Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Atlantis

    veterán

    válasz polgi803 #6828 üzenetére

    Szóval még nem mentél T9-T10 csatát, így érthető a véleményed. Amint előkerülnek a 1800 vagy afölött sebző, 7m splash radiust elérő arty-k és ezekből van 4-5 a csatában oldalanként, onnantól szinte nem tudsz hová bújni vagy ha mégis, akkor nem fogsz onnan előjönni.

    >>>>>>>> Creo Parametric ; Allplan Engineering ; McLaren F1 Team <<<<<<<< "A gondolkodás a lehető legkeményebb munka, valószínűleg ezért gyakorolják oly kevesen." - Henry Ford

  • dfsz34

    őstag

    válasz polgi803 #6828 üzenetére

    Az a baj, hogy nem akarod megérteni, amit a játékegyensúlyról és a szabad, viszonzatlan sebzések fontosságáról írtam. Ha létrehozol egy járműtípust, amelyik komoly mennyiségű szabad sebzést tud kiosztani, akkor az OP lesz és az ezzel játszók száma elkezd nőni, ami még inkább emeli a hatást.

    Ha utána meg a sok arty játékos miatt a meccsekre kénytelenek berakni sok arty-t, különben extrém várakozás idők lennének, akkor a hatás sokszorozódik és a tapasztalatok visszacsatolása miatt még többen akarnak az OP járműtípussal menni, de legalább kipróbálni,

    Egy játék akkor élvezetes, ha a hatások finoman ki vannak egyensúlyozva. Én pl a T34-el, ha látom, hogy 5 nagy arty van a sand river pályán, akkor totál passzív játékra váltok, mert semmi esélyem, ha felfedeznek és ezt szó szerint kell érteni, hogy semmi. Lassú és nehezen fordul ezen a talajon. A két hegynél van némi takarás, a szurdokban lehet kicsit okoskodni, a házak maximum 1 lövést bírnak ki, de sokszor még annyit sem és a következő már betalál. Talán, ha a házak kőből lennének mind, akkor lenne több fedezék, de így reménytelen a helyzet ,ennyi. Másik taktika, hogy odamegyek, lövök, ameddig tudok, aztán annyi, végem van, de legalább kapok creditet. Csakhogy egyik játékmód sem túl élvezetes és nekem ezzel van a bajom.

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák