, azért nem rossz vas van ebben a telefonban. De legközelebb inkább itthon vásárolok (drágábban) márkásabb telefont, hogy biztos letölthető legyen, mert manuálisan frissítgetni nem túl kényelmes...
-
ntglaci
tag
56 körüli PR-rel nyertem meg (21/27) én is Daytona 500-ban 3 eventet, most a 4. autóért küzdök. Ma remélem befejezem, mert már kicsit kivan a kuplungom ettől a challenge-től. Szerintem ennél kevesebb fejlesztéssel is végig lehet vinni (talán), de akkor rengetegszer kell kilőni-újrakezdeni, hogy butuljanak a botok.
-
nagysandor79
aktív tag
írjátok ezt a butitást, az hogy működik?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz nagysandor79 #7056 üzenetére
Ha többször egymásután az utolsó helyen végzel, akkor a játék visszavesz az ellenfelek erősségéből. Legjobban, leghatékonyabban endurance futamokon lehet, mert ott el sem kell indulnod a rajtvonalról, az autó sem amortizálódik. Drag versenyen meg egyáltalán nem működik.
Továbbá android és ios eszközökön is másképp működik a dolog, ha egyáltalán iosen működik, legalábbis én azt vettem eszre, hogy ott nem igazán megy ez.[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
rumos14
nagyúr
annyi kiegészítést tennék, hogy egyáltalán nem kell befejezni a versenyt, elég ha hagyod hogy pár mp menjen a futamból, pl. endurance-nél. sima versenynél pedig elég ha visszaesel pár helyet, vagy még inkább, az utolsó helyre, és akkor, verseny közben nyomsz egy quit-continue-t.
-
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #7061 üzenetére
- hogy utolérjem ebben a statban l4cit+csináljak viccesnek szánt festéseket
- hogy visszavághassak TT-kben, ahol kevés tuningos autóval nem lehetett
- hogy kifejezzem nemtetszésemet, amiért tavaly 100K-t elbaxtam a játékraAz "Overall Completition" egy totál bugos számláló, azt pont leszarom.
Megkérdezhetném, hogy neked mire volt jó az, amikor egész nap a telefont
nyomkodtad, hogy párszáz arannyal többed legyen, de nem teszem. Értem
én, hogy gyűjtői szenvedély, kell az összes autó, és kell rájuk a SOK tuning,
hogy komolyabb időket menjél, de amúgy? Értelme? (Gyorsabb lettél tőle?) -
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7062 üzenetére
Jaja, az Overall Completition egy bullshit, kb semmit nem mondd, mivel nem tudjuk, hogy valójában hogyan is számolják, az csak egy adhoc adat, semmire nem jó.
Én spec azért (is) toltam fel a garázs értékét, mert el kellett költenem a sok aranyat, mert a majmok bannoltak. Meg aztán, ha a lányom festegetni akar autókat, akkor ne kelljen már napokat farmolnom, mert drága a festék, vagy a matrica. Ennyi pénzből a real life autónkat is lefóliázhattuk volna (ha átszámítjuk az aranyat forintra).
Meg aztán néha kipróbáltam az Online Multiplayert is. Ha minden autóm fullos, akkor könnyebb kiválasztani a legjobbat és így röhögve otthagyom őket egyenesben, nem egyszer volt olyan, hogy a hosszú pályákon a közelembe se értek - még ugyanolyan kocsival sem.
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #7063 üzenetére
Úgy valahogy. Konkrét cél, hogy minden meglegyen. Én amúgy eddig
is simán mentem A-s időket, a full tuning csak a jobb A-s idők ellen kell.
Úgy is mondhatjuk, hogy konkrét cél minden TT-ben a Top100 idő? Akár.Egyébként nagyon kezdem élvezni az iPad-ot. Ekkora kijelzőn, ilyen durva
grafikával manuál gáz+fékkel simán elfordulok ott, ahol eddig "szenvedtem"
és mázlifaktor nélkül nem fértem el: innentől lehet tökéletesíteni az íveket...
Ha kijönne a JB, s lekapcsolhatnám a tükröt a 60 fps-ért, az lenne kemény!Persze kell hozzá gyakorlás, mert az első kör általában csak "ismerkedés"
az autóval, a határaival, a féktávokkal, de a másodiktól már szoktam javulni.
Van az úgy, hogy ~1 tizedet kéne visszaadnom. Aztán másodikra az -1 mp.
(Aztán ha látom, hogy van még benne, de amúgy már nem rossz*, hagyom:
egyszerre nem szabad túl sokat tolni a TT-t, mert az ember csak rágörcsöl.)l4ci: 66%-ra ír, amikor majdnem minden megvan, és alig van hátra futam.
Szóval tökmindegy, hogyan számolják, semmi értelme nincsen. Én amúgy
aranyat CSAK az arannyal vásárolható dolgokra szórok. A többire R$, mert
kíváncsi vagyok, hogy mennyit kellett volna még farmolni. (Iszonyat sokat.)
Meg aztán van egy feelingje, hogy elküldöd a 2 napos upgradre 1,5M-ért.
Aztán egyszercsak: kész! Csak akkor adja hozzá a garázs értékéhez.*: első célnak elég ha a barátlistán nem vagyok
elsőnélrosszabbhelyen.Szerk: "drága a festék, vagy a matrica"
Vagy a felni! Kicsit felvontam a szemöldököm, amikor (nem is emlékszem
pontosan melyik autónál, de) vmi 100+ aranyba került 1 fajta: röhejes, na!
De arra emlékszem, hogy több autónál volt 50+ darabja, még ha nem is 100.
(Ezeket csak azért rakták bele, hogy SOHA NE lehessen "kimaxolni", LOL.)[ Szerkesztve ]
-
l4ci
senior tag
válasz DigitXT #7065 üzenetére
Én amúgy ha TT-zek, akkor úgy csinálom, hogy először felhő mentés, lenyomom az 5 versenyt, majd felhő visszatöltés és lehet újrakezdeni nyomni a köröket. Tudom, hogy így több idő, meg vehetnék aranyért drive-ot, de eddig sose költöttem erre, ezután sem fogok!
Az egyik legdurvább a Regera customization-ja volt, konkrétan megszámoltam mennyit költöttem el rá: minden festés, matrica és felni ára összesen 2042 arany! Hasonló volt a Veneno is meg a drágább aranyos autók...
Szerk: ha kíváncsi vagy, hogy mennyi arany+pénz kellene a max-hoz, akkor egy ideig vezettem ezeket excel file-ban, csak az újabb autókat kell hozzáadni, szóval elég rendes statisztikám van erről (is)...
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én drive-ot eddig is vettem, ha kellett... 2 arany, az nudli. Annyit még
hikomatos reklámosként is össze lehet szedni max. 3-4 nap alatt.
Ellenben a kocsik gyorsjavítására nem költök. Vagyis nem szeretek.*
Megjegyzem: iPadon folyton kint van a "free gold" ikon. Gyakorlatilag
az összes játékindításnál feldobja újra és újra de általában VPN híján
semmit nem ad, vagy nagy ritkán egyet, másodikra meg jön a "sorry".*: egyik ilyen PH-s TT-s ereszdelahajamban muszáj volt. Alig volt idő:
marha ideges lettem, hogy mennyi (igazi) pénzt buktam, de utána ez
a felhőmentéses trükk megmentett. Szerencsére a TT időket elmenti,
teljesen külön, szóval másra nem alkalmazható - de erre speciel igen.
(Szerintem a heti TT-ben is lenne erre szükség, mert ott elég kemény
idők mennek, és ha úgy tetszik hosszabb ablakkal, de időkorlátos...)Ui: a Veneno rémlik mint egyik ilyen brutál drágán felcicomázható.
Mondjuk örültem neki, mert attól féltem, hogy túl sok aranyat toltam
bele, aztán nem lesz mire költeni, mert 2-3 aranyanként lassan fogy,
de mindig "megnyugtatnak" a majmócák, hogy én NEM csesztem el
semmit! Amikor elkészül az R$ tuning, és a következő (1 db!) tuning
ára további 600+ gold. Mondjuk csak röhögni szoktam rajta, hogy ha
megint vennem kéne jó 27KHUF-ért aranyat, erre(!) elkölteni? Ugyan!
Autóra még csak-csak, fogcsikorgatva, felét farmolással, "akcióban".R$-ral is csínján bánok, mert fogalmam sincs, mennyi kell még.
Egyszer én is összeírtam Excelben, hol tartok, és kijött, hogy csak
a belátható R$-alapú tuningokra kellene még vagy 34 millió.
Nem volt vicces, mert esélytelennek tűnt, hogy oda valaha eljussak!
És az a belátható szint volt, utána még egy kör arany, még több R$:
azóta ahogy Petya25 kiszaszerolta vagy 50 millát elszórtam. És az
sem vicc, sem túlzás, hogy jönnek 1,5M+ tuningok, tán 2M+ is...Amúgy a full tuning ára fent van a wikin, az összes autóra. A festésé
talán nincs, de az nem különösebben izgalmas: sok! Tudjuk: ez van!
(Arra mondhatjuk, hogy prémium tartalom - nem kötelező megvenni.) -
NNME
tag
válasz DigitXT #7067 üzenetére
Én külsőre nem költök vagy nagyon ritkán. Csak a Ferrarikat festettem át pirosra és néhány Bugattit mert elég szép festéseik vannak, de hogy írjak az autóra meg számokat tegyek az úgy nem köt le. A Ride height-nak van-e valami értelme? Több autónál lehúztam minimumra mert alacsonyabban van a súlypont s jobban tapad elméletileg de ilyesmit nem vettem észre, persze jobban néznek ki ültetve is
"Csak" 30 ezer reklámot néztem meg, így minden autót megvettem amit tudtam és feltuningoltam őket annyira, hogy az utolsó versenyeket tudjam velük megcsinálni, vagyis érjék el a minimum PR-t.. néhánynál elszaladt a ló és pl az Aston Martin GTE, Veyron Grand Vitesse és néhány más értelmetlen autó full upgraded lett. El is ment a 30 ezer arany és kb ~60 millió R$, jelenleg 363 aranyam és 6 millióm van és van még 1 NASCAR autó + a Gauntletes amiket tuningolni kell, majd jön a Sesto Elemento. Remélem elég lesz még ezekre. A reklámok előtt eddig összesen valami 7000 aranyat gyűjöttem, kb soha nem tudtam volna ennyit haladni nélkülük..[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Én külsőre nem költök vagy nagyon ritkán.
Én is így voltam ezzel. De ha már el lehet szórakozni vele, miért ne?*
Annak idején is viccesnek találtátok a Miura festésemet, pedig csak ráírás.Természetesen ha vérrel-verejtékkel összeszedett zsetonról van szó, akkor
nista, mert első, hogy az ember tudjon versenyezni, így autó + tuning (PR).
Viszont amikor elfogynak a versenyek, de azért a játékot szereti az ember,
el lehet ütni ilyesmivel az időt... Persze limitáltak a lehetőségek, de ez van!
A Flector BMW másik oldalán nincs festés (mivel nem fért bele 50 rétegbe).Amúgy a tuningokat is csak addig csináltam azelőtt, amíg abszolút muszáj
volt, hiszen nem volt miből "fullra" húzni az autókat. Az, hogy értelmetlen is,
az más dolog, mivel TT-ben természetesen mindig van jelentősége. De csak
ott, máshol (ha egy másik autóval már megvolt a PR, a széria kész) semmi.*: megaztán csak ott van l4ci a lista tetején, csak így lehet utolérni.
Megjegyzem, te is rendesen "bekezdtél" a reklámok megtekintése után.
De az a vicc, hogy annyi gold még csak az autókra elég. Festeni 2x annyi?!
Persze az elején úgy kezdtem, hogy csak azokat a festéseket veszem meg,
amik tetszenek is, és van rá esély, hogy használni fogom, de aztán rájöttem,
hogy így nem lehet élre törni a listában, úgyhogy egye fene: minden jöhet!
Egyik autón még használtam is pl. a kék felnit, pedig azt zsigerből utálom...Szerk: van még 1-2 humorbombám. De nyilván ángliusul nem értik. Nem baj!Szerk: a ride hight az égvilágon semmit nem csinál a játékban szvsz, csakis
optikai tuning. Van amelyik autót inkább felemeltem, mert annyira lent volt.[ Szerkesztve ]
-
Rohjinwook
csendes újonc
Nah alap autoval simán meg lehet nyerni a nascart de 46.9essel vegig nyertem.... ne tudom mi olyan rizikos benne.....
-
DigitXT
félisten
válasz Rohjinwook #7070 üzenetére
Ha még nem tűnt volna fel, a játék hozzád igazodik.
Ergo ha sokat bénázol, előbb-utóbb enged nyerni.Igen, alap autóval is. (Kivéve, ahol nem: ahol vmi fix
célt kell megugrani, így nem hajlandó csökkenteni.) -
Kronok
aktív tag
válasz Rohjinwook #7070 üzenetére
Majd amikor rizikós lesz akkor biztos nem leszel ilyen laza
Ne ne ne, csak a gombokat ne, gumicukorból vannak!!!
