- DIGI internet
- Alternatív kriptopénzek, altcoinok bányászata
- Reklámblokkolók topikja
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- Synology NAS
- Microsoft Excel topic
- Milyen routert?
- Az USA tisztifőorvosa figyelmeztető címkét ragasztana a közösségi médiára
- Aliexpress tapasztalatok
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
Aktív témák
-
htctopaz
tag
Sziasztok!
Új vagyok ezen a fórumon.
T-home előfizetésem van, kábeltv, telefon, kábelnet. Másfél évig jól működött. Kb 2 hónapja egyszercsak elment a net és a telefon. Hívtam a 1412-t küldtek egy szerelőt, hümmögött, méricskélt, lecserélte az összes csatlakozót, a splittert, meg a szűrőt. Minden meggyógyult, jó is volt 2 napig. Telefon az üsz-ra másik szerelő jön, megnézi a szétosztót a sarkon, rámér az erősítőre a másik sarkon, aszongya elég kicsi visszirány. Közben megint meggyógyult 1-2 napra. Újabb telefon, újabb szerelő, újabb matatás, majd azt mondja az optokábel leágazásánál rátesz egy kis erősítést. Szerelő el, (soha többé nem láttam) telefon, net magától megjavul néhány napra. Mikor legközelebb megint elromlott, újra bejelentettem. Közben eszembe jutott, hogy mindig akkor javult meg amikor hosszabb ideig szét volt húzva a kábel. Amig vártam a szerelőre széthúztam 5 percre, s lám megjavult 1 napra. Szerelő másnap sem jön, megint széthúzom 5 percre megint jó. Amikor megjavul, mindig kapok egy SMS-t hogy a hibát elhárították. Jó mi? De már nagyon unom!
Hátha van valami ötletetek mi legyen a továbbiakban, megköszönném.