Keresés

Aktív témák

  • Gh0sT

    addikt

    válasz marcee #12 üzenetére

    Az nem baj, hogy PIN2 kell hozzá, mert Voda a Sim kártyához adja azt is. Régebben Pannon tutira nem adott PIN2-t. Nemtom most hogy van. Szóval anno Pannonnál ki volt zárva a hívásköltség kezelése.
    Viszont hiába van PIN2-d ha nem támogatja a hálózat a költségkezelést. :( Ráadásul én úgy emléxem, hogy csak egyfajta percdíjat tudsz megadni. Alapesetben meg ugye van csúcsidős+csúcsidőn kívüli. Ezek közül csak az egyiket tudod a telefonban beállítani. (Legalábbis nálam) Innentől kezdve meg ugye a kapott érték csak tájékoztató jellegű lenne. :(
    Az ellenőrzést úgy tudod elvégezni, ha stopperrel méred,hogy mikor mennyit telefonáltál + kérsz hívásrészlezetőt, és ez alapján reklamálhatsz. Felülvizsgálják a bejelentésed, és ha igazad van (amit ugye nem tudsz bizonyítani), akkor megkapod a jogosan járó összeget. Kicsit sántít a dolog ugyan, de működik.
    Egyébként valószínűleg csak a ''csúcsidő-nem csúcsidő ''problémákban lehet igazad. Ha neked akár egy perccel is többet számláznak, akkor azt Te be nem bizonyítod. :(

    Soha nem késő, hogy azzá válj, aki lehettél volna.

Aktív témák