-
DigitXT
félisten
Kipróbáltam ezt a 0 tuning dolgot. Indyben kezdődnek a gondok.
Viszont előtte az Endurance-on kevesebb volt az alaptáv, mint jobb
autóval (vajon miért!), és még abból is visszavett, amikor véletlenül
kilőttem a játékot (tényleg véletlenül, de biztos azt hitte nem megy).
Szerk: Indy ugye úgy kezdődik, hogy előzz 16-ot és legyél min. 10.!
PR46.2 a javasolt. Az alap autó 44.1-es. Se végsebessége, se vmi
jó gyorsulása nincs, és nagy tempónál meg is lehet csúszni vele.
A legjobb eredményem eddig a 10. hely - de az önmagában kevés,
mert csak 10 előzésre van a 20-tól (és vissza sosem előztek). Még
vacakolok vele picit, de nincs értelme vért izzadni: érkezik a tuning.@Rohjinwook
Amúgy rohadt egyszerű. Adott autóval lehet mondjuk 45-ös köröket
futni, ha nem bénázol. Erre ad olyan botokat, akik 48-at futnak: laza.
De ha bénázol, és csak 47-es körök mennek, nehezebbnek érzed a
dolgot! Kivéve, ha a játék figyelt rá, és csak 50-et futó botokat ad.
Márpedig ezt fogja tenni, pont így működik a butítás: alkalmazkodik.Kivéve, ha nem, mert arany költésére akar rávenni (fix feltételek).
Ezekből amúgy általában kevés van, bár ebben a kihívásban is van,
csak annyira alacsonyan van a léc, hogy igazából fel se tűnik.
Pl. menjél bármelyik körben 1:09-nél jobb kört. Kihívás? Elvileg: az!
Kéne hozzá tiszta kör, meg lendület, stb. A valóság meg az, hogy a
repülőrajtos, előzgetős, kegyetlenlassú első körben is "sétagalopp".
Alap autóval. Kérdezhetnénk, minek rakták bele? (A lassabbaknak.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #7073 üzenetére
Vért izzadva, oda-vissza előzős 8.hely elég lett. Persze nyerni nem nyertem,
az autó elromlott... De a következőt még így is be tudtam húzni, uis felkerült
az első körös pénzes tuning, és csak 47-es köröket mentek: helyezkedéssel
én 45, magamban 46. Ha nem volt nagy balhé az elején "sima" volt: na nem
első nekifutásra lett meg, lényeg, hogy a manager tartja a kishibás állapotot:
mit nem lehet ezután megnyerni? A következő kihívást. (Már a zöld lámpa
pillanatában FAIL, mivel a melletted haladó rögtön megelőzi a sérült autót...)A lényeg: sose volt értelme kijelenteni, hogy mit szenvedtek vele, ez könnyű!
Könnyű lehet vkinek, mert változik az ellenfél... Csodák nincsenek. Ha egy
adott tuningszintű autó vmire nem képes, akkor arra nem képes... Ha csak a
pilótán múlna, lehetne vitatkozni, hogy könnyű-e megcsinálni. Mondjuk fullos
autóval TT-n "X idő" elérése. Aki nem tudja, hiheti, hogy az autó miatt. Pedig
ezer tényező lehet még (többekközt ő maga), de az autó pont nem, ha fullos.
Aki meg tudja futni, annak meg lehet könnyű, vagy nehéz. Leül a játékhoz és
elsőre megfutja? Könnyű? Más meg csak 88. nekifutásra: neki akkor nehéz?
De hogy a kihívásban lassú vagy gyors botokat kap? Összehasonlíthatatlan!
(Vagy Endurance-ban: menjél 11 km-t! Vagy csak 9,9-et! Vagy csak 1.2-t?) -
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #7074 üzenetére
Én is kipróbáltam tuning nélkül. Atomra butítottam a ausztrál endurance futamon a 3. nap végén (3km körüli táv). Így nem volt gond az indy, egészen addig, míg az első helyet kell megtartani, mert ott az első pillanatban előznek meg ahogy zöldre vált a lámpa, esély sincs semmire. Így rádobáltam a pénzeseket (nem olcsók a fene vigye, szépen elolvadt a dollár állományom, lassan pénzt kell farmoljak), így még nem próbáltam, majd ma meglátom mit ad ki.
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
A "17 másodpercig mehetnek max. a szélárnyékodban" nettó szívás.
