Új hozzászólás Aktív témák

  • PazsitZ

    addikt

    válasz #46372352 #2204 üzenetére

    Nagyjából a következő:
    Kedves hölgyem/uram,
    Köszönjük, hogy felvette a kapcsolatot a ''fogyasztói támogató csapatunkkal''.
    ...Már informáltak a problémáról és jelenleg is dolgozunk a megoldásán.
    Őszintén reméljük, hogy hamarosan be fog tudni lépni a websiteunkra.
    Minden estre, kérem próbálja meg a probléma megoldást a böngészője beállításaival:
    például, ha IE 6-ot használ, csak menjen az eszközök/internet beállítások/haladó menübe és ellenőrizze mindkét box-ot a 'HTTP 1.1. beállítások' alatt.
    Kérem a cache-t szintén ürítse ki a számítógépén- Válassza az eszközök/internet beállítások menüpontot. Azután a válassza a [Clear History] and [Delete Files]-t a cache kiürítéséhez.
    Sajnáljuk ha valamilyen kellemetlenséget okoztunk és köszönjük az megelőlegezett türelmét és megértését.
    tisztelettel,
    service @ gamebookers

    Esetleges hibák előfordulhatnak :U

    - http://pazsitz.hu -

Új hozzászólás Aktív témák