Legfrissebb anyagok
IT café témák
- AliExpress tapasztalatok
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Ubiquiti hálózati eszközök
- Hálózati / IP kamera
- Linux kezdőknek
- Sweet.tv - internetes TV
- Proxmox VE
- Starlink
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
PROHARDVER! témák
Mobilarena témák
Keresés
Új hozzászólás Aktív témák
-
boborján2
aktív tag
Nem vagyok futár , de itt szerintem felmerülhetnek kérdések.
Csak átvetted a csomagot vagy átvetted a csomagot,amit kibonttál átvételkor a futár jelenlétében ? Csak mert attól ,hogy vakaki átveszi még nem ismerte el automatikusan hogy minden ok.Ugyanúgy hibás termékként kell kezelni,mint ha belső láthatatlan hibája lenne. A futár meg biztos nem fogja megvárni még valaki begudja és üzembe is helyezi.
Szóval így a belső láthatatlan hibára és a külső sérülésre is ráfogható ,hogy a vevő volt.
Mindenesetre és a bolttal és a futárcéggel is azonnal kapcsolatba lépnék. Biztos vagyok benne hogy erre van értelmes megoldás.
ignored users : snyper990 | SlayR0113
Új hozzászólás Aktív témák
Aktív témák
Új prémium hirdetések
Állásajánlatok
Cég: PCMENTOR SZERVIZ KFT.
Város: Budapest