Felnyomtam a tuningokat, agyon nyertem magam ezelőtt a kihívás előtt,
akár úgy, hogy végig jöttek a seggembe, 43-as körökkel, 10-20 méteren
belül, viszont itt is alig bírok 30 méterre elhúzni és 27-28-ról már számol.
Eddig 1 kör nem jött össze, pedig kettő lenne. (Arany tuning is rajta van.)Szerk: nekem az az Endurance 9,9-ről indult, sehol nem butítottam. Ami
a csövön kifér! De az egyszeri véletlen kilövés után már csak 9,5-et kért.
Nyomtam 12 km-es választ (nem vmi nagy szám, tudom): ne butuljon.
Aztán a leírt szenvedések, s persze szerviz után nyertem végig a legyél
30., 20., 10., majd 3., és végül 1. típusú futamokat. Szóval felerősödtek![ Szerkesztve ]
-
Sordoran
addikt
válasz DigitXT #7076 üzenetére
3 kört futottam már le, és ez a 17 másodpercig lehetnek max. szélárnyékodban egyszer sikerült normálisan, másik két alkalommal szemét módon elején picit fékeztem, így mellettem lévő enyhén elém került, és hátulról keresztbe fordítottam. Így ha jól csináltam többiek lelassultak annyira kikerülés közben, hogy utána vígan körbe tudtam menni.
És tényleg értelmetlen ez a mi nehéz, goldos tuninggal is szenvedés vs. alap autóval is laza dolog. Előző Nascar szériánál első körben goldos tuningot is raktam autóra, másodikra csak pénzes, majd utolsó 2 körnél alap autóval teljesítettem: egyik se volt nehezebb másiknál, mindig alkalmazkodott az AI.
Double rainbow... what does it mean? Well, a double rainbow is a phenomenon of optics that displays a spectrum of light due to the sun shining on droplets of moisture in the atmosphere. Does that explain?
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz DigitXT #7076 üzenetére
Elsőre én sem butitottam, akkor (is) szivas volt ez a 17 másodperces, de meglett csak pénzessel.
Most a 2. autóval butitottam, mert egyrészt ezt a NASCAR témát meguntam, másrészt és pont azért mert nem szimpi gondoltam arany tuning nélkül kellene megcsinalni ha lehet.[ Szerkesztve ]
Feel Good Inc.
-
DigitXT
félisten
Nekem most "88." nekifutásra kilökdöséssel összejött.
(Másképp nem lehetett megcsinálni, jöttek fel durván.)Sordoran HSZ-ével szóról szóra egyetértek. Ez ilyen.
Csak meg szokott lepni, hogy beesik vki, hogy nem is,
hiszen neki simán megy: biztos mindenki fakezű!
(Főleg itt, ahol fékezni se kell, és kanyarodni is alig.) -
485
aktív tag
Felhőmentésre most 79.5%-ot ír. Ez mit jelent, eddig mindig 100%-on volt?!
Ha most visszaállítom, nem a legutolsó mentéshez visz? -
Rohjinwook
csendes újonc
Igen én nem arra mondtam h lofasz ez a szeria csak olvasgattam h emberek nem szenvednek vele leszarjak stb.... olyan egyszeru elkezded bele raksz 5 penzes tu i got jatazol, 1. Nap laza, 2. Napra elromlik a kocsid de torott kocsival is siman lehet nyerni 3. Nap ugye masik auto. 4. Napot torott kocsival kell kezdeni azaz a 2. Nap utan 3. Nap elott nem kell megjavitatni 10 perc buko de kit erdekel. 4. Nap elso versenyet full torott autoval uGsem nyered meg ezert elkezded es quit retry kb 10szer utanna javitas es maris kesz.... kelloen lebutitodtad es lazan meg van, aztan 4. Napot kezded jo autoval de 2 3 verseny utan osszetoeik de mielott megjavitatnad megint 10szer quit retry.. menni sem zoldre valt a lampa oszt mar lephetsz is ki.... lazan vegig lehet tolni... oke biztos vannak nehezzebb versenyek de ennel mukodik es eleg jol es meg nem is idoigenyes...
-
BPO537
újonc
Az előző NASCAR Ford Fusionjához milyen festések vannak? (Elsősorban olyan játékos válaszát várom aki annak idején teljesítette a küldetéseket nem pedig vette a kocsikat.)
