Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • herdsman12

    őstag

    válasz tigipuf #5040 üzenetére

    Ha Te reklamáltál a másik fórumon, akkor érvényes a kérdésem. Olvastad a főnök (rajen) válaszának az utolsó mondatát?

  • bunnyhu

    senior tag

    válasz tigipuf #5040 üzenetére

    Akkor ezek szerint a védelem jól működik, ez is egyfajta tanulság. Meg az is, hogy aki levédi a telefonján, legalább emlékezzen a jelszavára :(
    Én mondjuk az ilyen kínai csoda programokat eleve fentartásokkal kezelem és nem használom. Így csak az amerikaiak kémkednek a telómon, nem akarom, hogy egy kína-usa összecsapás helyszíne legyen a telóm, elég egy kémprogram telefononként :)

    https://divecenter.hu

  • Upo

    addikt

    válasz tigipuf #5040 üzenetére

    Nem létezik hogy nem sikerül jelszót visszaállítani, nekem is működött a dolog.
    #5030-ban írt jelszó reset nálam működött, de te azt írtad hogy nem segít. Mit jelent az, hogy nem segít? Pedig 2 féle képpen is meg lehet próbálni, email címmel és telefonszámmal is, nem tudom melyikkel regisztráltad a fiókot. (Én az email címest használom mindenhol, mert akkor nem akar mindig sms-eket küldözgetni)
    Beírod az adatot (telefonszámnál +36 és utána egybeírva a telefonszám), utána ha jól rémlik sms-ben küld egy kódot. Az nekem még tán nem is volt hogy elsőre megjött, legtöbbször másodikra, néha harmadikra jön meg, és azzal meg lehet új jelszót adni. De figyelni kell, hogy biztos az a fiók legyen, amit a telefon vár, a képeden látszik az a 159****749, az a fiók kell neked. Győződj meg, hogy a jelszó visszaállítást biztos arra a fiókra kérted? Lányom pl. telefon váltásnál valahogy csinált egy új mi fiókot a mail címével és persze nem jöttek a mentett adatok, ott a telefonszámmal kellett utána belépni, hogy visszaálljon az eredeti fiókjára az új telefon, és utána társítani a mail címet.
    Tehát simán lehet olyan, hogy a telefonszámodhoz és az email címhez más mi fiók van társítva, azért meg kell próbálni mind a kettőt.
    Most belementem neked a visszaállításba, mail címet beírtam, tovább, captcha beírás, tovább. Ott kiírja a telefonszámomat, és egy send gomb van. Lehet próbálni sms-t kérni, vagy van alatta egy Not working opció, ha oda rányomsz akkor Choose a verification method: Email address-t ki lehet választani, és a next után a mail címre küldi a kódot.
    Vagy még van a Manual verification, ami elvisz a Reset Security Question részhez, olyant is csináltam már, de az nem kispályás meló, ott már tényleg több ellenőrző sms kell hogy megérkezzen.
    Lényeg, ha elküldted a kódot és megjött akkor be kell írni a mezőbe és submit code, de ezt már nem csináltam meg (jobb a békesség), de utána lehetne ha jól emlékszem új jelszót megadni.
    Persze nálam is már a telefonszám és a mail cím is ugyanarra a fiókra mutat, nálad nem tudom hogy van. Ezért talán célszerű a telefonszámmal kezdeni, not working-el átváltani email címre (ott maszkolva kiírja hogy a telefonszámhoz melyik mail fiók tartozik), és úgy kérni a kódot.

    De igazából akkor lehetne segíteni, ha tudnánk hogy mit takar a "jelszó reset nem segít". Mit csináltál, és miért nem segít. Nincs más megoldás mint a jelszó reset (na jó, esetleg még ha eszedbe jut a jelszó), a lockolt telefonra nem fogsz tudni más rendszert felrakni, és eladni is max. alkatrésznek lehetne a készüléket. Nincs mese, végig kell vinni egy password resetet a 159****749 fiókra.

    Blogom: https://logout.hu/blog/upo/index.html | "Az átlagember alvásigénye még 5 perc"

Új hozzászólás Aktív témák