Van az alap:
Van ez a sárga amit akkor kaptam amikor összeszedtem azokat a vacakokat a szériája közben:
És van egy fehér amit a mostani frissítés adott ingyen:
Ezeken kívül van bármi más. (Vagy az előző frissítéskor nem osztogatott festést a stage-k megcsinálása után?) -
ntglaci
tag
Olvasgattam a hétvégi hozzászólásokat, és a nehéz-könnyű nyerni témával kapcsolatban egyetlen kérdés fogalmazódott meg bennem: mi értelme a butításnak? A játék lényege veszik el!!!!
Oké, aláírom, akinek kevés goldja van, vagy ha nem elég a goldja, akkor csinálja ezt, hogy ne kelljen goldot költenie. De akkor meg minek menőzni, hogy: Tök könnyű volt gold nélkül is.
Nekem valahogy nem bejövős, ha egy futam futam előtt 50-szer indít-leállít-kilép!
Nem vagyunk egyformák! -
-
Petya25
addikt
Csak azért kérdeztem, mert az uccsó update-ig a lehetetlen utolsó drag+Richmond+Daytona nem volt meg itt másnak sem. De utána a drag ás a Daytona azonnal ment, a Richmond meg csak ezüstre. De sebaj rápróbálok újra.
Antonio Coimbra de la Coronilla y Azevedo, bizony!
-
DigitXT
félisten
válasz Petya25 #7095 üzenetére
Nekem ment a "lehetetlen" drag... Csak be kellett mákolni a rajto(ka)t.
Oké ezt háromszor megcsinálni nem triviális, asszem csak ezüst volt.Amúgy most, hogy mondod, volt vmi bronz ott a végefelé, aztán ezüst...
Szóval volt nem nagyon könnyű futam, de a Nascarokban többször volt,
szóval én biztos nem akadtam fenn ezen. Hja, kérem fékezni kell? Igen!
Richmond ilyen különleges hely, hogy mindkét kanyarja fékes, hehe...Ui: raktak be Suzuka East TT-t. Nem lehet "sírni", hogy túl erős az AI.
[ Szerkesztve ]
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #7091 üzenetére
Nekem az lett volna az értelme, hogy könnyebb dolgom legyen ezzel az unalmas nascar szériával, ahol 4x kell tök ugyanazt végigcsinálni, 4 tök ugyan olyan autóval - számomra ez a lehúzás non plusz ultrája.
Egyébként pedig nálam most hiába próbáltam, nem működött érdemben a butítás, hiába vittem le a szinten a béka segge alá a 3. végi endurance versennyel, a 6. napra pont ott tartok nehézségi szinten, mint az első nascar autóval butítás nélkül, tehát ugyan úgy bele kell majd toljak aranyos fejlesztést is ha meg akarom nyerni az autót - ami végső soron úgyis kelleni fog a saját szériájánál - de egyelőre azt sem terveztem végigvinni.
Az előző - tavalyi - nascaros challenegnél butítottam a 2-3. autónál, mert már marhára untam a körözgetést akkor is.
Egyébként egyet értek veled, a butítással elveszik a kihívás, én sem szoktam alkalmazni (szerintem már írtam is), de nekem ez a nascar - főleg másodjára, harmadjára és negyedjére - már nem kihívás, hanem szivatás, amin szerettem volna a leginkább fájdalom mentesen túllenni.
Feel Good Inc.
-
ntglaci
tag
A lehúzás az az, hogy a Nascar-os feloldott szériákba (mint ahogy írtátok is) a PR miatt muszáj a goldot beleölni az autókba. Akkor viszont minek kínlódni a fejlesztés nélküli autókkal a challenge-ben, és butítgatni? Ha meg a feloldott szériákat nem akarja megcsinálja valaki, akkor minek szerezte meg a 4 spec. autót. Csak azért hogy meglegyen, elég logikátlan!
-
Pompi
MODERÁTOR
válasz ntglaci #7099 üzenetére
"Csak azért hogy meglegyen, elég logikátlan!"
Már miért lenne logikátlan? Szerintem nem az. Legyen meg, az a biztos, mert különben 500 meg 750 goldba kerül darabja. Aztán, hogy mikor akarom végigvinni a szériáját az más kérdés, amúgy az előzőeket goldos tuning nélkül is el lehetett vinni 50%-ig.
Persze, hogy most rá kell költeni 60-70 aranyat még mindig nem rossz deal (főleg, hogy a challengeből visszajön 50), de azért na, 4x ugyanazt?! Nálam ez akkor sem szimpi.
Feel Good Inc.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs